Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje!
    Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing!
    Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen!
    Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing!
    AnnaCF (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Rosje (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen!
    Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen!
    Marrie28 (35 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Verrassing!
    Lizzie086 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Jongen!
    Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen!
    0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje!
    Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Jongen!
    Satire (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Verrassing!
    Melkos (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Oktober 2014 - Jongen!
    Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen!
    Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje!
    Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing!
    Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen!
    MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje!
    Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Wenda (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje!
    Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv!
    Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje!
    Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen!
    Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen!
    Rxy88 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen!
    Roosviceetje (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Oktober 2014 - Meisje!

8 Meisjes
    14 Jongens
    9 Verrassingen

♥ Bevallen ♥

Stina83 (31 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5)
    Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6)
    Wintersun (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 21 September 2014 (37.5)
    Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 23 September 2014 (38.4)
    Mienma (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ Q. ♥ op 27 September 2014 (38.5)
    Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5)
    Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 30 September 2014 (39.4)
    AngelaV (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.1)
    Pasta (40 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ P. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.6)
    Mamajen (28 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 03 Oktober 2014 (40.0)
    Lea (30 jaar) derde kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 04 Oktober 2014 (38.6)
    Moon77 (37 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.2)
    Boogschutter88 (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.0)
    Sylph (33 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 05 Oktober 2014 (39.6)

Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan:)

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Exciting, dikke knuffel. Wat een gedoe allemaal. Hoop voor je dat het snel 'over' is en je je mooie mannetje mag omarmen.

Spannend bij alle meiden waarbij het rommelt. Hopelijk zet het door!!

Wij zijn vandaag een dagje in de dierentuin geweest. Was super leuk, maar wel erg koud. N keek haar ogen uit en heeft maar 1x geslapen! Ze was wel erg lief. M vond het allemaal wel prima. Heb wel de kruiken een paar keer opnieuw moeten vullen, want haar temp. daalde af en toe wat. Daarna nog uit eten geweest terwijl de meisjes in de kinderwagen te slapen. Heel leuk dagje. Wel helemaal gesloopt en pijn in m'n rug en bekken nu. Dus lig lekker in bed! :) zo nog even een flesje aan M geven en dan knock-out ;)

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

En M is over een half uurtje gewoon alweer 3 weken oud, het gaat zo giga snel!

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Gefeliciteerd Sylph! Nu genieten en bijkomen van de bevalling, dat was moet niks als ik het zo lees.

5. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat een rust hier vanacht,
    Hoop dat dat zegt dat de rest goed heeft geslapen.
    hier een baggernacht. Heb wel al 2.5 uur geslapen.
    En werd 2 keer zwetend wakker van een nachtmerrie. Bah!
    Demk dat ik gewoon zenuwachtig ben nu het zo dichtbij komt.

dus kruip nu nog maar even lekker een half uur tegen vl aan. En dan ga ik er ook maar uit denk ik..

6. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier ook een rommelige nacht hoor. Veel last van zuur, kan mijn draai niet vinden, kleine rare pijntjes in mijn buik. Pfff

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hier ook een bagger nacht viel om 1 uur en slaap en nu weer wakker.
    Voel me niet echt heel lekker en me een beetje rusteloos.
    Naar dromen ook hier aanwezig.
    Maar een kopje thee gezet en poes wat eten gegeven nu kijken of ik zo nog een paar uurtjes kan slapen.

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    hier vannacht om half 1 wakker met kramp! 5 uur weer wakker, maar krampen en harde buiken zijn afgezakt!
    voel me nu echt zo stom en dom mens dat ik nu in het ziekenhuis lig! :( ik bel ook niet weer, ik moet echt ongelooflijke pijnlijke weeen krijgen of vruchtwater verlies voordat ik weer bel! Mijn lichaam heeft de gek met me, en schaam me dood! Pff rot momentje! Ml vandaag ook nog jarig! Ik heb gister tegen mijn man gezegd dat ik geloof ik niet weer zwanger wil worden! Sorry voor mijn klaag zang.. Zit er een beetje door heen! Tis zo'n domper dat ik gewoon een hele dag last van voor weeen en harde buiken heb gehad, + het verlies van de slijmprop, en dat er gewoon niks is gebeurd qua ontsluiting etc!
    nou kop er weer voor, op naar 15 okt wanneer ik ingeleid wordt!

9. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@exciting. Bah bah. Wat een rotnacht voor jou. T is ook allemaal niet niks en je mag dat best af en toe voor uitkomen.

15 oktober is al bijna maar natuurlijk veel te ver weg als je pijn hebt en je ellendig voelt.
    Ik hoop dat je de verjaardag van je man nog een beetje kan meevieren en kan genieten vandaag.
    En je bent echt geen zeur. Denk dat menig vrouw de moet al had opgegeven in jou situatie!
    Dikke digi knuffel.

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Ach vrouwtje toch, je mag best even klagen hoor. Snap dat je het even helemaal zat bent.
    Maar even voor de duidelijk je bent niet dom of stom en je hoeft je al helemaal niet te schamen. Jammer genoeg hoort dit er ook bij.
    Nog even doorbijten en voor je het weet is die kleine held er.

Weet je al wanneer je naar huis mag?

