Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb weer even bijgelezen.

Anna, wat een rotsituatie zeg. Laat je niet gek maken he.

Exciting, bij jou houd t qua gezondheid ook niet op he. Jeetje je hebt al vanalles voor je kiezen gehad. Sterkte nu weer.

Snoepje, vreemd toch van dat bloed. Kunnen ze niet verder onderzoeken?

Nijntje, gefeliciteerd. Balen van je overbuurman. Ik hoop dat het meevalt vandaag. Ik zou er ook echt niet blij mee zijn. 1 uur harde muziek vind ik toch wel echt de max.

Boommm, wauw wat een mooi meisje. Fijn dat jullie thuis zijn nu als gezinnetje en fijn dat ze haar flesjes leegdrinkt. Geniet er lekker van.

Bruiloft, poeh poeh. Gisterochtend hier in huis nog vanalles gedaan, op de een of andere manier had ik de drang om nog vanalles tevregelen voordat we naar de bruiloft moesten. Om 12 uur vertrokken. Half 2 begon de ceremonie. Was heel mooi. Traantjes weggepinkt hihi. Daarna foto's gemaakt, geborreld en daarna 0diner. Toen had ik me toch last van mijn buik....oh steeds krampen enzo. Echt niet fijn. Maar we moesten door voor het feest. In het begin toch nog even een dansje gewaagd. Voelde me toen best goed en van het zitten op een barkruk kreeg ik bekkenpijn. Maar t was daar zo heet. Ik heb het nu al sneller warm dan normaal. Ook zo fijn dat ik sinds 2 dagen veel slijm/afscheiding verlies. Dus moest regelmatig naar wc. Maar die stomme panty kreeg ik steeds niet fatsoenlijk omhoog door de warmte. Mijn enkels waren inmiddels ook verdwenen, mijn benen liepen gewoon over in mijn voeten die lekker bekneld zaten in mijjn schoenen hihi. Rond 23 uur ben ik maar weer gaan zitten en had ik het toch wel een beetje gehad. Toch nog tot 1 uj0ur volgehouden, was ook erg gezellig en leuk om al mijn vrienden lol te zien hebben. Vl heeft zich ook lekker uitgeleefd. Daarna gelukkig naar huis en om 2 uur lag ik in bed. Kon wel janken. Zo moe, pijn overal ennkon dus moeilijk slapen. Uiteindelijk geslaoen tot 7 uur, werd ik wakker van de pijn in mijn lijf en kon ik de slaap niet meer vatten. Om 9 uur opgestaan en even lekker in bad geweest. Daarna meteen door voor het gezamenlijk ontbijt als afsluiting op de bruiloft. 1 uur thuis en toen 2 uur geslapen op de bank. Toen dochter opgehaald bij schoonouders en nu zit ik al een uurtje uit te puffen op de bank. Ik denk zo dat ik de komende dagen bij moet komen. Maar het was gezellig alleen zo jammer dat ik nu niet echt mee heb kunnen feesten met mijn vrienden. Maar ja je kunt niet alles hebben.

2. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Esje: respect hoor dat je 't zo vol hebt gehouden!

Nijntje: nog gefeliciteerd!

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@esje Wow dat he dat hebt vgehouden. Knap hoor.

@snoepje de hap al gebeld? Weet je al wat meer?

@allemaal dankjewel. Had ff een down momentje denk ik en dan is het wel fijn om het van me af te schrijven. Vroeger zou ik een rondje zijn gaan hardlopen maar dat kan ik niet meer 😝

Ik laat me ook niet gekmaken. Maar ik snap soms zo niet hoe ik zooo ontzettend dom heb kunnen zijn. Het erge is alles wat ik kon controleren, en dat was best veel, klopte altijd. Hij hield zich keurig aan z'n afspraken en als ik hem graag wilde zien kwam hij altijd gelijk die avond en bleef hij ook gewoon slapen. Heb hem nooit op een leugen kunnen betrappen tot ik zwanger werd en de leugens zich opstapelde. Ik wil het allemaal heel graag geloven maar hij heeft zo enorm de schijn tegen.
    Heb em gister avond een berichtje gestuurd om te vragen hoe z'n werkdag was en of het een beetje beter met hem ging. Maar nog steeds geen antwoord.
    Voel me net een stalker soms. Terwijl ik altijd een of twee dagen wacht nog eens een berichtje te sturen als hij geen antwoord geeft.
    Stomme is dat ik een paar weken geleden nog met em in bed ben beland. Had er gewoon even behoefte aan geloof ik en hij was de hele dag al zo lief geweest dat et gewoon gebeurde. Ik snap er gewoon niks meer van. Doe het nu niet meer veel te verwarrend. Hij mag me alleen nog een knuffel geven en een kus op m'n wang. T is gewoon niet eerlijk.

