Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Emma, nee totaal geen regelmaat helaas. Het ene moment drie keer achter elkaar enorme kramp, dan weer een paar uur niks, dan weer een paar harde buiken, dan weer een tijdje zo'n menstruatiegevoel... Het wisselt allemaal af, maar neemt niet toe ofzo. Douchen maakte niet zoveel verschil, kreeg er alleen een knetterharde buik van. Gelukkig ook maar, want ik wil helemaal niet dat de krampen stoppen, ik heb liever dat ze doorzetten :D

@Lizzie, wat moet jij het zwaar hebben gehad zeg!! Je hoopt toch eigenlijk op zijn minst fit aan een bevalling te kunnen beginnen :S Hopelijk heb je vannacht even lekker bijgetankt :)

@Ikkie, wat een lekkere tegenstrijdige adviezen lees je dan overal he... aan de ene kant zoveel mogelijk bewegen want dat kan eea teweeg brengen en aan de andere kant komen de meeste bevallingen op gang op een rustig moment ('s nachts)... Ik probeer overdag maar zoveel mogelijk te doen en dan 's nachts hopen dat er wat gebeurt ;)

@Anna, spannend!! Ik hoop het echt voor je...

@Zwangels, het is een beetje aan de late kant, maar als je haar niet bij je bevalling wil zou ik wel vragen of er evt nog iemand anders beschikbaar is als 'reserve'... Ik zou sowieso vraagtekens hebben bij die lange nagels, vanwege de hygiëne?? Mogen ze dat wel? Ik zou haar niet tegen willen komen als ik gestript moet worden in ieder geval :)

@Fenske, ik denk dat ik herken wat je zegt! Als de kleine op een bepaalde manier ligt, drukt hij heel erg tegen mijn buikwand op 2 plekken. Dat doet dan behoorlijk pijn, alsof mijn huid het niet meer aankan! Het enige wat een béétje verschil maakt is om alle drukkende kleding (bijv. als je een positiebroek met hoge band hebt) weg te halen - en vooral niet terugduwen op die plekken. Maar echt een oplossing heb ik nog niet gevonden...

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Misschien arnica zalf aan de buitenkant smeren? Geen idee of het helpt hoor maar normaal werk het wel met zichtbare blauwe plekken.

Ik ga ook eens kijken of douchen de harde buiken wat erger maakt. Als heb ik er daar niet veel van nu. Beeb is lekker aan het feesten in mn buik.
    Heb voor mezelf besloten dat als de beeb er maandag nog niet is ik ga vragen of ze dinsdag of woensdag kunnen inleiden. Geen zin meer om te wachten. En ergens vind ik het ook wel fijn om iets concreter een tijd te hebben. Zodat ik niet mensen midden in de nacht hoef wakker te bellen 😝

3. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Nou hier mijn verhaal.

Om 08:10 vliezen gebroken.
    09:00 ging het infuus werken, was nog te doen
    Kreeg een weeeenstorm waar je u tegen zegt. Kleine man had het erg moeilijk met de weeeen.
    Met 5cm ontsluiting vroeg ik om iets tegen de pijn. Ik wilde geen ruggenprik, dus gingen voor een phetadine prik in me been.
    Dit moest eerst overlegd worden met de gyn, vanwege de kleine man die al moeite had.
    Uiteindelijk mocht ik hem, alleen was het al te laat want zat binnen 20min op volledig ontsluiting en moest persen.
    5 persweeen later was meneer er.
    Al met al anderhalf uur echte weeën en met 3 echte persweeen was meneer daar.

Nu erge last van na weeën.
    En helaas nachtje blijven, omdat de kleine man hulp nodig heb met zuurstof, en nu dus aan de toeters en bellen ligt.

Arme jongen heeft geen tijd gehad om zich voor te bereiden:(..
    Zijn bloedwaardes zijn nu goed, dus morgen weer bloedprikken en verder kijken hoe of wat.

Hij krijgt voeding via de sonde, en ik kolf elke 3 uur.
    Ze staan er van te kijken wat ik na 2x kolven al produceer😊.
    Straks nog een x en dan maar even proberen te slapen.

Sorry voor het chAotische verhaal.

Heb er veel moeite mee dat ik mijn mannetje niet lekker kan vasthouden..

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Jeetje rxy dat snap ik. Is ook niet niks als je kleintje zo hulpeloos is.
    Wel fijn dat hij jou melk krijgt en dat het zo goed gaat met kolven.

Hopelijk mag hij morgen lekker mee naar huis.
    Kunnen ze je ook wat geven tegen de naweeën?

5. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Ah wat jammer rxy dat je nog niet volop kan genieten nu, hopelijk gaat het snel beter met je kleine man.

Meiden waar t rommelt, hopelijk wordt dit jullie nacht, k ben benieuwd wie de volgende is.

6. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Dames, afgelopen maandag 13 oktober is onze zoon T. geboren, om een paar minuten over 12 s nachts. T is allemaal even hectisch geweest de afgelopen dagen, maar kom snel weer bijlezen!

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@saar van harte gefliciteerd met je zoontje!

8. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Saar gefeliciteerd!

