Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Jeahh lea!! Succes!! Ben benieuwd :)

Over dat gewicht.. bloos bloos.. ik ben 22 kilo al aangekomen..

mees dat snap ik wel hoor. Zou me daar ook niet fijn bij voelen. Rustig aan, digitale knuffel!

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ahhhhh spannend! Ik hoop voor je dat je niet de hele nacht bezig bent en je een vlotte en soepele bevalling hebt. Zet hem op! Deed je iets speciaals toen je vliezen braken?

3. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Lea wow succes! Heb je de VK gebeld of komen de weeën bog niet snel genoeg? Spannend :D je kan het!!

4. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes lea!!! :$:D:D

5. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Boogschutter volgens mij noemen ze dat rommelen. Als ze langer dan een minuut duren en met ong dezelfde regelmaat moet je bellen is mij verteld.

6. lea

lea Fanatiek lid

Nee, ik zette een doosje op zolder in de kast en toen dacht ik urine te verliezen, een klein beetje. Ik twijfelde nog, maar in de badkamer kwam er al snel meer en meer, en ben inmiddels leeggelopen....:D

Verloskundige komt straks.........heb gezegd dat ze nog wel rustig aan mag doen.

7. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh lea, spannend! Veel succes!

8. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Succes Lea,spannend!!

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Spannend iig...je weet dat de baby gaat komen :). Alles spik en span? Fris en fruitig? Was het dan een echte plons :D? Hier vorige keer niet, toen liep ik gewoon langzaam leeg haha. En de weeën?
    Pffff....hier weer veel pijn net boven schaambeen. Baby beweegt heel veel en het voelt alsof de boel open gaat scheuren :(. Al vaker gehad en zeker deze week, maar zelfs puffen helpt niet :(:(.

10. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    lea niet zoals het in de films gebeurt? Of comedy dat je man er dan over uitglijdt :p?
    Ga je thuis bevallen of ziekenhuis?

11. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    whaaaa lea!!! Succes meid! Morgen weer baby nieuws :) yoehoe! Je kunt het!!!!

mooie buiken weer!!
    ik ben nu rond de 8 kg aangekomen. Ga morgen weer even wegen!

naam even vergeten, maar das echt niet leuk dat je vriend niet te bereiken is! Zou dat ook echt tegen hem gaan zeggen! Voor hetzelfde geld begint het! En kun je hem niet eens bellen! Ga daar nu maar niet vanuit!

hier voor de film van Jennifer Lopez! Heftig hoor! Pff.. Mijn krampen en rug pijn zijn weer verdwenen! Jammer!!!! Haha

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@lea Ooh wat spannend. Nu weet je zeker dat de baby er bijna is. Super spannend en je kan het hoor!!

Whaha ik moet dan altijd denken aan MTV dat snookie een glas waten op de grond gooit en haar vriend totaal de verkeerde kan oprijd voor het ziekenhuis. En dat was de test nog maar :p

@weentimer heel goed plan. Er gelijk een op mijn telefoon gezet :D

13. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Lea succes, zo begon het bij mij ook, spannend he! Je kan het hoor, zet em op.

Kilo's hier door dat afschuwelijke maagzuur uiteindelijk nog geen 3 kg aangekomen, nu na bevalling 4 kg onder t start gewicht, goede reden om nu lekker te eten dus.

Bv nu echt goed op dreef denk ik, net bezoek, voel k ineens dat mn shirt nat is, oeps toch maar compressen gaan gebruiken denk ik.
    Begin van de avond was S. tijdje heel onrustig, dan voel je je echt machteloos zeg
    ...pff...gelukkig ligt ze nu weer helemaal ontspannen bij mij.

14. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Succes voor degene die bezig zijn.

Hier buikpijn aan de ene kant beurs gevoel aan de andere kant krampen.
    Zo me bed maar lekker in...

15. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

@lea, spannend!!!

@exciting, wat een heftige film hè van JLo

@boogschutter, wat een compact buikje inderdaad hihi ik heb de weeën timer van de app Mama enzo heel handig :D

@mees90, oeh dat is niet leuk!! Als manlief hier de deur uitgaat dan wil ik echt dat ie bereikbaar is en meestal als ik m bel niet eens zozeer voor een bevalling ofzo neemt ie altijd op. Goed afspreken en een draai om zn oren geven zou ik zeggen haha zul je maar zien dat er wat gebeurt en hij niet bereikbaar is

@mamske, ik probeer inderdaad niet teveel te piekeren en juist uit te kijken naar de bevalling ondanks de angst.. vandaag had ik toch een emo momentje en me man gaf me een knuffel en zei dat hij wel bij de bevalling zal zijn. (Geloof me hij kan daar echt niet tegen en wilde het ook niet opdringen dat hij erbij moest zijn dus tis heel wat voor hem dat hij t ineens wel wil)

Dames ben t eigenlijk helemaal vergeten te vragen aan de vk maar hoe zit met paracetamol in bijna de 38ste week? Ben zo bang dat ik straks weer zo een onrustige nacht krijg en durf niet zo snel pijnstilling te nemen..

16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    snoepje! Ja was een heftige film! Wel 'mooi'
    wbt paracetamol, ja dat mag! Ik mag 3x2 op een dag en uitbreiden naar 4x2. Ik mag zelfs als het echt niet gaat ibuprofen of tramadol.. Het kan geen kwaad meer in de laatste maanden van de zwangerschap. (al zal het natuurlijk nooit helemaal goed zijn) dit vertelde de huisarts en gynaecoloog!
    dus gewoon doen! En hoef je je echt niet schuldig over te voelen! Je Wilt niet weten wat ik allemaal heb geslikt!

slaap lekker allemaal!

17. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @mees
    Wat vervelend van je vriend. Wat heb je nu gegeten dan?

@lea
    Oehhh spannend! Waarschijnlijk al heel snel je beebje in je armen. Veel succes!

@boogschutter
    Dat klinkt wel als echte weeën. Houd het nog aan of is het al gezakt? Het moet alleen nog wat langer aanhouden ongeveer een minuut. En san om de 5 min trg komen dan kan je de vk bellen.

@snoepje
    Paracettamol mag altijd

18. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Lea, spannend!! Succes!

Hier is het menstruatiegevoel weer weg :(

19. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    shirleymommy net gedoucht, maar komen terug. Houden nu ongeveer 50 seconde aan maar om de 8 minuten. Kwamen een uur lang om de 3 á 5min toen gedoucht en nu om de 8 minuten. Voel ze echt aankomen wordt wel intenser... En volgens mij net deel van slijmprop verloren? Meehhh spannend! :D

snoepje hoe vaak komen ze bij jou?

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Jeah! Pasta gefeliciteerd! Mooi meisje.

Lea succes!

Hier naar een verjaardag geweest.....langer dan eigenlijk de bedoeling was.
    Hoop dat ik nog een beetje slaap straks.

Deel Deze Pagina