Ik schaam me dood voor de situatie. Wil het liefst ver weg kruipen in een hol. Kom ook echt uit een familie waar iedereen elkaar in z'n tinertijd heeft leren kennen en nog steeds gelukkig getrouwd is.
    Ben ook zo bang dat ik door alles straks gewoon niet van m'n kindje kan genieten. Terwijl hij voor mij zo welkom is. T is gewoon tegenstrijdig. Gelukkig volgende week een afspraak bij de psycholoog denk dat ik die afspraak wel even hard nodig heb.

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Esje, whoa! Ik was na het schoonmaken al ingestort, haha.

Nijntje, beter laat dan nooit..... Gefeliciteerd! !!! :D

Boommm, ja wil ik wel hoor.... ze lijkt zooo op haar grote broer! Een betere foto kon hij niet maken, handje ligt voor haar mond en haar gezicht lag bijna ín de placenta. Maar wij zijn er onwijs blij mee :D

Bijgevoegde bestanden:

5. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Mooi plaatje yupgup, heel bijzonder.

Anna: Veel sterkte hoor, goed dat je afspraak met psycholoog hebt. En 'k denk dat als je kleine er is dat je echt van hem/haar kunt genieten.

hier net weer allemaal steken van onderen, 'k denk dat de kleine verder aan 't indalen is. Helaas helpt het nog niet tegen maagzuur, laatste dagen weer erg veel last van, eten lukt bijna niet, ben al weer 1,5 kg afgevallen, nu nog maar 3kg boven m'n startgewicht...gelukkig heb 'k nog wel steeds energie, was heel bang dat 'k helemaal uitgeput en energieloos zou worden hiervan en dat moet je natuurlijk niet hebben voor de bevalling.

6. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @yupgup
    Wat een mooie echo!

7. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Mooi Yupgup!
    Ik begin een beetje ongerust te worden.. ik voel me iets beter, maar mijn man wordt steeds zieker.. hij zit al de hele avond op de wc. Krijg ik net ook nog een onleesbaar bericht van de buurvrouw doe klaagt over de muziek van het feest. Maar ze kan niet meer typen (allemaal rare spelfouten) omdat ze ziek is van de migraine?!? En zijoet hier op komen passen als ik ga bevalllen :eek:.
    Iedereen is dus ziek?!? Ik word er nogal nerveus van.. Naast het feit dat ik als de dood ben dat ik zelf ook buikgriep krijg.. en de rest van de familie... Aaaaaaargh..

8. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    #2868 boogschutter88, 27 sep 2014
    Laatst bewerkt: 27 sep 2014
    nijntje net te laat maar als nog gefeliciteerd. Hoop dat je ondanks alle zieke wel hebt kunnen genieten.
    Misschien naar hap met je man? Normaal misschien overdreven maar als je uitlegt dat je hoogzwanger bent en hem echt nodig hebt?
    Ook gek dat je buurvrouw een warrig smsje stuurt, kan dat van een migraine? Nooit van gehoord, of ze heeft dat zwarte vlekken...

Anna maar hij is dus nog getrouwd en samen met zijn vrouw? Laatste inderdaad wat je er over schreef is dat je dacht dat dat het geval was. Maar als hij bij zijn vrouw blijft zal het erg lastig voor hem
    Worden jou te helpen met de baby? Of is hij nog wel getrouwd maar weg bij zijn vrouw. Pfff lastig hoor, uiteindelijk kies je voor jou en je kindje. En zal je (oer moederinstinct leeuwin gedrag ;) ) toch heel beschermend zijn en ineens de keuze zo voor de hand liggend. En ook goed dat je bij een psycholoog bent, zo'n situatie heeft toch begeleiding nodig.

snoepje wat vervelend je klachten. Ga je alleen naar de VK? Misschien met de volgende iemand mee, je vriend, moeder, goede vriendin die je even kunnen steunen als je aan de VK vertelt hoe je je voelt en waar je last van hebt? Dat als ze weer met een domme antwoord komt je iemand naast je hebt. Voel je toch vaker sterker, en misschien doet de VK is meer moeite voor je!

