Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja, buscopan krijg ik voor de pijn. Ik heb nierstuwing aan de rechter nier :(

2. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Voor de liefhebber, lief! luiertassen in de aanbieding bij Limango.

Scheelt behoorlijk, gaat ook best hard, ik heb iig 1 besteld :)

3. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    ok wij willen liever niet dat iemand weet wanneer de bevalling begint. Willen dat lekker met zn 2tjes doen. Hier nog geen andere uk. Maar wel een hondje. Dus ik moet mijn schoonouders toch inlichten. Want dat boefje moet natuurlijk ook gewoon uit.

moest daar gister wel om lachen. Mijn schoonvader is altijd wat laconiek over hoe leuk hij het vind dat hij opa word. Mijn schoonmoeder probeert elke keer als we daar zijn een schopje van ons mannetje mee te krijgen. En mijn vriend voelt hem ook regelmatig. Gister was mijn schoonvader lichtelijk gepikeerd dat hij hem nog steeds niet heeft gevoeld :p haha

Ik vroeg me eigenlijk ook af hoeveel kleertjes je nou nodig hebt. Heb een nichtje met een zoontje van 8 weekjes. Dus heb een hoop gehad. Maat 50/56. Heb geloof ik wel 25 rompers in die maat. Maar heb nog niks in maat 62. En opzich is alles zo gehaald. Maar is het handig om dat in huis te hebben.

Ik wil ook graag op de lijst;
    Onzekeremama (20jaar), eerste kindje. 12 oktober 2014. Jongen!

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Onzekeremama: maat 62 duurt nog wel even hoor. Die hoef je nu nog niet te hebben dus. Ik heb zelf al wel een hele berg klaar staan, ik heb net als jij ook veel via-via gekregen. Ook al in die maat. Maar heb zelf nog niks gekocht. O. Ik jok, 1 pakje met: .'kleine zus' er op, dat vond ik zo schattig en wilde ik eigenlijk als eerste pakje, maar de kleinste maat was er niet meer.

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Jeetje wat gaan jullie snel
    Exiting, de benauwdheid word helaas niet minder :( bij alles wat ik doe hijg ik alsof ik een marathon heb heb gelopen.

Babykleertjes, geen idee hoeveel ik van wat heb. We hebben nu al veel gekregen, en ik heb net op de mp van het dorp een pakket 50/56 gescoord voor een leuk prijsje.

Heb net even een buikfotootje gemaakt

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,7 KB
      Weergaven:
      2
  6. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Wintersun, vervelend dat je nog steeds zo benauwd bent. Hier begin ik er ook steeds meer last van te krijgen, maar gek genoeg niet na inspanning maar 'in rust'. Als ik te lang in een bepaalde houding zit, krijg ik steeds lastiger lucht. :(

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ja is idd heel vervelend, en ik vrees dat dit tot einde zwangerschap blijft. Was bij mijn zoontje ook zo. Ik heb het af en toe ook in rust hoor, vaak als ik s avonds in bed lig of idd als ik te lang in een bepaalde houding zit.
    Ik doe het maar zo rustig mogelijk, heb sinds vorige week ook een bed in de woonkamer staan zodat ik daar ff kan gaan liggen.

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Babykleertjes...? Geen idee hoeveel ik er heb.. haha, teveel voor nu. ;) Maar weet wel dat we er bij zoonlief niet voldoende van konden hebben met alle was. En ik had geen zin om elke dag verplicht te moeten wassen.

Heb denk ik 5 setjes in maatje 50.. en een stuk of 10 wel in maatje 56. En dan van 62 en 68 alleen super leuk spul wat ik niet kon laten hangen, maar dat gaat dan om 1 of 2 setjes. Erg he?

Verder kan ik dinsdag weer naar de fysio.. sinds ik weer werk na de vakantie (nu 2 weken) begint mn rug weer wat te zeuren. Net met de hond gewandeld en er trekt een fikse zenuwpijn vanuit mn bil naar mn knie. Niet fijn. Dus net toch maar even een afspraak gepland.

9. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Vanaf morgen mag ik ook meekletsen hier :)
    Pasta-40 jaar- 11oktober 2014- eerste kindje (statistisch wonder)- Meisje
    Ben dan al wat ouder, maar op babygebied een beginneling.
    Nadat ik het bij vrijwel alle vriendenstellen om mij heen heb mogen meemaken (zij hebben inmiddels pubers) mag ik nu ook, eindelijk :)

10. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Jeej weekend!!! Dat betekend dat ik weer 2 dagen niet alles alleen hoef te doen! Lekker genieten met ze 4ren

Vanmorgen hebben we gezwommen samen met me broer en neefje. Kindjes hebben echt genoten. Alleen 3 uur op me kont op de grond zitten vind me bekken echt niet leuk. Vanmiddag daardoor heel veel pijn met lopen. Dus even op de bank gelegen en nu gaat het weer beter.

11. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wintersun- wat een prachtbuik! Helaas is die van mij een stuk groter, terwijl ik gewoon met maat 28 ben begonnen ben ik nu al ontploft 😜 ik neem een deze dagen ook wel een foto!

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mamajen. Aha, wel heftig hoor. Hoeveel woog je zoontje dan bij de geboorte? Ik koop trouwens het meest bij Zara, Next en de Bijenkorf! Is het gelukt met een nieuwe kledingkast uitzoeken?

Shirleymommy. N heeft een maand in het ziekenhuis gelegen na de geboorte..

