Pff hier al een paar keer vanavond gigantische pijn in mn rug. Wordt steeds erger en trekt dan weer weg. Het trekt ook een beetje door naar mn buik. Het duurt niet heel lang, maar echt fijn is het ook niet. Hoop maar dat het doorzet..
@ boeffie en bloemetje van harte gefeliciteerd met jullie kindjes. @geluidjes ja echt grappig dat je daar wel wakker van wordt. De baby slaapt overigens ook door mn wekker haha. Wenda spannend. Zou geweldig zijn als het doorzet. @hier zo vandaag laatste nacontrole van de vk aan huis en ze heeft me verlost van een meer dan iritantr hechting Mn bloeddruk is nog steeds hoog 140/85 En heb nu ook weer verhoging (38.4) en vreselijke spierpijn. Maar geen stuwing. Gelukkig is mn moeder hier en dat gaat mega goed gelukkig. Morgen de kraam alweer voor het laatst. Time flies.
Uitkijken met koorts he, Anna. Ivm borstontsteking of ontsteking van baarmoeder. Als je je snel zieker voelt wel aan de bel trekken....(mijn kraam hamerde daar nogal op)
Proficiat Boeffie! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de laatste dagen begint N. af en toe een klein geluidje te maken ja, zooo schattig. Ook lijkt ze soms te lachen, maar dat kan ook nog de reflex zijn, we weten het niet zeker. Ik ben nog steeds niet blij, manman, ik krijg steeds meer last van de verzakking. Doet nu gewoon pijn als ik zit/sta of loop. En dan te bedenken dat ik net na de bevalling helemaal nergens last van had Pffft.. alleen liggen op de bank met de benen omhoog verlicht het wat. Allemaal door die stomme griep (in combinatie met verslapte benedenboel door de bevalling gok ik). Ik wil gewoon leuke di gen doen met mijn jongens en met ons meisje wandelen.. maar dat gaat gewoon echt niet.. hopelijk trekt het snel wat bij, anders van de week toch maar weer bellen met de bekkenfysio. Bah.
Balen nijntje....niet leuk zo he.... Lopen wil hier ook niet zo en vanaf maandag moet ik aan de bak met psz en basisschool met de oudste twee.....pff zal afzien worden.... ik heb meer lst van bekkenpijn, rechter bilspier doet erg veel pijn. Ik wil ook leuke dingen doen.... Verder doet ons ventje het goed gelukkig! Geen lachje gezien nog....wel meer oogcontact....dat is ook al leuk....
Boogschutter. M kan lachen sinds een paar dagen. Zo lief, smelt helemaal. Ook is ze inderdaad alerter. Noordeling. Wat een verademing hè, infacol? Werkt hier ook goed. Wenda & Yupgup. Vervelend joh, dat lange wachten! Hebben jullie netflix? Heb ik uren naar gekeken toen ik in het ziekenhuis lag na de geboorte van N & M. Hier gaat het goed. Ben vandaag ontzettend duizelig geweest de hele dag, heel naar gevoel. Zijn dus ook niet weggeweest. Wel kraambezoek gehad. Ben er nu eerlijk gezegd wel weer een beetje klaar mee Maar we hebben echt nog lang niet iedereen gehad. M is verder weer prima in haar hum de laatste dagen. Verkoudheid is echt helemaal over nu. Ze is verslaafd aan de boxmobile, kan er uren naar staren haha, helemaal gebiologeerd, super schattig. N heeft vandaag rond de tafel haar eerste stapjes gezet. Ben zo trots
♥ Zwanger ♥ Melkos (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Oktober 2014 - Jongen! Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing! Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Wenda (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Miepjb (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Oktober 2014 - Meisje! Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Roosviceetje (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Oktober 2014 - Meisje! 3 Meisjes 1 Jongens 4 Verrassingen ♥ Bevallen ♥ Stina83 (31 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5) Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6) Wintersun (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 21 September 2014 (37.5) Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 23 September 2014 (38.4) Mienma (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ Q. ♥ op 28 September 2014 (38.5) Noordeling (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 29 September 2014 (37.5) Nijntje11 (35 jaar) derde kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 30 September 2014 (39.4) AngelaV (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.1) Pasta (40 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ P. ♥ op 01 Oktober 2014 (39.6) Mamajen (28 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 03 Oktober 2014 (40.0) Lea (30 jaar) derde kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 04 Oktober 2014 (38.6) Moon77 (37 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.2) Boogschutter88 (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 04 Oktober 2014 (40.0) Sylph (33 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 05 Oktober 2014 (39.6) Onzekeremama (21 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ D. ♥ op 08 Oktober 2014 (39.3) Lizzie086 (27 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ D. ♥ op 08 Oktober 2014 (39.0) Satire (30 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 09 Oktober 2014 (39.0) Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 10 Oktober 2014 (39.2) 0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 10 Oktober 2014 (39.1) Exciting (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 10 Oktober 2014 (37.2) Marrie28 (35 jaar) derde kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 12 Oktober 2014 (39.6) Sitalita (27 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 12 Oktober 2014 (41.0) Jes89 (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ Y. ♥ op 12 Oktober 2014 (40.3) Saar82 (31 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 13 Oktober 2014 (41.0) Tecla (39 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ O. ♥ op 14 Oktober 2014 (39.1) Rxy88 (26 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 15 Oktober 2014 (38.0) Esje13 (27 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 16 Oktober 2014 (39.5) Ikkie97 (33 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 17 Oktober 2014 (40.2) AnnaCF (27 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 19 Oktober 2014 (41.2) Mees90 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 21 Oktober 2014 (41.1) Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 22 Oktober 2014 (39.2) Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 23 Oktober 2014 (40.4) Loenaa (27 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 24 Oktober 2014 (39.5) Fenske (35 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 24 Oktober 2014 (39.5) Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 25 Oktober 2014 (41.0) Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan
Zo bovenste lijstje begint echt lekker kort te worden. Meiden die er nog op staan, veel succes met de laatste loodjes! Vandaag voor 't eerst gekolfd en ml heeft dit aan S. gegeven. (Nadat ze eerst één kant bij mij had gedronken) ging goed. Nu af en toe blijven doen, zodat ze went aan af en toe flesje en kan ik ook af en toe een keer iets langer dan 3 uur weg blijven. Zo laatste voeding geven en dan lekker slapen, kijken hoe S. 't vannacht weer doet, afgelopen nacht vier en half uur en daarna vier uur tussen de voedingen, mag vannacht wel weer...'k ben benieuwd.
