Een pers cadeau? Dat is iets nieuws voor mij Nooit van gehoord! En nee dat heb ik niet gevraagd! Ik weet alleen wel dat ie iets van plan is, want hij vroeg me laatst toen ik in het ziekenhuis lag hoe je nou precies de naam van ons mannetje schreef! hahaha... Dus ben erg benieuwd! Ik heb zeker een lieve man! Heb niks te klagen Maar vindt trouwens ook niet dat je daar om moet vragen, hoort ie uit zich zelf te doen toch? Aambeien: Ik gebruik gewoon aambei zalf na elke toilet gang. k heb er nu geen last van, maar ze zitten er wel! Vind k ook maar niks als ze dat gaan zien Maar denk niet LEA dat je de aambeien voor morgen nog kunt laten verdwijnen! Elastiekje erom en afbinden, hopen dat ze er vannacht afvallen, das nog een optie Succes morgen Spannend
Bedankt dames, ik vind het echt niet zo leuk dat zeze morgen gaat zien. Maar waarschijnlijk heeft ze het wel vaker gezien Oh en exciting, zouden loom elastiekjes volstaan? Haha
Haha, ja ik ook wel hoor. Maar als ze allemaal op mijn vent lijken dan krijgt niemand wat kreeg toen die tas omdat er in het mei 2012 topic zoveel over gepraat werd en ik me daar zo over verbaasde -> dus er thuis grapjes over maakte. Ben benieuwd wat je vent van plan is. Wilde hij het niet gewoon weten ivm de geboorteaangifte?
Lea, snap helemaal wat je bedoelt! Ik heb sinds zondag er een pijnlijke bij en word donderdag weer gestript. Denk ook echt niet dat ie dan al weg is. Maareh,.. we moeten even door die zure appel heen hoor! Ze hebben dat wel vaker gezien.
En zeker van na de geboorte zijn ze dat wel gewend hoor. Persen is ook niet bevorderlijk bij aambeien....
Je kunt het proberen? Leuk kleurtje erom Nee grapje hoor, tis erg vervelend ik weet het! En vind het ook niet een prettig idee dat ze dat gaan zien.. Maar goed, we zijn vast niet de enigen en eersten van wie ze het gaan zien ! Nee het gaat niet om de geboorte aangifte, ik heb z'n naam op een papiertje geschreven in het trouwboekje, en dat weet mijn man. Hij had het nodig zei die toen ik vroeg waarom hij dat moest weten. Er werd iets gemaakt, en hij moest wel zeker weten of ie de naam goed had geschreven! Dus ben erg benieuwd
Mienma gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Boommm, wat fijn dat je je dochter eindelijk mee naar huis hebt mogen nemen... Extra genieten nu denk ik! Exciting wat lief van je man... En wat attent dat hij er zelf aan denkt ook! Ik bedenk me eigenlijk nu pas voor het eerst dat het wel leuk zou zijn om ml iets te geven, maar ik zou écht niet weten wat. Iets met de naam dat durf ik niet want we hebben de afspraak dat er niets met de naam in huis komt voordat de kleine er is... @Aambeien, zijn die bij jullie zo goed te zien joh? Ik heb er regelmatig last van tot bloedens toe, maar ik zie er niet zoveel van... Hoe dan ook, al zouden ze wel te zien zijn... ze hebben altijd wel erger gezien hoor! Aambeien overkomen je. Je hoeft je pas te schamen als het beneden één grote viezigheid is omdat je jezelf niet verzorgd vind ik! Nijntje ben je het weekend een beetje doorgekomen?? Pff hopelijk krijg je na al die feesten een beetje rust en genees je wat sneller. Ik heb trouwens gelezen dat veel vrouwen juist net vóór de bevalling eventjes ziek worden. Het komt er dan allemaal even uit zodat je daarna helemaal klaar bent voor de zorg voor de kleine @Anna, ik sluit me bij de rest aan. Je komt heel sterk over. Je zwangerschap mag dan voor je gevoel meevallen, maar dat wil nog niet zeggen dat je het makkelijk hebt. Je emoties gaan ook juist in deze tijd flink doorwegen en je hebt nogal wat op je plankje. Ik ben blij dat je wat aan je vriendinnen hebt en hopelijk ook aan ons @Hier, ik weet niet precies wanneer je het 'rommelen' mag noemen, maar ik merk wel dat het eind van de zwangerschap langzaamaan dichterbij komt. Bij alles wat ik doe krijg ik een harde buik en ook harde buiken in rust zijn me niet vreemd meer. 's Avonds op de bank komen ze regelmatig (niet met regelmaat, maar gewoon veel) even opzetten en ook 's ochtends wordt ik wakker met een ongesteldheidsgevoel en... harde buiken. Van de week zelfs een keer echt een half uur lang 's nachts wakker gelegen, steeds een kramp die op kwam zetten met een harde buik erbij. Ik begon langzaamaan te twijfelen of ik ml al wakker moest maken... Vanochtend kwam er ook zomaar een eerste drupje melk uit mijn tepel! Ik heb wel vaker dat ik wakker wordt en dat er dan een klein wit schilfertje op mijn tepel zit en ik kon de nieuwsgierigheid niet weerstaan, dus ik kneep er even in. En ineens kwam er een drupje uit!
