Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.006
    4.015
    113
    <shakes hand> :p

Hopelijk gaat het gauw gebeuren!

2. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Yupgup
    Thnx voor de tip, zal er naar kijken

@Noordeling
    Jaaaa, tijd voor nog een baby! Of 2....3 mag ook.

@Ikkie
    Ooohh, dan gaat het zo echt beginnen voor jou!
    Meestal prikken ze de vliezen door op bed. Haal je kraampakket maar tevoorschijn ;)
    Hoop dat je vlot weeën krijgt en vanavond nog jullie wonder in je armen hebt, zet hem op!

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.006
    4.015
    113
    Ja kraampakket staat al klaar, hebben we goster ook gebruikt bij het strippen.
    Maar ik heb dan echt visioenen van LITERS vruchtwater die naar buiten stromen maar dan heb ik denk ik teveel tv gekeken ;)?

Zou het ook anders voelen na de tijd? Voel je het kindje dan ook meer?

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Als de baby ingedaald is is de kans groot dat het niet allemaal in een keer verliest hoor. Haha en zoveel lieter zal er ook weer niet in zitten &#128519;

Wel super spannend. Ga je thuis bevallen?

De vk weet vast wat je moet doen om je bed te beschermen. Zet em op!

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.006
    4.015
    113
    Nou het is al gebeurd, bed is nog droog hoor, heb alleen ondertussen al twee broeken half nat, dus kan zo de wasmachine wel aan zetten...
    Hoop dat het straks wel ietsje minder wordt met de stroming.

Oppas in de standby modus gezet net ;) en dan nu maar afwachten.......

Andere dames ook succes, dat er bij jullie ook maar gauw wat mag gaan gebeuren!

6. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    ikkie heb je niet die dikke pampers in je oma onderbroek gedaan :p, Man Man wat voelde ik me een grote baby. Loop je dan in je grote oncharmante onderbroek en een giga dikke maandverband die geschikt is voor een sumo worstelaar. Maarja ving wel alles op haha
    Maar HEEL veel sterkte!! Goed blijven puffen en waggelen en schreeuwen Haha
    we zullen allemaal hier voor je duimen :D

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.006
    4.015
    113
    Heb van die dingen uit het kraampakket idd, maar zelfs die zijn niet genoeg. Jammer dat de pampers van mijn dochter niet passen....

8. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ ikkie: sorry, maar lol :D
    Hoop dat je snel weeën krijgt! Mijn zus ging met gebroken vliezen nog gezellig naar de pannenkoekenboerderij (maf mens) maar met zoveel vruchtwaterverlies zou ik dat maar laten ;)

9. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Ikkie zet em op, hopelijk heb je nu snel je kleine in je armen!
    (en 'k moet wel lachen om de pamper verhalen...bij mij was gewoon maandverband voldoende toen de vliezen gebroken waren).

10. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

ikkie Wat spannend! Heel veel sterkte

Hier gaat t wel.. vanochtend oud bloed weer verloren en de kleine beweegt niet meer zoveel. Normaal gesproken krijg ik altijd een karate trap als ik op me zij lig nu voelde ik alleen een bobbel.. heb wel een ontzettende harde buik en heb me buik net echt even flink ingesmeerd met bio oil je kan me zo op de grill plaat neer kwakken.. lieve hemel wat is die jeuk toch super irritant..

Hopelijk zet t door dit weekend want zit er echt doorheen.. volgende week een afspraak weer bij de vk zodat ze weer daaronder gaat wroeten maar hopelijk zet t gauw door.. dames over tijd enorm veel succes!

11. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ikkie, succes meid! Hopelijk komt het snel op gang!

Snoepje, ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren! De kleine is hier ook al een aantal dagen wat rustiger, maar dat is normaal volgens de vk.

Hier, vandaag een beetje een moeilijk dagje. Vorig jaar zaten we bij de vk voor een echo waarop we zagen dat het hartje van ons kindje was gestopt. En ondanks dat ik nu weer zwanger ben (waar ik super blij mee ben) vind ik het toch moeilijk. Morgen is het een jaar geleden dat ik ons kindje ben verloren. Ik hoop dat deze kleine besluit om vandaag of morgen te komen zodat ik het echt af kan sluiten. Heb nu echt een lekker huildagje;):(

12. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    wenda sterkte vandaag, maakt niet uit hoeveel weken blijft moeilij, en zal altijd een plekje in jullie hart hebben. Knuffel voor jou

13. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen pijn bij het aanhappen en daarna neemt de pijn af. Maar nog steeds zijn mn tepels best gevoelig. Als de pyjama short van mij langs scheurd zegmaar. En de douche straal moet ik ook niet hebben op mn tepels. Ik gebruikte toen met mn dochter bepanthen zalf maar had helemaal niet het gevoel dat het helpt.

14. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames,

Ik ben altijd een stille mee lezer. Hou het allemaal bij maar reageer zelden.

Ben nu 38 weken en 5 dagen en begin het flink zat te worden...
    Leuk om te lezen dat er steeds meer meiden bevallen. Ik wil nu ook wel n keer haha.

Iedereen succes met de laatste loodjes! Hopelijk mogen we snel allemaal genieten van onze kleine wonders.

15. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Wenda, sterkte vandaag!

Shirleymom, bij mij doet aanhappen ook wat pijn, eerste ongeveer 10sec voelen ook niet prettig, maar verder geen pijn eigenlijk, wel iets gevoeligere tepels dan normaal.

16. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

@Wenda, kan me goed voorstellen dat dit een moeilijke dag is! Heel veel sterkte!

17. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zijn ze ook nog steeds gevoelig na 9 dgn, niet dat het niet te doen is, maar zeker het aanhappen en eerste zuigen is erg vervelend. Daarna gaat het wel. Heb ook 2 dagen 1 kant gekolfd omdat het erg pijn deed, daarna was het een stuk beter.

18. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ikkie Succes vandaag, hopelijk verloopt het allemaal vlot.
    @wenda Sterkte vandaag en morgen

Nachten wisselen hier nogal, maar snachts een half uur of langer bv geven is ook niet mijn hobby, pff wat is het lastig om dan niet in slaap te vallen zeg. En nu de kraamzorg weg is en ml hele dagen werkt vind ik het ook lastig om overdag te slapen, er is zoveel te doen. Ik heb ook wat moeite met de luiers (schaam, voel me echt een slechte moeder daarmee), D. Heeft lange dunne beentjes en daardoor passen de luiers niet helemaal lekker en moet me echt goed opletten dat ze helemaal aansluiten. Resultaat: wij beide al 2x een natte broek, dus maar weer een wasje erin.:)

Ik heb trouwens ook een hoop spulldn bijgekocht in maat 50, van de hm is het enige dat ie goed past en het ging toch wel heel erg hard met maar 4 rompertjes.

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Lizzie, is echt niet erg om weg te doezelen bij een voeding hoor... je slaapt dan heel licht dus je rolt niet zomaar op je kind. Lang leve hormonen. Bij fv is het een ander verhaal.

Welke luiers gebruik je? Pampers en Etos sluiten wat meer aan bij de benen dan bijv Kruidvat.

Ohja, hier ook h&m gebrufker bij zoon. Maar eigen merk vd prenatal rompers vind ik ook nog vrij goed passen bij slank kind.... en noppies/petit bateau, maar stukkie duurder. En hema stretch is ook redelijk.

20. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Ik ben 1x in slaap gevallen tijdens bv, sinds dien zet k ff mn wekker op half uur later, k wil echt niet op mn kindje rollen...

Deel Deze Pagina