Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Dames, even kort berichtje van mij hier. Drukke dagen gehad!

Gisteren ben ik bevallen van een mooie dochter L. ieselot :)
    Alles is goed gegaan. Later kom ik weer verder kletsen

2. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

@Mamajen, Jaaaa weer één bevallen! Gefeliciteerd!

3. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hi! Strienen- ik smeer clarins stretch mark, is super duur echt belachelijk, maar ik ben nu en de vorige keer zoooooveeeeel aangekomen en ook clarins gesmeert en geen striae.. En anders zijn het maar tekens voor het prachtigete dat ik ooit gemaakt heb :)

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@mammajen van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam voor jullie meisje. Hoe is de bevalling gegaan?

Zo dat wat een vruchtbare dag en nacht 3 babies 😁

@streepjes
    Ik gebruik die zwangerschapsolie van weleda.

Maar krijg nu dus wel wat streepjes.
    Had trouwens wel al wat groeistrepen op m'n heupen en benen van m'n pubertijd.

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Mamajen Gefeliciteerd! Mooi naam!

6. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Mamajen!!

Gaat wel hard nu hier in de topic zeg!

Ik wil ook, maar blijft hier maar doorgaan met onregelmatig gedoe.

7. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gefeliciteerd mamajen!!!

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    mamajen: gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!

ik ben op de spoedeisende hulp! Drain loopt al niet meer sinds vanmorgen! En ook veel pijn bij de nier! Bloed geprikt, drain door gespoeld maar helpt niet. Nu een uur wachten op de uitslag bloed, en dan overlegt de arts met de uroloog! Getverdemme, wordt weer een rot avond.. Ben het helemaal zat!!! Bah..

9. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach nee, exciting! :( Da's ook naar. Ik hoop dat ze het snel kunnen verhelpen en dat je daar niet nog hele tijd vastzit, wat vervelend.

10. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Mamajen gefeliciteerd!!!! Ik wil ook bevallen!!

AnnaCF, ik heb dat ook zo precies net alsof ik naar me eigen buik kijk!

Exciting, jeetje meid wat balen zeg! :( veel sterkte ♡♡

11. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Oh bah exciting! Sterkte!

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Mamajen van harte gefeliciteerd.

Exciting balen meid..sterkte

striemen, hier heel veel witte van mijn vorige zw. Nu zag ik net dat er op mijn bovenbuik dat er weer wat paarse tussen zitten. Ik smeer niet met een specifieke crème/zalf/olie ik denk ook dat het genetische bepaald is of je het krijgt. Ik heb in mijn vorige zw trouw iedere dag gesmeerd en toch flinke strepen. Gelukkig zijn ze wit geworden.

13. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moon, mamajen gefeliciteerd.

Exciting, jeetje wat balen weer. Het houdt ook niet op bij jou he. Sterkte.

Striemen, ja helaas. Had er al eennpaar van mijn vorige zwangerschap maar nu nog meer. Ik smeer wel met weleda en bio oil. Ook omdat ik soms jeuk heb aan mijn buik.

Zo, wie is de volgende? Ik denk dat ik nog even geduld moet hebben. Hier is alles rustig.

Dames, fijne avond.

14. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@exciting he blijft gedonder met dat ding he :(
    Kunnen ze je niet al inleiden?

15. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd!!! Mooi dat alles goed is gegaan en we zien je vanzelf wel weer, nu eerst even bijkomen en genieten lijkt me.

@exciting
    Het zit je ook niet mee he. Balen, vooral omdat net alles wel redelijk goed leek te gaan. Sterkte ermee en hopelijk kunnen ze je snel helpen.

@striemen
    Ik heb ze ook hoor. Ik smeer bio-oil. Striemen zijn niet tegen te houden, hoe goed je ook smeert, maar denk wel dat de huid soepel houden helpt. Vooral tegen dat jeukende of trekkende gevoel.

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Gefeliciteerd Mamajen! En dat op de uitgerekende datum! Hopelijk lukt dat bij mij ook. ;)

17. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.996
    113
    Lea, Moon en Mamajen, van harte gefeliciteerd!!

Exciting; wat vervelend zeg, veel sterkte en hopelijk is de narigheid gauw voorbij.

Ik heb zelf een beetje een off-day, hele dag steeds een beetje hoofdpijn, maar vooral een vervelende trekkende pijn onderin mijn buik, beetje aan de zijkanten. Als ik moet plassen is het erger en ik loop momenteel echt om het half uur naar de wc. Zit al aan blaasontsteking te denken, alleen moet ik ook echt steeds plassen dus mijn blaas is ook continu vol lijkt het wel. Ook weer wat pijn in mijn liezen dus kan ook weer bandenpijn zijn natuurlijk. Iemand die dit herkent?
    Net even in bad liggen chillen en daar is het niet minder van geworden gelukkig.
    Mijn dochter is overigens wel erg knuffelig vandaag en wilde vanmiddag steeds mijn buik aaien (lieff...) wie weet voelt ze iets aankomen...

18. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Exciting sterkte vanavond...

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Roosviceetje, welkom! Zal je zo op het lijstje erbij zetten. Vervelend dat de draaipoging niet gelukt is zeg. Er zijn hier volgens mij 2 dames met kindjes in stuit? Als ik het mij goed herinner. Hier ook geen ervaring met stuit, sorry.

Snoepje. Ik heb na een operatie mijn littekens ingesmeerd met bio oil en dat is heel mooi genezen. Met striemen geen ervaring..

Mamajen. Gefeliciteerd met L. Alles goed gegaan? Nu lekker genieten van jullie mooie meisje. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Anna. Wauw, mooie buik meis!

Exciting. Oh wat rot. Jeetje heb zo met je te doen.. Hopelijk kam je snel geholpen worden en dan weer lekker naar huis :( dikke knuffel!

Ik moet zo wennen aan twee kindjes. Kom nergens aan toe. Zit nu pas te eten want eerder gewoon geen tijd. Pff. De meisjes doen het beide wel goed. M spuugt een stuk minder sinds we weer kleinere hoeveelheden geven. Wel blijft ze in slaap vallen tijdens de fles. Verder is ze erg tevreden, ze slaapt heel veel.
    Nu klaar voor Hollands got talent, bij gebrek aan wat leukers op tv haha

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ moon77: gefeliciteerd!
    @ mamajen: ook gefeliciteerd! En wauw, op de uitgerekende datum! Cool ;)
    @ exciting: getverdegetver! Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent.
    @ Boommm: zoooo herkenbaar! Het went, je vind je draai wel weer. Totdat je de derde krijgt ;) Ik ben benieuwd hoe het straks hier gaat...

Deel Deze Pagina