Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Welke kinderwagen hebben jullie exiting? Hier staat ie ook al opgemaakt, kon het niet laten.
    Maxicosie is idd wel handig om even te oefenen, al is het niet heel moeilijk hoor.

Hier komt zo de vk. Ik voel al bijna de hele dag geen leven en maak me toch een beetje zorgen, ondanks dat het waarschijnlijk niets is. Maar met de angelsound kon ik ook geen hartje vinden. Dus voor mijn geruststelling toch maar ff gebeld

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hahaha ja een crime he exciting, autostoeltjes en kinderwagens enz.... heeft hier wel twee maanden geduurd voordat vriend het zonder mij kon, haha!

Wbt bedje, ja heel blij mee! Het is het Gulliver bedje, lekker open :) die andere had een dichte voor- en achterkant maar dat werd zo'n blok in onze kamer... die ander gaat nu weer op de weggeefhoek 026 op FB.... dus wie nieuwsgierig is of hem wil..... pb me ff ;)

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Wintersun! Wij hebben een mutsy! En jullie? Onderstel is zwart. En de rest is zilver/grijs en binnen voering blauw! Erg mooi, ik maak wel eens een foto!
    Wat spannend zeg.. Ik ken je gevoel! Ons mannetje is gedraaid en voelde daarom minder leven. Maar is wel even wennen! Maar als je indd de hele al geen leven voelt dan even bellen! Beter te vaak dan 1x te weinig toch! Hoelaat komt ze? Laat je weten hoe het is gegaan! Succes, het zal wel niks zijn!

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ze was nog ergens mee bezig en dan kwam ze mijn kant op, dus weet niet hoe laat ze komt.

Wij hebben de bugaboo frog, in het oranje (vloekt lekker met roze)
    Bij J hadden we de mutsy transformer (zelfde als de transporter maar dan 3 wielen) alleen die vond ik helemaal niets, reed totaal niet lekker en het voorwiel draaide niet lekker mee. Was wel twee de hands, dus zal daar door wel komen.

5. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Spannend wintersun, hopelijk is het inderdaad loos alarm!

Hier ook filmpje moeten zoeken hoe het onderstel van de kinderwagen ingeklapt moet worden, was eigenlijk heel simpel natuurlijk.
    Net ook kinderwagen opgemaakt, kon het niet laten. Al wil 'k nog een andere kleur dekentje, die leuk past bij de luiertas.

Maxicosi in auto zetten moeten wij inderdaad ook maar eens een keer oefenen. Nog niet eerder aan gedacht.

6. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ wintersun hopelijk is het niks
    Lijkt me heel naar als je geen leven voeld en ook het hartje nog eens niet kan vinden.

Hier is ze vrij rustig al vanaf dat ik der kan voelen maar heb dan ook me placenta aan der voorkant. Maar meestal als ik der een paar uurtjes niet gevoeld heb en ik ga rustig zitten komt ze wel weer.

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Vk is geweest, hartje doet het goed maar voor de zekerheid toch naar het ziekenhuis voor een ctg. Nu op mijn pa wachten om ons te brengen.

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oke! Fijn dat ze toch het zekere voor het onzekere willen doen! Succes!

9. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Das even schrikken wintersun! Maar goed dat ze nog even extra willen kijken! Hoop dat alles in orde is!

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Heh kak Wintersun, daar hoop je niet op... heb je haar inmiddels ook niet weer gevoeld?

11. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Hey dames

Vandaag controle gehad van onze 2 kleine kanjers
    Ben vandaag 27.1 en ik wordt ingeleid met 37 weken, dus nog een kleine 10 weken. ( ergens rond 16 oktober )

Kindje A loopt qua groei 7 dagen achter, en weegt 1009 gram
    en kindje B loopt qua groei juist weer 9 dagen VOOR, en weegt
    1233 gram.

Verder gaat alles goed, alleen extreem veel pijn waar niks aan te doen valt, helaas.

12. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wintersun wat fijn dat ze het hartje kan horen, succes zo in het ziekenhuis!

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Yupgup, nee heb r nog niet gevoeld, maar de vk zag wel mijn buik bewegen. Normaal voel ik r de hele dag door. Dus dit is echt niet fijn.

Welkom sjanniee, een tweeling, leuk!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij zijn veilig aangekomen. Villa is prachtig, stralend weer, helemaal top. N heeft zich ook voorbeeldig gedragen in de auto. Kom vanavond weer even bijlezen!

15. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Sterkte wintersun! Houd je ons op de hoogte?

16. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Bedankt meiden voor de complimenten! :)

Yupgup, wat lief van opa! Leuk hoor!

Pampers, 2,5 pak nr 1 hebben we al. De rest zien we later wel

Eruit gaan, zeker belangrijk! Ik heb er ook niet altijd de puf voor, maar merk dat het idd erg goed doet :) vanochtend met zl, een vriendin en haar zoon naar een kinderboerderij/speeltuin geweest. Was zo leuk! Echt genoten. Daarna wel heel erg moe. Vanavond nog even wat drinken met een vriendin. Het is eigenlijk wat veel, maar het is fijn om mensen te blijven zien :)

Verder weet ik niet meer zo goed wat er allemaal geschreven is..

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    heel veel plezier!

18. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Spannend wintersun! Sterkte!

19. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    We zijn weer thuis. Alles was goed. Hartje klopte mooi sterk en op de echo was genoeg vruchtwater te zien. Ook ligt ze met haar koppie naar beneden.
    Waarschijnlijk voelde ik haar vandaag niet omdat ze aan het draaien was. Dat was iig de verklaring van de vk in het zh. Ben weer helemaal gerustgesteld.

20. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

@wintersun

Buiten dat ik een enorme angst heb voor de bevalling heb ik ook een aantal andere dingen aan me hoofd die meer de psychische kant op gaan... ik had daar al een topic over geopend en zelfs contact gehad met een VK die hier ook vaak online zijn maar de angst blijft gewoon. Ik moet iemand echt persoonlijk spreken en me hart luchten wil dit probleem verholpen worden. Laat ik even duidelijk voorop stellen dat ik echt absoluut blij ben met de kleine die nu heerlijk aan t bewegen is.. maar door alle kwalen heen die ik al vanaf de eerste moment heb dat ik ontdekt heb dat ik zwanger ben tot op heden ben ik gebroken :( genieten van me zwangerschap durf ik niet.. (daarom dat ik nu pas bezig ben met alles voor de kleine kopen enz) om met de deur in huis te vallen door alle kwalen die ik heb en de angst heb ik geen band met de kleine... ik schaam me hier best wel voor want was is nou mooier dan een kleine mensje dat van jou is die je voelt bewegen enz. Maar ik heb zoiets van "boeiend" het zal wel.. ik moet er soms om huilen en voel me nu al een ontzettende slechte moeder :( me man en ik wilden juist heel graag kinderen en na 5 maanden is dat ook gelukt en het besef is er gewoon nog niet.. ook niet na een enorme toeter waar ik nu al mee zeul en ook niet na de 2 keer 4d echo's die ik achter de rug heb. Ik probeer echt elke dag te genieten maar ik voel me meer een lopende zoutzak dan een aanstaande mama die lekker een baby kamer fixt enz. Het zit er echt diep in en daarom hoop ik ook dat het wat helpt zo een gesprek met de VK.

Sorry voor de lap tekst maar hoe meer ik erover praat Hoe meer t wel oplucht. :)

@exciting

dat is wel vroeg inderdaad en ook nog in de zorg :D maar ik doe het rustig aan! Ik moet ook 6 weken van te voren op verlof omdat ik best wel vaak ziek ben geweest. Maar weet je het maakt mij niet uit. Ik zit nu al te kijken hoe ik die 3 weken arbeid moet doorkomen.

Deel Deze Pagina