Boogschutter & Emma: Het is maar 5 minuten fietsen. Maar eigenlijk is al het fietsen me te ver nu. 'gelukkig' is mijn man vanaf woensdag thuis. Zijn contract loopt af Maar het is voor het eerst dat ik daar ook een voordeel van zie. Maar voor vandaag is het weer gelukt, net nog door de stromende regen ook.. bah.. maar we zijn weer thuis. Lea: curanol idd. Maar ik denk niet dat ze morgen weg zijn dan.. ik zit ook vaak even inde badedas classic (raden ze na de bevalling ook vaak aan bij bv een knip,werkt oontsmettend) en ik gebruik gewoon vochtig toiletpapier van AH (veel goedkoper). Perscadeau, hahaha, wat een grappig woord. Nooit van gehoord. Ik heb geld gespaard zodat we lekker sushi kunnen bestellen, maar dat is ook eigenbelang, hihihi. Ik krijg van mijnan ook niks hoor. Vinden we niet nodig. Wel krijgen toch al het mooiste cadeau wat er is
Perscadeau......ik heb voor mezelf nadien een armbandje gekocht met bedeltjes er aan.....waar ik me nu ineens van afvraag waarom deze niet om mijn pols zit?? Ook niet aan gedacht iets voor mijn man te kopwn eerlijk gezegd. ..... Het mooiste cadeau ligt in de wieg straks
Mamske: dan heb jij waarschijnlijk inwendige aambeien. Die heb ik ook. Zie je niet, maar doen zeer en bloeden flink, meestal meer dan uitwendige. Ja loomelastiekjes, hihihi. Ziet er iig vrolijk uit. Excitingooh, ik denk dat ik weet wat jij krijgt. Dat zou ik ook gaaf vinden. Ik zal het niet verklappen
Goeiemiddag dames, Perscadeau, daar had ik nou ook nog nooit van gehoord. Denk niet dat we hier kadootjes doen voor bevalling. Vind het wel heel lief en leuk van diegenen die het doen! Krijg dan wel zin om stiekem iets voor mijn man te kopen. Maar ik moet hier trouwens toch iets voor mijn man kopen omdat hij over paar weekjes jarig is, nog even wat bedenken dus (behalve de baby natuurlijk ). Wat bevalling betreft, ik ben er nog steeds rustig onder. Voor mijn gevoel gaat er nog niets gebeuren. Alles staat hoe dan ook klaar om te gaan. Maar behalve af en toe pijnlijke steken, een harde buik hier of daar en vandaag wat druk op mijn stuitje, gebeurt er niet echt wat. Mijn moeder en schoonmoeder zijn er volgens mij meer mee bezig, haha. Net bij de verloskundige geweest, alles was goed, hoofdje zou nu vastliggen. En natuurlijk, 39 weken schuifeldansje!
Mamske: oe spannend zeg! Ben benieuwd of ik ook melk ga produceren! Mijn borsten zijn nog precies hetzelfde als voor heen! Alleen mijn tepels zijn groter Lea: Hahaha, zonde om die niet om te doen Indd, het mooiste wat we beiden krijgen ligt over een paar weekjes in de wieg! maar het gaat mij gewoon even om het feit dat ik hem wil bedanken voor alles wat hij voor me heeft gedaan. Hij is elke dag naar het zh gereden uit z'n werk, heeft daar altijd gegeten samen met mij (terwijl ik zei dat het niet hoefde), en de rit duurt 3 kwartier.. Is gewoon een stukje waardering vanuit mezelf!
