Hahaha zit je rustig te lezen kom je dit bericht ineens tegen yuk! Maar fijn voor je, haha. Hopelijk zet het door.... Ik ben hem bij zoon nooit verloren volgens mij, ben nu wel benieuwd.... reken er iig niet op. Wat lees ik over een dubbeltje op z'n kant? *zet uitzending gemist aan* Zo gek dat er al zoveel bevallen zijn en uitgerekend. Ik ben er nog steeds niet klaar voor.... zo bedacht ik me deze week dat we nog geen beschuit, muisjes, versiering in huis hebben.... oeps! Ook de vluchttas nog niet klaar. Volgende week een keer de commode en cosleeper opzetten.
Ik lees dat de een binnen 24 uur bevalt en de ander even goed nog een week kan rondwandelen... Wat een indicatie weer, haha! Vorige keer heb ik nooit een slijmprop gezien, of delen ervan.
Datum weten we nog niet. Gyn zei wel dat ze op 1 vaste dag geplande keizersnede doen dussss. Exciting hier soms ook dubbel gevoel bij kramp darmen of baarmoeder. Heb jij die druk op je stuit/anus nog. Hier is dat toch regelmatig aanwezig. satire succes hopelijk brengt het de bevalling op gang. Ik ben hem ook niet verloren toen bij zoon. Yupgup ik dacht dat ik laat was (weet niet hoe ver je bent hoor maar heel veel verder dan ik kan je niet zijn) hier moeten de muisjes en beschuit ook nog en een gedeelte van de vluchttas. Ben wel blij dat de babykamer nu helemaal af is
Satire, wat fijn! Niet om de wind uit je zeilen te halen, maar ik ben de mijne vorige week deels kwijtgeraakt. Andere deel eergisteren. En mij leverde het vrij weinig op, helaas. Ik hoop dat het bij jou anders is! Dat we maar snel mogen bevallen!
Sartire spanned, hopelijknis t een begin. Ik ben slijmprop ook niet ( bewust) verloren. Slapen wil hier nog mietverg lukken helaas., zo maar weer mn bed uit denk ik. meiden die nog niet alles klaar hebben. ' k vind het knap dar je daar relaxed onder kan zijn, k zou helemaal in de stress schieten.
Ik heb alles teruggelezen, maar ben het nu alweer kwijt Net bij de vk geweest en de kleine ligt netjes ingedaald en vast Dat is toch wel fijn! En verder heb ik vannacht besloten om een knop in mijn hoofd om te zetten en erop te rekenen dat de kleine pas over 3 weken komt! Nu maar hopen dat het lukt Ik was het gister zo zat, kon alleen maar huilen En zo wil ik mijn zwangerschap eigenlijk niet afsluiten! Dus ga nu proberen nog maar van de laatste weekjes te genieten
Ik moet nog steeds die blokken voor onder het bed gaan halen....wat ben ik toch laks. Vorige keer had ik met 6 weken zwangerschap al een hele babykamer gehaald en opgezet Met een tweede ben je daar toch luier in, haha
@saar Ik vond het strippen niet pijnlijk maar het is ook geen fijn gevoel. Sommige vrouwen ervaren het wel pijnlijk maar ze draait gwn met der hand rondjes een paar keer. @satire Yueeh!! Het kan idd wel wat zeggen over de bevalling maar ook weer niet. Met mn vorige zwangerschap had ik ook slijmprop verloren maar ben alsnog 2 weken later bevallen.
Shirleymommy! Ik hoop dat het zo begint bij je!!! Satire, ik moet die blokken ook nog regelen vorige keer zaten ze er ook al weken onder voor ik beviel....
@Klossen. Ik heb gewoon bierkratjes gehaald bij de supermarkt. Staat super stabiel. Is nu voor jezelf ook fijner met je beddengoed vewisselen. @hier de beeb is weer goedgekeurt. Was ik halverwegen op weg naar de vk (10 min fietsen) begon het ineens te gieten. Toen ik thuis kwam zijknat natuurlijk 😒 Lekker mn bed weer ingekropen hihi.
