Klinkt als een mooie bevalling, Noordeling Lea, succes vandaag bij de vk! En hopelijk snel wat minder pijn (en betere slaap). Sitalita, gefelicteerd met de verjaardag van je zoontje! Hoop dat het een mooie dag is vandaag! Ook hier, slechte nacht. Ieder uur eruit, pijn in m'n onderrug, dan weer in mijn heupen, dan verkrampte voet/kuit. Nu is mijn been lekker aan het nazeuren vanuit mijn heup. Nog steeds moe dus ga straks nog even wat slaap proberen te pakken. Pffft.
@ Sitalina. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. @lea hopelijk werkt de spray goed. En ach het is een veel voorkomend kwaaltje bij de zwangerschap dus je hoeft je echt niet te schamen hoor! @tecla hoop niet dat je gekke dingen gaat krijgen. Jezelf gewoon goed in de gaten houden he. En fijn dat de klachten weer een beetje zijn afgenomen. @noordeling. Dat klinkt als een mooie bevalling. En wat fijn dat jullie meisje al zo goed zelf kan drinken. Foto's kan je hier natuurlijk ook na een paar uurtjes wissen. Maar snap je wel hoor ik zet hier ook zelden foto's online. Twijfel of ik ze überhaupt straks op Facebook ga zetten.
Noordeling, wauw, gefeliciteerd!!!! Klinkt als een bevalling dat te doen is!!! Mijn man wil ook geen foto online...
Noordeling, gefeliciteerd!! Klinkt als een heerlijke bevalling. Hopelijk kun je nog wat bijslapen, nachtje slaap gemist he.... pak je rust! Mienma wat een lekker koppie haar
@Mienma Wauw, wat een schatje! @Noordeling Gefeliciteerd!!! Dat klinkt als een 'fijne' bevalling. Heerlijk dat het goed gaat, geniet ervan! @Sitalita Gefeliciteerd met de grote kleine knul. Snap dat je de baby vandaag nog niet wil zien @lea Hoop voor je dat de spray helpt en dat je er niet zoveel last meer van hebt. Sterkte vanmiddag met strippen, wel spannend hoor! Wie weet zet het wat in gang.... @Zwangels Hier ook volop nesteldrang. Vind het nu heerlijk om te poetsen. Helaas wil ik meer doen dan ik kan, dus nu elke dag een paar kleine klusjes @Snoepje Hoop dat het bij goed gaat en dat je zo snel duidelijkheid hebt. @exciting Blij voor je dat je je nu wat beter voelt, dan zijn die laatste loodjes toch wat makkelijker te dragen. Hier gisteravond een rotavond gehad. Gistermiddag/avond besloot ik de kat maar eens te roepen. Had haar de hele dag nog niet gezien. We wonen naast een klein stukje grasland met een hek en daar tegenover staat een stukje bos waar ze graag zit. Dus ik roepen en ja hoor, daar kwam ze aan. Vond al dat ze raar liep en ik moest haar van het hekje tillen (normaal wil ze zelf springen want dan moet ze nog even gek doen en voor me uit rennen). Ik zette haar weer neer en zag dat ze echt mank liep. Dus gauw naar huis getild en gekeken. Pootje zat onder het bloed. Bij da bleek het een lelijke wond die gehecht moest worden (lag open precies achter dat 'kussentje' op het pootje). Ze heeft ter plekke een roesje gekregen. Toen weer naar huis. Da had gezegd dat ze na een minuut of 10 wel weer wakker zou worden. Na 2 uur was ze nog onder zeil en ze liet zomaar alles lopen op een gegeven moment. Dus ik bellen. Ja hoor, kon weer met haar heen want ze had allang wakker moeten zijn. Goddank werd ze net wakker toen ik bij de da was. Hij heeft even gekeken en toen was het goed. Maar man o man, wat kan je je dan zorgen maken. Eerst kon ik wel janken omdat ze (alweer) gewond thuis kwam. En daarna nog zorgen omdat ze maar niet wakker werd. Nu heeft ze een kapje op en moet ze zo 2 weken rond blijven lopen. Morgen en vrijdag nog weer met