Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Mogguh! Zoon is voor het eerst naar de peuterspeelzaal, dus we moesten vroeg op vanmorgen. Nu zit ik thuis alleen, met de pootjes op tafel... gek hoor, vrije tijd! Ben wel heel blij dat hij nu al naar de psz mag, kan hij nog even wennen voordat zusje er is. En voor mij ook wel fijn dat ik ff de tijd heb om wat babygerelateerde dingen af te ronden...

2. lea

lea Fanatiek lid

Geniet van de rust yupgup!

Krijg net een appje dat mijn vriendin al een navelstrengklem heeft gekocht....hoef ik daar niet meer achteraan....

3. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wintersun Ja dat scheelt, weet je zeker dat je nog maar heel eventjes hoeft. Wel raar idee ook lijkt me. Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten dat we straks een kindje hebben...

pfff net bevallingsverhalen gelezen en over de eerste tijd daarna met alle lichamelijke ongemakken... had ik beter niet kunnen doen:$

4. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Goedemorgen. Gisteren geen last meer gehad van bloed. Kon komen door mijn dubbel j katheter dat die is gaan irriteren tijdens het wandelen. Aangezien er zoveel druk op de blaas komt. Dus bloed kwam ook niet uit de goede uitgang zeg maar :p

Vanmiddag naar de vk voor een groei en liggings echo ben zo benieuwd of de baby goed is ingedaald.

5. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Hier eigenwijs geweest. Even op de fiets met de kindjes naar de action geweest. Ik moest er even uit. En voor de kindjes is het wel goed. Ze zijn een stuk vrolijker nu.
    Straks maar even rusten.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo jij durft :D
    ik ga straks ook ff naar de action maar voor de zekerheid toch maar met de auto en telefoon aan de oplader nu haha
    al ben ik dan ''pas'' 36 wk ik vind het nu al af en toe eng om van huis te gaan. loop ik in de winkel, krijg ik ineens een steek aan de zijkant, gewoon banden waarschijnlijk en denk ik al ' o shit ' haha

hier vreselijke nesteldrang. alles moet schoon en opgeruimd
    alle kasten moeten leeg, uitgesopt en ik gooi alles weg wat ik een paar maanden niet gebruikt heb
    hormonen :p

7. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen.

Ja nu zijn de spannende tijden, het komt wel dichtbij. Heb zelf nog niet echt het gevoel dat het gaat gebeuren, roep al de hele week dat het echt niet van de week is. Wanneer wel, zou het niet weten maar klopt wel dat het anders voelt. Dat gevoel dat Saar ook aangaf dat de tijd nu traag lijkt te gaan in plaats van snel.

Voel me weer stijf als een plank vandaag. Lig duidelijk niet helemaal lekker meer in bed. Paar keer wakker, the usual. Nou ja, rustig weer op gang komen en trekt ook wel weer weg. Morgen komt mijn moeder nog weer eens langs, heb ik wel zin in.

8. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Zo weer aardig wat kunnen doen vandaag. Aan scriptie gewerkt, gezogen, laatste troep opgeruimd van de paar daagjes weg, eten staat al klaar en m´n vluchttas is ingepakt, al staat er op ´t briefje van wat er nog in moet bijna nog meer dan wat er al in zit geloof ik ;).
    Nu nog even lekker relaxen, want vanavond hebben we nog gesprek met onze mogelijke gastouder, ´k ben heel benieuwd of we een klik met haar voelen.

#Sylph, balen dat je niet lekker meer ligt op bed. Heb je nog wel een beetje energie om de dagen door te komen

#Zebra, lekker he als alles dan schoon en opgeruimd is. ´k Ben wel blij dat ik aantal weken terug de grote klussen al heb gedaan, kan het nu zo makkelijk heerlijk bijhouden, ´t blijft gewoon schoon en netjes nu, super!

#Norwegian-sky, veel last van je enthousiasme of valt de ´schade´ mee

#jes, hoe was het bij vk

#lizzie, voordeel is nu dat ´t straks alleen maar mee kan vallen, je bent nu op ´t ergste voor bereid....

#yupgup, hoe vond je zoontje het bij de psz

9. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Net even lekker gelegen. Ja had er wel veel last van maar word gek van de hele dag thuis zitten vooral omdat de kindjes dan heel vervelend worden. Nog een dagje doorkomen en dan weekend! Zondag gaan de kindjes logeren dus maandag lekker een dag voor mezelf!

10. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    @noordeling dan heb je weer veel gedaan vandaag. Lijkt me ook wel spannend als je voor het eerst een gesprek hebt met jullie misschien gastouder.

