Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@snoepje haha ja hoor ik stuur ze wel even per postduif iets anders niet voor handen 😁

Je kan ook een handje hazelnoten nemen als je die hebt of een handje havervlokken (je krijgt er wel een droge *** van) maar dat bind het maagzuur ook.

2. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @snoepje
    Oeh klinkt spannend. Hopen dat het doorzet!!

3. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    snoepje heb je altijd dwanggedachtes gehad. Of is dit gekomen tijdens de zwangerschap? (Sorry als de vragen te persoonlijk zijn)
    Blij om te horen dat je een luisterend oor hebt! Maar die je ook na de zwangerschap gaat leiden.

Pff hummeltje heeft heerlijk lopen schoppen duwen. Heel gek vond zelf dat me buik zachter aan voelde niet qua huid maar meer als je er tegen duwt, sponziger. ..?
    Mijn vriend vond van niet... Zal wel weer aan mij liggen :p

4. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om 22.30 gaan slapen en nu weer klaar wakker om te gaan spoken. Hoe voelde het ook al weer om heel de nacht door te slapen en uitgerust wakker te worden..:D

Angela gefeliciteerd wat een mooie jongen!!! Heel jammer dat je kleine mannetje zo snel kwam dat zelfs je vriend er niet bij kon zijn maar dat zal je nu wel te vaak horen! Je hebt iig wel een grappig verhaal voor later!:)

Snoepje84 ben benieuwd of het doorzet en je vandaag nog met leuk nieuws gaat komen! Heel veel succes en sterkte alvast!

Moon is het rommelen al begonnen?!!! Spannend he! :D

AnnaCF voor ons is week 39 ingegaan! Vind het nu wel echt spannend worden!

5. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Everybody is sleeping but me :p

6. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee hoor shirley, hier nog 1 wakker :)

7. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Hier ook wakker.

de weeën zijn helaas gisteravond afgenomen. Misschien krijgt mijn man toch gelijk met zijn 4 oktober :) we gaan het zien.

Hoe gaat het met de rest?

8. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Hier ook eentje klaarwakker.. werd wakker van een lange wee me onderbuik trok helemaal samen en dit keer wat langer als de vorige maar doorzetten ho maar lig er nu al een uur wakker van..

@AnnaCF, echt balen dat ik ze niet gekocht heb is ook enige wat helpt hoeveel neem jij per dag?

@rosje & shirleymommy, helaas.. ergens hoopte ik ook dat het door zou zetten :D

@boogschutter, jawel dat is altijd een probleem geweest helaas maar meestal kon ik er goed mee omgaan omdat je er dan een bepaalde controle over hebt. Met zwanger zijn is dat is dat niet daar heb ik geen controle over het groeit in je buik en we kunnen moeilijk naar binnen kijken of alles in orde is met de baby.. en daar heb ik t dan moeilijk mee maar wordt daar gelukkig wel bij geholpen. Ik zal denk ik ook echt gerustgesteld zijn als de kleine eenmaal geboren is maar denk dat iedereen dat hier heeft :) en je mag alles vragen hoor het lucht juist op bij mij erover te praten

Ik ga denk ik maar poging nummer 100 wagen om terug te slapen poehh

9. lea

lea Fanatiek lid

Goedemorgen! Hier alles nog rond en zwanger haha!

10. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Hier precies hetzelfde. Nog steeds niet bevallen haha.

11. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Angela van harte gefeliciteerd! Gaat bv verder wel goed, bij ons verbazingwekkend goed, geen enkel probleem tot nu toe. Geniet lekker van je mannetje.

Snoepje wat spannend zeg! Hopelijk zet het door.

Hier vannacht ook wakker geweest natuurlijk om te voeden, maar weer netjes 1x en nu kon k gelukkig wel gelijk weer slapen.
    Mn meisje ligt nu weer heerlijk op me, even wachten op kraamhulp dan ga k er straks voor t eerst in de tummytub proberen te doen, kijken of ze dat leuk vind.

12. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff bizar slechte nacht gehad. Maar 3 uurtjes geslapen en nu op voor de crematie, zal blij zijn als het achter de rug is.

13. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Jeetje wat kletsen jullie veel haha.
    Kan het niet eens bijhouden😝..

Gefeliciteerd Angela!!

Hier vannacht 2x wakker geweest.
    Pff kan niet wachten tot volgende week vrijdag, dan horen we een datum... Spannend.

14. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal! Ik heb weer een hoop gemist. Angela, anderhalf uur...wow! :D Gefeliciteerd, mooi manneke!

Over ruzie maken met vl/ml, dat gebeurt hier ook wel hoor. Meestal is het een combinatie van zijn lompe communicatievaardigheden en mijn hormonen. Duurt meestal niet lang en gaat zelden over iets zinnigs.

Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap wel veel hormonaler ben dan vorige keer!

Vraagje aan iedereen die al kids heeft. Ik ben echt niks meer waard, zit met mijn gare lijf op de bank en kan mijn arme peuterzoon niet zoveel bieden qua entertainment. Hij doet er niet moeilijk over en speelt lief, of kijkt Toy Story voor de tiende keer. Maar ik voel me zooooooo schuldig. Gisteren toch een half uurtje met hem gaan wandelen, daar werd ik de hele avond voor gestraft. Het wil gewoon niet meer, maar vind het zo sneu voor mijn andere aapje. Hebben jullie hier ook last van?

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Satire, hier ook last van..vaak het gevoel dochter tekort te doen omdat ik steeds op de bank zit en ze zovaak vraagt of ik wil spelen

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Satire, herkenbaar. Ben nu ook snotverkouden dus zou het liefste de hele dag in bed hangen. Maar hij stuitert natuurlijk.... ik probeer hem dus maar uit te dagen met dingen die ik nog wel kan, samen knutselen, kralen rijgen, kinetisch zand spelen, koekjes bakken... verder kijkt hij wel een stuk meer tv dan voorheen :) ohja en we zien oma veel vaker.

17. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Goeiemogen dames!

Hoe gaat het snoepje?

Hier een redelijke nacht gehad. Steeds last van mijn onderrug en kramp in de buik. Heb ik nu ook! Pff.. Ik vind het zo moeilijk om te zeggen of het nou mijn baarmoeder of mij darmen zijn! Het is wel een menstruatie achtig gevoel. Maar komt niet met pieken ofzo.. Het blijft constant aanwezig! En voelt niet fijn.. Ook misselijk! Bah! Krijg om 10.00 uur ook nog visite! Zei heeft gister afgebeld ivm migraine. Dus vindt het ook wat lullig dat ik vandaag ga afbellen! Maar even kijken hoe het zometeen is!

@Noorderling: Fijn dat de bv zo goed gaat! Veel plezier om de kleine in de tummytub te doen!

18. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig ben ik niet de enige, het zal er ook wel een beetje bij horen ;) Nog een weekje en dan heeft papa ook 3 weken verlof.

Knutselen, tekenen etc probeer ik ook, maar daar kan ik hem niet mee boeien. Geeft ie echt niks om. Hij wil alleen maar met zijn auto's spelen ;) Hij is echt ongezond geobsedeerd door die dingen. Zo erg dat we bijna alle auto's weggehaald hebben, want elk tweede woord uit zijn mond is auto. Ik probeer hem geinteresseerd te krijgen in andere dingen, maar tot nu toe zonder resultaat. Misschien straks als de baby er is, dat hij daar wat meer mee bezig is. Ik hoop het!

19. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@jes jammer. We zitten allemaal zo in spanning wanneer komt hij/zij nu 😁

@snoepje niet veel hoor. Max 3 op een dag. Ik ben wel even gematigd met het gebruik van melkproducten omdat er vrij veel calcium in die pillen zit.

@rxy wat spannend.

@lizzie heel veel sterkte vandaag!

@noordeling. Oh wat spannend. Is altijd maar de vraag he of ze het op een krijsen zetten of er heerlijk van genieten. Ik zat op een filmpje dat sommige mensen eerst een handdoek in het water hangen. Dan heeft je kindje minder het gevoel in zo'n grote ruimte te dobberen. Vond dat wel heel slim bedacht.

How to give your newborn a bath | Video | BabyCenter

@peutertjes. Doen de pappa's nu niet meer met hun zoon of dochter?

@hier een redelijk goede nacht gehad. Wel 2x er uit om te plassen maar goed dat nemen we maar voor lief en is pas echt vd laatste week dat ik er door wakker wordt.
    Hier nu het knuffeldoekje van snoozbaby in bed genomen 😄 hij rook zo naar schone was en dacht dat de kleine het vast straks fijn vind als hij een beetje naar mij ruikt hihi.

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Satire, komt bekend voor hoor, met een peuter in huis. Erg frustrerend. Hij heeft veel energie en ik gewoon niet. Dat botst wel eens. Merkte het gisterochtend ook na het strippen dat het mij gewoon teveel was. Gelijk opa en oma maar gebeld of zij hem even onder hun hoede wilden nemen. Was geen probleem. Kon hij zn energie kwijt en ik even uitrusten.

Anna, manlief zou wel willen, maar die moet natuurlijk gewoon werken. Als hij thuis komt is het een hapje eten, nog even wat spelen (soms nog even naar buiten met zn loopfiets) en dan gaat de kleine alweer naar bed. Dus tja.. overdag moet je het dan gewoon zelf draaiende houden.

Deel Deze Pagina