Wintersun wat fijn dat t einde in zicht is. En alweer een beetje geslapen, mooi! Snoepje je kunt hopelijk ook een deel van een dag bij het bruiloftsfeest zijn? Ik hoop t voor je. Anna wat een zoet poezebeest! Hoop dat t idd iets met t oortje is, dat is immers te genezen. Jammer vd antibiotica maar het is voor een goede zaak. Hier zo op de fiets naar t centrum. Heerlijk dat zonnetje maar eigenlijk hoeft dat van mij niet zo, pfffffff. Het is maar een km of zes a zeven op de fiets maar ik zweet de laatste dagen nogal flink. Misschien maar een reserveshirtje meenemen, hihi.
Wow, Pasta! Nog 6/7 km fietsen nu?! Ik heb toch maar besloten met de bus te gaan. Ik loop dan niet het centrum in, maar stap over. Duurt de reis wel iets langer, maar heb het gevoel dat mijn bekken uit elkaar wordt gedrukt, en ik heb zo'n vermoeden dat dat op de fiets nog erger zal zijn... Anna, mooi beestje zeg! Wintersun, lijkt me ook heel vreemd om te bedenken dat je ineens van met z'n drieën naar met z'n vieren gaat! En dat het al soort van 'gepland' is, zeg maar. Ik vind het hier ook heel gek om te bedenken dat we straks met drie zijn ipv twee... Maar kijk er zo naar uit!! Laat maar komen, die handel!
Ik vind het juist ook heerlijk om weg te gaan. Even een beetje afleiding. Aankomend weekend hebben we ook 2 verjaardagen gepland staan. Tis nog afwachten of we daar naartoe kunnen.
Noorwegian-sky. Ooh wat moet dat heerlijk zijn al die energie nog. @pasta haha ja fietsen gaat niet zo makkelijk meer he? Ik probeer nog wel zoveel mogelijk met de fiets te doen. Is een beetje beweging die ik vast goed kan gebruiken. @wintersun. Wat spannend allemaal. Hoe reageert je zoontje nu op je dikke buik? Begrijpt hij het dat hij een zusje krijgt? @poes ze is een chartreux. Heb haar gekocht na een jaar hard sparen als maatje toen ik het huis uit ging. Ben ook echt heel benieuwd hoe ze straks op de baby gaat reageren. Net naar de vk geweest en de baby ligt nog steeds mooi met zijn koppie naar beneden. Ze moest wel even naar het hartje zoeken maar eenmaal gevonden klonk het super. Heeft de basis rond de 150 liggen en schijnbaar is dat heel mooi. Druk kind 😁
Hij weet heel goed dat hij een zusje krijgt, en vind het ook heel leuk. We hebben hem er ook vanaf het begin bij betrokken, hij gaat mee naar de vk, en is ook mee geweest naar de echo's, behalver de 20 weken. Van een vriendin heb ik het boekje kleine pluis gekregen, waarin Nijntje een broertje/zusje krijgt, en ik lees dat al maanden s avonds voor, hij wil geen ander verhaaltje. Bij babykleertjes of iets roze weer hij dat het voor zus is. En als ik vraag krijgt de baby een kus, dan doet hij mijn shirt omhoog en geeft mijn buik een kusje. Ook als ik heel moe ben of harde buiken heb. Ik ben alleen heel benieuwd hoe hij gaat reageren als zus straks in mama's armen ligt ipv in mama's buik. Denk dat dat wel gek voor m is.
Dat blijft afwachten he wintersun, hoe hij reageert op zusje wanneer ze er eenmaal echt is. Fijn dat beeb goed ligt Anna, en verdorie wat en knàp poezebeest is het toch, echteen plaatje. Hier weer terug uit t centrum, heb ipv kruiken voor in t bedje een senzy gekocht, kruik zonder water, ben benieuwd. (en anders is een kruik zó opgehaald bij mijn zus) Zojuist mijn eerste (en hopelijk laatste) aambei gespot. Had al twee dagen bij t afvegen na de stoelgang een schrijnend gevoel, net maar even spiegel er bij gepakt.... Helaassss. Iemand hier die er iets tegen/voor gebruikt? En helpt dat?
Curanol zalf en tabletten. Ik gebruikte eerst alleen de zalf, met de tabletten erbij gaat t echt een stuk beter!
