Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Rosje, spannend!! Hopelijk krijg je snel weeen en kun je de kleine in je armen houden:)

2. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jij maakt het ook spannend! Heb je al wat weeën?

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    goeiedag dames!

Sorry dat ik niet zo vaak meer reageer hoor! Wat een drukte heb je dan zeg, en wat vliegen de dagen om!
    Succes voor alle meiden die over tijd gaan!
    Snoepje ik hoop dat je je weer wat beter voelt, en vind echt dat je niet goed genoeg begeleid bent deze zwangerschap!
    Voor alle dames die bevallen zijn, Van harte Gefeliciteerd! Zie mooie foto's voorbij komen! Prachtig!!!
    Rosje succes vandaag :) Spannend!

Ons mannetje is zo tevreden! Kondigt zich zelf om de 3-4 uur aan! Poept en plast goed.. Na de voeding even boeren, en af en toe heeft ie krampjes! dan masseren we zn buikje, of gaan met zn voetjes rondjes draaien! Lucht begint dan te komen van onderen! Daarna slaapt ie weer lekker!
    Ben nu bezig met baby taal samen met de kraamverzorgster! Erg leuk en leerzaam! Zo kun je heel goed zien en horen of je kindje honger heeft, of krampjes/boertje, maar ook als ie niet lekker in zn vel zit door te heet of te koud gekleed.
    Verder vindt ie het heerlijk om in bad te gaan! Ontspant ie lekker! en hier moeten we er ook om denken dat we zn piemeltje naar beneden houden als we de pamper uit doen! hihi..
    Bij de geboorte was ie 3000 gram, is toen afgevallen, en zit nu alweer op 2960. denk dat ie morgen wel op of over zn geboorte gewicht zit! Hij is zo lief! Kan de hele dag wel naar um kijken!
    Zometeen naar de uroloog voor controle! Dat zal nog wel even een hele happening worden! We zullen zien !
    Heb wel last van aambeien! Erg vervelend! Van de hechtingen heb ik geen last gelukkig! Verder wel een beetje moe, maar probeer zoveel mogelijk mijn rust te pakken!
    We hebben een super leuke kraamzorg!

Dames succes he!!!

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@Rosje spannend en zet hem op.

@exciting wat heerlijk dat jullie mannetje zo tevreden is. oh oh jaa boogjes plassen moet ik ook maar op letten straks, want de commode staat naast mijn bed. Met een beetje pech plast hij dan zo mn bed in.

@krampjes.
    Als je bv geeft kan je zelf venkelthee drinken maar je baby mag het eventueel ook. Schijnt er goed te helpen. wel max een paar lepeltjes per keer.

@hier even een dipje.
    Net bij de vk geweest. strippen ging nog niet want geen ontsluiting. -1 zei ze geen idee wat dat betekend.
    En ik zei dus dat de baby voor mijn gevoel scheef had gelegen en uit mn bekken was geweest. Dus ze zei nou dat kan niet want hij ligt al veel te diep. Nou hij ligt idd wel diep maar ze zei dat het net een stuiterbal was op haar vinger en dat hij gewoon nog niet vast ligt.
    Dus nieuwe belinstructies gekregen. Als de vliezen breken gelijk bellen en toch voor de zekerheid maar plat gaan liggen.
    vrijdag gaan ze nog een stippoging doen en anders maandag een ctg en echo.

5. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Spannend rosje!!!! Voelde je het aankomen of was het onverwachts?!?

6. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Meiden!
    Na een turbo bevalling van net 2 uur is onze 2e zoon geboren.
    L.evi Johannes hij weegt 3125gr.❤️

Vertel later mijn hele verhaal😊

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd Rxy88!!

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gefeliciteerd!

9. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rxy en tecla, gefeliciteerd.

Rosje, succes meid.

Anna, wat vervelend dat het strippen niet is gelukt. Hopelijk kondigt de kleine zich snel zelf aan.

Hier korte nacht, viel pas laat in slaap. Buik is ook weer rustig nu.
    Vanmorgen boodschappen gedaan en straks gaan we naar de verjaardag van mijn moeder. Is wel 1 uur rijden, twijfel of ik mijn vluchtkoffer mee zal nemen. Kijken wat vl zegt.

10. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.994
    113
    tecla gefeliciteerd!

rxy88 ook van harte, das wel echt turbo!

rosje dan duurt het niet lang meer, sterkte!

ik ben vanmorgen op controle geweest, had echt het idee dat ik gewoon volgende week weer zou mogen komen maar het liep ietsje anders. Mijn bloeddruk is op het randje (130/95) van wel of niet doorsturen, bij doorsturen zou ik waarschijnlijk ingeleid worden. Vk wilde graag inwendig onderzoek doen, ze kon het hoofdje helemaal voelen! Bmm was al half verstreken en twee vingers ontsluiting. Ze heeft me meteen gestript .(auww ) en nu maar hopen dat de bevalling snel vanzelf op gang komt. Morgenochtend komt een andere vk hier thuis langs om nog een keer te strippen als dat nodig is. Ik vermoed dat wanneer dat allemaal niks uithaalt, ik alsnog doorgestuurd wordt om in te leiden. In ieder geval vond de vk dat hij voor het weekend maar moest komen. Helemaal mee eens :D
    Nu maar rustig afwachten, heb echt een menstruatie-dejavu (oooh ja zo was dat elke maand).

11. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een zeurderige menstruatiepijn op de achtergrond zeg maar, maar nog geen weeen helaas! Zag vanmorgen een spin op de wc en toen kwam er wat water, dacht eerst dat ik het in mn broek had gedaan van de schrik maar het bleef toen komen en nog steeds komt het!:D

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!
    Wouw. Vgensmij ben jij de recorhouden so far. Wat mega snel zeg 😳

Wat een leuke naam heeft jullie zoontje gekregen. Heel veel geluk met hem.

@Ikkie oh bij jou wel. Hoop dat het op gang komt. Wat een rotgevoel he als de vk daar zit te prikken met haar vingers.
    Hier ook echt buikpijn van de poging en wat bloedverlies. Heb echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden.

13. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Arme spin. Heeft hij de vloedgolf overleefd 😝😝😝

14. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Doe mij ook zo'n spin! :D

Tecla en rxy gefeliciteerd!!

Ikkie, dat is even schrikken! Maar wel lekker dat het plan nu is dat de kleine er voor het weekend is!

Anna wat balen zeg!! En je had nog wel de hoop dat ie gisteren zou komen :( Hopelijk komt het nu toch wel snel op gang. Het kan in ieder geval geen weken meer duren...

Hier is het echt onwijs aan het rommelen. Vorige week had ik het voorgevoel dat vandaag DE DAG zou zijn en ik begin er haast in te geloven. Sinds gisteren echt constant harde buiken en krampjes, of zeg maar gerust krampen...

15. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Rxy88 WAUW!!!!!!! Gefeliciteerd!!! Das echt super snel!

16. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Rxy gefeliciteerd! Wat snel zeg!

Ikkie, spannend. Hopelijk zet het snel door!

Anna, balen zeg:( Maar wie weet begint het vandaag uit zichzelf!

17. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Vandaag heb ik te horen gekregen dat de keizersnede volgende week gaat plaatsvinden! :D Erg blij mee! Heb alleen sinds vanochtend harde buiken, zit wel enige regelmaat in, zo om de 8 minuten. Ze zijn niet pijnlijk. Wanneer denken jullie dat het verstandig is te bellen? Als de vliezen zijn gebroken? Of als het sneller komt? Wil ook niet voor niets naar het ziekenhuis haha :p

18. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

wenda veel beter als gister gelukkig :)

rxy88 Wow wat wen droom bevalling gefeliciteerd en mooie naam trouwens!

AnnaCF dikke knuffel meid.. Hopelijk zet t misschien toch vandaag door? Had je gebeld voor t bloed verlies of zei je vk dat het erbij hoort?

rosje spannend meid!

exciting Wat goed om te horen dat alles ok is met jullie! Die baby taal is leuk hè heb er toevallig een dvd van en over dat piemeltje moet ik ook onthouden hihi. Begeleiding is inderdaad bagger.. voel me echt gewoon niet serieus genomen maar ja..

Meiden die ik ben vergeten hopelijk hebben jullie gauw je beepjes in jullie armen..

Hier rommelt t ook met vlagen.. vannacht wel menstruatie pijn en ik me buik zit van de onderkant vol met uitpuilende striae het jeukt en wat ik er ook op smeer het helpt niet.. ik krab me kapot en heb t gevoel alsof ik de kleine daarmee onrustig maak want hij friemelt constant van onder. Morgen weer een afspraak bij de verlos..

19. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw rxy dat is snel! Van harte gefeliciteerd!
    Rosje oh spannend veel succes! Ik wil ook zo'n spin haha

Ik ben maandag wel gestript, maar verwachtte ook niks want was nog maar 1 vinger open..die avond wel veel bruin slijmverlies gehad en harde buiken..en gisteravond serieuze krampen maar vanochtend was alles weer weg helaas :(
    Morgen een nieuwe strippoging!

20. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Rxy: van harte! Hopelijk ben je lekker aan 't genieten nu.

Ikkie: spannend zeg, hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!

Anna: balen hoor!

Mamske spannend of t door gaat zetten.

Bloempje: wat fijn dat je een datum hebt! Echt aftellen nu.

Snoepje: sterkte hoor met de laatste loodjes.

Ellen: hopelijk heeft tweede poging meer succes.

Hier: vanmiddag lekker naar supermarkt gewandeld met kinderwagen (kwartier heen en kwartier terug) lekker met dit weer en 'k krijg zo echt al zin om weer lekker hard te gaan lopen, nog even een maandje geduld...

Deel Deze Pagina