Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    O spannend exciting, succes en denk aan dat mooie wondertje wat je straks in je armen hebt!

Hier net voor t eerst wezen wandelen met mn lieveeid, was leuk en t ging goed, volgende x durf k wel wat verder, dan kan k ook naar de supermarkt voor een boodschap je.

Vandaag ff dagje zonder bezoek dat is ook wel lekker even, van t weekend wel weer volop visite, dat wordt vast gezellig.

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Succes exciting! Was het dan toch vruchtwater?

3. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Satire, gefeliciteerd! Wow wat heftig zeg! Veel sterkte met herstel.

Exciting, spannend! En succes!

@Noordeling, daar heb ik nu zo'n zin in. Een blokje om met de baby, eventjes er uit. We moeten hier nog eventjes aankijken maar hopelijk mogen we snel.

I. ligt hier lekker te slapen, ik heb net ook weer even geslapen (doe meer dutjes deze week dan in een half leven ervoor geloof ik). Het gaat best wel hier, voel me goed. Moet er wel bij zeggen dat je makkelijk verkijkt op hoe je je voelt zeg. Schoonfamilie was hier afgelopen woensdag, was hardstikke gezellig, maar na tijdje daar bij zitten voelde ik me toch echt dat het teveel werd, dat valt wel tegen nog.

4. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    #3944 boogschutter88, 10 okt 2014
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
    exciting nou je naam zegt het al :D EXCITING :D
    En nog hier typen terwijl je weeën opvangt
    Hihi. heel veel oer vrouw kracht jou kant op gestuurd! ;)

sylph zijn de hormonen had ik ook gisteren echt last van. Kon me niet focussen. Al die gesprekken...krijg het er gewoon banauwd van. Net wel even met de hond een blokje om, frisse lucht is wel heel lekker.

5. lea

lea Fanatiek lid

Succes exciting! !

Gefeliciteerd satire!!

Hier hoop ik morgen even naar buiten te kunnen mijn bekken is nog erg wiebelig dus het zal een ieniminni rondje worden denk ik...

6. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Lieve meiden wat een hoop lieve en positieve woorden. Ik heb niet eerder tijf gehad om te reageren. Was zo verschrikkelijk moe.. en had/heb zoveel pijn.

dokters zijn wel heel tevreden over me! En als ik zo doorga mag ik morgen lekker naar huis! O wat hoop ik daar op.

Davy doet het super. Slaapt veel. Draait alleen de dag en nacht nog om. Overdag miet wakker te krijgen en s'nachts niet stil te krijgen. Alleen als hij bij mama ligt. En dat is ook niet helemaal de bedoeling. Haha.

ik krijg nu visite en ga proberen straks even te reageren op iedereen. Succes voor de dames die bezig zijn!! Liefs

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Succes exciting!!

Heerlijke verhalen meiden over de geboren kindjes:)

Zou super zijn onzekere mama als je morgen naar huis mag! Ik zal voor je duimen:)

Pff ik wil ook! Ik heb weer eens een down dagje:( Hoopte gisteravond zo dat er wat zou gebeuren, maar ik ben bang dat ik nog wel een paar weken mag

8. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Wow wat veel bevallingen zeg gefeliciteerd dames geniet van jullie kraamtijd

Hier al 3 dagen veel menstruatie krampen in de onderbuik en onderrug maar het zet maar niet door lichamelijk beetje aan het uitputten hoop zo dat het snel door gaat zetten ben het echt beu bah

9. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat spannend exciting!!!

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Bloempje
    Ben je nog steeds zo duizelig? Als dat wel het geval is zou ik even bellen als ik jou was.

@Shirleymommy
    Wauw, wat een vlotte bevalling! En dat terwijl het toch een flinke baby is. Geniet ervan!

@lea
    Dan nog even rustig aan blijven doen hoor! En zorg dat je veel vitamientjes en ijzer binnenkrijgt.

@Satire
    Gefeliciteerd! Ook al een flinke baby :D
    Meid wat een bevallingsverhaal zeg, dat was zeker even schrikken. Hopelijk blijft je kereltje het goed doen en heb jij niet teveel last van alles wat je hebt meegemaakt, zowel lichamelijk als geestelijk.
    Nu bijkomen van alles en uiteraard genieten van jullie mannetje.

@Boommm
    Beterschap daar!

@Rxy88
    Wow, jij gaat dan ook al binnen afzienbare tijd bevallen. Dat is zeker spannend :)

@exctiting
    Daar ga je dan! Zet hem op meid!

@Sylph
    Kalm aan hoor! Je voelt je snel al weer een hele piet maar je bent zo door je energie heen. Ook na de kraamweek beetje rustig aan, je bent dan nog aan het herstellen en vergeet het wennen aan de baby en je nieuwe leven wat daarbij hoort niet.

@Onzekeremama
    Wat vervelend dat je veel pijn hebt. Geef dat goed aan hoor, hoop dat het snel stukken beter wordt. Doe lekker rustig aan.

@Melkos
    Dat voorwerk lijkt me ook vervelend (heb zelf nergens last van). De hele tijd twijfelen of het nou wel of niet doorzet... wie weer vannacht!

Ik ben vanmiddag weer op controle geweest bij de vk. Alles was goed! Baby lag nu zo ver ingedaald dat ie niet meer verder kan. Vk zei zelfs dat dat gaat schelen met persen (mooi zo! :D)
    Ze verwachtte wel dat wat later beval dan de uitgerekende datum maar zoals ik me nu voel vind ik dat niet erg.

11. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.994
    113
    Veel succes exciting! Hopelijk gaat het nu vlot!

