Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Gelukkig, net een poepluier gehad, haha. Dat je daarop kan zitten te wachten. Dat had ik toch niet verwacht van mezelf.

D heeft weer zn huil uurtje. Ligt te spartelen bij pappa op zn borst.. hoop dat hij zo in slaap valt. Ben gesloopt.

Hoe is het met de dames die nog moeten,? Is er alweer een babby onderweg?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier ook present. M krijgt momenteel de fles en hoop dat ze daarna snel in slaap valt, ik wil ook weer slapen :D

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    bedankt voor jullie reacties!!!
    ik ga het allemaal proberen!
    het wil tot nu toe nog niet lukken! Het rommelt wel in mijn buik! We zullen zien!

kleine man is een zuipschuit! Zit al rond de 80-90 cc! Heeft 22.00 uur de fles gehad, en zit nu weer met hem. Heerlijk zo!
    wat gaat de tijd snel he!!!
    kom op dames die nog moeten! Ben benieuwd wanneer de volgende baby zich aankondigt!

4. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hele nacht buikpijn gehad.... Hoe lang duurt t dan nog?

5. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Ik heb ook continu buikpijn en menstruatie pijn en nu ook een harde buik drukkend gevoel van onder maar het zet niet door..
    denk dat ik straks maar de verloskundige ga bellen want mijn psyche speelt weer op.. ik begrijp ook niet waarom ze me overtijd laten lopen met deze depressie die ik heb :(

6. lea

lea Fanatiek lid

Hier een zeer slechte nacht gehad......na de voeding gaat hij gewoon niet meer slapen.....:(

Ik heb zere borsten van het voeden in ik kan gewoon niet meer......Pff. Mijn man brengt nu de kinderen naar school en straks krijgen we kraamvisite en vanmiddag komt de wijkverpleegkundige op bezoek......weinig tijd om nog te rusten helaas.....

7. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Zo, hier breken de laatste twee rustige dagen aan! Woensdag krijg ik de keizersnede. Super spannend!! Ben zo nieuwsgierig naar mijn kleine mannetje. Nu het hele huis nog even spik en span maken!

@Alle mama's die overtijd zijn.. Heel veel sterkte!! Hopelijk dient de baby zich snel aan!

8. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    #4488 nijntje11, 20 okt 2014
    Laatst bewerkt: 20 okt 2014
    Spannend Bloempje!

Goed dat je weer aan de bel gaat trekken Snoepje.

Heftig he Lea. Ik ervaar het ook,met 3 kom je niet meer aan slapen toe.

Hier ziet de wereld er weer wat leuker uit. Wat een nacht slapen met wat medicijnen al niet met een mens doet :) Ik ben gisteren als een blok in slaap gevallen en mijn lieve man heeft de laatste voeding gedaan, dus ik was pas om 5 uur weer aan de beurt. Gewoon wel 6 uur slaap ineens, dat is echt een unicum.
    Nog steeds snotverkouden en last van mijn blaas, dat wel helaas..
    Vandaag is mijn man jarig, dus een klein feestje. Zijn ouders komen vanmiddag.

9. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Anna en Esje, gefeliciteerd!!

Bloempje, spannend! Wel fijn dat je weet wanneer het komt:)

Meiden die al bevallen zijn, succes met alles! Poe het is wel erg druk met zo'n kleine als ik het allemaal lees;) En toch hoop ik dat er snel een einde komt aan mn rust:p

Hier ook veel last van zeurende buikpijn en rugpijn. Maar dat heb ik al een heel aantal dagen. Ik ga nu ook meer vocht vasthouden. Mn vingers doen gewoon pijn:(

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    @snoepje
    Klinkt niet echt lekker allemaal. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en kan je vandaag rustig aan doen. Goed dat je aan de bel trekt, wordt tijd dat ze je helpen.

@exciting
    Owww dat is zo vervelend, dat niet naar de wc kunnen. Hoop voor je dat alle adviezen helpen en dat je snel weer normaal kan. Gelukkig gaat het met je kleine zuipschuit wel goed :D

@Mamske
    Ow, heerlijk zo'n dutje. Als ik 's middags op bed kruip lig ik er ook zo 2 uur in hoor. Even flink bijtanken. Moet zo nu en dan ook wel want het slecht slapen hoort echt bij de allerlaatste loodjes en toch willen we uitgerust naar de bevalling toe.

@Onzekeremama
    Haha, op zo'n luier kan je dan echt zitten wachten he. Heb dan nog geen baby hier maar de onzekerheid kan ik me goed voorstellen. Gelukkig hebben we in NLde vk, kraamzorg, het consultatiebureau en de huisarts waar we terecht kunnen met vragen :)

@Fenske
    Niks van te zeggen... Zijn het wel krampen die je hebt of een andere buikpijn? In dat geval even bellen met je vk.

