Aaaaah, gefeliciteerd!! Maar damn, een keizersnee? Ging het ineens niet goed met Davy? Stoere naam trouwens
Proficiat met je mannetje Onzekeremama!! Een pittige bevalling? Benieuwd naar je verhaal. Hopelijk kun je het een plekje geven en heerlijk genieten van jullie wonder.
♥ Zwanger ♥ Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje! Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing! Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen! Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing! AnnaCF (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Rosje (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen! Marrie28 (35 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Verrassing! Lizzie086 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Jongen! Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen! 0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje! Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Jongen! Satire (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Verrassing! Melkos (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Oktober 2014 - Jongen! Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen! Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje! Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing! Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen! MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje! Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Wenda (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje! Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv! Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen! Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen! Rxy88 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen! Roosviceetje (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Oktober 2014 - Meisje! 8 Meisjes 13 Jongens 9 Verrassingen ♥ Bevallen ♥ Stina83 (31 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5) Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6) Wintersun (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 21 September 2014 (37.5) Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 23 September 2014 (38.4) Mienma (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ Q. ♥ op 27 September 2014 (38.5) Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5) Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 30 September 2014 (39.4) AngelaV (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.1) Pasta (40 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ P. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.6) Mamajen (28 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 03 Oktober 2014 (40.0) Lea (30 jaar) derde kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 04 Oktober 2014 (38.6) Moon77 (37 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.2) Boogschutter88 (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.0) Sylph (33 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 05 Oktober 2014 (39.6) Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ D. ♥ op 08 Oktober 2014 (39.3) Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan
Gefeliciteerd Onzekeremama. Lekker genieten van Davy nu. Ben benieuwd naar je verhaal & waarom je met een keizersnede bent bevallen! Nu even alle berichtjes van vandaag teruglezen
@onzekeremamma: Gefeliciteerd met jullie zoontje. Ben ook benieuwd naar je verhaal. Mooi gewicht heeft hij 😁
Satire. Ik hoop dat het verlieze van de slijmprop voor jou betekend dat het doorzet, hoe is het nu? Roosviceetje. Vervelend dat hij nog steeds in stuit ligt. Wel fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt! Snoepje. Komt echt wel goed meis. Het is een soort natuurinstinct en er komt een gigantische kracht naar boven zodra je gaat bevallen. En je kan niet falen bij de geboorte van een kindje, want het kindje komt sowieso! Je kunt het, zekerweten!! Emma. Wat grappig dat je je kat uitlaat. Is ze niet bang voor honden dan? Exciting. Leuk de taarten! Wij hebben 50 cupcakes besteld, zijn super leuk (en lekker!) Ze zijn lichtroze en mintgroen met een baby'tje van marsepein erop en een grote M. Heel leuk! Liggen allemaal in de vriezer en als we bezoek krijgen haal ik ze eruit. Hadden dezelfde bij N. Ook hebben we soesjes met roze muisjes en lange vingers met muisjes. Vandaag kwam een vriendinnetje even 2 uurtjes op M passen. Ik ben met N en de hond toen even lekker het bos in geweest. Vond het wel heel spannend en heb 3x gebeld, maar alles ging goed en toen ik terugkwam lag ze nog steeds in de box te slapen. Verder een saai dagje gehad. Lekker binnen geweest en wat in het huis gerommeld. Vanavond kraamvisite gehad en dat was erg gezellig.
Onzekeremama gefeliciteerd met jullie zoon. Hier wakker ben naar beneden gegaan want dat gedraai. Heb ook wat last van mijn buik. Ben ook zenuwachtig voor morgen de afspraak met de verloskundige. Hoop dat ik straks weer in slaap kom. Is wel fijn dat er nog een bed beneden staat. Welterusten iedereen
@onzekeremama GEFELICITEERD!!!! pijnstillers Ik ben zelf ook niet van de pijnstillers. Ik heb met mn vorige bevalling ook alles zelf gedaan. Vroeger deden vrouwen het ook allemaal zelf. Waarom zouden wij het niet kunnen hea ik wil gwn het beste voor mijn kind want al die pijnstillers is risicovol voor je kind en jezelf. Het gaat vaak wel goed maar er is ook percentage dat niet goed gaat. En ik heb me inverdiep in hypnobirthing. Ik weet niet of jullie het kennen? Het is bevallen dmv mediteren. En je gaat daardoor als goed is de pijn minder voelen. Ik heb een skippyball aangeschaft om daarop de weeën op te vangen. En je kunt op internet hypnobirthing liedjes downloaden. er is dan iemand die je vertelt wat je moet doen hoe je moet ademen hoe je rustig moet blijven etc, met kalmende achtergrond muziek erbij. Ik hoop echt dat het werkt haha.
