Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Pffft, ik zit er ook een beetje doorheen.
    Vreselijke nacht, vandaag overdag zoonlief een vreselijke bui en nu ook nog woorden met mijn man omdat ik gewoon een pokkenhumeur heb door dit alles. En het ergste is, ik weet het ook, maar ik ben zooo moe en uitgeput en alles doet pijn, ik kan gewoon niks meer hebben, van niemand. En nu ben ik dus nog verdrietig ook :(
    Bah, ik kruip in mijn bed. Succes vannacht weer dames. Wie weet ben ik zo weer terug :s

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ach jakkes nijntje!
    maar je man zal het vast wel begrijpen toch? Die hormonen horen er even bij..
    ik hoop voor je dat je lekker kunt slapen! Kop op!! We hebben hier elkaar, en we zijn er bijna!

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@nijntje wat balen. Probeer maar lekker te slapen. Je man zal het toch wel begrijpen dat je er een beetje doorheen zit? Zwangere vrouwen zijn nu eenmaal geen engeltjes 😝

Zo kreeg hier net de schrik van m'n leven. Ik lag lekker op bed het journaal te kijken valt m'n kat ineens van het bed. Lag helemaal te shaken op de grond :( arm ding. Ze heeft dit een half jaar geleden ook al eens een paar keer gehad. Toen 500 euro aan onderzoeken verder en niks uitgekomen. Vind het zo sneu dat ik niks kan doen voor haar. Maar destijds hielp een kuurtje antibiotica heel goed (geen idee waarom) maar ga die denk ik maar weer voor haar halen. Hopelijk geeft de dierenarts het ook mee zonder haar te zien want ik kan haar niet meer in een mandje tillen en heb helaas geen auto.

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Hallo lieve meiden, sorry voor mijn late reactie. Ik ga volgende week ingeleid worden. Heb nog geen vaste datum, maar dinsdag afspraak bij de gyn om te kijken of ik inleidbaar ben. Slaap nu weer een nachtje in het zh, en lig mu aan de ctg voor ik de injectie krijg.

5. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Oh wat spannend. Nu komt het ineens wel heel erg dichtbij.

6. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    wintersun, geeft niks hoor!!! Fijn dat je iig weet dat je volgende week ingeleid wordt!
    en ik hoop dat je vannacht lekker kunt slapen!! Even bij tanken!

ooh wat zielig van je kat Anna! Soort epileptische aanval ofzo?

k ga zo lekker slapen! Heb vandaag echt een goede dag gehad! Zo fijn! Als ik me morgen goed voel ga ik met mun moeke even shoppen in de stad! In de rolstoel, kan me ook niks meer schelen! Haha!

trusten dames, hoop voor iedereen een goede nacht rust!

7. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Dank dames! Ik slaap nog niet dus, zul je zien..Maar jullie lieve woorden doen goed :)

Fijn Wintersun. Het einde is dus in zicht voor je. Hopelijk heb je een goede nacht daar.

8. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Spannend wintersun!! Nog eventjes!

9. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Oh, fijn Wintersun! Goed dat ze je in de gaten houden en kijken of je volgende week inleidbaar bent!!

Nijntje, ja die hormonen... Pfff... Hoop dat je vriend er wel wat begrip voor op kan brengen. Heb zelf de laatste tijd ook steeds vaker dat ik mezelf niet echt een tof persoon vind :(

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@exciting. Ja het lijkt daar wel op. Eerst dachten ze dat het misschien HCM was (sporthart) maar haar hartje was prima volgens de echo.
    Bloedonderzoek kwam ook niks noemenswaardigs uit en ze had ook een mooie bloeddruk voor een kat.
    Dus het kan wat in haar koppie zijn. Vorige keer dachten we aan een gesloten middenoor ontsteking kon zijn zeker omdat de AB goed hielp. Nu zit ze ook weer regelmatig aan haar oortje te krabbelen. Dus wie weet helpt een kuurtje. Vind het wel balen want hou echt niet van antibiotica.

Slaap lekker allemaal. En hopelijk kan vanacht welnidereen een beetje doorslapen ☺️

11. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Wintersun: spannend, fijn dat het nu echt dichtbij komt.

