Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Pff...wat ben ik moe vandaag zeg. En dat terwijl 'k vanmorgen extra lang heb kunnen slapen en vanmiddag een dutje heb gedaan. Nog niet genoeg blijkbaar...Wel lekker dat ml tijdens 't slapen even voor S. kan zorgen, dan lig ik toch wat relaxer geloof ik.

Vanavond nog maar even languit op de bank en verder niets, morgen krijgen we nog weer bezoek hopelijk voel 'k me dan wat fitter.

2. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

AnnaCF Nou om eerlijk te zijn hebben ml en ik een wel ja grote hoofd maar niet extreem ofzo..

zwangels je bent een dag later uitgeteld als mij 😄

Bevallen dames Hoe gaat t met de kraamvisite? Nog steeds mensen over de vloer of valt t mee?

3. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    #4403 boogschutter88, 18 okt 2014
    Laatst bewerkt: 18 okt 2014
    exciting oja heel herkenbaar! Was even weg, en toen ineens kwam dat beurse gevoel terug. Als zwaartekracht extra aan het trekken was :(. Nu is de pijn weg, alleen gaat lopen echt stroef. Of stil staan is eigenlijk erger. O en aambeien, voelde het zitten maar geen last, maar gisteren kon amper normaal zitten. Prikte gewoon. Savond warme douche straal erop en vanochtend was de pijn weg.

snoepje wij hebben pas eer gisteren de geboortekaartjes op de post gedaan. Hebben het lekker rustig gehad, alleen familie geweest. En vandaag en morgen eerste visite gehad.
    Had het echt niet getrokken als er al visite was geweest de eerste week. Voelde me echt niet ik, kon me niet focussend gesprekken gingen langs me heen. Voelde me heel onwerkelijk.
    Voel me nu weer me oude zelf verzerzekerde ik.

ikkie GEFELICITEERD

rxy sterkte :( is niet leuk je kleine hummel zo kwetsbaar te zien. En je voelt je zo machteloos. Maar hij is een goede handen, en voor je het weet kunnen jullie naar huis om jullie gezin compleet te maken. Knuffel voor jou!

snoepje gelukkig is het hoofdje van de baby zacht en kan daardoor makkelijker door de geboorte kanaal ;)
    Komt goed meid! Uiteindelijk komt hij er en ligt hij glibberig in je armen en het enige wat je dan nog denkt is: je bent perfect!

4. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Hier meeste kraambezoek wel gehad, in kraamweek en die week erna (was ml nog vrij) nu nog af en toe wat.
    'k Vond 't heerlijk in de kraamweek, voelde me goed en had er alle tijd voor. 'k Vind het ook helemaal leuk om de kleine meid te showen, iedereen mag haar ook lekker vast houden ('k had vooraf gedacht dat ik daar moeite mee zou hebben, maar absoluut niet eigenlijk).
    En wat zijn we verwend met cadeau's zeg, erg leuk steeds weer.

5. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    noordeling heb ik ook, dacht in het begin hij blijft lekker bij mij. Maar juist het tegenovergestelde, vind het zo leuk dat hij lekker bij iedereen gaat knuffelen en hij is heel zoet in de armen. En ergens denk ik dat hij al dat liefde voelt :p

6. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Wist dat ik nog wat wilde vragen.

- wanneer kan je beginnen met buikspier oefeningen of zijn er speciale oefeningen die je kan doen na de zwangerschap. Hoef echt geen sixpack, heb ik ook nooit gehad. Maar is nu wel slap haha mag weer beetje strakker

Vraag 2
    Wat zijn de bekkenbodem oefeningen heb hier echt niks over mee gekregen. En hoe weet je voel je dat je last hebt en dat het niet meer te maken heeft met je bevalling? Want na 2 weken loop ik nog stroef.

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Buikspieren mag je na 6 weken weer voorzichtig gaan trainen.

Kan je niet aan de fysio of gyn vragen of je mag zwemmen? Dan train je best wel veel spieren tegelijk op een redelijk voorzichtige manier.

Au au au. Mn buik doet pijn, mn rug doet zeer en er komen geluiden uit waarvan ik denk de jungle is er niks bij. En de beeb zit flink naar beneden te duwen.
    Zou het dan toch? Hoop het zo. 😁

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Oeps mn vliezen zijn gebroken

9. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Anna!!!!!! Wauw!!!!!! Jippie!!!!! Super spannend!

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Wauw, zet hem op. Duurt nu niet lang meer.

11. lea

lea Fanatiek lid

Succes Anna! Eindelijk jouw beurt!!

12. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Spannend anna heel veel succes nog fftjes en je heb eindelijk je kindje in je armen

13. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Ikkie gefeliciteerd!!

Anna, yes!! Hèhè, gaat het eindelijk doorzetten! Succes!

Rxy, kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Gooi het er maar even uit hoor!

Boommm, leuk idee van die club...

Hier is het langzaamaan weer meer gaan rommelen na de strippoging, maar mijn gevoel zegt dat baby nog geen plannen heeft om te komen...

14. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes, Anna!!

15. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Goh het doet nu al best pijn.
    En ik wilde net de was gaan strijken 😒

Dom dom had ik twee uur geleden al moeten doen.
    En mn bed is nat. Moest plat gaan liggen maar dat verband was zo doorweekt. Gelukkig had ik die onderleggers naast mn bed gelegd.

16. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

AnnaCF jeeejjjjjjj dat duurt niet lang meer!!! Spannend meid

17. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    anna succes meid, komt allemaal goed, heb je al iemand bij je? Neem aan dat je de VK al hebt gebeld! Ik hoop dat je even lekker onder de douche mag, is toch even lekker.
    Oeoeoe vind het gewoon spannend :D

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Anna succes!!!

19. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    oe Anna! Wat spannend!!!! Succes! Je kunt het!

20. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Spannend Annafc!!! 🎉 zet hem op

Deel Deze Pagina