Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Spannend Wintersun! Misschien ben je wel de volgende!

Hier een dipje vandaag. Afgelopen dagen alleen maar op m'n roze wolk gezeten. Maar vandaag toch erg verdrietig. Wilde zo graag een normale kraamtijd, gewoon gelijk naar huis.
    M. begon vandaag een beetje geel te zien dus ligt onder de lamp. Verder drinkt ze telkens ongeveer 2/3e van de fles leeg en de rest krijgt ze via de sonde. Ik ga zo lekker slapen. Ben gesloopt..

2. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Je mag ook best even balen boom, niet de start die je gehoopt had + alle hormonen en vermoeidheid...
    Laat je maar lekker verwennen en probeer van M. te genieten!

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Hello dames :D

Wintersun ik hoop zo voor je dat het doorzet!
    Nieuwe meiden welkom!

Heb alles beetje doorgelezen en ben zooooo uitgeput. Blij dat me moeder en zus hebben meegeholpen maar er moest zoveel schoon gemaakt worden ineens en opgeruimd worden dat ik amper aan me vluchtkoffer ben begonnen! Het stresst me zo erg en ik moet er dingen in stoppen die ik nog steeds nodig heb poeh -.-' qua het warme weer heb ik er ook last van gehad. Nog steeds dikke voeten wat ik ook doe het helpt voor geen meter.. ik ben gek op warm weer meestal lekker een terrasje op het strand maar dat lijkt me nu zo vermoeiend. Beepje beweegt veel en heb daardoor soms een gespannen buik is het herkenbaar voor jullie?

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Spannend Wintersun! Hopelijk zet het bij jou wel door. Had ik ook graag gewild :(
    Esje: hier ook vochtvochtvocht. Mijn handen doen gewoon pijn.
    Zwangels: rot aambeien :( Hopelijk neemt het snel af, anders mee naar de huisarts gaan hoor.
    Exciting: fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
    Wenda: Welkom!

Hier heb ik me door de dag heen weten te slaan, zo lekker naar bed!

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    dat geeft niks boomm! Dan maar lekker even huilen! Ben je zelf wel thuis?
    jullie meisje komt er wel! Kunnen jullie dan thuis genieten! Kop op!!

wintersun: hoe gaat ie? Ben zo benieuwd:)

hier ook steeds kramp! Vreemd gevoel, harde buiken, lage rugpijn! Ben benieuwd waar dat op uit draait!

snoepje: strax maar lekker slapen! Morgen weer een dag!

6. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ booom heel begrijpelijk meid! Je moet het allemaal nog een plekje geven. Hopelijk mag je snel naar huis.

Hier is de tas ook nog niet gepakt hoor. Wel een stapeltje neergelegd wat ik mee wil maar moet even bedenken welke tas ik handig vind. Ga hem zondag wel echt helemsal klaarmaken en zet gem dan gelijk in de auto want we gaan 45 min van huis. Zal wel niks gebeuren maar je weet maar nooit. Babytas is wel al klaar.

7. lea

lea Fanatiek lid

Komt wel goed meid. Je zit nu ook precies in de kraam-traan dagen. Het is ook jammer van de kraamtijd en de vermoeidheid nu natuurlijk......hopelijk kan ze snel naar huis en kan je rustig gaan genieten, ik kan me voorstellen dat dat nu even moeilijk is.....

8. lea

lea Fanatiek lid

Spannend!! Ben benieuwd of het gaat doorzetten....

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Och meis had je dat ook zo gegunt!
    En dan ook nog gewoon de kraamtranen.
    Doe heel rustig aan meid.
    Over het drinken van de fles, hoeveel krijgt ze nu?

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank jullie dames! Ik ga als het morgen niet minder is de huisarts bellen.

11. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

@exciting doe ik ook ben echt helemaal op dus morgen lekker op me gemak alvast wat spullen erin leggen. Die kramp komt me ook bekend voor lage rug pijn en plotseling een gespannen buik die samen trekt. Net ook weer een soort van "duw" op me kruis denk het indalen meestal probeer ik het dan rustig weg te puffen en de pijn de baas te zijn. Een beetje voorbereiden voor het echt werk strakjes hihi

@ boommm, oei meid hopelijk ben je nu lekker aan het slapen en morgen weer helemaal beter en fit op!

Wintersun me gedachten zijn bij jou meid ben echt benieuwd!

12. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Wintersun, spannend hoor. Veel succes hoe dan ook.

Boommm, :( Hopelijk voel je morgen weer wat beter, het komt allemaal wel goed.

Dames, wat vervelend dat vocht allemaal. Het verbaasd mij zelf dat het bij mij meevalt (ik kan ook als ik niet zwanger ben niet best tegen warm weer). Maar ik voel wel mee hoor, niet prettig, hopelijk trekt het snel weer weg bij iedereen of word het in ieder geval iets beter.

13. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik heb helemaal geen last van vocht!
    misschien dat het nog komt! Hoop het niet!
    alvast slaap lekker voor iedereen!

wintersun: ik hoop voor je dat je aan het bevallen bent :D iig succes, en hoop gauw wat te horen!

14. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ben benieuwd hoe t met wintersun gaat!

@boom, sterkte.. is ook niet leuk dat het allemaal net ff anders loopt. Komt goed!

Hier maar een poging doen om te gaan slapen, ben zo moe de laatste paar dagen.
    succes vanacht dames!! Hoop voor iedereen op een goede nachtrust, en voor wintersun dat ze der kleine snel mag ontmoeten!!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wintersun spannend!

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik snap het Boommm. Is ook heftig allemaal en dat is een kindje krijgen sowieso al. Komt goed meis!
    Wintersun je bent lang stil... Zou het dan?? Hoop het voor je.

Ik duik in bed en hoop me vannacht niet te melden :) Al zou dat een unicum zijn de laatste weken, hihi.

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh meiden zulke lieve berichtjes, daar zijn die stomme tranen weer :) Het is ook waar, uiteindelijk komt het vast goed..
    one of kind thanks meis, voor je lieve woorden! ze krijgt nu 30cc per voeding. Drinkt ze 15/20 zelf en de rest via de sonde. En Dilara? :)

Excoting wat spannend joh! Hopelijk blijft je knulletje nog eventjes zitten tot de 37 wekenM ben trouwens nog niet thuis.

Slaap lekker allemaal dames! Hopelijk een lange nacht voor jullie!

18. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    boomm heb je de kraamtranen en dan ook nog is in een pittige situatie. Kan me heel goed voorstellen dat je even wat tranen laat rollen. Hopelijk lucht het ook op, lekker slapen morgen weer een mooie dag knuffel

wintersun je houdt ons wel in spanning, bij de andere 2 dames werd het ook zo verdacht stil ;) hoop dat alles goed met je gaat! Ooo wat spannend allemaal hahaha

snoepje helpt een bak met koud water niet voor je voeten?

Stiefdochter in bed gestopt en ik lekker in bad maskertje op en mijn vriend was lekker op de motor een rondje gaan rijden. Nog even genieten voor dat we een baby in huis hebben haha
    Nu is de kleine hummel wel heel druk pff mijn buik gaat alle kanten op, maar zodra ik wil filmen stopt hij? Moest ook 2x achter elkaar poepen ineens buikpijn pijn dat het deed aambei weer terug, iewl vind die dingen zo vies bah bah bah

Slaaplekker dames, hopelijk slapen jullie allemaal lekker 😴

19. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Inderdaad erg stil bij wintersun, k ben heel benieuwd.

Slaap lekker allemaal!

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Nee. De vk zei dat sommige kindjes pas indalen tijdens de bevalling. Als m'n vliezen breken, moet ik gaan liggen, that's all. Wat kan een gyn aan niet-indalen doen dan?

Deel Deze Pagina