Hier al vanaf vanmiddag een harde buik...pffff en nu ook nog continu kramp onderin... Net al ligt er een baksteen onder in mn buik..
    Schoonouders kwamen langs dus wilde echt even een lastminute stofzuiger door het huis halen.. Beter niet gekund, maarja nu de rest van de avond maar onderuit op de bank,hopelijk zakt die buik wat af.

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Satire, gefeliciteerd!!

Exciting, succes!

Hier vandaag ook bij vk geweest. Bloeddruk was een stuk hoger dan de rest van de zwangerschap, dus moest even urine op eiwitten laten testen. Dat was allemaal goed. Ik houd ook ineens meer vocht vast. Vk gaf aan dat als ik dit weekend me ook maar een seconde niet helemaal lekker voel, ik meteen moet bellen, voor het geval het zwangerschapsvergiftiging zou zijn. Vooralsnog ging ze daar echter niet vanuit, omdat die eiwittentest dus helemaal goed was. Ze zei dat de bloeddruk en vocht ook door een naderende bevalling zouden kunnen komen. Laten we daar maar op hopen! :)

Als de bevalling dit weekend niet doorzet, moet ik maandag bellen en dan komt de vk van dienst bij mij thuis een strippoging doen. Als dat niet werkt, moet ik iig donderdag naar het ziekenhuis voor een ctg en vruchtwaterecho.
    Maar de vk die ik vandaag had, was er eigenlijk toch wel min of meer van overtuigd dat ik dit weekend ga bevallen. Ik hoop echt zo erg dat ze gelijk krijgt!

13. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Proficiat Satire. Wat een heftige bevalling. Hopelijk herstel je snel een beetje en kun je van je wondertje genieten.

Exciting: spannend meid. Ben benieuwd.

14. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Satire, gefeliciteerd. Heftig zeg.

Shirleymommy, jouw bevalling kkinkt beter hihi. Wat een flinke jongen.

Exciting, succes meid.

15. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

exciting Wat spannend meid!

Emma dat zei mijn verloskundige ook dat ik misschien een paar dagen dan de uitgerekende datum zou lopen (hoop zo van niet haha :D )

Hier een druk op mijn ehmm anus tja sorry beestje bij de naam noemen haha en flink wat pijn in de onderrug. Heb soms momenten dat ik amper kan zitten doordat de kleine ineens hoog gaat zitten schoppen en bewegen dus echt moet opstaan.. maar goed we zien t wel

16. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Satire gefeliciteerd!! Wat een heftige bevalling zeg... Ben je alweer een beetje bijgekomen?

ShirleyMommy ook gefeliciteerd! Fijn dat het allemaal zo soepeltjes is gegaan!

Exciting, spannend!! Fijn dat het nu eindelijk begonnen is. Zoals je al dacht: toch nog vóór de 15e!!

Hier is het alweer voor de tweede dag rustig. Na alle krampen en steken down under van de week best wel een tegenvaller. Gisteren met ml naar de bieb gelopen wat wel de harde buik der harde buiken opleverde haha! Ik dacht dat dat 's nachts ook wel weer voor wat gerommel zou zorgen, maar ik heb gewoon bijna de hele nacht doorgeslapen!!

17. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Reageer even snel.

Shirleymommy en satire gefeliciteerd met jullie baby'tjes

Vanochtend is er een ballon geplaatst maar die is er vanmiddag weer uitgevallen. De verpleging zei dat dit een goed teken kan zijn omdat de baarmoedermond dan helemaal gereed is voor de bevalling. Morgen ochtend word er inwendig weer gekeken. Als dan alles goed is word ik morgen dan ingeleid en duurt het niet zolang meer tot de kleine er is.

Zijn alleen twee maren, 1 als de bevalling vanacht begint is het natuurlijk helemaal top. 2 als het toch nog niet helemaal klaar is daar beneden dan word er gekeken of er nog een keer een ballon geplaatst moet worden of een andere manier.

Lees af en toe wel mee. Maar weet niet of ik dan ook reageer. Jullie horen van mij. Groetjes Jes

18. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Ff een vraagje aan de dames zoals me eerdere post heb ik al 3 dagen gerommel onder in de buik en onderrug nu heb ik ze nog steeds en ben ik net maar eens onder de douche gegaan toen werd de pijn een beetje minder toen na 15 min de douche uitgestapt en de pijn kwam gelijk weer terug ik ben bij de eerste ingeleid dus weet nu echt niet wat ik moet verwachten zijn dit nu nog voorweeën of moet ik toch maar eens gaan bellen?

19. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    melkos ik zou de weeën timer app downloaden. Of de app mama en zo daar zit ie ook in.
    Als de wee rond de minuut duurt (en bij een eerste) om de 3 á 5 min. Komt (bij een eerste) 2uur lang moet je bellen. Maaaar! Bellen kan altijd he! Onzeker thuis zitten en twijfelen heeft geen zin! Ik heb geen ervaring met een 2de misschien dat je dan sneller moet bellen?
    Je VK hoort al aan de tel. Hoe het met je gaat.
    Sterkte! :)

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meiden

Sorry dat ik zo in jullie topic inbreek....
    Ik ben 39 weken zwanger en voel soms heftige steken in mijn lies e bovenbeen. Zijn dit nu been weeën??
    Hebben jullie ook vaak steken, druk bij je vagina en schaamlippen? Dat doet echt behoorlijk pijn...iemand een idee wat dit kan zijn.
    Ik heb dat met mijn tweeling allemaal niet gehad, dus heb geen idee

Liefs Nikkie

Deel Deze Pagina