Aangezien ik toch niet kan slapen.. hier mijn verhaal.. gisteren ballonnetje gekregen met 2 cm. Maar nog niet volledig verweekte baarmoedermond. smiddags flinke weeen gehad. Toen 2 uurtjes kunnen slapen em na het eten begon het weer. Om 9 uur naar bed gegaan, snachts 1 keer eruit en sochtends wakker van de wekker. We moesten ons om 7 uur in het ziekenhuis melden en daar werden binnen een kwartier mijn vliezen gebroken. Had nog steeds 2cm maar wel verweekte baarmoedermond. Kreeg meteen weeën opwekkers, en die werden snel verhoogd. Had binnen een uur zo'n 8 weeën per 10 min. Om 11 uur zat ik op 4 cm. Dat was snel zei de vk en als t zo doorging zou om 2 uur ons kindje er wel zijn. de weeën bleven aanhouden maar werden niet heftiger. Dus ik mocht om een uur of 12 even douchen. Dat was fijn. Hielp me echy ze op te vangen. Toen ik na een uur onder de douche vandaan kwam leek het of ik door de grond ging. Hey deed opeens zon pijn.. heb gevraagd om medicatie en de weeen namen in zo'n rap tempo op dat me een ruggenprik aan is geraden. Ik was er enorm tegen. Maar t was ondertussen half 2 en ik was nog geen steek verder. En ik werd zo moe van de vele weeën. Ik ben waarschijnlijk echt een pegvogel. Maar de ruggenprik deed zeer en werkte niet. Om 4 uur werd ik terug naar de kamer gebracht. Hebben ze de ruggenprik verwijderd. En kreeg ik een pompje. Pompje hielp niet tegen de heftigheid van de weeën. Maar viel tussendoor wel in slaap. Wat voor verdere ontsluiting zou moeten zorgen. om kwart over 5 werd gekeken en zat ik op krap 5 cm. Dat schoot dus niet op. Ik kpn ze niet meer opvangen en de gyn heeft besloten om een spoedkeizersnee te doen. Hiervoor kreeg ik een nieuwe ruggenprik met ander vloeistof. Ik was binnen enkele minuten zo goed als van de aardbodem. Heerlijk. Totaal geen pijn. Mijn vriemd zat bij mijn hoofd en de vk heeft foto's gemaakt. Ook van het knippen van de navelstreng gelukkig. Davy werd meegenomen naar boven en ik moest op de uitslaapkamer. had het koud en bibberde en de ruggenprik deed aardig zijn werk. dus heb daar 2 uur gelegen. Vond het verschrikkelijk want wilde mijn kind vast houden en goed bekijken. Maar dat kon gelukkig toen ik weer op kamer kwam. hij wil nog geen borst pakken maar is super zoet.. ligt lekker op zn vingers te sabbelen. Zo'n geweldig gezicht. Het heeft mega veel inpact op me gemaakt vandaag. Heb ook nog veel pijn aan mn wond. Maar heb eindelijk de kleine man in mn handen. Sorry als het een beetje langdradig is dames. vind t ook prettig even van me af te schrijven! Heb zoveel respect voor vrouwen die het zonder medicatie kunnen! Wauw.
@onzekeremama Wauw! Wat een bevalling! Ik kan je wel begrijpen hoor als je al zo lang de weeën hebt oogevangen en het schiet maar niet op. Dan ga je natuurlijk voor pijnbestrijding kiezen. De verleiding is natuurlijk groot omdat wij gwn ervoor kunnen kiezen. Maar gelukkig is alles goed gegaan. Geniet van de kraamtijd en je beebje.
Oeh gefeliciteerd meid!!! Wat supergoed van je!! Geniet van je kleine man, jammer dat je ruggenprik de eerste keer niet goed gezet is. Soms heb je inderdaad gewoon pech...
gefeliciteerd onzekere mama!!!!! Super mooi mannetje en een hele mooie naam! Je verhaal is echt niet lang dradig hoor! ik moet nu wel zeggen dat ik erg bang begin te worden voor het inleiden! Als ik andere verhalen zo lees ook! maar ik ben ook erg bang dat als ik het niet meer doe, en de nierstuwing weer erger begint te worden! Pff die pijn en ellende wil ik ook echt niet weer! Ik weet zeker dat ik dat ook niet ga trekken! Maar als ik de inleid verhalen lees dan wordt ik bang! Wbt pijnbestrijding, ik kies voor de ruggenprik! Ik wil niet dat ik het laatste stukje van de zwangerschap zoveel pijn heb. Heb ik genoeg gehad! Pff vind het nu wel erg spannend worden hoor! Net wakker geworden van een enge droom! Ik hoorde mezelf praten! Brr! ssatira! Spannend succes meis!
Exciting, niet bang zijn hoor, het komt echt helemaal goed Hier lijkt het minder frequent te worden, eerst interval van 6 minuten, maar tussen de laatste twee zat alweer 10 minuten. Lijkt dus op nog meer voorwerk. Maar, dit zijn wel weeën. Met een duidelijk begin, einde en hoogtepunt.