Hier lekker dagje weer gehad, maar nu veel steken van onderen, indalen misschien, zou fijn zijn, dan misschien wat minder zuur branden.

12. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    wintersun wat fijn dat je een datum krijgt en dat ze je niet afwimpelen. En ook nog lekker opladen in het ziekenhuis! Je zal alle energie kunnen gebruiken voor volgende week.

snoepje misschien nesteldrang? Is niet gek hoor, idee alleen al om naar een groot bruiloft te moeten gaan word ik al moe van. Heb ook de verjaardag van mijn broer overgeslagen, betwijfel of hij het begreep maar maak me daar echt niet druk om. Misschien beetje egoïstisch maar dat maakt me helemaal niks uit. En moet je ook niet doen. Het is nu baby en jou tijd, ontspannen en je energie sparen!

boomm wat een mooie naam. Als je de naam uitspreekt in het engels zonder de e aan het einde uit te spreken is het een ander woord voor goed/awesome/cool.(vooral gebruikt in het noorden van Engeland)

Geen idee of ik het hier heb gepost of niet (zwangerschaps dementie 😁), maar controle bij de VK was goed. Baby is helemaal ingedaald. Schatte hem alleen niet heel groot. Dacht nu 2800 gr. maar ze maakte zich geen zorgen. Zal natuurlijk nog wel een beetje aankomen.
    Ik vroeg ook of het normaal was dat ik zo een warm gevoel steeds heb alsof ik gloei, zei ze dat komt omdat wanneer de baby druk beweegt genereert hij warmte en dat straalt dan uit via mij. En dat klopt want hij is als ik net op bed lig even lekker druk, en aan het schoppen en duwen, en dan voel ik dus zijn warmte. Vind dat zo een lief idee hihi 😍

13. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

@wintersun, fijn dat je nu een datum hebt meid

@AnnaCF, jeetje wat naar van je kat :( ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent! Hoop dat alles nu ok is

@boogschutter, dat denk ik ook over de nesteldrang. Jakkes voel me helemaal niet gezellig en wil enkel maar thuis blijven tot ik moet bevallen in t ziekenhuis.. bruiloft duurt (ja geloof t of niet 2 dagen lang) en ik zal toch proberen 1 van de twee dagen te gaan en sowieso niet te lang te blijven. Mocht t echt zo zijn dat ik er de puf niet voor heb ja jammer dan denk ik.

Nou hier redelijk geslapen maar toch echt veel pijn. Om half 2 snachts had ik last van een ontzettende gespannen harde buik die bleef 5 minuten aanhouden. Het zakte weer af en ja hoor amper een minuut later weer één.. Daarna niet meer. Slapen is nog steeds een drama en de gezelligheid is ver te zoeken bij mij lijkt t net wil enkel alleen zijn en heb echt nergens meer zin in :( gister ook wat slijm verloren en toen Kreeg ik het echt benauwd ik dacht zal t doorzetten? Is het moment nu aangebroken? Ik kreeg ineens weer die angst voor de bevalling.. voeten en handen nog steeds opgezwollen. Vandaag wel een afspraak vanmiddag bij de VK staan ik ben bang dag ze t weer gooit op t feit dag het er allemaal maar bij hoort en dat betwijfel ik. Zo wil je toch niet je laatste weken door willen komen? Vraag me af waar ik de energie vandaan zal halen als ik straks echt moet bevallen. Begin me al met al weer depri te voelen wat echt balen is want dacht eindelijk van het gevoel af te zijn.

14. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Goedemorgen meiden,

Ik heb redelijk geslapen, vorige keer beter. Maar goed heb iig geslapen. Alleen dan komen ze je om 7 uur wakker maken voor het ontbijt grrrr...

@ alleen willen zijn, heel normaal, noemen ze cocoonen, ik wil nu ook zo veel mogelijk alleen zijn. Of iig in de buurt van familie.

@anna, wat schrikken zeg van je kat. Hopelijk krijg je antibiotica mee en knapt ze snel op.

@iedereen die ik ben vergeten, sorry doe het niet expres, maar ik slaap denk ik nog half.