@lea
    Laat je lekker verwennen hoor. Desnoods gooi je het bezoek maar wat eerder de deur uit.

@Bloempje
    Haha, jij ook aan de poets? Ik hier vandaag ook. Als manlief thuis is krijg ik nooit zoveel gedaan. Spannend, die laatste dagen aftellen. Moet je woensdag vroeg in het ziekenhuis zijn?

@nijntje
    Wat fijn dat je hebt kunnen slapen en dat de wereld er vandaag wat zonniger uitziet.
    Neem anders een stoombadje (als je dat niet al deed) tegen de verkoudheid. Ik doe altijd een drupje Cinuforce stoomdruppels van A. Vogel en wat kamille in een bak heet water en dan 20 minuten met mijn hoofd onder een handdoek flink stomen. Even de luchtwegen weer opengooien.
    Beterschap ermee.

@wenda
    Die pijnlijke vingers herken ik, vooral aan het einde van de dag. Nog even doorbijten en goed blijven drinken. Overigens werd mij bleekselderij geadviseerd door de vk, dat schijnt het vocht in je lijf goed af te voeren. Misschien helpt het jou?

@hier
    Alles is nog rustig....
    Net wel 2x naar de wc geweest (diarree :)) maar dat heb ik tijdens de zwangerschap al zo vaak gehad dat ik dat niet als voorteken durf te beschouwen. Gisteren was ik niet zo lekker, vandaag iets beter maar nog steeds een beetje een bleh-gevoel.
    Nu flink aan de poets en wat wasjes draaien en dan ben ik er klaar mee en mag de baby komen.

11. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

@Emma86, haha ja ik heb waslijnen tekort!! ;) Ja gelukkig wel, woensdagmorgen moet ik er al vroeg zijn, en tegen de middag hoop ik dat hij geboren is!

12. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Ego berichtje Hier ook nog steeds niks wel veel druk van onder en lichte menstruatie krampjes in de onderbuik en super veel windjes laten (lekker smakelijk) en veel plassen maar nee nog geen baby begin nu wel erg ongeduldig te worden hoor ben erg nieuwsgierig naar de kleine man

13. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    1 week overtijd! Ik ben zooo benieuwd!

Woensdag weer naar de gyn voor een placenta en vruchtwater onderzoek maar ik hoop dat ie er dan al is.
    Vandaag alles maar weer netjes aan kant maken. Gek genoeg heb ik energie voor 2 en kan ik ineens weer veel meer doen. Dus kleintje is misschien toch aan het indalen!

14. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    @Exciting lukt het naar de wc gaan al? Vervelend hoor!

@lea: pfff...lijkt me ook zwaar hoor, ik vind 1 zo'n hummeltje al heel wat. Sterkte ermee.

@Nijntje: fijn dat je goed hebt kunnen slapen, 'k zie ook uit naar 't moment dat 'k weer langer dan 3 uur achter elkaar kan slapen.

@Onzekere mama: gelukkig een poepluier, kan dan echt een opluchting zijn lijkt me.

@Bloempje: wat spannend zeg, wel bijzonder dat je weet wanneer je kleintje komt.

@Wenda: balen van dat vocht joh, succes met de laatste loodjes!

@Emma: succes met poetsen, wel beetje rustig aan doen he! Hopelijk komt de kleine snel.

@Mees en melkos: sterkte k hoop zo dat jullie je kleintje snel te zien krijgen.

Hier: S. ligt lekker in de box, ik heb net even heerlijk de kamer kunnen doen. Nu even bakkie koffie en dan is het wel weer tijd voor een voeding.
    Vanmiddag ga ik even met S. naar 't inloopspreekuur bij cb om te wegen, ben wel benieuwd wat ze nu weegt. Denk wel dat ze aardig gegroeid is, eerste broekjes worden te klein nu. Ondertussen heeft ze jurkjes maat 56 aan (in 50 had 'k geen jurkjes), staat zo schattig!

Nog even vraagje aan meiden die ook bv geven, wanneer beginnen jullie evt. met kolven en uit flesje drinken. Ml denkt dat het al wel kan en dan kan ik een keer wat langere tijd slapen. Iemand ervaring?

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Noordeling, vergeet niet dat je productie er erg van achteruit kan gaan als je nu al voedingen over gaat slaan...

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Exciting. Wat vervelend! Is het inmiddels gelukt?

Bloempje. Wat fijn dat je een datum hebt. Kan je daar echt naar toeleven nu lijkt mij. Spannend!

Mees. Jeetje een week alweer. Nu moet de kleine wel snel komen! Sterkte nog even met de allerlaatste loodjes, nog even en dan heb je ook een kleine hummel op je borst liggen.