@AnnaCF, wat een lieve foto! @Pasta, vreselijk hè die aambeien weet hoe je je voelt bij mij zijn ze plotsklaps zelf verdwenen had tegelijk een vaginale schimmel infectie dat werd verholpen met Daktarin. Afspraak bij de vk achter de rug en poeh was toch even pittig heb echt als een klein kind lopen janken. "Het hoort er allemaal bij" de laatste 2 dagen pieker ik ontzettend veel omdat de bevalling nu echt wel dichtbij aan het komen is. Dus hebben er meteen een afspraak voor morgen bij de huisarts gemaakt die me door zal verwijzen naar de psycholoog hopelijk zal dat een handje helpen de laatste weken want genieten is nu ver te zoeken bij mij. Gelukkig hartje gehoord en bloeddruk was goed. Ben even buiten wezen zitten met me moeder en ondanks het heerlijke weer vond ik het zo vreselijk warm pffff dus de voeten zijn weer kolossaal geworden. Manlief komt vrijdag eindelijk terug van het buitenland hemel wat heb ik m gemist en wat een klote periode om te gaan maar hij kon niet anders en ik had ook nooit gedacht dat de laatste loodjes zo extreem zwaar konden zijn daarom stemde ik ook toe. Ga van het weekend toch echt aan de vlucht koffer beginnen was al beetje bezig geweest maar nu moet ik echt spijkers met koppen slaan. Volgende week de kinderwagen kopen en voedings beha's en wat ik nog nodig zal moeten hebben. Meeste heb ik thuis en badje krijg ik van me zus. Nu even de voetjes omhoog.. 😥
@pasta he bah precies nu je er bijna vanaf bent toch nog een gespot. Ik ben/was er ook als de dood voor dus heb heel m'n zwangerschap braaf pruimen zitten eten dus weet niet precies wat het wondermiddel is maar hoop dat je er snel geen last meer van hebt. Ja ze is zeker een knapperd. Maar ook een heel lief karaktertje lekker rustig. Altijd in de buurt maar niet klef. En ze geeft kusjes 😍 @wintersun. Oh wat lief dat hij er zo in meeleeft. Zo'n boekje biedt echt uitkomst, echt schattig dat hij het elke avond wil horen. Krijgt hij z'n zusje al gelijk in het ziekenhuis te zien? Of als ze mee naar huis mag? Een met de oogjes open 😁
he dames wat een prachtige kat! Echt heel mooi! Hoop dat de kuur aanslaat! aambeien: krijg er de laatste weken last van door het vele liggen! Ik gebruik altijd sperti. Werkt bij mij wel.. En ik duw ze vaak terug! Ik heb vandaag roosvicee laxo gehaald, en ben vandaag van 11.00 tot 16.00 wezen shoppen met mijn moeder! En ooooooooh wat was het gezellig!!! Ik zat in de rolstoel! En wat ben ik daar blij om! Nu wel uit geteld, maar bij thuis komst kon ik ook gelijk naar het toilet !! Dus die beweging heeft z'n werk ook gedaan! fijn Anna dat het allemaal goed lijkt met de kleine!
Hoi dames hier vandaag zeurderige buikpijn en rugpijn. Net alsof ik enorm ongesteld moet worden. Baby zit sl volledig in het bekken......wat moet ik hier nu van denken... straks als man yhuiskomt kruip ik maar even in bed denk ik. Hoe voelt blaasontsteking als je zwanger bent?
Wintersun wat fijn dat ze je volgende week in gaan leiden! Hopelijk komt het dan ook snel op gang en kun je gaan genieten van de kleine! Anna, wat een prachtkat! En wat naar dat je dan zo hulpeloos toe moet kijken als het ineens niet goed gaat. Ik hoop dat het z'n oortje is en dat een kuurtje weer gaat helpen... Aambeien: Check! Gelukkig komen ze maar af en toe opzetten, maar wat een akelig gevoel :s Het enige wat ik er aan doe is zoveel mogelijk vezels eten... Voorkomen is beter dan genezen denk ik dan maar... Ik heb vannacht echt een rotnacht gehad. Ik kon gewoon NIET slapen! Ik had het stikheet (terwijl het helemaal niet warm was, ik lag in de open lucht en ml lag onder een deken), lag maar te malen over de geboortekaartjes en me te irriteren aan het gesmak van ml in zijn slaap... Pfff!
