Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Moon (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 2 Oktober 2014 - Meisje!
    Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje!
    Mamajen (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje!
    Boogschutter (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Jongen!
    Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje!
    Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing!
    Sylph (33 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Meisje!
    Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen!
    Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing!
    AngelaV (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Jongen!
    AnnaCF (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Rosje (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Pasta (40 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 11 Oktober 2014 - Meisje!
    Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen!
    Lea (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen!
    Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen!
    Miepiemoos (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Meisje!
    Lizzy086 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Jongen!
    Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen!
    0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje!
    Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Jongen!
    Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen!
    Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje!
    Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing!
    Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen!
    MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje!
    Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Liefdotje (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Wenda (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje!
    Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv!
    Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje!
    Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen!
    Loenaa (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje!
    Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen!

14 Meisjes
    15 Jongens
    8 Verrassingen

♥ Bevallen ♥

Stina83 (31 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5)
    Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6)
    Wintersun (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 21 September 2014 (37.5)
    Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 23 September 2014 (38.4)
    Mienma (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ Q. ♥ op 17 September 2014 (38.5)
    Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5)

Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan:)

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ Boommm: ik sta er niet meer tussen! Marrie28, (35 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 oktober - verrassing!

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hoooooi!
    Even een ego-berichtje:

Jaaaaaaaaaa! Wij zijn vanochtend de trotse papa en mama geworden van N. een wolk van een meisje van 4150 gram.
    Om 4 uur braken mijn vliezen en om 7 over 9 was ze er. Goede bevalling met een heftig einde, ging heel rap. Maar ze is er en ik ben er met een kleine scheur en 3 hechtingen vanaf gekomen.
    We zijn nog een dag en nacht in het ziekenhuis ter controle.

4. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Nijntje gefeliciteerd!!

5. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noordeling, gefeliciteerd met jullie meisje.

Snoepje, ben benieuwd wat ze zeggen in het zh.

Emma, wat rot voor je kat zegt. Het is wel een brokkenpiloot ja. Begrijp je gevoel helemaal, hier ook 2 katten waar ik alles voor over heb, kom me niet aan mijn dieren hihi.

Lizzy, mag ik brutaal zijn en je wat vragen als da zijnde. Moeten katten die alleen in huis verblijven jaarlijks ingeënt worden? Ik zag namelijk gisteren in hun boekje dat ze eind oktober weer moeten, niet zo handig met de naderenede bevalling. Is altijd best eenngedoe om ze mee te nemen.
    Verder nog een vraagje, we hebben 1 poes en 1 kat, de poes plast erg vaak, of ja ze zit veel in de bak. Ze heeft me de agfelopen maand 2x op de bank en 1x in haar mandje geplast. Laatst zei vl dat het leek alsof er bloed in de kattenbak zat bij de urine. Nu is er niets meer vannte zien. Zou dit iets van niersteen kunnen zijn? Ik vind het lastig om te oordelen omdat we 2 katten hebben en ik dus niet weet vannwie het bloed was.

Gisteren opgepast op neefje, die wilde niet slapen, was erg onrustig. Maar gelukkig na een uurtje mij trucendoos leeggetrokken te hebben sliep hij heerlijk in zijn bedje. Was pas 11 uur thuis en half 12 naar bed. Half 6 ginv wekken vl en toen werd dochter daar ineens ook wakker van en was overstuur. Maar bij mij in bed gelegd maar ze viel pas half 7 weer in slaap tto half 8. Nu ligt ze weer lekker te slapen, straks gaat mijn zus met haar naar de dierentuin en ik moetnzo naar de vk. Had vanmorgen wel iets geks. Ik stond ol en voelde dat ik nodig moest plassen. Liep toen meteen vochtnnaast mijn benen en ik kon het haast niet oohouden, snel naar de wc gegaan. Echt vervelend.

Fijne dag vandaag.

Boommm zag in de lijst dat je bij mienma 17 september nhebt staan ipv 27 september volgens mij.

6. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijntje, gefeliciteerd. Super leuk.

7. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!

8. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esje: tuurlijk mag dat. Wij raden wel altijd aan om binnenkatten ook jaarlijks te vaccineren, je kan namelijk zelf ook de ziektes naar binnen halen en ongevaccineerde katten kunnen dan echt erg ziek worden of chronische problemen overhouden. Verder is het nakijken wat als het goed is ook gebeurt erg belanrgijk om problemen in een vroeg stadium op te sporen. Het kan trouwens ook wel een maandje wachten, dat maakt niet uit, kan me voorstellen dat het nu ff niet uutkomt. Het plassen kan medisch en gedrag zijn, katten krijgen nog wel eens last van een blaasontsteking en dat moet dus wel eerst worden uitgesloten dmv urineonderzoek. Dus een beetje urine lsngs de da brengen is wel verstandig, daarvoor hoeft de kat niet zelf langs perse. Daar zou ik ook niet mee wachten trouwens, gewoon ff wat urine langsbrengen :)

9. lea

lea Fanatiek lid

Super Nijntje van harte gefeliciteerd! Ik ben erg benieuwd hoe de broertjes hun nieuwe zusje vinden...:)

Hier net mappen met geboortekaartjes gehaald....:) moet ook nog even gebeuren ahum...gelukkig is voor drie uur besteld morgen binnen haha:D

10. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Nijntje, van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan! X

11. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Nijntje van harte gefeliciteerd! Een flinke baby! Prachtig! Geniet ervan !!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wij hebben de datum :) :) :)
    15 oktober wordt ik ingeleid! Woehoe!!!!!! Morgen over 2 weekjes! Ben zo blij dat ik nu iets heb om naar toe te leven! Goh en het wordt nu toch wel erg spannend allemaal hoor!

12. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Nijntje!! Da's goed snel gegaan.

Exciting, oh wat fijn! Iets om je aan vast te houden.

Hier net wakker van dutje, dat helpt wel. Vanochtend nog echo gehad voor hoeveelheid vruchtwater, leek goed dus zolang ik niets hoor van de verloskundige zal het wel ok zijn. En heb eindelijk ook gordijnen in de babykamer hangen :p Werd tijd.

13. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    nijntje GEFELICITEERD!!!! wat wordt het spannend zeg, de baby's floepen eruit hahaha en klinkt als een mooie maar turbo bevalling?

exciting gefeliciteerd met je inleid datum lijkt me zo gek dat je weet wanneer je gaat bevallen? Maar kan altijd nog eerder komen ;)

Lizzie nou ja he als we toch op spreekuur zijn :p mag ik dan ook zo brutaal zijn :D wat is een goede vlooien pipet voor een grote hond (ongeveer 25KG) met dubbel vacht? Heb echt ALLES gedaan om van ze af te komen: gewassen met vlooien shampoo, dag later pipet, haar bench gestofzogen en gewassen met heet water, nieuwe kussen en deken er in, hel huis met vlooien dood maak spul gespoten. Haar gekamd, de katten voorzien van pipetje. Inmiddels €150 verder en ze blijft krabben haar bips en ruggetje beginnen nu kaal te worden. Vind t zo zielig worden.

emma mijn kat kreeg ik ook niet helemaal helder mee terug. Ze had haar staart tussen de deur gekregen, en stukje moest geamputeerd worden. ze kon thuis niet op haar poten staan viel om lag op haar zij en probeerde te lopen, probeerde te springen op de bank maar sprong recht overeind omhoog (eerlijk heb wel echt moeten lachen) volgens de DA was ze ok en helder... Ehm ja zo stoned als een kanarie nog dus. Maarja lekker bij me gehouden en langzaam ontwaakte ze. Me andere kat had een infectie opgelopen bij haar poepgaatje, ze was echt aan t opgeven. Na een antibiotica kuur leek het goed te gaan. En ineens viel ze om en een soort stuiptrekkening, dacht echt ok dit is het ze is dood ze lag helemaal stil en ineens stond ze op gaf een mauw en alles was goed??? Als of ze de laatste beetje ziekte eruit stuipte. Echt van katten snap ik geen drop eigenwijze beestje die super lief zijn :D

snoepje succes bij de uroloog. Ik hoop toch dat ze achterkomen wat het is, ondanks dat het bloeden gestopt is.