Het was goed bij de VK. Ons kleintje loopt 1 week voor op groei en is nu geschat op 6 pond. Stel dat ik tot 40 weken ga lopen dan zal het 7/8 pond zijn. Volgende week donderdag weer op controle :)

Hoe gaat het met de rest is de dag door te komen zo met de warmte? Ik heb der eerlijk gezegd best wel last van. Maar ja voor andere mensen is dit mooie weer wel leuk :p

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Bleeh.. veeeeeel te warm! Vanochtend met zoonlief naar de kinderboerderij geweest met een vriendin en haar zoontje. Erg leuk! Maar ben daarna gelijk doorgereden naar een andere stad om het spandoek op te halen waar we de naam op hebben gezet voor in de tuin. En op de terugweg even snel de Prenatal ingedoken om nog een wit mutsje te halen. Nu dus lekker moe, want zoontje besloot dat hij vanmiddag niet hoefde te slapen (die had in de auto al 15 minuten geslapen), waardoor ik mn rust niet heb kunnen pakken. Vanavond maar vroeg in bed..

Gisteravond liggingsecho gehad. Kleine meid ligt keurig met haar hoofdje naar beneden, maar dus gewoon nog steeds niet ingedaald. Vind t wel irritant worden hoor, want die billen blijven zo wel erg hoog drukken (en ik moet gelijk gaan liggen als de vliezen breken, lekker handig met een peuter). Verder voelde ik haar gisteren een stuk minder. Komt blijkbaar omdat ze anders is gaan liggen en met haar handen/voeten tegen de placenta aan drukt. Vandaag ligt ze weer iets anders en ik voel haar gelijk een stuk beter.
    Ow, en zo gaaf! We hebben haartjes gezien op de echo! Bij ons zoontje konden we toen geen haar zien, maar nu dus wel. Echt apart hoor. Ze is dus in elk geval niet volledig kaal. haha!

12. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Zl slaapt nog, ik ben op de bank in slaap gevallen.
    Vanmorgen mijn Abbo verlengd en het ging verbazingwekkend goed om even weg te zijn. De jongen die me hielp was ook zo aardig om me zijn kruk te geven.
    Buik blijft onrustig, echt heel veel harde buiken.

Het is idd heerlijk weer, normaal als ik niet zwanger ben is dit echt de ideale temp, maar nu is het veel te warm.
    Mocht ik een deze dagen bevallen is het gewoon warmer dan toen ik van J beviel, en die is van 31 juli.

13. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net bij de vk geweest, alles goed maar hij is ook nog niet ingedaald. Nou zie ik dat dat bij wel meer het geval is. Als hij dinsdag nog niet is ingedaald moet ik voor een consult naar de gyn, is dat bij jullie ook zo?

14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik vind het ook te warm.... Zweet me kapot en ik zag gisteravond dat ik vocht begin vast te houden.

Voordeel is wel weer dat ik de was lekker buiten kan hangen en dat het vlot droogt :D

15. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noordeling, ik haal het sommige dagen even met een middagdutje in (vandaag nog even niet, anders slaap ik zo door mijn suikertest momenten heen en dat lijkt me ook niet handig). Het is allemaal wel te doen.

Pffft, ik ben dus niet de enige die dit weer niet zo leuk vind nu. Oh het ziet er prachtig uit die zon maar ik vind het gewoon te warm zo, bleh.

16. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ja het hoort nu herfst te worden. Ik was al blij toen ik me bedacht dat de laatste loodjes niet in de volle zomerwarmte zouden zijn. Te vroeg gejuigd.

@wintersun. En hoe bevalt je nieuwe telefoon?

17. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Heerlijk dit weer! Lekker gefietst, als ik stil zit wordt ik zo stijf, gaan me heupen soort van opslot ofzo. Gisteren genoten van de ballet voorstelling met me moeder. En de kleine hummel bewoog ook lekker mee op de violen en de fluiten haha. Kon zelfs lopen op me hakken (slee hakjes hihi)
    Hier ook misbruik van de zon gemaakt met wassen. Alles droogt zo lekker snel. Ook de keuken opgeruimden alles glimt weer.
    Morgen wel weer onweer voorspeld. Dus kunnen we allemaal afkoelen in de regen haha
    Hebben jullie ook zo een dilemma met zijn eerste pakje? Kan gewoon niet kiezen haha.

18. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Is het je eerste kindje? Dan moet hij op een bepaalde termijn zijn ingedaald, dus denk dat je daarom naar de gyn moet. Bij een tweede kindje hoeft hij pas later te zijn ingedaald, of hij daalt zelfs pas in bij de geboorte.

Anna, bevalt heel goed. Ben er helemaal happy mee. Veel beter dan die stomme acer.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik vind t ook veel te warm. Kan niet lopen met die vocht poten en meteen uitgeput.

Hier nog steeds n hoofdje en voetjes die steeds omhoog duwen dus heb het ook vaak benauwd

20. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de eerste. Maar vorige keer werd gezegd dat het soms echt pas bij de weeën gebeurt. Gyn moet gaan kijken of er niks in de weg ligt, meer protocol zij ze, anders hadden ze wrs wel bij de echo al iets gezien. Maar goed, hoop dat ie gewoon netjes doet wat ie moet doen en snel indaalt, mss ook wat minder last van mn ribben dan ;)

Deel Deze Pagina