Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Wow wat een vlotte bevalling zeg. En van harte gefeliciteerd met jullie Zoon. En wat een grote baby zeg!
    Geniet maar lekker van de kleine en ben blij voor je dat je niet over de 40 weken bent gegaan 😁 heeft het strippen misschien toch geholpen.

@esje ja klinkt heel bekend. Elke avond hier hetzelfde.
    Hoop toch dat hij vandaag nog komt. Vind 10-10 zo'n leuke datum. 😳

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.994
    113
    @shirleymommy; gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo vlot is verlopen, nu lekker genieten!

@rosje; succes, hopelijk helpt het strippen!

@Andere wachtenden; dat er voor jullie ook maar snel wat mag gaan gebeuren!

Hier nog alles rustig, merk wel dat ik meer en sneller harde buiken heb. Gisteravond op de bank ook weer steeds en vanmorgen na een kort bezoekje supermarkt waren mijn buik en ik ook blij weer in de auto te zitten..
    Vannacht verder weinig actie, alleen dochter bedacht om 5 uur dat ze uit bed wilde, pffff megadriftbui... Werd er zelf wat wanhopig van, merk dan toch dat ik minder kan hebben hoor... Felukkig gaf ze de strijd op en heeft ze nog tot half 8 geslapen. En nu wil ze gelukkig ook slapen dus heb ik mijn chilluurtje op de bank. Bah ons huis is echt vies.... Maar ga er nu even niet aan beginnen, de wasmachine draait, das al iets ;)

3. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    shirleymommy GEFELICITEERD!! wow wat een flinke man! Wil je ook een foto delen? En klinkt als een snelle bevalling. Was je eerste ook zo snel?
    Ze zeggen dat de 2de veel sneller gaat, maar in het zh zeiden ze dat ik voor een 1ste een heel snel was, vraag ik me af hoe snel een 2de dan is hihi
    En heerlijk dat de douche zo goed heeft geholpen bij jou, zo mooi hoe bij iedereen de weeën opvangen anders is. Zijn jullie al thuis?

exciting hoe gaat het met je? Het is ineen stil hoop dat dat goed nieuws is :D

snoepje zou ook echt geen cranberry sap drinken. Alle rode dranken zijn zowizo maagzuur opwekkers. Probeer savonds alleen water te drinken. Ik had aan het eind altijd een flesje water naast me bed om de maagzuur als het ware weg te spoelen. Ook nam ik na het eten een kopje thee van pickwick spijsvertering (op Google staat dat 1 kopje ok is) en een omeprazol na het eten. En vooral geen sapjes voor het slapen gaan ;)
    Hopelijk hebben ze vandaag wel je suikerdrankje hebben.

anna mmmm zelf gemaakte koekjes heerlijk :D altijd lekkerder als iemand anders ze bakt hahaha
    Zei jij nou dat je wilde bakken na de bevalling voor je kraamvisite?
    Hihi bereid je voor op 0 energie, ik zou voor de zekerheid iets al klaar achter de hand hebben. Maar ja ik heb de grootste hekel aan bakken dus misschien dat ik er daarom geen energie voor zou hebben ;)

boomm ojee hoe reageert de kleine baby erop? Daar ben ik nu "bang" voor hoe ga ik het handle als de kleine een griepje/verkouden wordt. Lijkt me echt moeilijk en helemaal als je er 2 hebt. Sterkte hoop dat ze allebei snel opknappen. Begint ook echt herfst te worden.

Hier vermoeiende nacht. Kleine man besloot 2 luiers achter elkaar te vullen. De kraamverzorgster noemden het een spuitluier hihi
    En was wakker van 03:30 (1ste nachtvoeding) tot zijn 2de voeding. Gelukkig daarna inslaap gevallen gelijk en konden we weer verder slapen. Toch is hij in de middag nog even wakker geweest. Gek genoeg minder moe dan dat ik had verwacht. Maar is pas middag haha

Sterkte voor de meiden die aan het wachten zijn ofzoals me Buuf het zegt over datum zijn ;)

4. lea

lea Fanatiek lid

Shirley van harte gefeliciteerd! Geniet van je kraamweek!

Morgen is de kraamverzorgster er voor het laatst....dat wordt tranen met tuiten....vanmiddag al, maar toen kon ik het nog inhouden tot ze weg was. Gelukkig is mijn man vrij kan ik nog mooi rustig aan doen.....voel me nog best zwakjes.....

5. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Whaha. Ik heb nul energie maar mn zusje die is heel handig in de keuken 😝
    Verder staan er al een hoop rollen beschuit en muisjes klaar dus dat komt zeker wel goed 😄

Heb toch wel af en toe weeen die pijn doen hier en al 2x een grote boodschap op het toilet afgeleverd. Zou het dan toch?

Whahaha over de datum 😝

@boommm hoe is het nu met je meisjes? Lijkt me ook zo erg als zo'n kleintje zich klote voelt 😔 heel veel beterechap. En zelf niet ziek worden he ☺️

6. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even een moment nu, dus even het verhaal!

Ik lees later bij!

Ik ben bevallen van zoon Noël, 4005gram en 53cm!

De vliezen braken dus om 13.00u en ik kreeg gelijk regelmatige, straffe weeen. Vk kwam langs en zei dat ze om 18u terug zou komen. Ze was een half uur weg en ik liet vriend haar weer oppiepen. Ik ging echt niet zo lang wachten op een ruggenprik, want de pijn was hels. Rug en beenweeen, net als met mijn zoon. Om half 5 kwam ze terug. Ja hoor, amper vordering, natuurlijk...dus ik wilde naar het zh voor die prik. Om 17u in het ziekenhuis en volgens mij kreeg ik om 19u pas die prik. Ik heb het hele ziekenhuis bij elkaar gekrijst (echt krijsen...) van de pijn. Ik voelde al persdrang terwijl ik op 5 cm zat. Eindelijk die prik erin, maar persdrang bleef. Toen wilde noel niet indalen. Vreemd, waarom niet? Echo erbij, een sterrenkijker! Ze ging me helpen door het randje van de baarmoeder weg te masseren. Nou, massage was het niet. Ze konden het hoofdje zien en ik perste goed, maar hij kroop steeds weer terug en hij had het heel moeilijk. Toen kwam hij echt in nood. Allemaal personeel in die kamer, twee man hingen met hun volle gewicht op mijn longen en ik moest persen. Een ander knipte me volledig in. En nog een trok aan de vacuuumpomp. Ik schreeuwde moord en brand van paniek. Huilen en persen tegelijk... Daar was ie eindelijk! Toen moest ik in 3 lagen gehecht worden en dat deed piiijjjjn! Vervolgens bleef het bloed komen, waarschijnlijk door dat myoom. Een paar spuiten om de baarmoeder te laten samentrekken. Om 23u was ie geboren en pas om half 4 mocht ik naar de kraamafdeling. Zelf Noël maar aangelegd, want hij vroeg. En dat ging goed. Personeel bleef best lang weg steeds, ik lag daar alleen in een bed vol bloed met een baby op de borst. Het was erg druk geloof ik. Nu volle bak aan allerlei medicijnen en antibiotica. Ik mag in principe wel naar huis, maar ze willen Noël nog observeren. Hopelijk dit weekend naar huis!

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

#3927 Boommm, 10 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2014
    ♥ Zwanger ♥

Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje!
    Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing!
    Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen!
    Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing!
    AnnaCF (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Rosje (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen!
    Marrie28 (35 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Verrassing!
    0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje!
    Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Jongen!
    Melkos (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Oktober 2014 - Jongen!
    Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen!
    Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje!
    Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing!
    Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen!
    MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje!
    Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Wenda (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje!
    Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv!
    Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje!
    Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen!
    Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen!
    Rxy88 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen!
    Roosviceetje (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Oktober 2014 - Meisje!

8 Meisjes
    11 Jongens
    8 Verrassingen

♥ Bevallen ♥

Stina83 (31 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5)
    Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6)
    Wintersun (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 21 September 2014 (37.5)
    Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 23 September 2014 (38.4)
    Mienma (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ Q. ♥ op 27 September 2014 (38.5)
    Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5)
    Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 30 September 2014 (39.4)
    AngelaV (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.1)
    Pasta (40 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ P. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.6)
    Mamajen (28 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 03 Oktober 2014 (40.0)
    Lea (30 jaar) derde kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 04 Oktober 2014 (38.6)
    Moon77 (37 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.2)
    Boogschutter88 (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.0)
    Sylph (33 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 05 Oktober 2014 (39.6)
    Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ D. ♥ op 08 Oktober 2014 (39.3)
    Lizzie086 (27 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ D. ♥ op 08 Oktober 2014 (39.0)
    Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 09 Oktober 2014 (39.2)
    Satire (30 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 09 Oktober 2014 (39.0)

Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan:)

8. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shirleymommy, gefeliciteerd! Wat een vlotte bevalling en een flink mannetje! Geniet ervan met z'n allen.

