Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Oh. Sorry, maar na m'n gemopper ook het vermelden waard: ik heb heerlijk geslapen :D was gisteravond 21.30 zoooo moe. Dus toen zoon ein-de-lijk sliep ben ik er ook ingedoken.

Ik heb het gevoel dat ze nu vast ligt. De vk zei afgelopen donderdag al dat ze vast lag, maar heb t/m zondag nog zo'n pijn gehad. Zaterdag kon ik geen kant op. En nu.... alsof ik pas 20 wk ben. Gewoon kleine stukjes lopen en vaak m'n rust pakken, dan gaat het wel qua pijn. Blij mee! Hopelijk blijft het zo tot de 39 wk en dan mag ze er wel uit van mij, haha....

2. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Wow wat een energie hebben jullie op de vroege morgen. Ik zit echt als een zombie op de bank. Enige wat ik nog een beetje doe is koken en de was. Verder moet ik natuurlijk voor de kindjes zorgen daar gaat me meeste energie heen. Net nog 2 uurtjes geslapen maar voel me nog steeds niet fit! Gelukkig nog maar een paar dagen

3. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Goed nieuws yupgup!
    Ook wel slim dat je de grens nu niet gaat opzoeken maar jezelf toch in acht neemt.

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    goedemorgen!!

hier heeeeerlijk geslapen!!
    net wakker! Zo fijn!
    wintersun is wel stil he! Denk dat ze nu met haar kleintje in haar armen ligt!
    ik begin er steeds meer naar uit te kijken! Maar ik geloof er niks van dat het bij mij eerder begint! Vannacht geen kramp gehad!

zometeen even programma's terug kijken! Lang leve de HD recorder! Vanmiddag bezoek van collega! En vanavond met vriendinnen naar de stad.

fijne dag vandaag!

5. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Goedenmorgen, wat is het hier alweer druk geweest.

Kon vanacht slecht mn slaap vatten en heb dus heerlijk tot half 2 met de hond zitten kroelen. Die is zo aanhankelijk sinds ik zwanger ben. Vanmorgen om 6 uur wakker door vl zijn wekker en gelukkig na een uur weer in slaap gevallen.

Dat jullie zo'n energie hebben om het huis te soppen.. heb daar echt geen zin in :p.ga zo wel even de was wegwerken en mn kraamtas afmaken. En dan lekker met t hondje naar t park.

de dames die snachts zon last hebben van de warmte, is een vin geen optie? Heb ik hier sinds een paar dagen ook weer aanstaan. Tis daardoor heerlijk koel in de slaapkamer.

denk dat wintersun wel aan t bevallen is.. het is wel heel verdacht stil aan die kant :)

6. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Haha kom ook om de zoveel tijd kijken of wintersun een berichtje heeft geplaatst.
    Heb ook vin aan staan heeeerlijk slaap er zo rustig door. En VL ligt verstopt onder de dekens hihi klagen doet ie er niet over :p

7. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ben beetje jaloers op de dames die nog zo fanatiek schoonmaken enzo, ik krijg mezelf niet vooruit gebrand :p Ben wel soort van wakker momenteel maar ook nog niet echt. Nou ja, mijn moeder komt zo, beetje gezelschap vandaag en wakker worden we vanzelf wel uiteindelijk.

8. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat vervelend zeg, de meiden die slecht slapen.
    Ik slaap over het algemeen nog aardig goed gelukkig. Af en toe een nacht dat ik slecht slaap.

snoepje, wat naar al dat vocht. Hopelijk helpt een voetmassage!

Ben ook benieuwd naar wintersun;)

9. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik slaap ook erg slecht maar kan het blijkbaar goed aan, heb ook geen behoefte aan middagdutjes. En er ook geen tijd voor eerlijk gezegd.
    Hoop dat ik er volgende week wel een par keer aan toe kom. Ik heb flinke wallen onder mijn ogen, gelukkig vallen ze niet zo op door mijn bril ;)

Snoepje heb je je voetmassage al gehad? Ik hoop dat het hielp, of in elk geval lekker ontspannend was.

Wintersun houdt iedereen in spanning

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Yupgup. Fijn dat je zo lekker geslapen hebt! En heerlijk dat je weer wat meer kan doen, goed naar je eigen lichaam luisteren. Is je zoon veel met de baby bezig?

Norwegian. Word je ingeleid? Spannend. Fijn dan dat het einde in zicht is, kan je daar naartoe leven.

Exciting. Leuke dag dus! Veel plezier met je collega en je vriendinnen vanavond! En fijn dat je zo goed geslapen hebt :)

11. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Hier vanochtend de liggings echo gehad en madame blijkt in stuit te liggen.....
    Baal er behoorlijk van en weet niet goed wat me nu te wachten staat. 1,5 wk geleden leek ze nog goed te liggen, maar denk nu eigenlijk dat de vk het verkeer gevoeld heeft toen want heb haar niet voelen draaien....
    Volgende week gaan ze haar proberen te draaien.
    Anderen hier ervaring mee?

12. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    wat spannend voor wintersun :) ik hoop ook dat ze de kleine al in de armen heeft :)

Hier standaard slechte nachten. vanacht weer om om 04.45 uur klaar wakker. ml oest er om 05.00 uur uit dus ben ik maar mee opgestaan. ik wordt denk ik niet zo zeer wakker voor het plassen maar lig gewoon ontzettend slecht met die dikke buik haha en dan sta ik maar meteen op om te gaan plassen.

gister en eergistern nog even in het zh geweest voor een ctg en een echo. was voor mij niet nodig geweest maar de vk vond van wel omdat ik de beeb anders dan anders voelde. ik zei nog ik voel hem wel gewoon maar dan anders. naja alles goed en we hebben de beeb nog even mogen bewonderen op de echo. (voor zover je nog wat kunt herkennen hihi).

hier is de beeb ook nog niet ingedaald. hij ligt wel al wat diepen maar nog niet vast.

net nog even lekker gedut :) straks als zl wakker is wild eik nog even langs me schoonzus gaan even gezellig eruit.

13. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een bagger nacht. Heb denk ik elk half uur op de klok gezien. Dochter sliep onrustig en ik ook. Pffff.

Vanmorgen naar vk geweest. Alles goed. Beeb ligt laag maar nog niet helemaal ingedaald.

Ga nu ff bijtanken op de bank....mits dochter in slaap wil vallen grrrr.

14. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Loenaa: ik heb geen ervaring met een draaipoging, maar had me er al wel een beetje in verdiept. Mijn meisje is nl. pas met 34 weken gedraaid. Ik raad je aan er wat over te lezen en goed te bedenken wat je zelf wil. Ik zou er persoonlijk denk ik niet voor kiezen. Dan liever een keizersnede.
    Ook heb ik moxatherapie overwogen. Ik ben niet van het zweverige eigenlijk, maar had zoiets van: baat het niet, dan schaadt het niet. Ik wilde hier na de echo van 34 weken mee beginnen, maar toen bleek ze al gedraaid te zijn.

15. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Loena ik heb een vriendin waar ze een draaipoging bij hebben gedaan. En weet van haar dat het echt geen pretje was. Erg pijnlijk en niet gelukt.. zou ook ff gaan zoeken op internet

16. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ik hou het allemaal niet bij hoor, jullie gaan te hard!
    Hier helaas een blaasontsteking..nu kuurtje voor gehad, hopelijk is het snel weg!

Wintersun maakt het spannend hier haha

17. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Hoi dames ik heb helaas niet alles terug kunnen lezen wintersun nog geen berichtje van gezien hopelijk gaat alles goed..

Hier wat minder ik baal als een stekker. Heb t gevoel alsof ik 1001 dingen nog moet doen. Huis ligt een beetje overhoop en naarmate de dagen verstrijken naarmate de angst voor de bevalling groter wordt. Ik zou psychologische hulp krijgen maar eigenwijze ik heb dat afgestaan. Eerlijk? Heb nu echt geen zin om op afspraken te gaan en te luisteren naar iemand die me verteld dat ik de angst achterwege moet laten dat weet ik ook wel! Ik ben niet te genieten en ik mis de spontane actieve ik.. :( heb t gevoel alsof ik er helemaal alleen voor sta net gewoon ook uit het niets een huilbui ik irriteer me dood aan de allerkleinste dingen. We zouden ook 2 banken krijgen van me schoonbroer uiteindelijk zijn het er 5 geworden waarvan 3 zwaar beschadigd en een tafel die waggel is ja Hallo denk ik dan ik heb hier geen villa ik wil een gegeven paard echt niet in de bek kijken maar ik was me net boos.. kortom ik ben en zie eruit als een emotionele wrak.. en de hitte helpt daar ook niet bij..

Sorry voor me emo bericht maar heb t gevoel alsof dit de enige uitlaat plek is geworden voor mij en niemand me begrijpt in de omgeving.

18. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Loenaa,

Ik had van de week een bericht geplaatst over uitwendige versie. Raad het je zeker aan om het kindje te laten draaien. Bij mij lag hij heel de zwangerschap in stuit en vorige week met 36 weken hebben ze hem gedraaid. Ik had een super gynaecoloog. Ze zei uit zich zelf al van dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het niet de bedoeling is dat ze het kindje gaan duwen als hij zelf niet wilt. En idd ze hebben alleen zachtjes zijn billen uit mijn bekken geduwd want hij was al wat ingedaald, en verder gaven ze hem een zetje en bleven wachten zodat hij zelf ging draaien! En dat deed hij! Dus eigenlijk hebben ze hem niet echt gedraaid maar een zetje gegeven. De rest deed meneer zelf. Het stelde echt niets voor, het voor en na van het luisteren naar zijn hartje duurde lang maar de versie zelf ongeveer 5min en totaal geen pijn. Nu zijn er natuurlijk ook een heleboel met minder goede ervaringen, maar ik denk zelf dat we eerder onze vervelende ervaringen sneller delen dan de goede omdat dat ons langer bijblijft. Gisteren heb ik weer een echo gehad en meneer ligt nog prachtig met zijn hoofdje omlaag. Moet er niet aan denken dat ik een keizersnede zou moeten krijgen terwijl het zo simpel was om het op te lossen. Dus zou het zeker iig proberen. En gewoon met je gyn afspreken dat als je het gevoel hebt het niet gaat dat ze meteen stoppen.

19. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt voor je prettige berichtje!
    Fijn dat jullie kindje uiteindelijk goed gedraaid is.

Ik ga het draaien ook zeker weten laten doen. Dat wist ik al meteen, want dat maakt de kans op een natuurlijke (thuis) bevalling groter. Alles liever dan een keizersnede.

20. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ach wat vervelend!!
    probeer het positief te bekijken! Je bent er bijna! En wijd je humeur aan de hormonen! Je weet dat het na de zwangerschap weer over is! En tis goed dat je het hier schrijft! Dan ben je het iig kwijt!
    en een psycholoog lucht vaak ook op he, je kunt wel zeggen dat je het zelf wel op lost maar vaak helpt het als je er over praat!
    ik wil je een hart onder de riem steken!
    kop op! Nog even!!

Deel Deze Pagina