Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Hey meiden,

Net weer thuis gekomen, moe maar voldaan.
    Heerlijke dagen gehad samen.
    'k Ga vanaf morgen weer op iedereen reageren (ff genoeg ego berichtjes van mij afgelopen dagen ;) ).
    Slaapse!

2. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hier nog even met t hondje wandelen en dan lekker naar bedje, super moe ondanks het vele slapen van vandaag. Ik wens iedereen een goede nachtrust, hopelijk blijft t hier stil vanacht :)

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Heb wel bijna alles bijgelezen, maar nog geen puf om op iedereen te reageren..

voel me eigenlijk nog best wel overdonderd. Het is ineens ook zo snel gegaan ineens. Had ook eigenlijk niet verwacht nog een keer te vroeg te bevallen. Gister had ze haar sonde eruit getrokken en ging het drinken van de flesjes goed. Vanmiddag liet ze toch weer beetjes staan en heeft ze weer een sonde gekregen. Maar verder gaat het eigenlijk heel goed. Kan niet stoppen met naar haar kijken, ben weer helemaal verliefd. Dacht altijd dat je dat gevoel niet nog een keer kon krijgen, maar kan dus echt wel :D

Heel kort een fotootje, verwijder hem zo weer.

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    prachtig prachtig prachtig boomm!!!
    wat een moppie! En fijn dat het goed gaat!! Super!

ga nu maar slapen! Hoop dat het wat lukt! Kan iig terug zien op een leuke dag, met allemaal nieuwe kleding voor mezelf! :)
    en flesvoeding gekocht! Dat was ik bijna vergeten! Hihi! Wat voor fv hebben jullie?

ik voel hem af en toe wel! En ook als ik mijn hand op mijn buik leg! Maar minder dan voor heen! Dat valt dan direct op he! Ik hou het in de gaten! Hij zit ook steeds bij mun blaas, en krijg af en toe steken in mijn vagina! Misschien indaling ofzo??

slaap lekker !

5. lea

lea Fanatiek lid

Wat een mopje zeg! En een flinke dos haar al of niet? Mag je trots op zijn!

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Exciting. Slaap lekker! Wij hebben voor nutrilon gekozen. Jullie?

Lea. Ja flinke haartjes. Maar als t net als bij N is vallen de meeste uit haha.

7. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Prachtig boommm!! Geniet van je meisje! Kan me voorstellen dat je niet kan stoppen met kijken!

8. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel mooi, Boommm! Nogmaals gefeliciteerd.

Sorry voor gebrek aan reacties vanuit hier vandaag, voel me beetje rusteloos en moe (en last van warme weer, dat is echt niets voor mij die temperaturen). Niets mis, eigenlijk, behalve wat harde buiken nu, maar gewoon zo'n dag.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen zo meteen lekker kan slapen, als jullie niet al in bed liggen :)

9. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Boommm wat een knap kindje!!!! Goed gedaan!!!!

10. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Idem hier! Futloos moe en bleh...

11. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Wat is ze mooi boommm. Soms dan denk ik wel eens als ik de naam hoor en het kindje zie dat klopt precies als ik nu dat fotootje van jullie meisje zie denk ik dat hebben jullie toch maar mooi voor elkaar.
    Wel balen dat de sonde er weer in moest maar het is voor een goed doel :D

Hier af en toe een pijnlijke harde buik en rommelende darmen. Maar ik ben der nog niet klaar voor hoor.
    Heb zelf nog maar even een tijdelijk pakje in de vluchtkoffer gedaan want eigenlijk geen idee wat ik hem aan wil trekken :p

12. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Boommm leuk dat je de foto met ons deelt. Had het geboortekaartje al gezien, maar een losse foto is toch weer duidelijker :) Echt een schatje, en geweldig dat lange haar!!

@bewegingen; de beeb heeft hier al heel lang een vast ritme. 4 a 5 dagen druk druk druk en dan 1 a 2 dagen bijkomen en dus rustiger. Dan reageert ie alleen heel enthousiast als de papa z'n hand op m'n buik legt :D

De laatste dagen (sinds ik het idee heb dat 'ie ingedaald is) zijn de bewegingen ineens anders. Rustiger. Maar hij reageert goed op mijn handen, dus ik maak me eigenlijk geen zorgen.

