@rosje wat erg zeg dat hij zo geel werd en naar het ziekenhuis moest. En wat stom van de kraamhulp 😤 Hopelijk kan het genieten nu echt beginnen. @de lijst bijna alle beebjes zijn er succes dames die nog wachten. @hier Baby gaat heerlijk vandaag preciee en week oud en hij zit alweer 200 gram boven zn gboortrgewicht. (2830-3040 gr) T wordt echt een baby nu. Met zn geboorte was hij best wel mager en nu krijgt hij lekkere papwangetjes. Zo schattig.
Oef rosje, wat een heftige start... hopelijk gaat het morgen gewoon lekker beter. Sterkte en geniet van je kindje!
Even een vraagje vielen jullie ook zo snel af? Ik was 30 kilo aangekomen, SLIK... Maar ben nu al 14 kilo kwijt in een week tijd. Val gemiddeld 1,5 kilo pd af en eet echt meer dan voldoende en super gezond. Als ik vergeet te eten dan propt me ma er namelijk gewoon nog wat extra in.
Ons kindje heedt helaas een verkort tongriempje. Nog meer mama's met dit.probleem? R. kan hierdoor niet goed zuigen.
Heftig Rosje! Gelukkig gaat het nu de goede kant op zeg. Alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat je het een plekje kunt geven en nu kunt gaan genieten. Annanee, was dat maar zo, hier gaat het niet zo rap. Maar daar heb ik me wel op ingesteld, de vorige keren had ik ook wel een jaar nodig voor alle kilo's. Ik krijg wel meer vorm. Sinds vandaag voor het eerst zicht op de onderkant van mijn buik. Zit ik net tevreden te bezien dat ik maar een paar kleine plekjes tijgervel heb gekregen, zie ik ineens (ja nu pas dus) dat ik een hele tijgerprint over het bovenste gedeelte van mijn vagina heb?? Helemaal onder mijn buik dus?? Nog nooit gehoord dat dat ook gebeurt... Nou ja. Ik zit er niet zo mee, maar vind het er maar raar uit zien.
Ik was dit x maar rond de 12 kilo aangekomen. Maar pas wel al een paar oude broeken, maar nog niet alles. Heb ook nog niet op de Weegschaal gestaan omdat ik die zelf niet heb. Maar goed ook haha. Me vorige zwangerschap was ik 25+ aangekomen en dat vloog er toen ook met de dag af..
Zo wat een vervelende start rosje. Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Kilo's, km was maar 4 kg aangekomen na de bevalling 5 kg onder mn start gewicht ( toch nog klein voordeel al dat maagzuur) nu dus flink bij eten.
Aah wat rot zeg rosje..heb je niet echt een leuke kraamweek gehad dus..hopelijk kun je nu wel een beetje genieten! Hier gaat het ook lekker met de kilo's..was 7 kg aangekomen in de zwangerschap en ben er nu al 12 kwijt
Ik ben benieuwd hoe het nu bij mij met de kilo's gaat! Bij zoon 14 kg aangekomen, 10 er in de kraamweek af, daarna alleen maar aangekomen..... Nu 11 kg erbij. Ik gok op minstens 6 er direct af en nog 1 a 2 in de kraamweek... hopelijk kan ik me nu inhouden qua eten. Heb na de bevalling van zoon zo lopen bunkeren!!
Gefeliciteerd rosje! Hopelijk nu wat rustiger vaarwater voor jullie... Hier nog een kilo of 4 over van wat ik aangekomen was in totaal 13,8 aangekomen. Ben benieuwd hoe snel ik de rest kwijt ben. Vorige keren zijn er iedere keer wel wat kilootjes blijven plakken.....
Hier nog steeds aan het wachten.... Sinds gisteren doet mijn rug ontzettend pijn, kan niets meer dan zitten, liggen en staan/lopen. Als het morgen nog zo is bel ik de verloskundige.
Vervelend Zwangels! Nog even, kan nu niet lang meer duren voor je. Maar als je zo veel pijn blijft houden, zou ik ook ff bellen.
