@boogschutter: spannend! @hier: ook wee-achtige krampen. Voorwerk of deze keer misschien toch serieuzer .
Nchtvoeding. Pff valt me toch wel zwaar hoor. Anywaaaaaay.. Pasta. Gefeliciteeeeerd met je mooie meisje, leuke naam ook! Lea. Spannend. Succes, zet hem op. Misschien lig je nu al met een kersverse baby in je armen.. Kom morgen uitgebreid bijlezen en het lijstje updaten.
Zo hier even papauze voor m'n slaap. Wow hou veel vocht vast ineens. Kan zelfs m'n handen nauwelijks buigen. Dus zal straks nog wel een keer moeten. Ben benieuwd hoe het met de dames met weeën gaat.
Nog niet Denk dat het hier nog wel even gaat duren. Waar ik eerst het gevoel had dat het vroeg zou komen dit keer, heb ik dat na het valse alarm van afgelopen week helemaal niet meer. Wel een lijf dat niet meer wil. Even volhouden nog. Ben benieuwd naar lea! Hoe hebben jullie geslapen vannacht?
Goedemorgen dames! Hier vannacht om iets voor twee is onze zoon geboren! Wat een heftige pijn, maar even doorbikkelen en wat zijn we trots! Met een dikke 4100 gram ook goed aan de maat voor het termijn! Zijn naam is h......u.......g........o! Graag alleen refereren aan de eerst letter ivm herkenning
Gefeliciteerd Lea!! Enneh, leuke naam zeg! Best mannetje al voor nog geen 39 weken. Hier woog zoonlief 8,5 pond met 41+1. Moon, ben benieuwd hoe het bij jou gaat! Enneh, ik wil ook!! Morgen 40 weken dus mag wel van mij..
Gefeliciteerd Lea! Wat een leuke naam ook! Geniet van je mannetje! Moon en Boogschutter, 't klonk bij jullie toch al best serieus! Hoop dat 't doorgezet heeft, en dat jullie je kindjes al aan het knuffelen zijn! Hier vannacht heerlijk geslapen, ben maar één keer wakker geworden, en daarna tot 8:30 doorgeslapen. Maar toen ik wakker werd, was ik echt extreem duizelig, werd er helemaal naar van. Zit nu op de bank met mijn ontbijt, hoop dat dat wat helpt. Mijn vriend is net gaan werken, dus die is niet thuis. Vind 't best wel een beetje eng voelen nu, die draaierigheid. Mijn vriend zei al, voordat hij wegging, dat ik misschien de vk even moet bellen om te vragen wat het zou kunnen zijn. Eerst even checken of mijn ontbijt helpt, en daarna even douchen (zittend!), om te kijken of het misschien spieren in mijn nek en rug zijn die vastzitten. Als het daarna niet over is, bel ik alsnog...
Saar, misschien te weinig gedronken? Flink wat water drinken, suikerklontje naar binnen werken en even afwachten. Als dat niet helpt, zou ik idd de vk even bellen. Zit hier te wachten op vl, die is z'n broer aan het taxi'en en daarna boodschappen doen. Daarna ga ik eens heerlijk in bad, misschien ga ik me dan beter voelen. Ben zo energieloos menstruatiepijn is ook weer terug.
Gefeliciteerd, lea! Best een gewicht ook. Nou al spannend voor Boogschutter en Moon en hopelijk dat het doorzet! Saar, dat klinkt ook niet echt prettig of goed. Zou het toch even in de gaten houden. Vraag stellen kan altijd, lijkt mij. Apart genoeg, hier is het ook al niet helemaal rustig. Werd om 5 uur wakker met aardige kramp, zakte weer weg en ik viel weer in slaap. Om 6 uur, nog eens, kan sindsdien niet echt meer slapen. Als ik in bed lig, komt het steeds aardig pijnlijk aanzetten. Nu ik hier zit, is het veel zachter en denk ik steeds dat het wel afgelopen zal zijn maar dan komt er uiteindelijk toch weer een lichtere (dan in bed) kramp opzetten. Even aankijken maar vandaag.
Meiden weer bedankt voor jullie meeleven.. Doet me goed. In mijn omgeving leven ze ook mee natuurlijk, maar het is toch anders dan met andere zwangere vrouwen praten @AnnaCF, ja onvolkomen stuit, kontje was al iets ingedaald. @Lea, gefeliciteerd met je kereltje!! Hopelijk herstel je snel van de bevalling!
Pasta, gefeliciteerd!! Wat een schatje!! Lea, wat goed zeg!! Gefeliciteerd met jullie zoon!! Boogschutter en Moon, spannend... Zet em op dames! @hier, Heerlijk geslapen vannacht! Dat kan ik wel een keertje gebruiken.
Lea Gefeliciteerd!! Geniet ervan! Voor de dames met krampjes, hoop voor jullie dat het door zet! Hier een bagger nacht gehad! Misschien 3-4 uurtjes geslapen! Was gewoon klaar wakker, en er maalde van alles door mijn hoofd! Nu weer pijn in de rug/nier. Wordt er knetter gek van! Fijne dag vandaag allemaal!