haar heen voor een antibioticaprik. Heb slecht geslapen. Was er pas laat in omdat ik poes in de gaten wilde houden en ben later nog 2x wezen kijken. Omdat ze me achterna kwam en al aardig helder leek mocht ze van mij op bed. Komt ze heel lief naast me liggen maar kon daardoor niet slapen. Denk dat ik er zo maar even in duik. Ze zeggen dat een kat 9 levens heeft maar die van mij kost me mij elke keer een paar jaar van mijn leven. Het is een schat van een beest maar echt handig is ze niet. Gelukkig voel ik me verder goed, al moet ik alles rustig aan doen omdat ik anders snoeiharde buiken krijg. Vooral bukken is een drama. Maar ach, als dat alles is. Mag niet klagen in vergelijking met sommige anderen hier. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames! Heb niet alles terug gelezen AnnaCF, gelukkig is alles goed! Noordeling, gefeliciteerd meid! Shirleymommy, zou het zijn omdat de baby's dan lang zijn? Hihi wij zijn beiden niet zo lang (man wel 1.76) maar das toch niet zo gek lang Sorry dat ik niet op iedereen reageren kan ga nu naar het ziekenhuis naar de uroloog en dan zal je maar zien dat met urine vanochtend helemaal bloed vrij was.. gelukkig!
@Lea: Succes vanmiddag! Wel spannend, wie weet komt het op gang Je hebt het vast wel verteld, maar waarom wordt je gestript? @Tecla: Heb je er nog last van? @Sitalita: Gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag! @Nooderling: Prachtig, Gefeliciteerd!! @Emma: Ach jakkie, das niet leuk! maar gelukkig werd ze wel weer wakker Je kunt je indd erg gaan hechten aan huisdieren! Hier een redelijke nacht gehad. Gister om half 10 gaan slapen. Vannacht 2x wakker geweest, 2e keer om 3:30.. Pas om 6:00 uur weer in slaap gevallen! Daarna weer 2x wakker. Vannacht pijnlijke onderrug en buikpijn/kramp. Is nu weer over! Ik ben zo blij met de zakjes movicolon van de HA! Kan nu tenmiste weer normaal naar het toilet! Ben blij dat ik dat kwijt ben.. Om 10.45 weer naar de gynaecoloog. Ik ga er nu maar niet vanuit dat we een datum krijgen voor het inleiden. Viel vorige week ook zo tegen! Kan wel weer even spieken naar ons mannetje! Wintersun hoe gaat het met jou/jullie? @Snoepje: Succes vandaag bij de uroloog! Hoelaat moet je?
Gefeliciteerd! Hopelijk blijft de baby nog een nachtje zitten...hihi, ach als het vanavond begint is ook niet zo erg toch? En dan morgen geboren?
@noorderling: gefeliciteerd, wow voor zo'n bevalling teken ik ook hoor! @Emma: wat vervelend, maar om heel eerlijk te zijn had je nooit je kat slapend mee naar huis mogen krijgen (ik ben zelf DA), dat is echt iets dat levensgevaarlijk kan zijn voor ze. Goed in de gaten houden ook vandaag!
Nou ik ben geen DA maar ik dacht wel hetzelfde indd! Lijkt mij ook vreemd. in een ziekenhuis sturen ze je ook niet naar huis als je nog in narcose ligt Maar goed, blij dat ze weer wakker is!!
@ Emma, wat rot zeg van je kat. Echt onderdeel van het gezin dan hè. Hopelijk knapt ie snel op @ exciting, ik heb zoveel bekkenpijn dat ik niet goed meer voor de kids kan zorgen en slecht slaapt etc etc. In combinatie dat het best een flinkerdje wordt.....wil ze proberen te strippen en omdat ik vorige keren ook op tijd ben bevallen. Ik heb er niet op aangedrongen hoor en heb zoiets van als het nou erg veel pijn doet vanmiddag dat ik het dan niet nog eens wil proberen, maarja we zullen wel zien... @snoepje, succes vandaag, zul je net zien dat het bloed weg is, gelukkig natuurlijk. Hopelijk kan de uroloog toch iets voor je betekenen,....