Noordeling. Ik ga ook vanmiddag naar het inloopspreekuur, leuk! Laat je weten hoeveel ze gegroeid is? Hier geen bv trouwens.

Hier ook alles goed. M begint nu terug te lachen, zo lief!! Verder doet ze het goed, ze wordt steeds wakkerder en drinkt daardoor ook haar flesjes beter leeg.
    Oh ik had vanochtend zo iets naars. Was even met de meisjes boodschappen doen (is om de hoek) en ik ben al heel lang gestopt met vloeien. Sta ik voor een schap voel ik het ineens langs m'n benen lopen. Gadverdamme ik voelde me zo vies. Heb m'n mandje laten staan en super snel naar huis gegaan. Maar jeetje, vond het zo naar :(

Voor de fv mama's. Hoeveel cc krijgen jullie kindjes nu?

17. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Zo laat weer wat van me horen. Wil steeds wel reageren en lezen maar krijg er de tijd niet echt voor. Dan denk ik ga snel even kijken maar dan komt er wel weer wat tussen.

De voor meiden die de afgelopen week zijn bevallen gefeliciteerd :).

Y is vandaag alweer 8 dagen. We komen nu pas een beetje in een ritme omdat de borstvoeding niet zo lekker liep. Maar gelukkig is de kraamzorg er tot morgen (hebben extra uren vanuit de verzekering). Morgen komt de lactatiekundige langs om nog wat handvaten te geven.

Omdat ik de bevalling als heftig heb ervaren komt morgen de verloskundige langs om hier met mij over te praten. Het is niet alleen de bevalling waar ik mee zit maar ook de tijd om zwanger te raken en de zwangerschap zelf wat me niet in de koude kleren is gaan zitten. Ik hoop dat ik daarna het een plekje kan geven en volop van onze kleine meid kan gaan genieten want het is echt een schatje.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      44,9 KB
      Weergaven:
      0
  18. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Nijntje: Fijn dat je lekker hebt kunnen slapen! Daar kun je echt van opknappen he!

@Bloempje: Wat spannend zeg :) Kun je thuis lekker alles nog klaar maken! Succes alvast!

@Boomm: Ons mannetje krijgt de ene keer meer dan de andere keer! Is dat bij jullie ook zo? Zoals vanmorgen issie in bad geweest. Dan issie te moe om te drinken! Heeft toen 40-50 cc gehad. Maar gisteravond en vanmorgen heeft ie 80-90 gehad! Dus het is echt waar hij zin in heeft dat krijgt ie! Onze eetlust is ook niet altijd hetzelfde! Hij ligt nu heerlijk in z'n wieg te slapen! Ben benieuwd wanneer hij zich weer aankondigt!

YEEAAAHHH!! Ik ben naar het toilet geweest! Wat kan een mens dan gelukkig zijn zeg! hihi! :D
    Moeders had microlaxen op gehaald! Ik denk breng gelijk 1 in, en ik stap van bed af, en ik denk hmmm... Moet ik nu echt naar het toilet? Toch maar even proberen, en ja hoor! Komt het uit zich zelf! Tis toch niet te geloven! Heb het maar niet tegen mijn moeder gezegd, vond het een beetje zielig dat ze apart microlaxen heeft gehaald en dat k ze niet eens nodig had! Dus heb maar gezegd dat het heeft gewerkt! Flauw he! :$
    Nou zo nog even de stofzuiger erover halen, en de rommel opruimen. Dan nog lekker even de ogen dicht! En dan vanmiddag even met mijn moeder naar de stad voor een nieuwe wasmachine. De onze centrifugeert niet meer! Heel irritant! Dus wil een nieuwe :D
    Pff darmen zijn nu wel wat overstuur na al die movicolon en roosvicee laxo! Beter zo dan dat het niet wil!

Fijne dag dames! En weer succes voor de dames die overtijd lopen!

19. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Jes: Wat een prachtig meisje zeg! En ik hoop dat je iets aan het gesprek hebt met je VK! Fijn dat ze dat doet!
    De tijd gaat snel he! Heb ik ook, wil zoveel op een dag doen.. Maar poeh die tijd he! Niet normaal meer! Geniet van jullie meisje!

20. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto, jes!

Ik ben zo moe vandaag en mijn arme man is net als een zombie naar z'n werk geschuifeld volgens mij. I. was niet in diepe slaap te krijgen, steeds weer wakker en dan was het weer geluiden maken, gaan huilen en dan happen als je d'r vast had. Maar eten haalde ook niets uit. Uiteindelijk is ze toch rustig geworden en in slaap gevallen maar toen was de nacht ook al weer bijna voorbij, pfft. En natuurlijk ligt ze nu wel heerlijk rustig te slapen. Ga zo maar even een dutje doen, even bijtanken.

Deel Deze Pagina