Boogschutter en sylph gefeliciteerd met jullie baby Exciting erg vervelend dat het niet door zette. Maar dom ben je zeker niet hoor, ik heb zaterdag nacht ook de vk gebeld omdat ik dacht dat het begonnen was. Ze is langs geweest om te kijken maar bleek vals alarm. Nog steeds 2 cm net als donderdag. Later zakte de weeen ook af en nu maar weer afwachten. Vanmiddag werd ik gebeld door mijn werk. Ik krijg contract verlening. Ga straks om het weekend werken echt zo blij mee. Kan ik door de weeks lekker voor de kleine zorgen en heeft papa om de week papa weekend daar had die nu al zin in.
Goedemiddag dames! Exciting vervelend dat je je zo voelt meid en je bent niet dom of stom hoor we zijn hier om elkaar virtueel erdoorheen te loodsen en ik snap echt als je t even niet ziet zitten. Als je eens terug leest hoevaak ik heb lopen klagen haha maar we zijn zwanger dus dat mag Hoop dat t met de andere dames goed gaat! Het begint echt spannend te worden! Hier de laatste 2 nachten redelijk geslapen gelukkig wel af en toe een steek en gerommel maar niets bijzonders geen slijmprop of vruchtwater. Heb wel veel afscheiding en tja de ongesteldheid gevoel blijft wel aanhouden. Aankomende woensdag heb ik afspraak met de VK en dan ga ik toch even vragen of ze me strippen wil. Een ding dat ik dus echt niet wil is overtijd lopen ik weet dus ook niet hoe ze zijn met inleiden.. vanzelfsprekend dat je t maar beter vanzelf kan laten komen maar ik ben DOODMOE. angst voor de bevalling is langzaamaan weg gegaan maar ik merk toch dat als ik iets voel een steek of kramp ineens de paniekmodus in schiet Heb wel vannacht krampen onderin gehad en dacht dus het gaat doorzetten ja hoor darmen die me voor de gek hielden..
@jes gefeliciteerd met je contractverlenging. Moet dat even een fijn gevoel zijn @onzekete mamma. Succes zo met het gesprek. Ben benieuwd wat er uit komt. @saar hihi vind het altijd zo grappig als mensen vragen wanneer je uitgeteld bent. Zeg dan altijd uitgeteld al weken maar uitgerekend pas op ... Maar jij gebruikt het woord zelf ook 😁😁😁😁 @zebra nu kan je echt af gaan tellen dus. Spannend hoor!! @wekkers dan ga ik dat denk ik ook maar doen. De baby slaapt wel op m'n kamer dus ben benieuwd. Lees trouwens vaak hier over strippen. Misschien dat ik het donderdag eens vraag aan de vk. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik echt een preutse muts ben. Vond die inwendige echo ook echt niet grappig. En toen ze een keer rond de 25 weken ging kijken of ik ontsluiting had door m'n hoeveelheid bade buiken. Vonden jullie het mee of tegen vallen. Duurt het lang? Ik heb zo geen zin om nog veel langer door te lopen maar een ingeleide bevalling zie ik echt niet zitten 😔 Vermoeide benen hier en doe helemaal niet zo heel erg veel. Maar echt echt idee dat ik de mount Everest heb beklommen gister. Haha
Jes89; gefeliciteerd met je contract, mooi vooruitzicht! Snoepje; doen ze dat wel, strippen als je nog niet overtijd bent? Ik lees dat altijd bij mensen die al echt over de 41 wk heen zijn ofzo.. Ik moet over een uurtje op controle, ik verwacht echt dat ze gewoon zegt, 'tot volgende week'.... Hier dus nog geen tekenen... Wel vervelende darmen en een beweeglijk ventje maar dat is ook wel weer een fijn idee. Tenzij mijn bloeddruk ineens weer te hoog blijkt (in tweekend wel wat last van hoofdpijn nl) zal het hier nog wel 2-3 weekjes kunnen duren... (Zucht)
Haha dan ben ik dus ook Zie daar dan ook best wel tegenop, heel stom, maar ja. Ik heb lekker nog even op bed gelegen, voel me weer wat beter gelukkig, hoewel de harde buiken aanhouden. Wel grappig, mijn moeder was 12 oktober van mij uitgerekend en 8 dagen eerder bevallen, dat zou voor mij vandaag betekenen, maar dat zie ik toch echt niet gebeuren...
