Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Jes heel herkenbaar
    Ik vind het zelfs vervelend als we thuis bezoek krijgen. Of als iemand me belt.
    Soms echt n gevoel van ' laat me met rust '

Heel erg haha. Hopelijk komt dat weer goed :p

2. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Ik vind het juist heerlijk als er mensen komen of om even weg te gaan, geeft weer een beetje afleiding.

3. lea

lea Fanatiek lid

Ik wil ook lekker thuis zijn met kaarsjes aan en een kleedje op de bank....haha

Straks nog een lastig gesprek op de school vab mijn dochter en dan is dat mijn laatste publieke optreden voor de bevalling. .......qua afspraken dan. Ik ben veel op pad voor de kinderen, maar het liefste ben ik thuis....

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oh my... Ff een egoberichtje hoor:
    Krijg ik net een briefje in de brievenbus van een of andere zot uit de straat dat hij vandaag en morgen een feest gaat geven en er tot 4!!! Uur s nachts geluidsoverlast kan zijn?!?! Doe eens normaal man!! Dan bel ik toch gewoon de politie hoor. Of ben ik dan erg onredelijk/hoogzwanger/ziek?? Hij woont hier tegenover en het is zo'n gek met partytent met geluidsinstallatie met microfoon en discolampen in zijn tuin. Elk weekend is het wel prijs (maar dan niet zo laat). Laatst stond hij 5 minuten lang 'k#thoer!!' Te schreeuwen om half 10 door dat ding. Idioot. Ik heb hier nog 2 kleine kindjes die graag slapen s nachts. En ik zelf ook..

Sorry voor de klaagzang, maar dat lucht ff op. Zit ik me nog te stressen om hem ook.

5. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Dames met een bruiloft veel plezier en zet m op :) En denk een beetje aan jezelf, als het niet meer gaat dan is het tijd om lekker naar huis te gaan hoor!

Ik merk dat ik ook steeds liever thuis ben. Samen met manlief gaan wandelen vind ik nog wel heel fijn, maar echt de deur uitgaan om te gaan shoppen ofzo... Bleeeggh! Een bruiloft van een collega zou ik op dit moment in ieder geval ook niet doen.

Snoepje, fijn dat je hier in de tussentijd een beetje je hart kunt luchten. Ik hoop wel dat het ook lukt om snel echte hulp te vinden in de vorm van een psycholoog of therapeut. In de tussentijd: blijf je zorgen aangeven bij verloskundigen of misschien beter de huisarts, aangezien de vk je vertrouwen wel geschaad heeft in de tussentijd.

Nijntje, vervelende situatie! Ik ben altijd wel van het laten gaan met feestjes, maar kan me voorstellen dat dat best lastig is als je twee kids hebt, hoogzwanger bent en ook nog ziek! De politie bellen zou ik wel als laatste uitweg houden. Misschien helpt het wel als je met je dikke buik even aanbelt en aangeeft dat het niet zo goed uitkomt als je op dit moment wakker moet liggen tot 4 uur 's nachts... Ijdele hoop denk ik, maar dan ben ik een beetje bevooroordeeld... Hoe dan ook heb jij het dan netjes aangepakt en als hij dan toch zijn zin doordraaft kun je altijd nog de politie bellen...

Weet je toevallig ook hoe de andere buren in de straat erover denken? Als hij echt tot 4 uur de speakers voluit wil hebben, dan zou ik hem toch sowieso langzaamaan gaan aanbevelen om ergens een zaaltje te huren en geen tuinfeest te geven midden in een woonwijk??

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ja, de buren hebben ook de politie al gebeld. Nou, wij zijn geen moeilijke mensen. Maar hij draait dus al een hele tijd heel vaak hele harde muziek. En heeft dan dus een rookmachine, discolampen en een mic-set waar hij door schreeuwt..
    En nooit klagen wij of bellen we de politie. Maar tot 4 uur vinden we toch een beetje overdreven in een wijk met kindjes. En we vrezen dus dat het ook echt extreem los gaat gaan, aangezien hij heel vaak veel herrie produceert en dan nooit waarchuwt. Politie raaddde aan om er zelf langs te gaan. Heeft de buurvrouw al gedaan, maar ze doen niet open.

7. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Pfff...klinkt niet als een lekker vooruitzicht Nijntje. 'k Weet niet goed wat ik in jouw situatie zou doen, maar misschien idd proberen of je hem er vooraf nog over kan spreken en als 't echt te gek wordt, toch maar politie hoor.

8. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Nijntje ik zou inderdaad even met bollen buik langs gaan. En anders briefje in de bus. Zo positief en begripvol mogelijk. Zovan
    Leuk dat je een feestje geeft en hopelijk wordt het een gezellige feestz alleen ivm hoogzwanger zijn en (zieke) kindjes of hij misschien ook begrijpt dat tot 4uur wel heel laat is.
    Dan heb jij begrip getoond voor zijn situatie, beetje reverse
    psychology ;) en mocht hij dan geen begrip tonen gewoon politie bellen. Vind zelf tot 00:00/01:00 eenmalig wel normaal en daarna gewoon zachte muziek aan prima. Maarja als hij dit elk weekend al doet is op een gegeven moment de maat vol.
    En tja als hij zo'n late feest wil geven is een zaal huren ideaal? Maarja sommige mensen he haha

zebra vind je VK dat niet een beetje hoog? Ik zelf heb 123/90. Mijn vriend met te hoge bloeddruk waar hij medicatie voor krijgt zit meestal rond de 140/90...

9. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@nijntje. Is geen ego berichtje hoor ;)
    En ik zou het ook niet leuk vinden, zwanger of niet. Vraag me eerlijk gezegd ook af of dat wel mag zonder vergunning tot zo laat. Je zou het even bij de gemeente kunnen navragen.
    Zelf vind ik 12 uur echt wel de max met herrie maken als je het netjes aan de buren verteld en ze er geen problemen mee hebben.
    Maar 4 uur 😱 zet dan lekker je tent op de hei ipv in een woonwijk😤

@noorderling. Ja hier ook hoor zo lang ze maar niet te lang blijven plakken 😁

@dames met de bruiloft heel veel plezier en laat je lekker bedienen 😁

Zo hier blijft rommelen in m'n buik. Soms echt steken in m'n onderbuik dat ik echt naar lucht moet happen en veel harde buiken. Maar nog steeds geen ritme of echte weeën en de baby die schopt en vriemeld lekker door.
    Ik vind het zo schattig als hij met z'n handjes zit te bewegen. 😍

10. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik zou dat ook echt niet pikken! Wij hebben al een jaar lang overlast van een blaffende hond van de buurvrouw zodra zij weg gaat. Ik heb talloze keren tegen haar gezegd dat ze er iets aan moet doen. Berichten gestuurd en alles. Laatst was de maat vol van mijn man toen dat beest weer aan het blaffen was. Ik was net uit het zh en moest nog bij komen. Toen heeft mijn man een hele boze app gestuurd naar haar, en sinds dien hebben we hem niet meer gehoord. Het kan dus wel. Ik zou het tegen hem gaan zeggen dat je daar niet van gediend bent, en mocht ie het wel doen zou ik zeker de politie bellen! Ik vind het asociaal!!

ik kom net weer bij de HA vandaan. Heb weer een nierbekken ontsteking:( heb nu een kuur van 10 dagen gekregen, en ook zakjes voor de ontlasting! Bah bah bah

11. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Nijntje het lijkt wel omdat de buurman een briefje in de bus doet iedereen het daar ook maar mee eens moet zijn. Ik zal het ook even aanzien word het te erg gewoon even langsgaan of politie bellen.

12. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Ah bah exciting het zit je echt niet mee met die nieren. Hopen dat het snel opknapt met een kuur.

13. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nijntje; ik zou het ook super irritant vinden!!! Ik zou ook echt niet zelf langsgaan, maar gewoon de politie bellen en aangeven dat zwlf langsgaan geen zin heeft. Sterkte vannacht!!

14. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Even iets leuks; sinds gisteren met verlof yeah!!!!! Volgens mij ben ik de laatste van ons toch?!?

15. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@exciting
    Bah bah het zit niet echt mee he? Hopelijk slaat de kuur aan maar kan me voorstellen dat je er zo langzamerhand wel klaar mee bent.

@Fenske.
    Ga er maar lekker van genieten. Die middagslaapjes waren hier zooo welkom.
    En dan begint het aftellen voor de baby echt 😁

16. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@nijntje
    Je kan als ze niet open doen ook gewoon even een briefje door de bus doen. Dan weten ze in elk geval hoe je er tegenover staat.

17. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Het feest is inmiddels losgebarsten hoor.
    Ik ga gewoon kijken hoe het zich ontwikkelt en anders ga ik bellen. Maar de andere buren zeggen er ook wat van hoor.

Oja, mijn spataders hebben op het laatste moment nogvevem besloten zich nog wat verder te ontwikkelen richting mijn voet. Joepie... Vraag me af of dat nog gaat verdwijnen :(
    Pasta: hoe is het bij jou daarmee? Jij had er toch ook veel last van?

18. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijntje sterkte vanavond! Lijkt me erg a-relaxed om zo de nacht in te gaan!

Fenske fijn verlof! Geniet ervan! Ik stopte 5 weken van te voren en heb nu 2 weken achter de rug. Heeeeerlijk om even niet meer te werken. Maandag een pedicure behandeling van mijn moeder en vandaag een lekkere gezichtsbehandeling. Koffie met vriendinnen... Ja zo kom ik mijn tijd wel door 😉. Hopelijk heb jij ook nog energie voor leuke dingen!

Exciting jeetje wat een slecht nieuws. Pijnlijk zo de een na de andere ontsteking. Je hebt het zwaar zeg, maar toch klink je nog steeds positief. Heel veel sterkte nog deze laatste weken!

19. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Exciting wat balen zeg, hopelijk helpen de medicijnen goed.

Nijntje heel veel succes hoor....

Fenske: lekker verlof, geniet ervan!

20. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Thanks dames! En morgen is mijn verjaardag ook nog :(

Deel Deze Pagina