tattoo
    Ik heb er 2 en op me schouderblad (voor me vader) en 1 bij me onderbuik bij me heup (voor me oma)
    Mijn vriend iets meer en zal de naam van onze zoon tatoeëren.
    Zelf wil ik denk ik zijn voet afdruk of hand afdruk? Hihi denk na een bevalling is een tattoo appeltje eitje. Begin is altijd even auw maar daarna went het. Maarja mij tattoos zijn ook niet gigantisch binnen half uur klaar haha. Maar heb ze op plekken die ik kan bedekken, vind ik wel belangrijk is toch nog veel kritiek over tattoos...

boomm wow wat een mooie ogen! En heerlijk dat jullie thuis zijn. En lekker kunnen rusten saampjes. Hoe is je andere kindje?

wintersun jou man ging toch laatst voor onderzoek voor zijn maag/darmen? Is dat nog goed agelopen?

Vandaag verjaardag van stiefdochter gevierd, uit eindelijk heeft ze wel genoten. Nadat we vaak aan haar hadden uitgelegd dat feesten zoals andere jaren er niet inzat. Vroeg ze toch vanochtend wanneer komt het grote feestje? Zucht.... Maarja is niet anders was om 20:00 al helemaal kapot, zaten lekker bij de vuurkorf en viel half in slaap.

Er was iemand die ook last had van realistische dromen en niet weten of je nou wakker was of niet? Kan me iets herinneren
    Nou had dit dus vannacht, heb echt het gevoel gehad dat ik hele nacht wakker was, maar weet niet of ik droomde dat ik wakker was of tussen wakker en slapen in zat. Echt heel eng gevoel brrr, nu weer over me slaap heen en klaar wakker :(

waggel waggel wiebel wiebel 39 weken dansje ;) :D
    Krijg spontaan het liedje van de droomshow in me hoofd (kent iemand dat nog van vroeger?)

De hoogste tijd de laatste ronde
    Nog 10 seconden
    Nu nog maar een phaaaaar, hooooooooo
    ho
    stop
    ho

9. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Boogschutter: ja, ze ziet slecht door de migraine. Ze was overigens net weer wakker en stond op straat, flinke ruzie van feestgangers schijnbaar.
    Fijn dat het feestje toch leuk was.

Ik lig inmiddels in bed, manlief op de bank. Hoop maar dat het mee gaat vallen. Ik voel me inmiddels ook raar, maar dat kan ook angst zijn :eek:

Ik ben trouwens niet bang voor de pijn van een tattoo, maar meer voor het feit dat ik maar blijf twijfelen wat, hoe en waar? En dan toch bang ben dat ik spijt krijg ofzo

10. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Nijntje als je twijfelt nooit nemen! de tattoo die op jou lichaam bedoeld is, is in 1 klap het ja gevoel, kan het niet uitleggen haha. Misschien leuk om je in bepaalde stijlen te verdiepen. Heb echt een waslijst aan wat ik wil maarja hangt ook een mooie prijskaartje aan haha dus komt er maar niet van maar nog tijd zat :)

11. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@nijntje.
    Voel je je al wat beter? Beetje kunnen slapen ondanks de muziek? Of toch maar de politie gebeld.

@boogschutter. Hij zegt dat het alleen op papier nog getrouwd is ivm hun huis wat ze niet wilde verkopen zodat de kinderen daar gewoon konden opgroeien, en de crisis. Maar omdat hij nu niet meer voor defensie werkt kan hij niet meer op de kazerne wonen en is hij weer tijdelijk in z'n oude huis gegaan. Waar dus ook z'n kinderen en die vrouw wonen. Terwijl hij ook bij mij mag wonen, en heb best een redelijk groot huis alleen niet in zo'n fancy buurt als hij.
    T is voor mij allemaal niet meer te controleren. En ik vertrouw het gewoon niet meer.
    Misschien klopt het gewoon hoor maar hij heeft de schijn vreselijk tegen.

