@Anna: IK WIL OOK!!!!! haha! @Snoepje: Ja was indd waargebeurd! Kun je je niet in denken he! Tis ook een hele mooie vrouw! Jammer dat de weeën niet aan hielden! Hier geen striemen! Smeer ook helemaal niks Dus daar ligt het niet aan! haha.. Daar ben ik wel blij om Gelukkig is de pijn aan de nier weer afgezakt. Waarschijnlijk zat de drain te strak. Dus nu wat losser op mijn huid vast gemaakt! Voelt een stuk beter! Hier vanmorgen mijn ouders in het spier gehad! ML is weg te beunen Moeder het huis schoongemaakt, en vaders dingen verplaatst en opgehangen! Heb een heel lijstje gemaakt wat ik nog klaar wil voor de bevalling Heerlijk is dat he !
Exciting, fijn dat pijn is afgezakt! En ook dat je ouders geholpen hebben om wat dingen netjes te maken. Is echt fijn gevoel he. Ook hier geen striemen (smeer ook niet), maar mijn moeder had ze ook niet dus denk beetje genetisch geluk. Het gaat hier nog steeds af en aan, geen regelmaat. Dan denk ik weer dat het opgehouden is door grote tijd tussenin en dan komt het zo weer paar keer kort aanzetten. Kan er zo niet veel mee.
Pff voor weeën beginnen hier ook weer! Kramp in de buik en onderrug! Geen regelmaat! Echt een menstruatie achtig gevoel! (geen idee hoor of dat voor weeën zijn ) af en toe even een harde buik tussen door..
Gefeliciteerd Moon!! Hier is me moeder flink aan het poetsen geweest! En vl heeft alle ramen gezeemd, de voortuin gedaan en het vuil weggebracht!
Dat wordt 6x de trap op en af 😁 Spannend hoor misschien ben jij wel gewoon de volgende. Had gister de vloer gedweild maar dat was niet echt een succes lijkt dus het net nog maar een keer over gedaan. Nu kan ik echt van de vloer eten. Haha. @streepjes. Heb mezelf goed ingesmeerd om m'n buik en daar zag je tot vorige week helemaal niks op. M'n bovenbenen helemaal vergeten en daar zie ik het wel. Zucht.... Nu wel wat mini streepjes onder m'n navel. 😒 Heb nu echt iets van laat maar komen die baby maar heb steeds meer het gevoel dat hij wel lekker zit daarbinnen.
Ga je even een middagje weg, alweer een bevallen! gefeliciteerd Moon! Het gaat echt hard hier... Ik wil oooooooook. Het kan me al niet meer schelen dat vl nog de hele week moeten werken. Deze baby moet eruit, mama heeft het gehad! Striemen, ik heb ze weer. Het maakt me allemaal niet zo uit, ik ben heel wit van kleur, dus als het witte littekens zijn zie je ze bijna niet meer. En een bikini body heb ik opgegeven toen ik 22 was
Moon, gefeliciteerd!! Geniet van je kleine meid! Striemen: ik begin er denk ik één te krijgen, net links van mijn navel. Ben er zelf niet echt gelukkig mee, maar mijn vriend reageert er wel lief op. Zegt dat ik duidelijk 'mijn strepen aan het verdienen' ben . En tja, bikini-body... Heb ik ook vijf jaar geleden al opgegeven, haha!
♥ Zwanger ♥ Mamajen (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Boogschutter (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Jongen! Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje! Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing! Sylph (33 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Meisje! Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen! Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing! AnnaCF (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Rosje (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen! Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen! Marrie28 (35 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Verrassing! Lizzie086 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Jongen! Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen! 0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje! Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Jongen! Satire (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Verrassing! Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen! Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje! Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing! Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen! MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje! Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Wenda (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje! Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv! Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen! Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen! 9 Meisjes 13 Jongens 9 Verrassingen ♥ Bevallen ♥ Stina83 (31 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5) Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6) Wintersun (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 21 September 2014 (37.5) Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 23 September 2014 (38.4) Mienma (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ Q. ♥ op 27 September 2014 (38.5) Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5) Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 30 September 2014 (39.4) AngelaV (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.1) Pasta (40 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ P. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.6) Lea (30 jaar) derde kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 04 Oktober 2014 (38.6) Moon77 (37 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.2) Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan
Moon en Lea gefeliciteerd!! Geniet ervan! Hele leuke naam ook Lea! Hier is de menstruatie pijn gistermiddag weggetrokken en vannacht weer teruggekomen. Wel maar licht dus het zal nog niks zijn Striemen: ik had al een paar weken links wat beginnende striemen die echt paars zijn, maar sinds een paar dagen heb ik ineens hele grote striemen onder mijn buik. Ik hoop niet dat die net zo paars gaan worden!
Striemen: heb ik op me love handels elk kant 3 streepjes, deze heb ik mijn vorige zwangerschap al opgelopen. Zie je bijna niks meer van. Nu nog niets erbij, maar ben nu ook 15kg minder aangekomen als bij mijn eerste haha.
Boomm, wil je mij ook aan de lijst toevoegen? Satire, 30 jaar, tweede kind, uitgerekend op 16 oktober, en het is een verrassing
Hallo dames, Mag ik de laatste dagen/weekjes nog mee kletsen? Roosviceetje, 26 jaar, 2de kindje, 30 oktober uitgerekend Ik zag dat er al best wat baby's geboren zijn. Leuk hoor van harte gefeliciteerd allemaal. Hier ligt de baby in volkomen stuit en heb afgelopen woensdag een versie gehad die helaas mislukt is. Na 4 pogingen en heel veel pijn zijn we maar gestopt. Nu dus doorverwezen naar het ZH, ik dacht heel goed te weten wat ik wil qua bevallen maar begin steeds meer te twijfelen. Er is ook erg weinig info (vind ik) bekend over stuitliggingen. Zijn er hier dames die ervaring hebben met stuitbevalling, keizersnee?
Moon en Lea gefeliciteerd!! Geniet ervan Het begint hier nu wel echt te kriebelen hoor Roosviceetje, Welkom! Gezellig Striemen, ik heb er hier al aardig wat Vooral onder mn navel.. Ben er niet echt blij mee, maar ja
@exciting, ja zeker een mooie vrouw en mama van een prachtige tweeling! Ik smeer de striemen in met vaseline me zus verteld me net dat bio oil heel goed is iemand ervaringen ermee? Bij mij zijn ze aan de onderkant echt goed te zien paarse strepen die volgens mij alsmaar erger zullen worden. Wat gaat die bevalling lijst lekker snel zeg!! Ben echt wel nieuwsgierig wie de volgende is.. (ik.. ik.. ik.. en dan liep ik nog hard opnieuw zeggen dat ik mij daar niet meer zoveel bezig zou houden lijkt op de ene of andere manier dan alleen langer te duren!)