Ja die slijmprop... ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje bang ben voor dat ding, je zal hem verliezen als je ergens buiten of op visite bent... ... Aahhh Voor de dames bij wie het rommelt hoop ik dat het snel doorzet! Dit wachten is ook maar niets he?! Yupgup, je maakt het wel spannend voor jezelf! Ik zou daar toch wel stress van hebben denk ik.
Hier weer bij de gyn geweest, deze vond dat het hoofdje niet heel beweeglijk meer was! Dus zou hij nu dan toch eindelijk indalen?! Verder moeten we maar afwachten! Toch heb ik een apart gevoel bij komend weekend 😊
Shirleymommy, yes! Binnen 12 uur, dat is een mooi vooruitzicht!! Voor de dames die overtijd zijn of gaan, lekker klagen hoor! Mag best! Het is ook frustrerend als het zo lang duurt. Helemaal als je lijf iedere keer doet alsof het gaat beginnen... Melkos, spannend! Ik hoop voor je dat het door gaat zetten! Misschien toch die volle maan Roosviceetje, wat balen dat de kleine niet gedraaid is zeg... Ik had het echt gehoopt voor je... Hier echt een baggernacht gehad. Nadat het gisteren een dag rustig was geweest in m'n buik kwam er rond etenstijd weer zo'n kramp onderin m'n buik opzetten. 'S nachts heb ik op een gegeven moment ook een hele tijd wakker gelegen omdat ik echt onwijs kramp had onderin. De baby was ook druk aan het bewegen en gaf achter elkaar door kopstoten precies in het gebied waar het al pijn deed... Toen ik er op een gegeven moment ook een harde buik bij kreeg was ik er echt van overtuigd dat het vandaag toch wel door zou gaan zetten maar niets was minder waar. Na een bezoek aan het toilet zakte de kramp af en kon ik weer slapen. Nog een keer wakker geworden met kramp en ook vanochtend kwam het weer opzetten, maar wel minder pijnlijk. Nu zit ik met lichte kramp, een harde buik en heel veel onbeantwoorde hoop bij de kachel. Vanmiddag maar even een beetje slaap inhalen. Al hoop ik nog steeds dat er vandaag iets gaat gebeuren...
@Shirleymommy En en en? Voel je inmiddels al wat? Spannend hoor! @Melkos Dat klinkt veelbelovend... helaas geeft het nog geen zekerheid. Is het nog steeds aan het rommelen of voel je niks meer? @Roosviceetje He, wat balen dat de kleine nog steeds in een stuit ligt. Maar draaien zou nog kunnen. Goed dat jullie nu een besluit hebben genomen (mocht de baby zo blijven zitten) dan kan je aan dat idee wennen en het geeft wat rust. @Satire Nou hopen dat de slijmprop verliezen ook daadwerkelijk iets teweeg brengt! @Wenda Gewoon per dag bekijken hoe je je voelt, geniet van de mooie momenten en laat bij de minder mooie momenten de tranen maar komen. Ik ga er maar vanuit dat de baby voorlopig niet komt, ik zie het wel. Al moet ik zeggen dat ik bij 37 weken ook ineens kriebels kreeg @AnnaCF Mooi dat de beeb weer is goedgekeurd. Hopelijk lig je nu lekker warm en knus in je bedje, wat een ***weer af en toe zeg. Straks hier de kat weer uitlaten aan een lijntje... Hoop dat het dan droog is. @Mamske Jij maakt het ook al spannend zeg! @Onzekeremama Hoe is het met jou? Ik hoop dat je inmiddels aan het genieten bent van de baby! @dubbeltjeopzijnkant Ik heb het ook gezien. Snap niet hoe je het zover laat komen met zo'n inkomen. Ik bedoel, 1600 euro in de maand aan boodschappen? Zelfs met wat nagellak en een musical kom ik daar niet aan. @geboorteversiering Ik denk hier een vlag uithangen en een raamsticker lijkt me wel leuk. Geboortebord kan ik hier in de buurt niet vinden, althans, niet naar mijn smaak. En zo'n bord huren is nog best duur. Binnen denk ik wat slingers en ballonnen. Stiekem vind ik zo'n krans bij de voordeur ook erg leuk. Maar ja, eerst maar eens zien of het roze of blauw moet zijn, haha. @rest Ik lees dat aantal een goede nacht hebben gehad en een aantal weer bagger. Hoop dat iedereen vannacht goed slaapt. Slapen gaat hier redelijk, alleen het omdraaien wordt steeds lastiger
