snoepje was trouwens echt geen aanval ofzo, hoop niet dat en me verkeerd begreep. Is iets wat mijn moeder altijd tegen mij zegt en vind het echt zwaar PIEP dat ze je zo links laten liggen. Klaag hier lekker door als je het zwaar hebt. Hopelijk kunnen we je tot het einde er door heen slepen. En kan je echt niet vragen of een andere VK je ziet bij je volgende afspraak? Heel veel sterkte, en als huilen oplucht ook gewoon doen. Beter dan het binnen houden. Grote knuffel voor jou exciting haha ben dus niet de enige die de kinderwagen onderschatte alleen kreeg ik eerst de maxi cosi er niet af en daarna er niet meer op hihi. yupgup bedankt voor je uitleg. Echt kan dat even duren voor de nachtvoeding eruit is? O.. Haha Haha klopt kwam even binnen vallen in het kolf onderwerp Pff wat een hel vanmiddag me stiefdochter ophalen. Kleine hummel werd natuurlijk precies wakker toen ik de deur uit ging. Dus dat was huilen in de auto. Mijn moeder was ook mee, dus die ging me stiefdochter op wachten bij school en ik ging voeden in de auto hahaha tja ook dat Hoort bij mama zijn Maarja moet wel wat op verzinnen, of ik moet hem dan wakker maken? Iemand tips. Ik ben toch ruim een uur bezig met haar van school halen en weer naar huis. (Ze zit nog bij haar moeder in de buurt op school, hopelijk binnenkort hier in de buurt en dan valt de afstand mee, is om de hoek) Pff nu ook knallende koppijn
Ik zou even kijken hoe het vaker gaat, en dan eventueel inderdaad hem wakker maken en voeden voordat je vertrekt. De pauzes tussen de voedingen worden op een gegeven moment natuurlijk wel wat langer....dan wordt het wat makkelijker..... Een uur onderweg is wel pittig. Ik merk als ik ga lopen met de kinderwagen dat hij altijd wel lekker ligt te slapen.....dus dan maar lopend naar school, maar dat is hier 800 m ben dus Max. Een half uur weg in totaal...
boogschutter helemaal niet als aanval ervaren ben juist enorm dankbaar voor het advies dat me hier gegeven wordt en de boost die ik er dan van krijg. Morgen heb ik sowieso een andere vk en wil gewoon nu echt koppen met spijkers slaan. Als ik niet zo depri was had ik echt gezegd laat me maar lekker overtijd lopen maar zo gaat dat niet 1 dag over tijd is voor mij nu teveel.. ik weet zeker dat het beter zal gaan als de kleine er uiteindelijk is, maar dan moet ie wel komen heb net maar wat ananas gegeten hopelijk doet het wat. Net wel een zeurende onderbuik en t lopen gaat moeizaam gaat gepaard met soms hevige steken onderkant. Maar voor de rest nog niks verloren geen drupje vocht of bloed..
Auw! Steken in mn liezen die doortrekken naar mijn bovenbenen... uk is ook zo ontzettend druk.... herkenbaar? Toevallig een teken van een naderende bevalling? Roep maar even heel hard JA, alsjeblieft
JA!!! laat de baby's maar komen dames! Snoepje, knuffel. Hopelijk dient de kleine zich snel aan en kun je herstellen....het is zo waardeloos als je je depri voelt.
Hier zit h. Eindelijk op zijn geboortegewicht. Zijn mijn zere borsten niet voor niks haha. Vandaag toch nog wel goed de dag doorgekomen uiteindelijk. Ben benieuwd wat de nacht ons brengt. Hopelijk een boel rust
Y heeft volgens mij haar regel dag vandaag. Komt steeds vaker om te drinken. Ze ligt nu ook al weer aan de borst. Papa kan nu mooi slapen. Vannacht kolf Ik af en dan krijgt ze een fles bv van 90cc. Hopen dat ze zo nog een paar uur Door slaapt dan kan mama ook plat.