@Bloedverlies, het klinkt een beetje als de slijmprop?? Extra slijm met een beetje bloed... Maar bij twijfel altijd bellen. Ik heb sowieso ook de instructie om bij bloed ALTIJD te bellen.

13. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    oke! Ik hou het in de gaten! Misschien heeft die van ons de indaling ook ingezet! Zolang ik hem nog wel af en toe voel lijkt me dat het wel goed zit.

wij hebben gekozen voor hero baby fv!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

#2134 Boommm, 17 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2014
    ♥ Zwanger ♥

Moon (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 2 Oktober 2014 - Meisje!
    Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje!
    Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje!
    Mamajen (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje!
    Boogschutter (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Jongen!
    Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje!
    Mienma (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen!
    Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing!
    Sylph (33 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Meisje!
    Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen!
    Wintersun (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Meisje!
    Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing!
    AngelaV (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Jongen!
    AnnaCF (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Pasta (40 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 11 Oktober 2014 - Meisje!
    Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen!
    Lea (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen!
    Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen!
    Miepiemoos (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Meisje!
    Lizzy086 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Jongen!
    Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen!
    Noordeling (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Verrassing!
    0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje!
    Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen!
    Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje!
    Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing!
    Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen!
    MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje!
    Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Liefdotje (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje!
    Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv!
    Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje!
    Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen!
    Loenaa (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje!
    Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen!

16 Meisjes
    14 Jongens
    8 Verrassingen

♥ Bevallen ♥

Stina83 (31 jaar) Tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5)
    Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6)

Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan:)

15. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @boom, ik stond erop, maar ny niet meer. Mag ik er weer bij?

21 jaar, eerste kindje. Uitgerekend op 12 oktober van een jongen!

ps; wat een mooi dametje, prachtig zoveel haar. Goed dat ondanks de voeding het goed met haar gaat

16. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

@boommm, jammer heb je fotootje gemist! Maar zo uit de reacties is het vast en zeker een prachtig meisje!

Ik ga ook maar slapen wel nog steeds een drukkend gevoel op me kruis en de baby is bezig met me ribben te ontdekken ;) heb me net een paar beuken mogen ontvangen. Sprong zowat overeind! Slaap lekker dames!

17. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Tijd om te gaan slapen! Was een fijne dag: bijgepraat met een vriendin, heerlijk met haar in de tuin gezeten terwijl onze kinderen zich met van alles en nog wat vermaakten. Zó is hoogzwanger met 2 kinderen prima vol te houden. Morgen een dagje alleen; kindjes naar school en crèche. Kan ik mooi nog wat strijken en natuurlijk lekker dutten ;) Vrijdag komt ml weer thuis vanuit Spanje. Dit was de laatste buitenlandtrip, gelukkig. Afgelopen nacht voor het eerst gedroomd dat de baby geboren werd, het komt echt dichtbij nu.
    Slaap lekker dames! Morgen weer een mooie dag ;)

18. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Wij zijn net terug uit het ziekenhuis. Dacht echt dat het zo ver was. Maar na een uur zakten de weeën weer af. CTG was goed en slechts een vingertop ontsluiting. Dus nu weer thuis en hopen dat we mogen slapen voor even.

19. Anoliesje

Anoliesje Lid

6 feb 2014
    79
    0
    0
    Wat leuk om allemaal te lezen!

Hier 32 jaar, tweede kindje, uitgerekend op 22 oktober van een meisje!

20. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Het is lekker rustig gebleven vannacht ik heb heerlijk door geslapen van half 1 tot 5 uur een wereld record voor mij sindsdien woelen en pijn aan de bekken. Ik begin me nu wel beetje zorgen te maken om me dikke voeten die maar dik blijven. Pfff kussentje eronder, water drinken wat ik ook doe het helpt niet. En de bloedarmoede pillen die ik krijg zijn een drama ik krijg er harde ontlasting van en ben soms uren op de wc bezig sorry ;) vandaag huisje aan kant maken en alvast vluchtkoffer klaar zetten hebben we dat tenminste gehad

@nijntje11 fijn dat je weer thuis bent meid! Hoop dat je wat hebt kunnen slapen

@Marrie, ml komt hier ook vrijdag terug van t buitenland wat heb ik m gemist zeg..

@anoliesje, welkom :D

Deel Deze Pagina