Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Jaaaa, weer eentje. Proficiat Mamajen!

Exciting: O nee. Wat een ellende weer. Hopelijk kunnen ze je snel helpen.

Vraagje: kan je op je mobiel je banner niet wijzigen? Ik kan het niet vinden, ben nu ineens overtijd terwijl mijn prinses hier al heerlijk ligt te dutten :)

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Boogschutter (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Jongen!
    Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje!
    Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing!
    Sylph (33 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Meisje!
    Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen!
    Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing!
    AnnaCF (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Rosje (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen!
    Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen!
    Marrie28 (35 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Verrassing!
    Lizzie086 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Jongen!
    Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen!
    0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje!
    Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Jongen!
    Satire (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Verrassing!
    Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen!
    Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje!
    Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing!
    Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen!
    MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje!
    Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Wenda (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje!
    Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv!
    Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje!
    Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen!
    Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen!
    Roosviceetje (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Oktober 2014 - Meisje!

9 Meisjes
    13 Jongens
    9 Verrassingen

♥ Bevallen ♥

Stina83 (31 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5)
    Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6)
    Wintersun (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 21 September 2014 (37.5)
    Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 23 September 2014 (38.4)
    Mienma (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ Q. ♥ op 27 September 2014 (38.5)
    Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5)
    Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 30 September 2014 (39.4)
    AngelaV (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.1)
    Pasta (40 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ P. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.6)
    Mamajen (28 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 03 Oktober 2014 (40.0)
    Lea (30 jaar) derde kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 04 Oktober 2014 (38.6)
    Moon77 (37 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.2)

Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan:)

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nieuwe verdeling, Exiciting is niet meer de laatste :D en Boogschutter staat bovenaan. Ben benieuwd naar de volgende baby!!

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Marrie. Ja ik vind het echt zwaar. Vind de overgang nu bijna moeilijker dan van geen naar één kind haha. Hoeveel gaan jouw kindjes schelen straks?

Nijntje. Jawel toch? Via de knop banners bovenaan op t forum.. Hoe os het met jullie?

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Onze zoon is 4,5 en onze dochter 3. Ze kunnen dus wel helpen. Ik hoop in ieder geval dat ze zich gedragen als de baby gevoed moet worden. Jammer alleen dat ze geen (middag)dutjes meer doen ;)

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Bedankt voor de felicitaties :)! Kan het nog niet zo goed bevatten, omdat het zó snel is gegaan. Zo'n andere ervaring dan vorige keer.

@mamajen: jij ook gefeliciteerd :)!

@lea: ja, heel blij dat het achter de rug is :). Jij? Bij jou ook snel gegaan hè?! Vorige bevallingen ook snel!

@exciting: bah het zit je echt niet mee :(. Hoop dat je snel pijnvrij bent. Misschien toch aandringen op eerder inleiden? Kan me niet voorstellen dat dit nou zo goed voor je lichaam en gezondheid is :(. Knuffel!

@wachtenden: baby's kom NOU!!

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd Mamajen!!

Exiting, wat rot zeg:x Hoe is het nu?

8. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Mamajen gefeliciteerd!!!

Ze meiden lopen wel op kop he? Zou oktober nou zo'n meidenmaand zijn, of zijn jongens gewoon minder snel? :D

Roosvicee, welkom! Ik heb geen ervaring met stuitbevallingen of überhaupt bevallen, maar vorige week was de kleine ineens in stuit gedraaid. Ik ben toen gaan googelen en vond een onderzoek waarbij stuitbevallingen en keizersneden en de nadelige gevolgen voor de babies vergeleken werden. Moet je maar eens zoeken op stuitbevalling vs keizersnede. De kleine is gelukkig weer teruggedraaid, maar anders was het bij ons een keizersnede geworden.

Balen dat de draaipogingen niet gelukt zijn :(

Exciting, wat een drama met die drain zeg! Ik hoop voor je dat ze je eerder in willen leiden. Nog weken doorlopen zo is ook geen doen...

9. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    hallo dames!

bedankt voor jullie lieve berichten!
    ze hebben de drain door gespoelt, en gekeken of hij nog goed in de nier lag. Dat was het geval, waarschijnlijk zat er een niersteentje, en de beeb ligt nu met de rug naar de linker kant, dus urine loopt nu beter naar de blaas.. Tis afwachten! Pijn is wel minder geworden doordat ze met een spuit urine uit de nier hebben gezogen.

toen nog even voor de zekerheid naar de verloskamers. Daar een uur aan het ctg gelegen.. Harde buiken kwamen om de 5 min opzetten. Helaas nog geen ontsluiting! Dus ja kan alle kanten op! Was wel even spannend!

nou vanaf 3 uur vanmiddag niks meer gegeten! Pfff.. Rijd ml ook nog verkeerd naar de mc Donalds! Dus eerst nog 3 kwartier in de auto naar huis. Nu 2 broodjes met over gebleven shoarma gehad! En nu helemaal niks meer! Ben chagrijnig merk k aan mezelf!

10. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    oh en net naar het toilet lag er in de pot een stukje slijm, echt een propje! Bah! Enig idee of dat komt doordat ze inwendig heeft gevoeld? Of is dat wat anders?

11. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Mamske, wat fijn dat jullie spruit weer in hoofdligging ligt. Zoals ik het goed begrijp uit zich zelf? Hoe is dat gegaan?
    Hier is ze vanaf het begin al dwars met elke echo heb ik wel een dansje moeten doen om haar te laten bewegen of van positie te laten veranderen.
    Ja baalde ook echt, vk had gezegd dat ik zo'n goede kans maakte dat ik (stom stom stom) er gewoon geen rekening mee heb gehouden dat het zou mislukken. Wel dat ze eventueel weer terug zou draaien maar niet dat de draaipoging zou mislukken.

Exciting, fijn dat de pijn minder is en dat je weer thuis bent.
    Slijmpropje zou een stuk van slijmprop kunnen zijn.

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@exciting spannend. Misschien toch het begin. Wel fijn dat de pijn weer een beetje weg is.

@hier heb sinds een uur toch wel wat weeen die wat pijnlijk zijn. En verlies een beetje vocht alleen weet niet zo goed of het afscheiding, urine of vruchtwater is.
    K ga maar een poging tot slapen doen. Ben benieuwd of het door gaat zetten of dat ik straks gezegend ben met weken voorweeen 😒

13. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD Lea, Moon en Mamajen!!

14. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Mamajen: gefeliciteerd!

Exciting: wat een drama steeds met die drain zeg, hopelijk duurt dit echt niet lang meer, wel fijn dat pijn nu minder is.

Anna: spannend zou jij de volgende zijn?

Alle wachtende meiden, succes!

15. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamajen, jij ook gefeliciteerd!

Exciting, fijn dat je weer thuis bent. Hoop voor je dat die ellende gauw voorbij is.

Anna, zet 'm op!

Zit zelf alweer onder op de bank, in bed werd ik helemaal lens geschopt. Nu weer flinke lage rugpijn die uitstraalt naar mijn benen. Word er niet goed van. Kan er niet normaal bij functioneren, het enige wat helpt is ibuprofen en dat mag niet. Zo nog maar een paracetamol, hielp gisteren wel een paar uur.

16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    hier ook alweer wakker sinds half 5.. Kan niet meer slapen! Kramp in onder buik, af en toe harde buik.. En veel druk op de anus????? Nog niet eerder gehad, beeb ligt vast! Iemand een idee hoe die druk komt?
    satira: vervelend he! Daar zit je dan op de vroege ochtend!

17. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druk op de anus, dat heb ik alleen gehad toen ik 8 cm ontsluiting had!

Voelt alsof je een voetbal gaat poepen.

Maar misschien moet je even bevallen van een grote boodschap :D

18. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    hahaha!
    ik heb geen idee, heb niet het gevoel dat ik moet poepen! Heeerlijk onderwerp zo op de vroege morgen :D
    nouja zal wel niks zijn.. Heb wel het gevoel dat er iets uit moet! Hahaha.. Hmm we wachten af! Probeer nog even te slapen!

19. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Dat komt omdat de baby zo diep in je bekken ligt Exciting. Ik had daar aan het einde bij voorweeen ook veel last van deze keer Raar gevoel is dat he?! Ik hoop voor jou dat je niet lang meer hoeft te wachten.

Boommm: hier gaat het goed, N. Heeft vannacht voor het eerst van 1 tot 6 geslapen in haar eigen bedje, joepie!! (en wij dus ook :) )

Het gaat snel nu, benieuwd wie de volgende is die haar baby in de armen mag sluiten

20. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

#3520 AnnaCF, 5 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2014
    Werd net door poes wakker gepiept want ze wilde eten 😔 dus voor mezelf ook maar een paar boterhammetjes gesmeerd. Verder nog heeelemaal niks. Wel nog het gevoel dat ik wat meer vocht verlies dan alleen op de wc. 😯

@exciting dat gevoel heb ik ook😯

Deel Deze Pagina