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

AnnaCF (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Rosje (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen!
    Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen!
    Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Jongen!
    Melkos (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Oktober 2014 - Jongen!
    Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen!
    Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje!
    Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing!
    Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen!
    MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje!
    Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing!
    Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Wenda (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing!
    Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje!
    Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv!
    Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje!
    Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen!
    Roosviceetje (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Oktober 2014 - Meisje!

6 Meisjes
    8 Jongens
    4 Verrassingen

♥ Bevallen ♥

Stina83 (31 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5)
    Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6)
    Wintersun (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 21 September 2014 (37.5)
    Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 23 September 2014 (38.4)
    Mienma (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ Q. ♥ op 27 September 2014 (38.5)
    Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5)
    Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 30 September 2014 (39.4)
    AngelaV (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.1)
    Pasta (40 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ P. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.6)
    Mamajen (28 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 03 Oktober 2014 (40.0)
    Lea (30 jaar) derde kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 04 Oktober 2014 (38.6)
    Moon77 (37 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.2)
    Boogschutter88 (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.0)
    Sylph (33 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 05 Oktober 2014 (39.6)
    Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ D. ♥ op 08 Oktober 2014 (39.3)
    Lizzie086 (27 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ D. ♥ op 08 Oktober 2014 (39.0)
    Satire (30 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 09 Oktober 2014 (39.0)
    Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 10 Oktober 2014 (39.2)
    0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 10 Oktober 2014 (39.1)
    Exciting (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 10 Oktober 2014 (37.2)
    Marrie28 (35 jaar) derde kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 12 Oktober 2014 (39.6)
    Sitalita (27 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 12 Oktober 2014 (41.0)
    Jes89 (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Y. ♥ op 12 Oktober 2014 (40.3)
    Saar82 (31 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 13 Oktober 2014 (41.0)
    Tecla (39 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ O. ♥ op 14 Oktober 2014 (39.1)
    Rxy88 (26 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 15 Oktober 2014 (38.0)

Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan:)

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Tecla, Rxy & Saar, gefeliciteerd met jullie kereltjes! Lekker genieten nu!!

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik kom snel weer bijlezen en reageren. Maar zit er momenteel even helemaal doorheen..

12. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Saar gefeliciteerd!!!

Boomm ah dikke knuffel meid.. ♡

Er zijn al 13 jongetjes geboren en 13 meisjes hihi

Slaap lekker dames.. ☆

13. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Saar gefeliciteerd!! Lekker genieten nu, forum komt wel ;)

Rxy, mag je hem nog helemaal niet vasthouden? Ik kan me voorstellen dat dat onwijs moeilijk voor je moet zijn! Sterkte en hopelijk gaat het snel beter en kun je heerlijk met hem knuffelen!

Boommm, sterkte!

14. lea

lea Fanatiek lid

Saar, gefeliciteerd! !

Boommm, wat is er dan meid ...:(

15. lea

lea Fanatiek lid

Rxy, wat heftig. Hopelijk is je zoontje snel verlost van alle toeters en bellen....

16. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gefeliciteerd saar!

Sterkte boommm, door de gebroken nachten? Xxx

17. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dames bedankt boor de tips! Ik ga de zalf en dat van banden proberen!

18. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@boommmm sterkte met de meisjes. En lekker hier van je afschrijven als je dat wil 😚

Wat is het hier rustig trouwens.

Had vanmorgen mn voedingskussen eens in een v gevouwen en er achter een paar kussen opgestapeld. Heerlijk een paar uur op mn buik kunnen slapen. Heel gek maar mn rug voelt nu echt weer ontspannen aan.

19. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rxy: wat een snelle bevalling zeg, maar wat vervelend dat hij niet lekker bij je kan liggen. Lijkt me heel moeilijk. Hopelijk duurt het maar kort en kan hij snel mee naar huis.

Saar: Gefeliciteerd!

Hier: twee nachten al heel redelijk kunnen slapen, hebben hem vannacht om 5 uur maar eens wakker gemaakt voor een voeding. Is dat trouwens echt nodigmet bv? En sinds gister alweer op zn geboorte gewicht :)
    Hebben andere bevallen dames trouwens ook het gevoel dat je onderkant er uit valt als je even staat? Ga maandag maar naar de fysio.
    Trouwens nog maar 1 kg boven mn startgewicht, jeej :p

20. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.996
    113
    rxy88 wat vervelend zeg dat hij het zo moeilijk heeft, hopelijk kun je hem gauw uitgebreid knuffelen!

saar gefeliciteerd!

Hier is het redelijk rustig... Gistermiddag wat krampen gehad in mijn onderbuik en rug, maar zakte vrij snel weer af. Giateravond alleen wat een zeurderige pijn onderin. Vannacht werd ik om half 2 wakker, niks aan de hand... Om 3 uur kreeg ik wel weer wat pijnlijke krampen maar weer in slaap gevallen en vanmorgen alleen weer wat een zeurderig gevoel. Nu eigenlijk nauwelijks last... Wel veel slijm zostraks op het toilet.
    Mijn moeder heeft mn dochtertje net opgehaald en vl is maar gewoon naar het werk gegaan, de uurtjes die hij nu werkt kan hij straks lekker vrij nemen als de kleine er is en daarnaast is hij binnen een half uur thuis en als het moet in een kwartier in het ziekenhuis.
    Dus nu is het wachten op de vk! Ben benieuwd wat het plan wordt...

Deel Deze Pagina