Wow, pasta: spannend! Probeer je rust te pakken nu je nog geen weeën hebt, je hebt je energie nog hard nodig (morgenochtend gok ik ) @ onzekereMama: neem een warme douche of ga in bad. Wordt het erger, dan mag je straks aan de bak! Toitoitoi!
@mienma, noordeling en nijntje: gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten ! Mienma, wat een bos met haar....zo schattig . @pasta: spannend meid. Heb je inmiddels ook al weeën? Succes en zet hem op. @exciting: fijn om een datum te hebben. Zou ik ook wel willen, dan weet ik precies wanneer ik me moet knippen, scheren en plakken haha. @snoepje: blijf het raar vinden hoor, maar fijn dat je vandaag bloedvrij was. Ook fijn dat je morgen al naar een psych kan. Hoop dat het je helpt. @hier: voel me blegh....wil zó graag bevallen (nou ja, liever niet maar wil het achter de rug hebben) en had nooit verwacht het weer zo ver vol te houden. Niemand in mijn omgeving trouwens. Had ook graag in september bevallen, maar ja.....
Snoepje; mijn vk kwam ermee omdat ik er emotioneel zo doorheen zit en slecht sslaap. En dat emotionele word met de dag erger, raak er een beetje depressief van. marrie; daar hoop ik maar op dan
@pasta & @ lea Spannend!!! @snoepje Jah je kunt idd een rondleiding krijgen. Maar ik dacht dat het om 14.00 of 15.00 uur is ofzo. Ze laten je snel de hotelkamer zien en de verloskamer. Je hebt daar twee soorten hotelkamers. Eentje met bad en eentje zonder. Met bad is heel groot. Die wil ik graag hebben want we hadden vorige keer echt veel mensen in de kamer zitten al meteen na de bevalling haha.
Ik heb morgen om 10 uur afspraak bij de vk. Ze zei vorige week dat ze me deze week gaat strippen. Ben benieuwd of er dan iets gebeurd. Kan niet wachten haha. Ben zo zenuwachtig. Hoop echt dat het weeën gaat opwekken
Goh, wat is het hier weer spannend in de topic! Zou bijna jaloers worden Pasta, veel succes!! Lea, hoop dat bij jou gaat doorzetten! Jes, wat naar. Hopelijk zakt dat weer en is het niets ernstigs. En hopelijk mogen de dames die nog gestript gaan worden dat ook snel meemaken en dat het dan ook goed doorzet. Voorgevoelens over bevalling: Helemaal niets. Ik houd daarom expres in mijn gedachten ruime datum aan dat nog kan gebeuren, als ik mezelf maar steeds voorhoud dat het nog wel paar weken kan duren dan blijf ik er hopelijk niet steeds over denken.
Ja wat gebeurt hier allemaal veel!! 😄 Gefeliciteerd aan alle mama's met de geboorten en de nieuwe baby's! Heerlijk lijkt het me te kunnen knuffelen en te kijken naar je eigen wondertje. Ik denk dat je niet uitgekeken raakt?!! En heel veel succes voor de dames met gebroken vliezen, indalingsweeen, voorweeen en alle andere ongemakken! Het is allemaal niet niks maar we krijgen er zo iets moois voor terug! Hier nog steeds schouderblad/rugpijn maar ik bijt maar door. Heb verder geen andere vreemde klachten en kan donderdag bij de vk terecht.
♥ Zwanger ♥ Moon (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 2 Oktober 2014 - Meisje! Mamajen (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Boogschutter (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Jongen! Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje! Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing! Sylph (33 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Meisje! Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen! Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing! AngelaV (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Jongen! Pasta (40 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 9 Oktober 2014 - Meisje! AnnaCF (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Rosje (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen! Lea (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen! Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen! Miepiemoos (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Meisje! Marrie28 (35 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 oktober 2014 Verrassing! Lizzy086 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Jongen! Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen! 0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje! Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Jongen! Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen! Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje! Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing! Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen! MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje! Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Liefdotje (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Wenda (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje! Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv! Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen! Loenaa (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen! 13 Meisjes 15 Jongens 8 Verrassingen ♥ Bevallen ♥ Stina83 (31 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5) Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6) Wintersun (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 21 September 2014 (37.5) Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 23 September 2014 (38.4) Mienma (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ Q. ♥ op 27 September 2014 (38.5) Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5) Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 30 September 2014 (39.4) Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan
Vk is langsgeweest, inmiddels al wat weeen maar lig nu in bed. Proberen nog wat te slapen tussen de weeeen door Welterusten allemaal!
Nijntje gefeliciteerd! Pasta: sterkte, zo begon het hier ook! Hier: heerlijk aan t genieten, gaat super allemaal, S. was 2960gram en 49cm, lekker klein meisje dus. Sorry andere meiden, niet alles helemaal bij gelezen, komt over een tijdje wel weer...
