Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    uhm.. Bij iedereen anders dus!
    tis al dagen aan het rommelen! Krampen zijn verdwenen, nu harde buik!
    ml was er helemaal klaar voor! Haha!
    waarschijnlijk toch darmkrampen geweest! We zullen zien waar het op uit draait!
    wel spannend allemaal!

2. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Rosje!

Snoepje, oh jee, hopelijk dat met beetje rust nemen nu weer alles afzakt.

Net even een klein blokje om gelopen, moest echt even de deur uit. Merk wel verschil met paar weken geleden, na tijdje lopen begint er echt zo'n pijnlijk gewicht gevoel te komen in de onderbuik en voelde zelfs in mijn onderrug beetje trekken. Man was vandaag even de stad in, thee halen en ik mis dan even meegaan, maar is me toch iets te ver lopen vanaf bus/tramhaltes en dat vind ik wel jammer eigenlijk.

3. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik wil ook dat het bij mij gaat rommelen. Ik merk nog echt weinig. Deze man blijft lekker warm in mama's buik hoor.

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haai dames,

Hier niet veel gereageerd meer...ben zó moe, slaap slecht en kom echt energie te kort :(. En er moet nogal wat gebeuren hier qua opruimen en schoonmaken :(. Elke avond als ik naar bed ga, denk ik als het maar niet begint vannacht want kan de vk (en kraamhulp) zo echt niet ontvangen :(. Maakt me allemaal erg verdrietig. Daarnaast slaapt dl nog steeds in het ledikant op de babykamer, want haar nieuwe kamer is nog niet af en bed is er ook nog niet......stress, onrust en verdriet dus.

@wintersun: spannend meis. Ben benieuwd hoe het met jou/jullie gaat. Hoop goed natuurlijk.

@weeën: hier vorige keer begonnen ('s nachts) met gebroken vliezen en na half uur weeën, die na weer een half uur overgingen in weeënstorm. Kan het niet omschrijven als menstruatiekrampen, maar meer richting heftige darmkrampen. Dat zei de vk destijds ook tegen me, dat het daar op leek ipv menstruatiekrampen. Ben ook erg benieuwd hoe en wanneer het nu begint, maar zie er ook tegenop ;). Vooral door de vorige ervaring.
    Toen zondagnacht (begin vd nacht) begonnen en pas dinsdagochtend bevallen en ook geen "tijd" om hier snel wat te plaatsen, dus dat we lang niets gehoord hebben van Wintersun hoeft geen slecht teken te zijn

@de onrustige buiken: spannend allemaal. Ben benieuwd wie de volgende gaat worden.

@aambeien: erg vervelend idd. Hier ook wat overgehouden dankzij vorige bevalling :(...gelukkig niet pijnlijk.

@de rest: sorry, negeer jullie niet opzettelijk hoor!

Knuffel voor iedereen en een goede nachtrust toegewenst!

5. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Heb net toch de VK gebeld en het zijn de indalings weeën die me dus helemaal gek maken ze omschreef het precies als hoe ik het voel (net alsof ik messteken bij me vagina voel :( ) Wilde bijna de spoed bellen om urine te geven voor een eventuele blaasontsteking en dat hoefde ook niet. Baby daalt in en komt telkens tegen de blaas aan waardoor ik ook meer plas dat is eigenlijk wel een logische verklaring. Als het morgen nog niet weg getrokken is moet ik bellen..

6. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Nog niks van Wintersun? Hoop dat alles goed met haar gaat.
    Hier geen gerommel, wel een druk kind dat voor de meest bizarre vormen buik zorgt (das niet altijd even lekker) en twee grote kindjes die erg uitkijken naar hun broertje of zusje. Vandaag rustig aan gedaan. Papa is weer thuis, dus kon vanmiddag fijn een dutje doen (én in bad; heerlijk!) Morgen een gezellig drukke dag. Ik hoop dat ik het een beetje volhoud... Welterusten alvast allemaal!

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Herkenbaar die messteken :(....erg vervelend gevoel, maar wel weer een goed teken. Ik vind zwanger zijn echt niet fijn....en dan te weten dat er vrouwen zijn die er verslaafd aan zijn :$:(.

8. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Hier ook vanavond allemaal steken bij m'n vagina. Dacht eigenlijk dat kindje al ingedaald was van de week, maar misschien nog niet volledig....nou ja dat hoor 'k maandag wel als 'k weer naar vk mag.

9. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Haha mij niet gezien hoor. Vind er geen bal aan.
    Soms heb ik zoiets van hoop maar dat ik m'n kind leuk vind als ik zwanger zijn zo stom vind 😬 stomme hormonen 😁😁

Met je stress kan ik meepraten. M'n huis is op het zich wel netjes maar moet nodig nog een zwabber doorheen. En dat wilde ik vandaag doen maar heb et uitgesteld. Ook het matrasje voor m'n wieg is op z'n vroegst pas maandag klaar. Kan je kindje in de wagen slapen als het nu geboren zou worden? Misschien stelt dat een beetje gerust.

@snoepje. Oh gelukkig maar. Voelt het bij jou soms ook alsof je plastbuis wordt dichtgeknepen? Ik heb hier in die tijd wat last gehad van ineens heel nodig moeten maar niet kunnen als ik gelegen had en soms een beetje urine verlies. Nu helemaal voorbij 😬
    Heb wel standaard inlegkruisjes sinds die tijd.

@rosje welkom bij de club. Hoe kwam het dat je zwangerschap zo onzeker is? Mag ik dat vragen?

Ik ga zo lekker slapen. Baby zit flink te schoppen en te duwen. De kat is ook bizar aanhankelijk vandaag. En een beetje ondeugend want ze was lekker op de commode gaan liggen.

10. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaCF
    Tuurlijk mag je dat vragen..
    Het begon met bloedverlies omdat er bloed zat in mn baarmoeder, dus wij wachten op een miskraam. Gelukkig ging dat goed totdat we geen kloppend hartje hadden met 7 weken, maar dat kwam ook goed. Toen met de combinatie test kwam ik uit op 1:15, we waren erg geschrokken. Kregen toen een vlokkentest en was bang dat er een miskraam van zou komen, maar alles ging goed en ook de uitslag was goed. Daarna kreeg ik weer bloedingen zonder reden en weer angst. Rond de 26 weken kreeg ik heel veel harde buiken en moest naar het ziekenhuis. Ze vonden mn baarmoeder te week en zagen een opening, dus toen weer paniek voor vroeg geboorte. Toen bleek dat alles wel goed zat maar ik gewoon een verweekte baarmoeder had. Eindelijk opgelucht en dacht nu ga ik genieten blijkt ons jongentje in stuit te liggen. Met 36 weken nog steeds niet gedraaid dus kregen we een versie wat ook goed gelukt is. En ik ben daar zo blij om, want ben als de dood voor een keizersnede. Nu ben ik best bang dat hij toch nog gaat draaien maar heb besloten om op te houden met bang te zijn en iig de laatste weken te genieten..:)
    Dus eigenlijk is er niets ergs gebeurd maar alleen telkenz wel iets wat angst met zich meebracht waardoor ik telkens dacht van ja nu gaat het mis..

@moon77
    Moest zo lachen om je berichtje! Zo herkenbaar! Ben ook telkens bang dat de kleine ineens komt terwijl mijn huis nog zo'n troep is! Morgen komt de schoonmaakster en kan ik eindelijk met een gerust hart gaan wachten. Ben ook altijd bang dat ik ineens heftige weeen krijg waardoor ik niet nog even snel onder de douch kan staan! Iedere ochtend als ik onder de douch sta hoop ik dat de weeen niet ineens als een storm in de nacht komen maar het liefst gelijk na het douchen lekker fris! Slaat nergens op maar ja waar je allemaal niet aan denkt!:D

11. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@rosje.
    Oh dat klinkt als een zwangerschap met een hoop ups en downs. Maar gelukkig is alles goed met de kleine.
    Hier met 8+4 alleen een leeg vruchtzakje. Met 11 en een beetje zat er ineens een heel kind. Dat was ook flink schrikken.
    Hoop voor je dat de uk nu goed blijft zitten met het koppie naar beneden :)

12. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    moon misschien een wiegje 2de hands kopen? Heb ik ook gedaan voor €15 super leuk ding met matrasje en bedden goed.
    Geeft je ook wat rust, meer heeft een kindje niet nodig bedje en eten ;) en oneindig veel liefde.

snoepje wel goed dat je hebt gebeld. Voor hetzelfde geld is t wel wat.

