Dames, even kort berichtje van mij hier. Drukke dagen gehad! Gisteren ben ik bevallen van een mooie dochter L. ieselot Alles is goed gegaan. Later kom ik weer verder kletsen
Hi! Strienen- ik smeer clarins stretch mark, is super duur echt belachelijk, maar ik ben nu en de vorige keer zoooooveeeeel aangekomen en ook clarins gesmeert en geen striae.. En anders zijn het maar tekens voor het prachtigete dat ik ooit gemaakt heb
@mammajen van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam voor jullie meisje. Hoe is de bevalling gegaan? Zo dat wat een vruchtbare dag en nacht 3 babies 😁 @streepjes Ik gebruik die zwangerschapsolie van weleda. Maar krijg nu dus wel wat streepjes. Had trouwens wel al wat groeistrepen op m'n heupen en benen van m'n pubertijd.
Gefeliciteerd, Mamajen!! Gaat wel hard nu hier in de topic zeg! Ik wil ook, maar blijft hier maar doorgaan met onregelmatig gedoe.
mamajen: gefeliciteerd!!! Geniet ervan!! ik ben op de spoedeisende hulp! Drain loopt al niet meer sinds vanmorgen! En ook veel pijn bij de nier! Bloed geprikt, drain door gespoeld maar helpt niet. Nu een uur wachten op de uitslag bloed, en dan overlegt de arts met de uroloog! Getverdemme, wordt weer een rot avond.. Ben het helemaal zat!!! Bah..
Ach nee, exciting! Da's ook naar. Ik hoop dat ze het snel kunnen verhelpen en dat je daar niet nog hele tijd vastzit, wat vervelend.
Mamajen gefeliciteerd!!!! Ik wil ook bevallen!! AnnaCF, ik heb dat ook zo precies net alsof ik naar me eigen buik kijk! Exciting, jeetje meid wat balen zeg! veel sterkte ♡♡
Mamajen van harte gefeliciteerd. Exciting balen meid..sterkte striemen, hier heel veel witte van mijn vorige zw. Nu zag ik net dat er op mijn bovenbuik dat er weer wat paarse tussen zitten. Ik smeer niet met een specifieke crème/zalf/olie ik denk ook dat het genetische bepaald is of je het krijgt. Ik heb in mijn vorige zw trouw iedere dag gesmeerd en toch flinke strepen. Gelukkig zijn ze wit geworden.
Moon, mamajen gefeliciteerd. Exciting, jeetje wat balen weer. Het houdt ook niet op bij jou he. Sterkte. Striemen, ja helaas. Had er al eennpaar van mijn vorige zwangerschap maar nu nog meer. Ik smeer wel met weleda en bio oil. Ook omdat ik soms jeuk heb aan mijn buik. Zo, wie is de volgende? Ik denk dat ik nog even geduld moet hebben. Hier is alles rustig. Dames, fijne avond.
Gefeliciteerd!!! Mooi dat alles goed is gegaan en we zien je vanzelf wel weer, nu eerst even bijkomen en genieten lijkt me. @exciting Het zit je ook niet mee he. Balen, vooral omdat net alles wel redelijk goed leek te gaan. Sterkte ermee en hopelijk kunnen ze je snel helpen. @striemen Ik heb ze ook hoor. Ik smeer bio-oil. Striemen zijn niet tegen te houden, hoe goed je ook smeert, maar denk wel dat de huid soepel houden helpt. Vooral tegen dat jeukende of trekkende gevoel.
Lea, Moon en Mamajen, van harte gefeliciteerd!! Exciting; wat vervelend zeg, veel sterkte en hopelijk is de narigheid gauw voorbij. Ik heb zelf een beetje een off-day, hele dag steeds een beetje hoofdpijn, maar vooral een vervelende trekkende pijn onderin mijn buik, beetje aan de zijkanten. Als ik moet plassen is het erger en ik loop momenteel echt om het half uur naar de wc. Zit al aan blaasontsteking te denken, alleen moet ik ook echt steeds plassen dus mijn blaas is ook continu vol lijkt het wel. Ook weer wat pijn in mijn liezen dus kan ook weer bandenpijn zijn natuurlijk. Iemand die dit herkent? Net even in bad liggen chillen en daar is het niet minder van geworden gelukkig. Mijn dochter is overigens wel erg knuffelig vandaag en wilde vanmiddag steeds mijn buik aaien (lieff...) wie weet voelt ze iets aankomen...
Roosviceetje, welkom! Zal je zo op het lijstje erbij zetten. Vervelend dat de draaipoging niet gelukt is zeg. Er zijn hier volgens mij 2 dames met kindjes in stuit? Als ik het mij goed herinner. Hier ook geen ervaring met stuit, sorry. Snoepje. Ik heb na een operatie mijn littekens ingesmeerd met bio oil en dat is heel mooi genezen. Met striemen geen ervaring.. Mamajen. Gefeliciteerd met L. Alles goed gegaan? Nu lekker genieten van jullie mooie meisje. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Anna. Wauw, mooie buik meis! Exciting. Oh wat rot. Jeetje heb zo met je te doen.. Hopelijk kam je snel geholpen worden en dan weer lekker naar huis dikke knuffel! Ik moet zo wennen aan twee kindjes. Kom nergens aan toe. Zit nu pas te eten want eerder gewoon geen tijd. Pff. De meisjes doen het beide wel goed. M spuugt een stuk minder sinds we weer kleinere hoeveelheden geven. Wel blijft ze in slaap vallen tijdens de fles. Verder is ze erg tevreden, ze slaapt heel veel. Nu klaar voor Hollands got talent, bij gebrek aan wat leukers op tv haha
@ moon77: gefeliciteerd! @ mamajen: ook gefeliciteerd! En wauw, op de uitgerekende datum! Cool @ exciting: getverdegetver! Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. @ Boommm: zoooo herkenbaar! Het went, je vind je draai wel weer. Totdat je de derde krijgt Ik ben benieuwd hoe het straks hier gaat...