Satire, gefeliciteerd met je zoon!! Wat een enorm heftige bevalling heb je gehad zeg. Ik wens je veel sterkte met herstellen en bijtanken. Geniet van je mannetje. Fijn ook dat hij meteen de borst wilde.

Alle dames die gerommel voelen veel succes gewenst! Hopelijk kunnen sommige nog een beetje bijslapen vanmiddag. En 10-10-2014 is inderdaad een hele mooie dag!

Ik voel nog geen enkel voortekenen en toch weet ik door de geplande keizersnede dat ik volgende week onze baby in mijn armen heb. Dat is best een gek idee he?! Ben nu vast aan het hamsteren, schoonmaken en uitrusten. Fijne dag iedereen!

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.994
    113
    Satire, gefeliciteerd met je zoon! Maar wat een heftig verhaal zeg... Hopelijk herstel je snel en gaat het met Noel ook goed! Sterkte!

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Shirleymommy. Wat een snelle bevalling en groot kereltje. Ben ook benieuwd naar een foto inderdaad!

Satire. Gefeliciteerd met Noël, mooie naam! Maar jeetje meis wat een ontzettend heftige bevalling! Heel vee sterkte met bijkomen. Laat je lekker verwennen en geniet van je wonder!

Tecla. Spannend inderdaad dat je een datum hebt! Dan kun je daar echt naar toeleven inderdaad.

Ik weet van in iedergeval één iemand op de lijst dat zij vandaag (op 10-10 dus) gaat bevallen vanwege een geplande keizersnede. Super spannend!

Hier liggen de meisjes allebei te slapen. Pff ik haat zieke kindjes, zo sneu.

11. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@satire gefeliciteerd met je zoon. Jeetje daar heb je even hard voor moeten knokken. Maar goed dat je een ruggeprik had of hebben ze die uitgezet tijdens het persen?

Lekker uitrusten en hoop dat je snel hetstelt.

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Shirleymommy en Satire van harte gefeliciteerd!

13. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Shirleymommy en Satire gefeliciteerd!
    Droom bevalling voor Shirley en vrij pittig voor Satire...
    Super vette datum ook gekozen dames!!! 10-10-2014!!!

14. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Satire gefeliciteerd!

Jeejjjj wat gaat t snel!!

Hier eentje die even brak in bed ligt warm voorhoofd en doodmoe van het wachten in de ziekenhuis.. volgende week uitslag ben benieuwd en hopelijk ben ik dan al bevallen hihaaa kom maar baby 😆

15. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Sartire wat een heftig verhaal zeg, gelukkig US t nu achter de rug. Van harte gefeliciteerd!

16. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Satire: gefeliciteerd heftig zeg!

Vandaag vk geweest, doorverwezen naar gyn.
    Daar meteen geweest, inwendig onderzoek gehad bijna 2cm
    Ontsluiting dus heeft ze me gestript.
    Dinsdag melden savonds voor een ballon om in te leiden. Als het nodig is anders woensdag vliezen breken en starten. Spannend😊

17. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    satire GEFELICITEERD!!! klinkt als een heftige bevalling. Maar uiteindelijk komt hij toch :)
    Volgens mij is dat nieuwe dat ze je langer laten liggen met baby. Ik lag ook zo'n 2uur met hem op de borst. Meneertje had me ook onder gepoept. Vond ik iets minder fris maar agh blijkbaar heeft het nut zo lang huid op huid. En heerlijk knuffelen

18. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Shirley en satira van harte gefeliciteerd!!! Heftige bevalling satira! Jeetje! Neem je rust! Geniet ervan meiden!!

hier vanmorgen ctg gehad, weeen om de 10 min. Toen weer naar huis. Thuis en in de auto kwamen ze al snel om de 5 min. Ben nu in het ziekenhuis! Net aan ctg gelegen, weeen om de 5 min! Rug weeen, best pittig!
    ze gaan zo toucheren! Ben benieuwd!

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jaaaaaaaaaa Exciting wat fijn dat het nu begonnen is! Wat zal je blij zijn.. Hopelijk zet het door. Dikke knuffel en zet hem op! Nog heel eventjes en dan kun je na alle pijn eindelijk je kleine wondertje knuffelen! Is het ineens duidelijk waar je het allemaal voor gedaan hebt! 💙

20. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Exciting. Wat spannend 😃 hopelijk ligt de kleine straks veilig in je armen. Zet em op je kan het!

Deel Deze Pagina