GefeliciteerdNoordeling!! Alles goed gegaan? Nu lekker genieten! (Zal je op het lijstje zetten zodra we de naam/eerste letter weten!
mienma wat een knapperd en prachtig haar! Smelt Wat een gek idee dat wij ook zo'n prachtige baby in ons armen zullen hebben... 😍 anna gelukkig dat alles goed is met de baby. Had dat laatst ook, kreeg er geen beweging in, hele reep chocola naar binnen gepropt niks hielp. Tot dat ik bij de ballet voorstelling zat en "echt" ontspande ging hij schoppen ergens ben je toch niet ontspannen als je de baby probeert te voelen... bellen is altijd goed snoepje bij mij ingedaald, vorige week nog klein beetje wiebel ruimte, maar als nog word ik in me ribben geduwd. Alsof hij helemaal met zijn bips in me ribben wil?? Pff al sinds vanochtend een raar misselijk gevoel. Ook een hele vieze smaak in mijn mond.. O en dorst pff al bijna 2L water op als t niet meer is... Edit: noorderling wow. GEFELICITEERD Even uur niet gekeken hier en floep weer een baby haha! En de eerste mama voor wie het een eerste kindje is Ga het toch vragen: zei je innerlijke mama gevoel dat je een meisje kreeg? Wilde je thuis bevallen? Hoe begon t? Laatste wat ik las dat je nog een wandeling had gemaakt op de heide haha (dus dat is de magische wonder weeën opwekker )
Noordeling, gefeliciteerd! Wat een goed bericht. Fijn dat je thuis kon bevallen. We zijn allemaal benieuwd naar je verhaal denk ik! Mienma, wat een schatje! Zo lief al die zwarte haartjes! Snoepje, die van mij schopt niet maar rekt zich uit. Met z'n billen tegen m'n ribben onder m'n borst zeg maar en met z'n voeten tegen m'n rug. Ik kan dan niet meer rechtop zitten maar moet een beetje schuin gaan hangen in m'n stoel. Vandaag heb ik behoorlijk pijn tussen m'n schouderbladen. Alleen daar. Verder heb ik nergens last van. Word er helemaal sjagga van! Heb vanavond de vk gebeld in het ziekenhuis waar ik loop. Ze dachten dat er niets iets aan de hand was dus nu pcm genomen op advies. Mocht het erger worden dan moet ik terug bellen. Herkent iemand dit?
Wauw Noordeling!! Gefeliciteeeeeerd!! Voor de rest: slaap lekker (of in ieder geval redelijk. Echt lekker slapen lukt hier allang niet meer )
tecla verder nog klachten of alleen pijn in de schouderbladen? Heb ik net van Google van de Ouderonline-pagina : Hoe herken je HELLP? | Ouders Online Kan van alles zijn natuurlijk, even warm douchen misschien en gewoon bellen als het ook maar iets erger wordt of je vertrouwt het niet.. Veranderingen in gedrag en uiterlijk Wat voor een type ben je? Iemand die niet snel zal zeuren als er iets is? Praat je normaal gesproken veel en ben je nu erg stilletjes? Is je uiterlijk opeens erg veranderd (opgeblazen gezicht)? Kun je licht slecht verdragen? Heb je erge last van hoofdpijn of pijn tussen je schouderbladen? Het gevoel dat je sterretjes ziet? Voel je je misselijk of moet je braken? Last van tintelende vingers? Het is vooral de combinatie van sommige klachten die verdacht kan zijn. Hoofdpijn met braken en pijn hoog in de bovenbuik is zo'n combinatie.
@snoepje Jah gelukkig was het maar een droom. En hier ook een knul die tegen me ribben aan schopt. Met de vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad. Volgens mij krijgen we een lange baby's. @anna Gelukkig is he beebje weer aan het bewegen @noordeling GEFELICITEERD!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.
Mienma wat een mooi ventje! Echt veel haar al! Noorderling van harte gefeliciteerd!! Aambeien ik heb er 1 uitwendig, en kreeg een pijnstillende creme van de huisarts. Deze mag j alleen niet smeren als het bloed. Maar het werkt super tegen de pijn. Nu heb ik geen pijn meer alleen hij slinkt erg langzaam. Daarvoor kun je weer sperti halen bij de drogist. En tja een verloskundige of gynaecoloog zien ze vast vaker. Hier flinke nesteldrang, alles moet schoon en netjes. Verder hier nog geen gerommel of voorweeen. Morgen ga ik weer verder schoonmaken
Mienma, wat een fantastisch kapsel! Noorderling gefeliciteerd!! Kan niet wachten om je verhaal te lezen en als je wil natuurlijk - een fotootje te zien! Anna, fijn dat alles goed is!