Nijntje. Gefeliciteerd met jullie dochter! Wil je de naam vertellen en een foto delen? Ben benieuwd! Nu lekker genieten. Pasta. Meis wat ontzettend spannend. Hopelijk kun je nog even slapen en mag je straks aan de bak! Hoop snel op nieuw babysnieuws!! Heeeeeeel veel succes, zet hem op! Lief dat je er naar vraagt! M doet het opzich goed. Heeft alleen erg veel moeite met haar flesjes, ze valt snel in slaap en drinkt dan niet verder. Exciting. Wat fijn dat je een datum hebt! Kan je daar nu echt naar toe gaan leven. Ben blij voor jullie! Sitalita. Gefeliciteerd met jullie zoon. Leuke dag gehad? Zebra. Hè wat rot. Hoe is het gegaan? En hoe is het nu met je dochter trouwens? Heeft ze nog veel pijn? Moon. Laatste loodjes zijn ook stom (denk ik, nog nooit meegemaakt haha) maar je bent de bovenste op het lijstje! Hoop dat je snel mag bevallen. Heb je al van die fabeltjes geprobeerd? Noordeling. Ukkie dus, lief! Lekker genieten inderdaad. Doet ze het goed? Ging je borstvoeding geven? Komt dat een beetje op gang? En anders, drinkt ze haar flesjes goed? Hier gaat het ook wel aardig. Vriend had besloten weer te gaan werken. Was het er niet helemaal mee eens en vond het doodeng om alleen te zijn met de meisjes. Uiteindelijk is hij een ochtend weg geweest. Is goed gegaan maar was wel heel erg vermoeiend. Maar moet het uiteindelijk toch zelf doen, dus zal eraan moeten wennen Verder begint de kraamvisite nu echt op gang te komen, erg gezellig. En jeetje wat worden we verwend, al zoveel leuke cadeautjes gekregen.
Jeuj wat veel geschreven......... @pasta veel succes, je weet zeker dat het nu niet lang meer zal duren!! @noordeling, fijn dat je aan het genieten bent! Hier is het weer aardig rustig, wel. wat oud bloedverlies, maar dat zal komen van het strippen. Verder gaan we nu maar proberen te slapen....morgen weer een dag
pasta veel succes! Spannend boomm is ook niet niks eigenlijk zorgen voor 2 baby's. Zie nu pas dat ze nog niet eens een jaar schelen! Dat is wel heel pittig. Heb je wel familie dat je kan helpen? Als is het een paar extra handen de eerste weken?
Nog geen babynieuws hier. Bmm is wel al verstreken maar pas 2cm ontsluiting dus we puffen gewoon door. Weeen zijn niet leuk. Maar je schijnt t te vergeten zegt men.
Ff snel bijgelezen. Exciting: fijn, wen datum om naar toe te leven! Nog eventjes volhouden. Snoepje: blijft raar van dat bloed. Maar goed, hopelijk blijft het weg nu. Pasta: aaaargh, spannend! Zet m op! Weeën zijn niet leuk, maar uiteindelijk zó de moeite waard. Boommm: mijn man is niet zo van het internet en wil liever geen foto/naam op t www helaas.. Iedereen die ik vergeet, sorry! Hier vannachtb ineens een tijdje spugen, nu gaat het gelukkig weer goed. Ze wil alleen wel het liefst bij me blijven liggen, hihi
Hier gaat bv goed, ze drinkt goed en komt om de 3 a 4 uur. Heerlijk tevreden meisje die amper huilt. Overdag heb k er lekker bij me en s nachts ligt ze in dr wieg naast ons bed dat vind ze ook heerlijk. Pasta zet em op, hopelijk kom je in een goede cadans om ze op te vangen en probeer te ontspannen he! Je weet waar je t voor doet. Boom knap hoor alleen met je twee ukkies en leuk he al die cadeautjes. Hier zijn gisteren kaartjes de deur uit gegaan, dus zal visite ook wel steeds meer worden. K kan wel genieten van al die aandacht. Voor wie k vergeet sorry, k forum op mobiel nu, dat gaat niet zo handig. Boo
Goedemorgen dames! Ohh, ik vind 't zo leuk en spannend, al die baby's die geboren worden! Kan niet wachten tot uk zich hier aandient! Veel vrienden en familie dachten dat ik ruim voor 40 weken zou bevallen, maar de kleine houdt 't voorlopig erg goed uit, daarbinnen! Zat mezelf de afgelopen weken wel echt gek te maken: bij ieder krampje of pijntje dacht ik dat 't misschien wel eens het begin zou kunnen zijn, om vervolgens 'teleurgesteld' te zijn als dat toch weer niet het geval was. Gisteren uitgebreid met mijn vriend over gepraat, en dat heeft me enorm opgelucht. Hij kijkt natuurlijk ook enorm uit naar de komst van ons kleintje, maar hij is er toch wat nuchterder in (scheelt ook, dat hij niet lastig gevallen wordt door zijn eigen hormonen, hihi!). Maar mede doordat we het er zo uitgebreid over hebben gehad, vind ik het nu makkelijker om het allemaal een beetje los te laten, en gewoon maar over me heen te laten komen. Zit ook ineens een stuk lekkerder in mijn vel, en heb heerlijk geslapen vannacht. Niet lang, maar wel heerlijk. Ben al vanaf 5:00 op. Straks nog maar even een dutje op de bank ofzo Meiden, hele fijne dag vandaag, en Pasta - ik had 't al gezegd, maar toch nog een keer: heel veel succes! Hoop dat 't zo goed doorzet!