Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Wow sylph Van harte gefeliciteerd. Wat een verhaal, moest wel even slikken bij de woorden "taxi gebeld" hoe was dat en hoe werd daar op gereageerd?
    Balen dat jij nog naar de ok moest maar nu gelukkig thuis. Geniet van jullie kraamtijd

2. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wauw! Gefeliciteerd!! Het is een vruchtbaar weekend geweest zo! Al die baby's al. Wat gaat t hard.

hier nog steeds rustig. Wel veel harde buiken en het gevoel dat mn buik beurs is. Morgen gelukkig gesprek met gyn over het inleiden. Hoop zo dat ik snel aan de beurt ben mn kleintje vast te houden..

3. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow nog 1, het gaat goed.
    Gefeliciteerd Sylph, lekker genieten en hopelijk herstel je snel.

Hier ook een hoop gerommel, veel harde buiken en pijnlijke steken. Maar verwacht er nog niks van, wrs gewoon te druk geweest.

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Wow sylph gefeliciteerd met jullie dochtertje... wat een bevalling zeg. Hoe ging dat met de taxi?
    Wat fijn dat je al even kennis hebt kunnen maken met de kraamzorg en alles goed met je gaat. Heb je veel pijn aan de hechtingen?

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.996
    113
    Boogschutter en Syph, gefeliciteerd!!

Aaah ik wil ook.... Voel me net weer wat beter dan de afgelopen 48 uur, buikpijn en hoofdpijn weg en redelijk vitaal.
    Morgenochtend dochter naar de psz brengen, dan rustig de laatste spulletjes klaar zetten en 's middags voor controle.
    Pfff als ik al die verschillende verhalen lees wordt ik toch wel een beetje nerveus.... Vooral het feit dat ik niet weet wanneer en hoe het gaat beginnen en zal verlopen...brr... Wat dat betreft was de vorige keer superrelaxed, ingeleid worden met 37,5 wk.. Heb de hele zwangerschap geroepen dat ik hoopte dat het deze keer natuurlijk mocht gaan, maar nu kom ik toch het liefst vannacht even een engeltje tegen in mijn droom die e vast wat informatie influistert. ;)

6. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Wowww gefeliciteerd sylph!! Wat een vruchtbaar weekendje inderdaad!!!

Exciting gaat alles ok met je meid??

7. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sylph, gefeliciteerd.

8. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Sylph, van harte gefeliciteerd!

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Sylph Gefeliciteerd!!

10. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, dames! Hoop dat bij jullie ook goed door mag zetten allemaal en alles voorspoedig mag gaan!

Taxi ging eigenlijk prima, die was er vrij snel en was gelukkig maar korte, rustige, rit. Man had wel paar weken geleden wat taxibedrijven gevraagd in de regio of ze vervoer deden voor zwangere vrouwen enzo, dus we wisten al dat goed zou moeten zijn.

@Anna, momenteel eigenlijk niet echt veel pijn nee, maar heb dan wel paracetamolletjes gehad (en dat mag gelukkig ook gewoon).

11. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    #3591 Emma86, 5 okt 2014
    Laatst bewerkt: 5 okt 2014
    @ boogschutter
    Gefeliciteerd met jullie knul! Wat een mooi mannetje. En toch wel een pittige bevalling als ik dat zo lees. Laat je lekker verwennen en blijf lekker in bed liggen. Pak je rust.

@ Sylph
    Gefeliciteerd met de kleine meid! Fijn dat jullie naar huis mochten. Hoop dat je snel herstelt van je totaalruptuur. Jij ook rustig aan doen hoor!

Bedankt voor de reacties op mijn vraag over geen voorwerk en wel of geen snelle bevalling. Geen voorwerk hoeft dus geen lange bevalling te betekenen.

12. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sylph, gefeliciteerd! Het regent baby's hier :$:D

Het is bij mij weer afgezwakt na een warm bad. Prima, het mag doorzetten of blijven zitten, maar van dat gekwakkel word ik gek ;)

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Sylph, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Jemig, een totaalrubtuur... Ik vond 8 hechtingen al pijnlijk bij de eerste! Neem vooral je paracetamol en als het schrijnt (over een paar dagen), vraag dan aan de verloskundige of het mogelijk is dat ze alvast wat hechtingen verwijdert, dan neemt de druk af. Geniet verder van je meisje en laat je vertroetelen door de kraam!

14. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Sylph gefeliciteerd! Lekker gaan genieten nu.

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Pfffft de baby's poppen eruit de laatste dagen! Gefeliciteerd bevallenen! :D
    Ik zie me op 1 november al twee weken als enige nog op de lijst staan.... haha!

16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    wow wat Super zeg! Gefeliciteerd meiden die bevallen zijn! Geniet ervan!

wij zijn vanmiddag op visite geweest.. Kreeg toen pijnlijke krampen en harde buiken. Dus weg gegaan! In de auto en thuis bleef het hetzelfde! Toch maar gebeld.. Aan ctg gelegen! Harde buiken werden indd geregistreerd! Maar geen ontsluiting! Was een behoorlijke domper.. En heb ook lekker gejankt ! Vannacht een nacht in het ziekenhuis! Kijken wat het gaat doen, en kan morgen de gynaecoloog en de uroloog ook langs komen! Harde buiken en krampen blijven komen! Nu een warme kruik en paracetamol gekregen! Hoop dat ik vannacht kan slapen! Vanmiddag ook pijnlijke boven benen, en veel druk op vagina/anus. Pff had zo gehoopt dat het was begonnen! Niet dus..

succes allemaal dames!! De lijst kort zo mooi in!

17. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    exciting, dikke knuffel voor jou! Hoop voor jou dat alles snel achter de rug is.

Hier voel ik onder in mijn buik volgens mij het kindje bewegen met het hoofdje. Beetje trekkerig gevoel met golfjes (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Nu merk ik pas hoe laag hij/zij ligt!

18. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

@exciting, vervelend dat je moet blijven! Gelukkig ben je in goede handen!

19. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gefeliciteerd sylph!!!!!

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Boogschutter, gefeliciteerd met je mooie mannetje. Wat een wimpers al, wauw! Lekker genieten nu!! Zijn jullie al thuis (of heb ik er overheen gelezen?)

Sylph. Gefeliciteerd met je meisje!

G nu even bijlezen en de lijst bijwerken!

Deel Deze Pagina