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@Tatoo. Ik zou het ook nooit durven hoor Nijntje om die reden die jij geeft. Er bestaat geloof ik ook inkt die na een paar jaar weer verdwijnt misschien kan je daar eens naar kijken. Of je er in verdiepen hoe dat werkt. Dan loop je straks als oud omaatje niet met een draak op je rug 😁😁😁😁😁

13. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@boogschutter, soms gaat ml mee en soms ga ik alleen in principe zeg ik er ook wat van hoor als mij niet iets zint of duidelijk is. Ik weet nog met de 20 weken echo (4 weken in spanning en stress) werden we zonder pardon weg gestuurd omdat ze mij verkeerd in hadden gepland dus mocht ik even opzouten en plaats maken voor iemand anders. Nou ze heeft echt wel moeten kijken hell no dat we vertrokken..

@AnnaCF, heb niet gebeld de urine is wat normaal geworden net ook weer normaal dus misschien was het iets tijdelijk? Wondje ergens bij de blaas maar morgen bel ik sowieso de vk en als ze me gaan afwimpelen dan laat ik me door de ha verwijzen naar een gynaecoloog ben er een beetje klaar mee.

Sorry als ik vergeten ben op andere meiden te reageren.. ben eigenlijk ook maar half wakker. Gisteren met bonkende hoofdpijn naar bed en vannacht dacht ik dat het echt door zou zetten.. pijn tussen me binnen benen voelde me slap en werd om 2 uur wakker van het gesnurk van ml voelde vocht bij me bips ik dacht huh zijn me vliezen gebroken :( Bleek dat ik gewoon zo erg gezweet had in me slaap... 😑

Vandaag 37 weken voor mij... :cool:

14. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Boommm wat een plaaaatje!!!!

15. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Anna wat een klote situatie zeg..... Weet de ex wel dat jij zwanger bent en zijn kindjes?

16. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Snoepje je bent 37 weken yes!!!! Gezien alle narigheid die je voor je kiezen krijgt hoop ik dat je baby snel komt!!!

17. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb een vreselijke nacht gehad zeg. Na mijn man werd ik ook misselijk. De hele nacht buikkrampen, naar de wc en daardoor harde buiken. En mijn man dus beneden kotsmisselijk. Allebei de kids hoesten en roepen s nachts. Pffft. Ik heb alleen van 5 tot 6 ff geslapen, verder steeds wakker gehouden door kramp/harde buiken. Buikgriep of voedselvergiftiging?? Maak me dan ook zorgen om de baby, maar ik voel haar goed bewegen, dus het moeten mijn darmen wel zijn. Manman, wat een ellende. Het feest duurde ook lang, maar ja, il was toch wakker dus...
    Het is nu nog niet over, Bleeegh.

Snoepje: hoera, 37!!!

18. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ Nijntje: getsie, wat een ellende! Ik hoop dat je vandaag nog een beetje bij kan slapen en dat dit virus snel weer over is.
    @ Anna: pfft, wat een gedoe zeg! Ik vind het raar dat ie niet bij jou komt wonen. Ik kan me voorstellen dat je er verschrikkelijk onzeker van wordt..
    @ Snoepje: ik heb ook van die zweetaanvallen, echt anoying. En 37 weken... Ja, het komt nu echt dichterbij. Het kan mij ook benauwen, maar het komt heus goed!
    @ Boommm: wat een wijs meisje!

Hier een rustige nacht, met maar twee plaspauzes ;) Toch ben ik nog moe en ml is snipverkouden, dus erg zielig :( Zo cakejes bakken met de kindjes, want we krijgen bezoek vanmiddag.

19. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@nijntje wat vreselijk klote dat jullie nu allemaal ziek zijn :( het heerst een beetje.

@fenske. Nop. En ik vind het niet aan mij om te vertellen. Hoewel ik wel twijfel.

@ Marie ja t is klote. Ik weet ook niet wat ik er aan kan doen. Nu denk ik ook niet dat samen wonen nu slim is. Want dat zou enorm veel stres voor mij opleveren. Maar we kunnen het wel opbouwen als we dat samen zouden willen. ;)

20. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anna, ik wens het beste voor je met of zonder de vader. Als hij niet wil dan heeft hij pech gehad en mist hij toch een heel mooi kindje straks?

Nijntje, wat een rotnacht zeg. En ook nog ziek, veel beterschap!

En goedemorgen aan andere dames (bijna goedemiddag dan). Sorry dat ik niet overal op reageer.

Voel me hier beetje overreden in mijn slaap weer zeg, lekker stijf overal. Maar mijn man lijkt zich beter te voelen dan gisteren, gelukkig. Maakte me al zorgen.

Deel Deze Pagina