sitalita gefeliciteerd met je kleine man. Zo zat ik dus ook met deze maand stiefdochter 27ste jarig en schoonbroer 29dte allebei wilde ze het op hun verjaardag dat hij geboren wordt haha, me schoonbroer vroeg gisteren nog en is er nog
    Hoop dat hij komt :p.
    Zelf wil ik een oktober baby geen idee waarom? Vind het gewoon een mooie maand haha

Hier al paar dagen echt spierpijn down under? Benen optrekken doet zo een pijn? En opstaan en lopen gaat op slakken gang. Me hond kijkt me echt aan van kom je nog hihi. Maar met zitten verstijf ik helemaal. Heb wel dat bal gevoel tussen me benen, en soms duwt hij er echt tegen aan. Vrijdag weet controle bij de VK zal even aan haar vragen hoe en wat. Wel echt lekker geslapen werd pas 11uur wakker. En mijn vriend ook.

dames sorry als ik iemand oversla 😁 maar we kunnen het nog aan de komende weken.

14. miepjb

miepjb Lid

15 jul 2014
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nijntje, van harte gefeliciteerd! Wat leuk en spannend om te zien dat er al heel wat kindjes geboren worden, komt voor iedereen steeds dichterbij zo!

15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Nijntje gefeliciteerd!!

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Gefeliciteerd Nijntje!!! Is ze ook lang bij dat gewicht of gewoon rond en gezond? :) Waren je andere kids ook boven de 4 kg?

17. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boogschutter: een vlooienprobleem kan heel hardnekkig zijn idd. Ten eerste weet je zeker dat ze daar last van heeft, heb je ze ook gevonden met kammen bijv? Klinkt er wel naar hoor, klinkt als een vlooienallergie (voor zover ik een huidprobleem op afstand kan beoordelen). Het is belangrijk om geen vlooienmiddel te gebruiken op basis van fipronil, dus check ff welke werkzame stof er in het pipet zit. Ook voor de katten geldt dit. Het beste en meest veilige middel is stronghold, wel duurder en alleen bij da verkrijgbaar, maar goed dat heeft dan ook wel een goede reden. Verder idd goed de omgeving behandelen, daar zit meestal het grootste probleem. Kleedjes ed op dd kookwas of in de droger, omgeving stofzuigen en sprayen en soms moet je dit gewoon een aantal keer herhalen. Bij een vlooienallergie is overigens 1 beet per week genoeg om het probleem in stand te houden voor het dier, dan is het soms nodig om ze uit de vicieuze cirkel te halen door een 1malige (niet vaker dan 1x) prik tegen de jeuk. Succes iig, ik ken mensen die er echt een maand of 2 zoet mee zijn geweest.

18. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Noordeling gefeliciteerd :)
    Nijntje ook gefeliciteerd :)

Het gaat nu wel rap met de kleintjes. Morgen ook alweer OKTOBER :D

19. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Nijn!
    Gefeliciteeeeeeerd! Nu aansterken en morgen (?) samen naar huis!

Boommm al goed gewend samen thuis? Doet ze t nog steeds lekker?

Ik zie overigens dat mijn datum in de lijst op 11okt staat (ik wist het destijds niet meer zeker) maar ben 9 okt uitgerekend.
    Vreemd genoeg denken wij dat ze de 16e komt :)

Exciting wat een heerlijk (en bijzonder) idee om een datum te hebben!

Snoepje hoe ging t bij de uroloog?

20. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

@ Exciting, wat goed!! Veel succes bij de voorbereidingen!

Sinds vandaag rommelt het wat in mijn buik. Vooral als ik sta heb ik nu ook ineens het gevoel alsof er druk op mijn vagina staat. Alsof er echt iets 'uit' wil.. Meiden die dit herkennen? Is dit een voorteken?

Deel Deze Pagina