Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Ik heb einde van de middag nog even heerlijk een uurtje geslapen, nu weer aardig fit, ga dus maar mee naar de verjaardag, wel gezellig en 'k zie wel hoe lang ik 't volhoud.

Aandacht bij scriptie houden valt me eerlijk gezegd alles mee, 'k zit er nu weer aardig in. En 'k wil dit zo graag afronden voor de geboorte van de kleine, want 'k denk dat m'n hoofd er dan écht niet naar staat, dus goede motivatie om 't nu toch maar te doen.

Norwegian: idd zullen er wel steeds meer baby's komen, wel apart hoor het is nog maar net half september en er zijn al 2 (of 3???) baby's geboren van dit oktober topic.

2. lea

lea Fanatiek lid

Nee joh, ik niet, ik ben een zeef ik reageerde op noorderling.......

Annafc klinkt toch wel wee-achting......tjonge wat een een spanning....

3. lea

lea Fanatiek lid

Heb je wel een ledikantje Anna?

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Haha nee maar wel een kinderwagen. Mura 4 dus die heeft een hele grote bak.
    T neemt nog niet erg af hier dus we gaan zien. Zo lang er geen regelmaat in zit ga ik me niet al te druk maken.
    Baby lag nog niet helemaal vast de laatste controle dus misschien laatste stukje indalen?

5. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @exciting, thnx voor je reactie. Stelt me weer een beetje gerust. Lig nu rustig op de bank gtst te kijken. En voel nu wel beweging. Niet zoals altijd. Maar hij beweegt. Dus dat is positief.

@anna klinkt alsof er wat staat te gebeuren.. vervelend dat t wiegje niet binnen is nog..

hoe zal het met wintersun zijn....?

@snoepje heeft de massage nog gewerkt?

6. lea

lea Fanatiek lid

Zou kunnen.....ach t kind kan ergens slapen...;) maar je ben nu wel 37 weken...dus het mag.....

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ja ben ook nieuwsgierig hoe het met wintersun gaat. Hoop dat haar dochtertje in goede gezondheid is geboren.
    Hier nemen de harde buiken weer een beetje af maar heb wel een zere rug/menstruatie pijn. Even op bed liggen doet wonderen 😁 nu lekker flikke Maastricht kijken 😁

8. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    He wat leuk lea! We zijn tegelijk uitgerekend :)

9. lea

lea Fanatiek lid

Leuk! Vanaf zondag mag het...;)

10. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had de topic al uren openstaan om eens weer te reageren maar nadat mijn moeder wegging (was fijn dat ze weer was) wilde ik beetje tv kijken en ben spontaan op de bank in slaap gevallen. Nu nog bezig beetje weer wakker te worden, haha.

Snoepje, hoop dat je beetje weer beter gaat voelen. Iemand om mee te praten zal hopelijk helpen. In ieder geval sterkte gewenst.

Noordeling, succes met de scriptie!

Vind wel spannend worden nu in de topic ja. Het kruipt toch steeds dichterbij voor ons allen.

11. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Anna even warm douchen! Als de pijn niet weg gaat dan kunnen het weeën zijn. En als het stopt dan zijn het gewoon kraampjes

12. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen nieuws van wintersun hahaha :p ik ben zo benieuwd

13. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik ook! Ik blijf maar inloggen om te zien of ze al wat heeft laten horen! Hoop echt dat alles goed is!

14. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik wordt ook gek van mezelf! Kijk hier 100x om te zien of wintersun al gereageerd heeft! Spannend topic begint het te worden zeg!!

15. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Haha jij ook al exciting 😜

16. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik ben ook nog nooit zo vaak op een dag op zw-pagina geweest hahaha.

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Spannend met Wintersun. Denk dat ze inmiddels wel bevallen is.

18. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik kwam ook maar weer even kijken ;)

Hier blijft het een beetje hetzelfde dus denk dat het nog niet door gaat zetten. Net nog even 2 wasjes gedraaid en opgehangen en gestreken :p toch wel grappig een waslijn vol spuugdoekjes
    Morgen de vloer ff dweilen en dan is et weer helemaal netjes :)

19. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Afgelopen nacht een vreselijke nacht gehad, niet kunnen slapen door de pijn.
    Dus de huisarts vanmorgen gebeld en kon langskomen. Heeft hij de aambei proberen terug te drukken.....auw auw auw kon de beste man wel slaan! Andere zalf op recept gehaald wat pijnstillend werkt. En mocht het maandag niet minder zijn dan weer een nieuwe afspraak bij de huisarts.
    Nu helpt deze zalf echt pijnstillend, vanmiddag nog even kunnen slapen.

20. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

onzekereMama voet massage was top maar helaas vocht blijft gewoon zitten begin er echt schoon genoeg van te krijgen. Weet voor de rest echt niet wat ik doen moet.

AnnaCFspannend meid! Menstruatie gevoel en pijn in onder rug herkenbaar! Zit (lig half) op t bed en heb er ook last van in de ochtend is t alleen nog erger helaas... Hoe voel je je nu?

shirleymommyIk ga ook ij het haga ziekenhuis bevallen wat toevallig en inderdaad ook kraamhotel. Dit is me eerste keer dus vind t echt spannend. Ik liep laatst naar de receptie op afd. 2 en zag daar veel vrouwen liggen ik dacht ohhh peep binnenkort moet ik daar ook vast tussen liggen haha

sylphBedankt meid! Praten helpt enorm en vooral afleiding. Ik merk dat als ik alleen ben gewoon teveel begin te piekeren en stressen helaas.

Ik ben ontzettend benieuwd hoe t met wintersun gaat hoor heeft lang voor haar doen niks van zich laten horen.. dames het is heel erg fout maar laatste tijd drink nee zuip ik liters cola weg. Ik kan water drinken, melk wat dan ook maar ik moet cola hebben pfff

Deel Deze Pagina