Ha meiden! Wat kletsen jullie veel, zeg! Probeer het bij te houden, maar het lukt niet echt helaas... Sorry dus dat ik niet op iedereen reageer. Zie dat sommigen het echt heel pittig hebben op het moment. Heel veel sterkte met de laatste loodjes! Wat betreft perscadeau: ook niet van gehoord, maar wel van geboortegoud. Mijn vader heeft mijn moeder na iedere bevalling (drie) een sieraad gegeven. Ik verwacht alleen niet dat mijn vriend en ik aan geboortegoud gaan doen. Maar mochten we het toch doen, weet ik al wel wat ik voor hem zou kopen. Een mooi horloge, met op de achterkant de naam van ons kleintje en de geboortedatum gegraveerd. Horloge is namelijk het enige sieraad dat mijn vriend normaalgesproken draagt Hier gaat alles verder goed. Vandaag 39 weken, en word knettergek van mezelf. Bij ieder pijntje of krampje denk ik 'zou dit 't dan zijn?' Maar niets zet echt door. Ik ga er dan ook vanuit dat 't nog wel even duurt voor de kleine hier iets van zich laat horen. Verder ook last van aambeien. Ik heb ze al vanaf ongeveer 20 weken, maar ze deden geen pijn. Af en toe jeukte het, en dan kon ik het prima aan met Curanol zalf. Maar nu doen ze pijn, en die zalf alleen... daar red ik het niet meer mee. Heb dus vanmiddag bij de drogist ook de tabletten gehaald, eens kijken of de combinatie wel werkt...
Vanochtend kwam er ook zomaar een eerste drupje melk uit mijn tepel! Ik heb wel vaker dat ik wakker wordt en dat er dan een klein wit schilfertje op mijn tepel zit en ik kon de nieuwsgierigheid niet weerstaan, dus ik kneep er even in. En ineens kwam er een drupje uit! [/QUOTE] Hier het zelfde zat vanmiddag onder de douche en dacht knijp er FF in . Toen de andere kant ook geprobeerd, voor zover doen ze het
Zo hier veel geschreven zeg. Whaha ik moest wel even lachen bij het perscadeau. Dacht je krijgt toch een heel mooi cadeautje na dat harde werk en dat is je kindje. 😁 Goh die mannen zullen maar niks weten en aan hun moeder of een goede vriend vragen. M'n vrouw gaat binnenkort bevallen en ik moet nog een perscadeau kopen maar geen idee wat. Moet toch hilarische gesprekken opleven. Hihi 😯 @allemaal Thanks voor de lieve berichtjes. Ja eerlijk ik weet niet wat ik moet geloven. Wil graag geloven dat het een papierenkwestie is maar dat is denk ik toch wat naïef. Nee de baby is nog niet erkend. Baal daar wel van maar hij geeft aan dat pas na de geboorte te willen doen. T is niet echt handig maar goed zal wel uitstel gedrag zijn.
exciting hahaha heerlijk je aambeien humor . Inderdaad lea ze hebben het allemaal al gezien maar toch is niet fijn. Ik gebruik zelf sudocreme erop. Heb er nu ook 1 en soms doet hij meer pijn en maar 1x beetje bloed perscadeau nog nooit van gehoord. Op dit moment ook niet het budget om iets erbij te kopen. We willen allebei zowizo een tatoeage dus denk dat dat ons cadeau wordt voor elkaar in de toekomst. Mijn vriend is iemand als hij wat nodig heeft koopt ie het. Enige sieraad die hij heel graag wil is een groffe grote budda to budda armband maarja daar hangt ook een HEEL groot prijskaartje aan 😁 ooit komt dat ons zoontje is ons cadeau die ons voor altijd zal binden Huisje is weer schoon en terwijl me moeder aan het schoonmaken was heb ik me vlucht koffer af gemaakt. Ook weer gedaan toeslagen Fijn idee dat er extra geld komt! Alleen wel balen dat de bijslag zo lan laat wachten zou toch eigenlijk niet mogen. Eigenlijk bereken vanaf geboorte dag hoeveel je dagen kinderbijslag je nog recht hebt. En KGB is dat voor iedereen? Hmm bel van de week wel even, ben wel nieuwsgierig haha
Tegenvaller vandaag, hoofdje zit nog boven het bekken en moet van de week naar de gyn om te kijken of het wordt geblokkeerd. Verder was bloeddruk goed en was in 1 week 2 kg afgevallen. Recept voor staaltabletten gekregen. Ik had zo gehoopt dat alles zo ver was dat ik al kon bevallen haha