@Tecla, ja dat is voor mij wel herkenbaar. Gelukkig is het bij mij niets bijzonders, maar het kan een symptoom zijn van idd Hellp of pre eclampsie. @Noorderling, gefeliciteerd! Hier een slapeloze nacht vanaf 04.00 uur. Helaas hield ik door mijn gewoel mijn man wakker, dus ik ben er maar even af gegaan. Gelukkig is Netflix altijd wakker
Ruim twee dagen echt te druk geweest om te kunnen bijlezen helaas. Mienma wat een heerlijk toetje heeft hij en wat een bos met haar! Noorderling van harte! Hoop dat alles gied met jullie gaat.
Nou meiden hier dan even mijn verhaal (k lig toch klaar wakker). Zondagavond nog bij mn pa op bezoek geweest, laat thuis, om 1uur in bed, na uurtje slapen werd k wakker met gevoel dat k moest plaatsen, maar onderweg naar wc merkte k al dat vliezen gebroken waren. t begon gelijk beetje te rommelen, maar nog niet regelmatig. Vanaf uurtje of 6/7 werden weeën wat serieuzer en regelmatiger, om 9 uur was Vk er, toen 3cm en on 14 uur al 10. Toen vielen weeën even weg, ben k van bed naar baarkruk gegaan en om kwart over 3 is S. geboren. k vond de bevalling goed te doen is me echt niet tegen gevallen. Nu heerlijk aan t genieten, ze heeft al paar keer aan mn borst kunnen drinken, dus hoop dat zo goed blijft gaan. Foto plaatsen moet k ff met ml overleggen die is niet zo van foto's online zetten.
Boogschutter, dank je wel voor je reactie. Gelukkig heb ik geen last van een combi van die factoren. Het is alleen die pijn in m'n schouderbladen waar ik gek van word. En zweetaanvallen op dit moment. Pfff lekker dan! Ik blijf het in de gaten houden. Vrijdag heb ik weer een afspraak bij de vk. Noordeling, het klinkt als een hele mooie bevalling. En fijn om zo thuis te bevallen. Je wist niet wat het zou worden toch? Waren jullie erg verrast? Hadden jullie een voorgevoel en klopte dat?
Dat klinkt als een prettige bevalling!! Van harde gefeliciteerd @noorderling! !! Snoepje, ben benieuwd naar de uitslag vandaag! aambeien; volgens mij hebben we daar bijna allemaal wel last van. Denk niet dat de vk daar raar van staat te kijken. Ik heb nu wel van dat natte wcpapier ook. Gewoon van deen. Dat scheelt een hoop vind ik. hier; eindelijk weer heerlijk geslapen. Ondanks dat ik niet in slaap kon komen gister. Schrok ik pas weee wakker van vl zijn wekker. Heeerlijk! Nu nog maar een paar uurtjes erbij smokkelen. Krijg vanmiddag mijn moeder op visite. Die komt ff lekker mn raampjes lappen en moet eind vd dag naar de vk. Ben super zenuwachtig. Hoop zo dat ik weer een meedenkende vk heb em het inleiden gewoon doorgaat!!
Gefeliciteerd noordeling!!! Geweldig al die baby's!! En wat een lieverdje mienma!! Wat een haar, dat kennen wij niet..... Hier superslecht geslapen, en dan niet wakker genoeg zijn om paracetamol te pakken..... Vanmiddag strippen bij de vk. Ik heb er weinig verwachtingen van, maar vind het wel spannend.... Ik heb gisteren spray opgehaald voor aambeien....werd vriendelijk geholpen door een meid die ook haar eigen ervaringen deelde haha...dus dat maakt het wat minder gênant....geeft wel wat verlichting.....ik ging gisteren op de fiets, maar dat doe ik denk ik maar niet meer.......au.....
Gefeliciteerd Noordeling met jullie meisje! Lekker genieten! Tecla, ik heb dat gevoel soms ook. Had het vrijdagavond gecombineerd met benauwdheid. Vk is om 23.00 nog langs gekomen en er leek niks zorgwekkends te zijn, maar ze wilde me evt. nog naar de gyn sturen s nachts voor de zekerheid. Hebben toen afgesproken dat ik even lekker zou gaan douchen en als het niet af zou nemen dat ik dan alsnog naar de gyn zou gaan. Gelukkig nam het af, en onder de douche kwamen alle emoties er ook even uit.. Denk dat het bij mij dus ook veel spanning was. Nu voel ik het nog af en toe, maar niet meer zoals toen. Als je twijfelt toch echt de vk bellen hoor. Beter te vaak dan te weinig. Anna, fijn dat alles goed was! Beter een keer teveel bellen hoor dan te weinig. Van mij mag de baby komen, maar niet vandaag. Vandaag is mn grote jongen jarig, 2 alweer! Vanavond krijgen we nog visite (wel 2 personen) en voor de rest lekker niks. Manlief heeft vanmiddag vrij genomen. En juist vanochtend weer wakker met krampen in de rug die af en toe doortrekken naar de buik. Hoop dat het snel 1 oktober is, haha!