Mijn dochter had trouwens gelukkig een leuke ochtend gehad op de psz had ik ook wel verwacht, maar vond het toch niet leuk om haar zo achter te laten. Volgens de leidster was ze altijd zo vrolijk, straalde altijd en deed bij alles zo leuk mee wordt je dan weer blij van!
Anna, oeps! Zei ik echt uitgeteld? Zal wel een verspreking zijn, want vind t zelf ook altijd een beetje gek, hihi! Inderdaad vandaag zowel uitgeteld als uitgerekend
Hallo dames, weer druk gekletst hier exciting, ik snap je gevoel helemaal. Zo had ik een hele rare hoofdpijn met 32 weken waarvoor ik op zondag de vk liet oppiepen, want ik dacht dat het zwangerschapsvergiftiging was. Een week later naar het zh voor een ctg, want ik vond dat de baby te weinig bewoog. Ik had extreme jeuk en heb daarvoor bloed laten prikken omdat ik bang was voor zwangerschapscholestase.....en het was allemaal vals alarm. En ik voelde me steeds belachelijk. Deze zwangerschap maak ik me opeens overal zorgen om. De vk begrijpt het helemaal en zei dat het niet gek was, juist bij een tweede kind maakt mama zich vaak nog meer zorgen. Omdat je dan ook nog eens alles vergelijkt met je eerste. Mama's die al baby's hebben, please blijf gewoon vertellen. Dan weten wij weer waar we het voor doen! Hier vanochtend geen rugpijn of harde buiken meer. Even naar 2 winkels geweest en ja hoor, ik zit weer met pijn op de bank. De minste inspanning heeft nu zo'n effect op mijn lijf...
Dank je, had er niks over gezegd want ben te druk bezig geweest, maar was zaterdag idd jarig. Heel klein gehouden, alleen mn ouders en 2 vriendinnen zijn geweest en dat was maar goed ook, helemaal gesloopt vandaag van het weekend.
Goed nieuws vanaf hier hij is uit de stuit en ligt al diep in de bekken kans was volgens de vk klein dat hij nu nog in stuit terug zou draaien ze was verbaast dat het hem nog gelukt is met het termijn om uit de stuit te draaien... Nu maar afwachten wanneer hij wil komen mag van mij wel nu hihi
@melkos Het is inderdaad een goede nieuws!! Wat ben ik blij voor je. Het voelt voor jou zeker een opluchting!
Dankje dames idd poeh vallen gelijk een paar kilo's van me schouders af ik zat daar echt erg mee brrrr nu weer zennnnnn en rustig afwachten
Even een ego berichtje, net bij gyn vandaan. Ze gaan morgen ballonnetje plaatsen. Ben ineens super zenuwachtig. Iemand ervaring daarmee?
Spannend hoor! Hier geen ervaring mee, maar mijn nichtje heeft het ook gehad en bij haar is het allemaal heel vlot gegaan, zij is de dag erna bevallen... Je hebt het vast al verteld, heb ik dan overheen gelezen sorry, maar hoezo gaan ze een ballon plaatsen?
Oew wat Spannend onzekeremama!!! Heb geen ervaringen met ballon inleiden Maaaarrr Jeeej er komt snel weer een baby bij hihi
@onzekere Super spannend!!! Ik heb zelf geen ervaring mee maar het kan lang duren ik denk wel minimaal 24 uur. Ik ken 2 mensen die dat ook hadden en ze bevielen pas 2 dagen na dat de ballonnen waren ingeplaatst.