Oh Mees wat lekker dat het nu opschiet. Ook fijn dat je zelf nog zo goed vooruit kunt. Voor je het weet is het af als je in dit tempo door gaat . Fenske, ja ik heb ook al de doos van de zorgverzekering binnen gekregen. Moet eerlijk bekijken dat ik alleen de lijst met inhoud heb bekeken en nog niet de inhoud zelf . Ik houd me liever nog even van de domme geloof ik. Struisvogelpolitiek haha. Boogschutter, de kleuren van onze babykamer zijn creme wit, grijs en mintgroen. 1 muur heb ik mintgroen en daar staat de commode tegen aan. Rest is wit. Bedje is opgemaakt met alle kleuren. Ziet er fris, maar ook rustig uit. Mij is verteld dat je de luiers het beste via de Wehkamp kunt bestellen. Daar zijn ook meestal acties en wordt het bovendien thuis bezorgt. Je krijgt (als je je opgeeft voor de nieuwsbrief) ook reminders en kortingsacties. Heb hier ook kortingsbonnen van Pampers icm Wehkamp liggen. Moet ze ook nog bestellen. Mooie buikfoto's dames!
Welkom nieuwe dames. Mees, fijn dat het opschiet, ik weet hoe het voelt. Hier kan ik zaterdag eindelijk weer verder. Misschien dat ik straks wel wat mandjes ga ophangen, en als ik me helemaal goed voel de muurposter op de kamer van mijn zoontje, maar daar heb ik een hard hoofd in. En ach het is nu woensdag, dus bijna zaterdag! Vandaag eindelijk weer een koelere dag. Kan zo slecht tegen die warmte. Vanaf zondag word het sowieso rond de 21 graden. Ik ben er blij mee. Ik moet toch ook maar weer eens verder met de uitnodigingen, ik hoef er nog maar 15, dan ben ik klaar. Fijne dag allemaal.
Nog ff een vraagje, hebben jullie veel last van harde buiken? Ik heb er minimaal 10 per dag, ze doen geen zeer en trekken ook snel weg, maar fijn is anders. Het kan er niet aan liggen dat ik te veel doe, want dat lijkt me sterk, raak van alles buiten adem. Ook heb ik af en toe een druk op mijn vagina. Herkennen jullie dit? Ik moet maandag weer naar de vk, dus dan zal ik het sowieso nog ff navragen.
Ik heb eigenlijk continu een gespannen en harde buik en soms ook harde buiken die komen en gaan. De continu gespannen buik komt mogelijk door het vele vruchtwater wat ik heb. Ik draag daarom ook een bekkenband. De harde buiken die komen en gaan krijg ik als de kleine schopt, maar ook als ik een volle blaas heb of zo. Geen peil op te trekken.
Bij beebeezz.nl! Als je er niet uitkookmt qua maat bel ze dan ff, ik vond ze heel flexibel en klantvriendelijk
Wat vervelend meiden! Ik heb geen last van harde buiken en ook die druk komt mij niet bekend voor. Hopelijk weet de vk meer. Zometeen moet ik naar de arbo arts. Ik ben al mijn hele zwangerschap extreem moe. Ik hoop dat ik wat minder kan werken! Oja, voor in het overzicht: ik ben 22 jaar
Harde buiken, ja bekend mee. Op het moment is het gelukkig vrij rustig hier. Eind van de dag is het wel erger dan 's ochtends. En tandaarts 's nachts bij een volle blaas. Mdf-boom, deze hebben wij plankjes die je tegen de muur plakt. Warmte, ik ben ook blij dat het wat minder warm wordt.. Kan echt slechter tegen de warmte nu.. Slapen, vannacht weer bagger.. Ben bang dat de periode van slecht slapen is aangebroken Voedingsbh's, die beebeezz is een fijne site! Ik heb ook besteld
@Wintersun: hier de laatste dagen ook veel harde buiken. Soms ook uit het niets maar vooral als 'k iets doe. 'k Moet vanmiddag naar vk, dan wil 'k wel even vragen of dit kwaad kan.
Dit was mijn project vandaag, ben er erg tevreden mee Heb ook de commode schoongemaakt, alles van mijn zoontje eruit gehaald en en opnieuw ingeruimd. Ook de gordijnen opgehangen, maar die zijn te smal gelukkig heb ik nog genoeg stof, dus morgen maar ff een stukje aanzetten.