Hier de geboorte versiering wel in huis, ook de beschuiten. Alleen nog geen muisjes want we weten niet of we roze of blauwe moeten halen Nog geen gerommel hier, kindje lag volledig ingedaald gisteren bij de controle, vorige week ook al, maar toch fijn dat het blijft liggen zo
Hallo dames! Heb even snel erdoorheen gelezen shirleymommy spannend nu is het afwachten geblazen.. heb trouwens van ziekenhuis veranderd. Wilde in het haga maar door omstandigheden toch in het mch bevallen en kraamtijd Hier een redelijke nacht achter de rug.. maar echt slapen ho maar.. maar ben niet de enige die er last van heeft Ook een bezoek bij de verloskundige gebracht had sowieso een afspraak ze heeft inwendig gekeken en alles is week en de baby zit eindelijk vast dus daar komt die beurse pijnlijke doos vandaan Ondanks een redelijke nacht heb ik wel weer lopen piekeren tot ik ineens spontaan begon te janken en dacht daar moet ik gewoon wat van gaan zeggen.. Want stel dat de bevalling zou beginnen nu dan heb ik er letterlijk geen fut voor! De vk stelde voor om in te leiden of als de angst zo groot is de keizersnede.. dat vond ik te ver gaan en wilde medische opdat ik wat rustiger werd en mocht t zover zijn ik wel met volle kracht van de baby kan bevallen. Ik ben bang dat ik ergens ga falen en dat maalt door me hoofd. Heb binnenkort een afspraak bij de psycholoog om de medicatie te bespreken. Het is kort dag volgende week uitgerekend maar alle beetjes helpen nu.. Morgen weer dat smerig suikerdrankje innemen in het ziekenhuis (daar gaan we weer..) en stel dat t toch weer hoog is dan is inleiden een feit. Dus afwachten geblazen..
@Tecla: Misschien kun je een maandverbandje in je ondergoed doen? Gewoon voor de zekerheid, voel je je misschien wat prettiger als je de deur uit gaat ivm de slijmprop! Heb ik nu ook.. omdat ik nog steeds wel slijm verlies! Voelt wat prettiger aan! @Mamske: hoop voor je dat je vanavond weer lekker kunt slapen! @Shirley: Jammer dat je nog niks voelt! Maar dat kan nog wel komen! Hoop het voor je! Succes! @Snoepje: Als je denkt dat het beter is dat je kindje zo snel mogelijk komt voor je geestelijke/lichamelijke toestand, dan zou ik kiezen voor inleiden! Succes morgen met het drankje! Blegh! Maar is even en dan is dat ook weer klaar! Toi Toi !! Hier vanmiddag gezellig bezoek gehad! nog even online geshopt bij van haren! 2 paar nieuwe schoenen besteld.. Net lekker gegeten... Nu de kaarsjes aan, en de nieuwste film EXPENDABLES 3 zien!!!!! YEAAAHHHH Gezellig nog even genieten met zn tweetjes! Fijne avond dames!
exciting dat klopt wel inderdaad maar lijkt me sowieso heftig het is niet niks.. Toen ze t serieus over inleiden had sprong ik toch even van me stoel.. maar stel dat morgen weer de glucose hoog is dan moet t wel.. ergens denk ik dat ik niet meer lang hoef te wachten op de kleine.. Fijne avond!
Benieuwd wie de volgende is. Ik heb wel alles bijgelezen, maar ben ff kwijt wie wat zei, gaat zo snel. En het is hier aanpoten zonder mijn favo kraamverzorgster. Nog even voor de dames die zich zorgen maken over de slijmprop.. ik heb hem bij geen van de 3 zwangerschappen gezien. Dat kan dus ook.