Lea, haha! Nee hoor, vannacht mag het van mij wel beginnen! ook wel tegen half 11 of zo.. Als de datum maar niet op 30 september valt.
@emma jeetje wat een DA zeg gewoon je kat slapend meegeven 😒 Ik heb nog nooit m'n kat meegekregen terwijl ze nog half onder zijl was. Vaak vallen ze thuis wel weer in slaap maar bij de DA waten ze dan klaar wakker. Ze klinkt wel als een kleine avonturier die zich vaker in de nesten werkt. Hopelijk heeft ze er nu wat van geleerd.
Het is idd niet zo'n handig beestje.... Ze is al een keer in haar staart gebeten (was ze echt ziek van), keer een tand afgebroken (wss plat op d'r bek uit een boom gevallen), paar maanden terug lag het helemaal open van haar oksel tot halverwege haar buik (wss ergens achter blijven haken met klimmen) en paar weken terug was ze ook al ziekjes (iets verkeerds gegeten/gedronken denken wij). Tel daar de onhandige bijna-ongevallen nog maar bij op (bijvoorbeeld oversteken vlak voor een fietser, keer van de leuning is het trapgat gevallen, ik kon haar nog net grijpen, als kitten uit het raam geklommen en dan op een dun kozijnrandje staan). We zeggen wel eens: wij hebben al een kind, er komt nu een tweede bij Maar ik wist niet dat je een dier nooit slapend mee terug mag krijgen! Het was echt maar een klein roesje zei hij en ze had nota bene nog een extra spuitje gekregen zodat ze snel weer wakker zou worden. Zat me al niet lekker dat ze na 30 min nog sliep maar ja, ik ben dan de enige die zich druk schijnt te maken. Had haar nog bij me genomen zodat ze lekker warm zou blijven. Beetje over haar lijfje aaien zodat ze misschien wakker zou worden. Maar ze merkte er niks van. Ik ga toch maar meer op mijn gevoel vertrouwen. Heb gisteravond tot middernacht bij haar gezeten en toen zag ik dat ze duidelijk wat helderder werd. Was zelf zo moe dat ik wel naar bed moest. Vannacht nog 2x bij haar wezen kijken en vanochtend was ze er helemaal weer (trap op en af, om brokjes zeuren, me voor de voeten lopen). Uiteraard houd ik haar vandaag extra in de gaten.
Gefeliciteerd Noordeling!! Geniet ervan Fijn dat het zo voorspoedig is gegaan! Emma, wat schrikken van je kat zeg! Gefeliciteerd met je zoon Sitalita!
Klinkt inderdaad als een kleine brokkenpiloot, soms heb je echt van die beestjes die zoveel pech hebben iedere keer. Gelukkig was ze vanochtend weer zichzelf. Begrijp dat je dat zelf niet wist, het is ook niet aan de eigenaar om dat te weten, maar alle dierenartsen weten dat wel (of dat zou in ieder geval zo moeten zijn). Neem aan dat je in een dienst terecht bent gekomen, mss niet eens bij je eigen da. Het gaat natuurlijk ook meestal wel goed, het wakker worden na een narcose, het is alleen nogal vervelend als het net wel fout gaat en dan zit je thuis en kan je niks. @Hier: gelukkig weer wat bijgekomen van alle hectiek, gisteren echt helemaal niks gedaan en vandaag ook niet zoveel. Ik krijg wel steeds meer last van voorweeen ed, best pijnlijk af en toe zeg
@sitalita Gefeliciteerd met je zoontje! @noordeling Wauw, klink als een fantastische bevalling. Van mij mag het ook al gaan beginnen. Ik word ongeduldig @snoepje De baby hoeft niet perse lange ouders te hebben om lang te zijn. Er zijn toch wel altijd iemand die lang is in de familie. En die genen kan hij dragen toch mn man is ook lang terwijl zn ouders niet zo lang is. En succes vandaag
Lea succes vandaag bij de vk. Hoop voor je dat het werkt!! Emma wat rot van je kat! Goed dat ie zich weer wat beter voelt. Kan me voorstellen dat dat stress oplevert!! Sita van harte met je zoontje! Snoepje ben benieuwd wat ze zeggen in t zh.