Exciting, zebra en shirleymommy, van harte gefeliciteerd!! Lekker van genieten nu!! Lea sterkte met het bloedverlies. Boom, wat rot dat ze der fles niet goed drinkt. Hoop dat t snel weer goed gaat Hier heeft d. Een super nacht gehad, komt netjes om de 3 uur. Neemt zijn flesje en valt alweer in slaap. Heerlijk. Ben totaal verliefd.
Mooi mannetje onzekeremama! Gefeliciteerd exciting!! Saar, hopelijk komt de baby dan echt dit weekend! Hier inmiddels 40+6...
Exciting gefeliciteerd met je zoon. Hoef je gelukkig ook niet ingeleid te worden Zebra ook gefeliciteerd met de baby. Sitalita ik hoop voor je dat het niet zo lang meer duurt oor da jou baby ook komt. Hier geen verbetering met de ballon. Vanochtend een veter gekregen die moet er in blijven tot vanavond 9 uur. Hoop dat het vandaag vanzelf opgang komt. Anders morgen ochtend kijken of ik inleidbaar ben. Dus word weer een dag wachten. Vanmiddag krijg ik visite even weer wat afleiding.
Exciting en zebra van harte gefeliciteerd, heerlijk he dat je nu je kindje in je armen hebt, geniet ervan! Boom wat naar dat ze niet wil drinken. Lea hier ook af en toe heftige krampen, k verlies al bijna geen bloed meer, maar dan komt er wel weer wat. l denk dat dat er bij hoort? Sterkte ermee in elk geval. Meiden die over tijd zijn k hoop zo dat dit jullie weekend wordt! Succes met wachten. Hier nog steeds aan t genieten, k probeer lekker veel te knuffelen met S tussen huishouden en visite door, lukt aardig gelukkig!
@exciting wouw gefeliciteerd. Wat fijn dat de kleine er eindelijk is. En dat heb je hem maar mooi even geflikt om 5 voor 12 😁😁 @onzekere mamma. Ach wat een schatje. Wat zijn die ukkies toch mooi als ze opgedroogd zijn he ❤️ @lea hoe gaat het nu? Heeft de vk nog even naar je gekeken? Jezelf wel goed in de smiezen houden he! @hier. Vanmorgen kwam er hier ineens een containerwagen de parkeerplaats opreiden. Allemaal leuk en aardig maar om half 8 is wel wat vroeg. Maar goed ludieke actie van de woningbouw. De stort komt wel naar jou toe als je zelf niet naar de stort komt. Dus mooi van al mn braaf opgeslagen verpakkingsmateriaal af en even een sterke man mn ouwe stortrijpe magnetron van drie hoog naar beneden laten Sjouwen 😄
Exciting: jeej, gefeliciteerd! 10-10 is een geweldige datum, eentje om niet te vergeten Zebra: ook gefeliciteerd!
Sitalita, hoop ook echt dat dit ons weekend mag zijn! Dat we allebei maar snel mogen bevallen! Vannacht wéér een hele slechte nacht gehad, zit er echt een beetje doorheen nu.
@ sitalita: jij mag nu écht wel hoor Hier: onrustige nacht, maar geen weeën. Ik voel me uitgekakt en hoop dat er snel wat actie gaat gebeuren. De kinderen gaan sowieso vannacht uit logeren, wellicht dat we vanavond uit eten gaan. Nog wat quality time met z'n tweetjes voordat we met z'n vijven zijn. Verder heb ik een afspraak met een dekentje op de bank vandaag
@Jes Spannend allemaal joh. Probeer nu nog lekker veel rust te pakken en hopelijk komt alles vlot op gang en heb je een goede bevalling. @Saar Is er al wat begonnen? We hopen voor je dat de baby dit weekend echt komt! Probeer nog even lekker te slapen. @Melkos Hoe is het bij jou nu? Nog weeën of is het toch nog 'alleen maar' voorwerk? @Shirleymommy Mooie foto's en mooie kindjes @Anna Het is ten minste houdbaar tot he Stroom er af is ook niks zeg. Je kan zo weinig beginnen zonder stroom. @Exciting Gefeliciteerd!!! Fijn dat alles goed is gegaan. @Boommm Ai, dat is even bikkelen met zo'n ziekenboeg thuis. Soms moet je even tegen je eigen regels ingaan. @lea Heb je nog bloedverlies? Ik zou dan toch even bellen nu. @Zebra Ik heb begrepen dat je gisterochtend bevallen bent... Gefeliciteerd!! Hoop dat je nu wat minder last hebt van de wond en dat jullie meisje het goed blijft doen.
Oh, Saar, ik weet hoe je je voelt! Ik hoop dat er bij jou ook snel iets gebeurt. Het is irritant dat je niet precies weet wanneer de bevalling inzet. Daar zouden ze eens iets op moeten verzinnen: niet een geschatte datum, maar gewoon een exacte bevaldatum.
Emma: nee, nog niet begonnen... Ik heb vanmorgen wel een tijdje liggen timen, want had flinke krampen in mijn rug die doortrokken naar mijn buik. Kwamen ook steeds wat regelmatiger. En toen waren ze ineens weer weg. Story of my life inmiddels.. Maar goed, ooit wordt deze baby vast ook geboren Marrie: jaaaa, zou fijn zijn, een soort van houdbaarheidsdatum! Is ook wel makkelijk plannen, hihi.
Exciting, gefeliciteerd. Zebra, jij ook gefeliciteerd. Boommm, zo sneu he als je kindjes ziek zijn, ik voel me dan ook altijd machteloos. Dames waarbij het rommelt, succes, hopelijk snel resultaat. Hier best goed geslapen voor mijn doen. Alleen was dochter om 6 uur klaarwakker....why? Ze is de laatste dagen steeds erg vroeg, waarom nu hihi. Buik is hier erg rustig vandaag, nog geen enkel teken of sein. 39 wkn vandaag.
Buikpijn is zo goed als weg. De kraamverzorgster heeft gevoelt en dacht echt dat het de darmen waren......gelukkig geen ernstige dingen...... Kraamzorg was voor het laatst en dus afscheid genomen. ........nou weer een doffe ellende wat betreft tranen.....nu lekker in bed met h. En man is op pad met de oudsten..... Petje af voor de dames die al overlopen. .....succes, nog even volhouden......
@emma haha juist zo ist maar net 😖😒 @lea oh gelukkig maar. Wel jammer dat de kraam alweer weg is. T is vandaag wel troosteloos weer. Hopelijk wordt het straks nog even droog dan kan ik boodschapjes gaan doen. 😁
Gefeliciteerd, Exciting! Wat fijn! Onzekeremama, mooie foto Ach Boommm, wat sneu dat ze ziek is. Hopelijk hersteld ze snel. Lea, ik zie er ook al zo tegenop dat de kraamzorg straks weg is, ze is zo lief. Tja, een houdbaarheidsdatum zou denk ik iedereen wel willen, haha. Kun je lekker inplannen in je agenda in plaats van overrompeld te worden. Alles nog netjes maken van te voren enzo. Het is hier heerlijk rustig vandaag, gelukkig want de nacht was wat lastiger. Nog wat moeilijk zo die voedingen. We zijn de borstvoeding hier langzaam en rustig aan opstarten van de week, ze ligt nu wel goed aan en eet goed, bijna op haar geboortegewicht weer, gewoon onwennigheid en nieuwigheid van nieuwe mama denk ik Dus vandaag lekker weer uitrusten, straks dutje doen. Ze ligt hier nu lekker weer d'r dekentje af te trappelen zie ik.