Digi knuffel

11. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    dank jullie wel dames!!
    net weer allemaal bloed, slijm en vieze proppen verloren! Verpleegkundigen denken dat ik 15 okt niet haal! Nou we zullen zien.. K geloof er niks van!

12. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD BOOGSCHUTTER EN SYLPH

mag ik aub de volgende zijn (a) hahaha

13. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Exciting: hele dikke knuffel hoor en je bent zeker geen zeur!

Boom: wat dapper dat je al zo'n dagje uit bent geweest, fijn dat jullie zo genoten hebben.

Hier vandaag de kraamhulp voor t laatst. Spannend maar ook erg leuk om t vanaf morgen echt met z'n drietjes te doen. Hopelijk is eer nog een droog moment te vinden dat we even met S. naar buiten kunnen.
    Verder beginnen de gebroken nachten nu wel een beetje hun tol te eisen, k moet echt s middags gaan slapen vanaf nu (tot nu toe lukte dat vaak niet.)

14. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    ecxiting toevallig is mijn vriend vandaag ook jarig! Ben ik ook net zo ver zwanger als jou! En word ik ook de 15e ingeleid.
    Bizar eigenlijk hahaha.
    En voor mij is het dan wel ons 2e kindje

Hoop voor je dat het snel achter de rug is bij je!
    Dikke knuffel!!!

15. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ooh das echt toevallig! Gefeliciteerd!!
    en je hebt het vast gezegd, maar waarom wordt je ingeleid? Spannend he! Hoop dat het bij mij nog uit zich zelf gaat beginnen! Haha! We zullen zien! Fijne dag dames! En succes allemaal!

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Exciting: dat hoort er bij meid, je bent niet dom! Maar ik herken het gevoel wel. Ik heb ook een nacht een aantal uren met fikse voorweeen op de verloskamer doorgebracht met ruim 37 weken en ik voelde me ook voor schut toen het na enkele uren afzakte en ik weer naar huis werd gestuurd.

17. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    exciting jij ook gefeliciteerd natuurlijk haha.
    Ik word door diverse omstandigheden ingeleid en vooral om mezelf lichamelijk.
    Ik heb vrijdag of controle bij de vk, en hoop dat stiekem genoeg ontsluiting te hebben om eventueel mijn vliezen te breken😊 maar zal wel niet.
    We wachten rustig af.

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    #3618 Sitalita, 6 okt 2014
    Laatst bewerkt: 6 okt 2014
    Gefeliciteerd Sylph met je meisje! Hopelijk herstel je snel.. lekker genieten!

Eerste dag overtijd.. bah! Nooit gedacht bij deze dat ik dat zou halen. Had heel sterk het gevoel dat ze op tijd zou zijn, helemaal na alle spanningen rondom haar hartje, niet dus. Baal er best van. Heb veel last van mn onderrug, vooral een zeurende pijn en het lopen wordt steeds zwaarder de laatste weken. Heb eigenlijk niet veel te klagen, maar ben er wel klaar mee nu. Zou graag weer wat meer energie hebben om iets met zoonlief te ondernemen en dat lukt nu gewoon niet.
    Morgen weer naar de vk. Ben erg benieuwd of er vorderingen in zitten maar begin toch steeds meer te neigen naar net zo lang over tijd lopen als bij mn mannetje. Blijkbaar zitten die kleintjes liever lekker lang in mn buik.
    En ben dat vele gevraag of alles nog rustig is inmiddels aardig zat! Alsof ik het aan de grote klok ga hangen als het wel rommelt.. Nou, nee. En als de baby er is horen ze het vanzelf wel.
    Zucht.. klaagmodus weer uit en hopen dat deze dag ook snel voorbij gaat.

19. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    O, what a night - blèh - nachtmerries, draaien, woelen, zweten, te moe om een boek te lezen, maar niet slapen... Als het zo moet, beval ik liever vandaag dan morgen!
    Mijn "taak" van vandaag (dochter wegbrengen en koffiebonen halen :)) heb ik gedaan, dus ik ga eindelijk mijn Linda lezen, muziekje aan, dekentje erbij... Komt het vandaag misschien toch nog goed. Fijne dag allemaal!

20. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.282
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Goedemorgen dames!

@exciting
    Klaag maar zoveel je wil hoor, het is ook niet niks. En ik met het verliezen van bloed en slijm gepaard met krampen/steken zou ik ook denken dat het begonnen was!

@Noordeling
    Jeetje, laatste dag kraamhulp alweer. Wat vliegt de tijd. Vanaf morgen lekker met jullie drieën, idd spannend maar ook leuk.

@Sitalita
    Benieuwd wat de vk morgen zegt, hoop in ieder geval voor je dat het binnen een paar dagen zover is.

@Boommm
    Je hebt het maar druk met die lijst zeg, respect! :D
    En nu al een hele dag naar de dierentuin? Jeetje, zou ik denk ik niet kunnen.

@slechtslapen
    Hier vannacht redelijk geslapen maar ook hier word ik regelmatig half wakker, dan moet ik weer van de ene op de andere zij draaien.
    Op zich mag ik niet klagen.
    Sterkte nog even dames en doe overdag nog even een dutje.

Deel Deze Pagina