@lea klopt idd maar mn borsten voelen heel soepel. Baby drinkt ze goed leeg. En het vloeien ruikt niet heel raar, Blaasontsteking is ook al uitgesloten. Het kan temaken hebben met mn toch wat dubieuze hoge bloeddruk. Zo ik kan weer op mn buik slapen heeerlijk
Ha meiden! Pff, wat is het heftig zeg, zo'n eerste kindje! Het is heerlijk, maar ik moet echt wennen aan alle veranderingen in ons leven. Heb dus ook helaas geen tijd gehad om uitgebreid bij te lezen, sorry! Meiden die bevallen zijn: van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van jullie kleintjes! Meiden die nog aan het wachten zijn: succes met de laatste loodjes, pittig hoor! T. doet het heel goed, hier. Hij eet goed (hoera, bv lukt!), komt goed aan, en hij gunt ons tot op heden ook af en toe nog wat nachtrust, dus *blij!* Merk wel dat ik het heel lastig vind om een beetje in een 'ritme' te komen sinds de bevalling. Ik vergeet soms mijn eigen maaltijden (gisteren ontbijt, vandaag lunch, zucht), en ook het huishouden weer op de rit krijgen vind ik lastig. We hadden gelukkig een hele fijne kraamverzorgster die de boel goed draaiende heeft gehouden. Vl en ik proberen het nu op te pakken zoals zij het heeft achtergelaten, maar het valt ons best zwaar. Zijn er meer die hier moeite mee hebben? Voor nu: welterusten, op naar een paar uurtjes slaap totdat de kleine zich weer aandient voor een voeding!
Yes S. heeft weer vijf en half uur geslapen! gaat echt de goede kant op zo Nu aan t voeden zo nog even verder slapen.
Het is rustig hier. Hier was het vannacht weer voeden om de 2, 5 a 3 uur. Kijk er naar uit dat hij wat langer gaat slapen. Ik ben vandaag voor het eerst alleen straks met de 2 kids. Papa moet voetballen. Vind het wel spannend eigenlijk.
Hallo iedereen, Ben even een tijdje stil geweest, laatst had ik 15 oktober geschreven dat mn vliezen waren gebroken zonder weeen te hebben. Die nacht begonnen langzaam mijn weeen. Om 8u in de ochtend mocht ik naar het ziekenziekenhuis, alleen een badbevalling zat er niet meer in wegens te lang gebroken vliezen, dus werd het ineens medische allemaal. Kreeg buiten de gewoonlijke weeen ook hele heftige steken in mijn onderbuik waarvan ik niet wist waar ze vandaan kwamen. Rond 12u vonden ze het niet snel genoeg gaan en kreeg ik er weeen opwekkers bij, en toen ging het heel snel. De steken waren niet uit te staan waardoor ik zo hard ging persen om van die steken af te komen. Na 2 x persen was hij er uit. We moesten 24 uur in het ziekenhuis blijven met mn kleine mannetje voor eventuele infecties. Volgende dag lekker tegen de avond naar huis gegaan. Net toen we wilden genieten werd onze mannetje de volgende dag heel erg geel! Ik gaf het aan bij de kraamzorg maar die vond het wel meevallen, heb toch de verlos gebeld en na het bloedprikken kwamen zijn bloedwaardes op bilirubine zo hoog uit dat het zelfs boven de bloedtransfusie lag! Wij met spoed naar het ziekenhuis waar hij toch eerst onder 4 lampen werd gezet om te kijken of het zo ook zou werken. Gelukkig reageerde hij er goed op en mocht er zo telkens een lampje af totdat hij geen lamp meer nodig had. Daarna nog 1 nachtje in het ziekenhuis om te kijken of hij het zelf ook kon en eerst ging het goed toen gingen zijn waardes weer omhoog en de volgende dag weer omlaag! Nu zijn we lekker thuis na heel veel spanning en angst. Heb me kraamtijd in het ziekenhuis moeten doorbrengen met heel veel tranen. Nu gaat het goed lijkt het. Morgen nog een keer bloedprikken en hopen dat het nog steeds goed gaat..
Gefeliciteerd Rosje! Als je even je gegevens (eerste letter, datum en aantal weken) doorgeeft zet ik je erop! Zelfde geldt voor Emma!