Vandaag even heerlijk wezen shoppen, ml was zelfs mee 😁 Koeka-deken, klamboe en Puckababy piep gekocht. Love the Koeka-deken ❤️❤️ matcht zelfs bij m'n teennagels haha 😂
Hahaha Mamajen.... leuk!! Maareh, zo'n koekadeken kun jij toch zelf maken? ik moet alleen die grove wafel nog vinden....
Ja klopt.. Voor t wiegje heb ik alles zelf gemaakt met minky.. Deze is voor het ledikant.. Ookal ligt ze daar voorlopig nog niet in, is t bedje wel mooi opgemaakt haha.. En heb nog zoveel projectjes liggen! Morgen eerst m'n nieuwe lockmachine uitproberen
Zo, ook nog de muurfoto op J zijn nieuwe kamer opgeplakt en de pleintjes gelegd. Mijn lichaam zal me morgen wel weer straffen. Maar eigenlijk wil ik nog de radiator op de babykamer schilderen, dan is de babykamer klaar. Nou ja dan alleen nog het ledikantje neerzetten. Hoop dat het gaat lukken. Dit is iig maar weer gedaan, zo komen we steeds een stukje verder.
@mammajen en wintersun: leuke spulletjes!! harde buiken, heb ik zo nu en dan.. Bmm is gecontroleerd en was over de 4cm.. Dus dat zat goed.. ik ben vandaag 28 weken, en sinds gister heb ik zoiets van, de kleine is wat rustiger dan eerst. Wassie heeel druk als ik lag. Maar hij is nu wat rustiger. Ik voel hem wel, en als ik mijn hand op mijn buik leg reageert hij ook wel.. Hebben jullie dat ook? En is dat normaal?
Ja hier ook wel iets rustiger, maar maak je geen zorgen hoor, de kleintjes krijgen steeds minder ruimte om te bewegen
Pfoe nee, ik vind haar nu juist behoorlijk sterk... soms het gevoel dat ze me uit elkaar drukt. Ze heeft soms een paar rustigere (groei) dagen, maar die haalt ze dan wel weer in....
♥ Zwanger ♥ Secretangel (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 2 Oktober 2014 - Meisje! Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Stina83 (31 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Jongen! Poisson1987 (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Verrassing! Mamajen (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Boogschutter (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Jongen! MamaMel88 (?? jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Verrassing! Chuiqa (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Jongen! Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje! Mienma (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen! Linthee (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Meisje! Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing! Wintersun (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Meisje! Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing! AngelaV (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Jongen! Joyce2013 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Jongen! Ilka (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 8 Oktober 2014 - Meisje! CindyW (40 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 8 Oktober 2014 - Meisje! Leco1980 (33 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Kaas (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Pasta (40 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 11 Oktober 2014 - Meisje! NewMiracle (32 jaar) tweedekindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen! Onzekeremama (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen! Lea (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen! Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen! Marrie28 (35 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Verrassing! Cindy1980 (34 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Meisje! Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen! Noordeling (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Verrassing! Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen! Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen! Boommm (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 21 Oktober 2014 - Meisje! Leen82 (32 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Oktober 2014 - Jongen! Pluizje (28 jaar) eerste kindjes Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Jongens! Peet12 (32 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Verrassing! Roderoosjes (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Oktober 2014 - Verrassing! Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv! Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen! Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen!
Wintersun, hier ook regelmatig harde buiken. Had dat bij mijn vorige zwangerschap ook veel. Leuk trouwens die mandjes!! Bloempje. Hoe was het bij de Arno arts? Mamajen. Mooi! Fijn merk hè? Wij hebben ook veel spulletjes van koeka! Ben je zo creatief met de naaimachine? Heb je fotootje van iets wat je zelf gemaakt hebt? ben daar altijd zo jaloers op haha. Hier relaxed dagje gehad. Rustig begonnen met wassen en koffers inpakken. Wij vertrekken vrijdag voor een weekje naar Frankrijk, lekker aan de zee. Heb er enorm veel zin in, even helemaal niets moeten en lekker genieten van mijn gezinnetje.