Ik wordt net wakker met behoorlijke pijn onderin. Dacht dat het me darmen waren omdat we gister chinees hadden gehaald, maar de pijn blijft. Zou het dan beginnen?!
spannend mees!!! Hoop het voor je!!! hier krijgt ons mannetje de fles weer. Tis echt een zuiplap!! Pff ik vraag me af waar hij het allemaal laat!! zo nog lekker even slapen!
O k hoop het mees, spannend hoor. Hier ook bezig met voeden, hopelijk slaapt S. zo nog even lekker verder.
Zo meiden wat is er hier een hoop gekletst. Ik lees mee maar geen tijd om te reageren.. gister is een vriendin van ons overleden. Dus vandaag het bloemwerk daarvoor maken, en vanmiddag visite. Dus drukke dag. D heeft zijn dreinuurtje, en wij zijn eigenlijk gewoon te laat naar bed gegaan.. 2.00. En dat merk ik nu aardig :'( Even heel raar misschien, maar ik moet dus straks 2 uurtjes weg naar de groothandel en d. Blijft bij papa.. en ik vind het doooodeng...... stom he.
Onzekeremama gecondoleerd. Ik heb even vlug bijgelezen. Dames die nog moeten bevallen. Zet um op. Hier is het echt even druk. Kleine man doet het goed maar heeft echt een omgekeerd ritme. In de avond en nacht veel voeden.
Pffff, gisteren flink aan de poets geweest en dat voel ik nu dus goed.... Maar beneden is alles lekker schoon! Ik ga zo lekker nog een uurtje (of 2) slapen denk ik, ben nu alweer moe. Vandaag dus geen energie om op iedereen te reageren. Straks nog even op de valreep naar de dokter, kan al een paar weken niet op 1 knie zitten. Uitgerekend nu en dat vind ik best vervelend. @exciting Fijn dat je weer naar het toilet bent geweest! @Onzekeremama Gecondoleerd @netmama's Ik lees van alles over bv/fv en regeldagen en vermoeidheid. Hoop dat jullie vandaag wat meer rust kunnen pakken. Gooi desnoods het bezoek de deur maar uit hoor, of zeg het helemaal af. @dameswaarbijhetrommelt Hopelijk zet het zo door! Tijd voor een baby erbij! Hier rommelt het niet, voel nog niks.
Hier ook een op de valreep naar de dokter, heb inmiddels zo'n zwaar gevoel op de longen, hoest groen slijm, keelpijn.... dat bevalt vast niet zo lekker, loop nu al onwijs te hijgen en te puffen. Hoop dat er wat aan te doen is voor de bevalling.
hoi allemaal, ik zag dit topic en dacht misschien kan ik er nog bij. is wel echt op de valreep haha over 2 dagen ben ik uitgerekend. vind het nu wel spannend worden en voel me ook echt verliefd op mijn babytje in mijn buik, zo appart. ik wil zo graag mijn huis schoonmaken maar heb er gewoon echt geen kracht voor.. gelukkig is het niet heel vies maar een stofzuiger en dweil erdoor heen zou fijn zijn maar lukt me gewoon niet, ben al uitgeput als ik op sta hebben meer dat ? En natuurlijk van harte gefeliciteerd aan alle mama´s die bevallen zijn !!
Gecondoleerd Onzekeremama. Fenske: succes, ik hoop het ook voor je. Spannend Mees, ben benieuwd! Wordt wel tijd toch ? Beterschap Yupgup.. ik ken het helaas, hier is inmiddels het hele gezin geveld En mijn schoonouders en zwager, schoonzus en kids hebben het ook schijnbaar. Het is een hardnekkig virus.
Onzekere mama, gecondoleerd! Yupgup en Emma, vervelend zeg. Hopelijk is er wat aan te doen. Ik hoop het voor je Mees! Spannend Fenske, zou mooi zijn Welkom Ligakoekjuh! Je bent net zo ver als mij Hier doe ik het huishouden nog wel. Maar wel in kleine stapjes. Elke keer even rusten tussendoor. En ik dwing me er ook wel een beetje toe want de hele dag op de bank hangen ga ik me ook niet echt beter van voelen. Verder is hier alles nog steeds rustig. Heb alleen last van zere vermoeide benen Kan er ook nog wel bij