Hallo allemaal! Ik volg dit topic al vanaf het begin maar ik ben zo'n stille meelezer haha. Nu lijkt het mij leuk om toch af en toe even te reageren vooral ook omdat ik zoveel herkenbare dingen hier tegen kom. Ik ben 25 jaar en verwacht samen met mijn vriend (ook 25) een dochtertje. Ik ben op dit moment 34 weken en 5 dagen zwanger en alles gaat goed (op die herkenbare kwaaltjes na). Ik ben 24 oktober uitgerekend. Oh en zaterdag vliegen wij nog eventjes naar Sicillie omdat mijn broer daar gaat trouwen, mag nog net op het nippertje vliegen maar spannend vind ik het wel. Morgen naar de verloskundige voor controle en fit to fly verklaring. Nou, ik hoop dat jullie het oké vinden dat ik even inbreek in dit topic om gezellig mee te schrijven. Bij deze wil ik ook graag de twee dames die al zijn bevallen feliciteren!
Anna, hij krijgt haar in het ziekenhuis te zien, want we moeten een nachtje blijven. En ik kan echt geen nacht zonder mijn manneke gezien te hebben hoor, (nou ja, kan wel, maar wil niet) ik wil ook dat hij haar als eerste ziet, dus als mijn ouders komen dat hij eerst alleen naar binnen komt. Ik word gek van de pijn, kan nog steeds kant op zonder dat het zeer doet. *nog een paar daagjes, nog een paar daagjes! nog een paar daagjes* Gelukkig is het alweer woensdag. Vrijdag moet ml naar het zh voor een gastroscopie en is de rest van de dag thuis dus dat is ook weer afleiding, en morgen ga ik samen met mijn broertje mijn abonnement verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken, het word toch de Samsung Galaxy s5 want daar krijg ik waarschijnlijk een Samsung Galaxy tab 7" bij. En die heeft een 16mp camera. Kan ik na de geboorte iig mooie spontane foto's maken van mij meisje en gezinnetje.
Hoi Miepjb welkom bij de club. En natuurlijk vinden we dat gezellig. Althans ik wel @wintersun. Ja dat is ook wel begrijpelijk. Echt spannend hoe hij op z'n zusje gaat reageren . En succes voor je man. Ja heb de dierenarts gebeld en die belt me vandaag of morgen even terug of het mag. Hoop het wel want zo geen zin nu met haar te gaan sjouwen. En ik wil wel dat ze beter wordt.
welkom miep! Lekker nog even naar siccilie! Al vind ik het wel knap dat je dat aan durft nog! Have fun! wintersun, wat vervelend die pijn! Ik weet hoe je je voelt! Je wordt er echt moedeloos van! Ik heb vandaag een goede dag! Nog even meis!!!! Ben erg benieuwd naar je inleid verhaal! Kan ik even van afkijken! En je man heeft al eerder onderzoeken gehad toch? Of was dat iemand anders? Zoja, is daar nog iets uit gekomen? Veel succes vrijdag! Gastroscopie is niet fijn! lea: blaasontsteking tijdens de zwangerschap hoef je niet eens te voelen! Dus misschien even urine na kijken? En bij zwangere vrouwen wordt het meestal ook nog op kweek gezet omdat zo strippen vaak niets aan geeft terwijl er wel een bacterie in zit! Of het zijn voor weeën?
@exciting, fijn dat je lekker die paar uurtjes hebt kunnen genieten met je mam! @anna wat een mooie kat! Misschien heb ik eroverheen gelezen&& Ik weet natuurlijk niet of hij daar op getest is, maar de kat van mijn broer heeft epilepsie, kan ineens hele rare stuiptrekkingen krijgen. duurt dan een half uurtje en stopt opeens. T komt niet heel vaak voor. Nu een keer of 4 gebeurt in de afgelopen 3 jaar. @miep, altijd gezellig!! @hier, goed geslapen vanacht en toch een bellabberde dag, had t warm en nergens zin in. Ook zwaar chaggerijnig dus vanmiddag weer een paar uur geslapen. vegin me nu eindelijk weer wat fitter te voelen maar denk dat ik t gewoon zat begin te worden... sorry voor mijn gezeur hoor. Moest t even kwijt.
Oké, ik heb geen last met plassen of zo, maar dat hoeft dus niks te betekenen........ik lig nu op bed en mijn man doet de kinderen. Dit lijkt me wel heel serieus voorwerk te zijn........zo maar even de vluchttas proberen voor te bereiden.......je weet het nooit......
is het constant lea of komt het met vlagen? Heb je het idee dat het weeën zijn? Succes! Wel spannend! En blaasontsteking hoef je indd niet te voelen! Maar volgens mij krijg je daar meer een harde buik van! Hou ons op de hoogte!