Welkom rosje pff heftige zwangerschap.
    Vind zwanger zijn zeker niet onprettig en heb er echt van genoten, verslaafd weer niet zou zeker niet binnen een paar maanden weer zwanger willen worden. Maar kan ook niet wachten om me kleine hummel te ontmoeten.

13. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Huh serieus?? Zijn er echt vrouwen die eraan verslaafd zijn?

14. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Kijk je nooit naar dr. Phill :D:D:D

15. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @anna
    Jahwel sinds kort kijk ik bijna elke dag.

16. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Nou hier ook ECHT niet verslaafd aam zwanger zijn, heb al heel wat keren gezegd fat mn man de volgende mag doen (kon dat maar...) en dat terwijl k best een goede zwangerschap heb, maar voel me zo rot als k iets niet meer kan enzo, heb echt moeite om me over te geven aan ander tempo van leven. Nou ja, grootste deel zit erop meiden, nog even volhouden met z'n allen.
    k ga nu maar slapen, mag wel opletten als k naar de wc moet nu t bed zo hoog staat...
    Slaap lekker allemaal.

17. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaCF
    Oei zeker schrikken zo'n leeg vruchtzakje! Maar gelukkig ook alles goed bij jou!

18. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

@moon77 & Noordeling Ik heb net 2 paracetamol ingenomen en de pijn is eerlijk gezegd wat minder geworden. Ik dacht ook dat de baby al ingedaald was. Dat zei de vk al met 32 weken.. als dit alleen al indalings weeën zijn wat moet ik me dan voorstellen bij de echte..:$ en dat zwanger worden een verslaving is heb ik gezien in mijn omgeving. Een vriendin en tevens collega is zwanger van de 5de echt leuk natuurlijk (ik zou het haar niet nadoen) maar ze heeft extreme BI loopt met een heupband en krukken en toch zwanger :$ en t gekke is dat al haar 4 kinderen "ongelukjes" zijn op de eerste na.. vind t zo een stom woord maar dat is mijn mening.

@boogschutter ;) ik ben niet zo gauw een beller maar vandaag maakte ik me toch echt zorgen en never nooit meer dat ik teveel hooi op me vork zal nemen zoals vandaag..

AnnaCF HEEL HERKENBAAR! :$ het lijkt net inderdaad alsof me urine buis dicht geknepen wordt terwijl ik nodig moet en als ik ga zijn het drupjes die eruit komen. Inleg kruisjes heb ik ook altijd in.

Ik ga maar liggen de baby is ineens nog actiever.. zat net op de bank en zag me rechterborst omhoog komen heeft ie een duwtje gegeven daar moest zo lachen.. :D

Ps: ik las ergens dat wintersun online was dus meid als je dit leest hoop ik en denk vele hier dat alles goed met je gaat en misschien al bevallen bent en geniet van je wondertje

19. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Zo wer flink gekletst hier!
    Reageren op iedereen lukt me nu niet, sorry.
    Zou eigenlijk moeten slapen na een drukke dag maar dat wil niet echt lukken.
    Dan maar even forummen :)

20. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Slapen is helaas nog steeds niet gelukt.
    Ineens veel te druk in mijn hoofd.

Vraagje:
    Wie gaat er ook gebruik maken van een cosleeper?
    Ik vroeg me ineens af of ik dan niet ook een gewoon ledikantje nodig heb voor de slaapmomenten overdag....
    Geen idee of onze cosleeper makkelijk om te bouwen is namelijk.

En een box.... Eerst dacht ik dat ik dat niet wilde/nodig had. Kindje kan ook best op (speel)kleed op de grond. Maar dan, wat als ik naar t toilet wil of even de was ophangen oid. Ik denk dat er toch maar een box moet komen dus.
    Gelukkig past ze eerst in de bak vd kinderwagen.

Waaaahhh dacht ik bijna klaar te zijn (op t bedje in elkaar zetten na dan ), krijg ik dit soort vragen in mijn hoofd....

Deel Deze Pagina