Wintersun. Hè wat vervelend dat je nog steeds zo benauwd bent. Kan de verloskundige niets doen? Prachtige buik heb je trouwens!!

Pasta. Welkom!

Norwegian. Wat leuk dat jullie zijn wezen zwemmen. Wel vervelend van de pijn daarna. Gaat het inmiddels beter?

Wij zijn vandaag lekker wezen varen. Heerlijk in het zonnetje met een windje erbij. Vervolgens lekker op een terrasje nog wat gegeten. Nu languit in bed. Jullie nog plannen voor dit weekend?

13. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wauw wat een mooie beschaafde buik wintersun. Ik krijg steeds de vraag of ik al uitgerekend ben haha. Komt ook omdat ik er bij loop als een mank eendje Door mn bekkenklachten.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Secretangel (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 2 Oktober 2014 - Meisje!
    Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje!
    Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje!
    Stina83 (31 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Jongen!
    Poisson1987 (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Verrassing!
    Mamajen (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje!
    Boogschutter (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Jongen!
    MamaMel88 (?? jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Verrassing!
    Chuiqa (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Jongen!
    Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje!
    Mienma (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen!
    Linthee (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Meisje!
    Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing!
    Wintersun (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Meisje!
    Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing!
    AngelaV (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Jongen!
    Joyce2013 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Jongen!
    Ilka (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 8 Oktober 2014 - Meisje!
    Leco1980 (33 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Pasta (40 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 11 Oktober 2014 - Meisje!
    NewMiracle (32 jaar) tweedekindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen!
    Onzekeremama (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen!
    Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen!
    Marrie28 (35 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Verrassing!
    Cindy1980 (34 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Meisje!
    Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen!
    Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen!
    Boommm (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 21 Oktober 2014 - Meisje!
    Leen82 (32 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Oktober 2014 - Jongen!
    Pluizje (28 jaar) eerste kindjes Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Jongens!
    Peet12 (32 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Verrassing!
    Roderoosjes (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Oktober 2014 - Verrassing!
    Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv!
    Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen!

15. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hey Pasta :)
    Wekom!

16. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje wat gaan jullie snel zeg! Probeer elke dag even bij te lezen:D

Ik heb alle kleertjes al gewassen en ligt al fris in de kast, hihi.
    Kon niet langer wachten, komt misschien ook omdat ik met de eerste met 36 wkn bevallen ben..

Houden jullie het nog uit met de warmte? Ik zit zoveel mogelijk binnen met de airco aan:p

Hier nog even een buikfotootje van mij:D

PhotoGrid_1406909375258.jpg

17. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Dank voor hetvwelkom en het toevoegen aan de lijst.
    Wintersun mooi bescheiden buikje en leuk jurkje!
    Angelav wat een verschil he die vijf weken.
    Zal hier binnenkort ook weer eens een buikfoto maken. Toch blijft het vreemd, wanneer ii mijn spiegelbeeld zie in een winkel oid dan lijkt het nog steeds alsof mijn hoofd op een verkeerd lijf zit. Een vreemd lijf haha

18. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Dank jullie voor de complimenten. Vergeleken bij mijn eerste zwangerschap is het echt een bescheiden buikje, denk daarom ook dat ze kleiner is dan mijn zoontje, die was bij geboorte 51 cm. We zullen zien.

Helaas kan de vk niets doen aan de benauwdheid, het is echt een kwestie van de zwangerschap uitzitten, maar waarschijnlijk word ik hierdoor wel ingeleid, hebben ze iig laten doorschemeren, omdat ik het anders echt niet ga trekken.

Vandaag lekker een middagje alleen. Ml gaat met J naar een kinderverjaardag, ik ga dat miet trekken dus blijf lekker thuis, heerlijk, even geen kind om me heen.

Gisteravond een kledingpakketje opgehaald, em die is echt bedoeld voor onze kleine meid, want, het meisje van wie het was heeft de zelfde naam.

Fijn weekend allemaal

19. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Wat balen van de benauwdheid wintersun!

Wij zijn net op verjaardag geweest en vanmorgen even in de stad om wat dingetjes te kopen die we nog nodig hebben. Heerlijk 2 uur door de stad gelopen en zonden veel moeite ben trots op me lichaam!

Ook een leuk cadeautje voor onze oudste kanjer gevonden die word over 2 weken 3 jaar. Een soort kasteel van ariel voor in bad denk dat ze dat wel prachtig gaat vinden. Nu lekker op de bank

Morgen willen we misschien naar een strandje ofzo maar dat ligt aan het weer tis nu niet echt mooi...

20. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ha meiden! Hier een heerlijk rustige dag gehad! Vanmiddag zijn we even bij mijn schoonouders geweest om wat spullen in opslag te zetten (we wonen maar in een klein appartementje, en mijn schoonouders waren zo lief om te zeggen dat we hun zolder wel mogen gebruiken voor spullen die we hier even niet meer kwijt kunnen). Daarna doorgereden naar de baby-dump. We hebben een campingbedje gekocht, en een luiertas (supervet, vooral ook omdat vl zei dat hij hem wel wilde dragen omdat ie met die tas niet 'voor schut' zou lopen, hihi!) en we hebben een babyfoon gekocht. En omdat ik het niet kon laten heb ik ook nog een setje babykleertjes gekocht :D Helemaal blij! Nu lekker avondje bankhangen!

Deel Deze Pagina