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hier ook aardig geslapen, al is het een soort can standaard iets aan het worden dat ik gewoon niet voor 2 uur s nachts in slaap val :(

Dat cocoonen herken ik ook wel: afgelopen weekend moesten wij naar de housewarming/verjaardag van mijn broertje en zijn vriendin, en hoewel het heel gezellig was, was ik echt opgelucht toen we weer thuis waren. En nu moet ik straks naar de opticien, zie er heel erg tegenop om te moeten gaan. En dat is alleen maar voor een lenzen check! Maar alleen de reis richting centrum al: met de bus en dan een eind lopen, of helemaal met de fiets. Omg. Waar ben ik aan begonnen?!

En nog iets over dat cocoonen: na dat feest afgelopen weekend, zei mijn vader ook dat ik er behoorlijk in mezelf gekeerd bij zat. Vond dat echt vreselijk om te horen, had namelijk echt heel erg mijn best gedaan om met mensen te praten en interesse te tonen. Hij zei ook wel dat ie dat zag, maar ik was gewoon 'anders', kennelijk. Ook niet meer dan logisch, vond ie: ik ben voor zn kleinkind aan het zorgen, en daar moest ik me maar lekker op concentreren, zei hij. Wel heel lief, maar voelde me toch even een beetje rot. Ik kan zo ontzettend niet wachten om straks weer een beetje mezelf te worden! Mijn eigen persoonlijkheid en mijn eigen lijf... pfff... met een eigen baby!! Yay!

16. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Wintersun
    Jeetje, nou komt het voor jou ook ineens snel dichtbij zeg! Nog even volhouden meid!

@snoepje
    Lekker rustig aan doen en zoveel mogelijk relaxen. Het zijn echt de laatste loodjes!

@AnnaCF
    Arme kat, vind het altijd zo sneu als beestjes wat hebben. Vooral omdat ze zelf niks kunnen zeggen. Maar zo te zien wordt er prima voor poes gezorgd, ken zat mensen die zoiets hebben van: ach we zien het wel (en die dus nooit met de kat naar de dierenarts gaan).

@exciting
    Gewoon lekker er nog even uit gaan hoor. Dan maar in rolstoel, inderdaad schijt aan hebben! Je zit tenslotte niet voor de lol in zo'n ding.

Dat cocoonen herken ik. Ben zooo blij dat ik niet meer naar werk hoef, Gewoon veel behoefte om lekker thuis te zijn en hier wat aan te rommelen in huis. Hier en daar wat soppen, wasje draaien en gisteren lekker filmpje gekeken.

17. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Spannend wintersun! Het komt wel heel wrg dichtbij.

18. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ah het beestje heeft dus ook een naam.
    Stiekem vind ik het dus niet erg dat ik niet meer hoef te werken. Maar had verwacht dat ik het vreselijk zou vinden.

Voor de dames die vannacht wel lekker hebben geslapen wat super fijn :)
    Hier 6x wakker geweest. Had de poes op bed liggen bij me en elke keer als ze anders ging liggen werd ik wakker. Blijkbaar was zij gewoon diep in slaap want als ik haar dan even aaide was het prrrt... En zo'n slaperig koppie wat dan omkeek. Je maakt me wakker joh...

@emma ja zeker. Ze is wordt behandeld als een prinsesje... ;) maar ze is pas 7 dus van mij mag ze nog 10 jaar mee hoor.

19. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Lekkere nacht gehad hier, alleen heel naar gedroomd.

k geloof dat ik een van de weinigen ben die t nog heerlijk vind om weg te gaan. Geniet echt nog van gezelligheid als k tenminste niet te moe ben. Vandaag weer even lekker van de zon genieten en van ons laatste dagje hier, vanavond al weer naar huis :(

Meiden die t zwaar hebben succes weer vandaag, hopelijk kan iedereen beetje genieten van t mooie weer.

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Mooi beestje Anna, Britse korthaar?

Het is wel een heel gek idee dat we ergens volgende week met zijn 4tjes zijn ipv met zijn 3tjes, maar wel een leuk idee :D

Deel Deze Pagina