@bloempje: Hier niet! Maar dat kunnen ze inknippen toch? mijn broertje heeft het ook gehad, maar hebben ze niet ver genoeg ingeknipt. Die kan nu de R niet zeggen.. @rosje: Gefeliciteerd! Fijn dat jullie weer thuis zijn! Kilo's: Ik ben ongeveer 10 kg aangekomen. En moet nu ongeveer nog 2 kg, dan zit ik op mun oude gewicht. @Zwangels: hoop voor je dat het door gaat zetten! Hier vanmorgen visite gehad! Vanmiddag naar mijn ouders geweest.. Daar spelletjes gedaan met zn allen! Was gezellig. Alleen begon ons mannetje erg onrustig te worden! Heel vreemd, tis echt overdag dat ie huilt en jengelig is. Ook spuugt ie sinds gister veel meer dan eerst. Erg vervelend! Hij slaapt nu eindelijk! Hij heeft erg die zuig reflex! Dan heeft ie drinken gehad, en dan een half uur later ofzo dan begint ie weer te jengelen, maar als ie dan melk krijgt dan krijgt ie weer teveel en komt het er weer uit, en als ie de speen in zn mond heeft dan issie stil. Hij wil dan echt zuigen. Soms wel frustrerend hoor, dan denk ik tsja wat wil je nou?? Zo moeilijk, ondanks de baby taal! Maar goed, hij slaapt nu weer na een buik massage! Heeft hem vast weer iets dwars gezeten. Ik had een topic geopend over aambeien,,,en daar was iemand die zei, otrivin neusspray erop sprayen dat helpt! Dus dat heb ik sinds gister gedaan, en dat helpt dus ook echt!!!!!!! Eindelijk!!!!!!! Het vloeien wordt al een stuk minder! Wel fijn! En het beurse gevoel gaat nu eindelijk ook weg! De hechtingen zitten er nog wel in, hoop dat die gauw eruit gaan! Anders de VK maar even bellen! Nou ik ga mijn ogen ook even sluiten.. Ben zo moe! Pff
Even een borstvoedings vraag. Ik heb L om 19:00 borstvoeding gegeven 2 borsten en bij elkaar 40 min gedronken. Nu wou ik hem weer geven om 22;00 maar meneer slaapt gewoon door en is niet geïnteresseerd. Moet ik nu gewoon afwachten tot hij zich zelf meld? Of straks weer proberen? Word er zo onzeker van!
Dames die zijn bevallen GEFELICITEERD! rosje wat een heftig verhaal zeg, heeft de kraam nog haar excuses aangeboden? Of ga je nog een klacht indienen? Lijkt mij een beginners fout? Gelukkig gaat het nu beter met de kleine en daar het om, goed dat je naar je mama instinct hebt geluisterd! anna hier alles kwijt en -2kilo! Geef je borstvoeding? Dan val je zowizo meer af, kost veel energie. Haha alleen maar meer reden voor mij om BV te geven, en omdat het gezond os natuurlijk las dat als je BV geeft je lichaam 500 calorieën meer nodig heeft!! 😳 heb ook zoooo een honger. Lijk wel weer zwanger haha alleen blubbert het wel rond me buik moet maar is beginnen met wat oefeningen 😴 zwangels hoop dat het doorzet! exciting wij waren ook bij mijn ouders vandaag en onze kleine man was ook niet stil te krijgen, en als hij even zijn ogen dicht deed was het maar voor hooguit 10 min. Mijn moeder dacht dat het kwam omdat hij in een nieuwe omgeving was, alles ruikt nieuw, nieuwe geluidjes waar hij dan wakker van schrikt. En voor het eerst in de kinderwagen wieg. Misschien heeft ze wel gelijk? Was wel sneu me moeder kon hem eindelijk vasthouden (hij was even stil) en toen begon hij te huilen van de honger haha kon ze hem weer niet knuffelen. Dat zuig behoefte herken ik ook, gaf je nou BV, want kan ook een regeldag zijn? (Sorry als je al is hebt gezegd of je BV geeft, mijn hoofd zit echt vol de laatste tijd) Dames die overdatum overtijd oververmoeid overhetlangwachten...enz Jullie zijn er bijna! Geniet nog even van de tijd die je nog saampjes hebt met je man/vriend en de aandacht die je nog aan jullie andere kindjes kan geven. snoepje hoe gaat het met je? En met de BV al wat op gang gekomen? En ik: Pff oei mijn borsten doen pijn en zijn vol 😁 vandaag dus nadat de kleine man 4uurtjes had geslapen vanmiddag een huilerig mannetje bij mijn ouders. Wel heerlijk pizza daar gegeten en was heel gezellig maar niet echt ontspannen. Nu thuis en ligt de kleine man zoet te slapen in de box... Hoopt dat het vannacht zo blijft. 🙏 Ik dacht lekker weekend, na de voeding van 8:00 slaapt de kleine nog wel even door.. Nee hoor klaar wakker en wilde naar beneden, ook was zijn plas helemaal op zijn rug gekomen en in zijn romper geen idee hoe die dat voor elkaar kreeg, zat maar weinig tijd tussen het verschonen, zat zowat aan zijn nek zo sneu. En me stiefdochter was een kleine drukte maker vandaag, en overal een bijdehand antwoord op, was de kleine ook aan het verschonen, en klaar aan het maken om naar mijn ouders te gaan loopt ze langs zegt ze O gaat T. ook mee naar je ouders? Keek haar aan en dacht even dat ze een grapje maakte.. Argh pff wat een dag.. Ga zo maar voeden en me borsten legen en dan hopelijk lekker slapen. 😴 Slaaplekker dames en sorry voor de gene die ik ben vergeten...
rxy zo die had dorst haha ik hou een maximum overdag aan van 4uur (ook omdat mijn borsten dan gaan lekken en ze dan strak en vol zijn 😁 en snachts 5 a 6 uur ook Als max. Ook omdat ze nog zo klein zijn. Maar zou het even aankijken tot 00:00? En dan even verschonen worden ze meestal wakker van. Is hij inmiddels al wakker?
Wij zijn k lekker op pad geweest vandaag. Eerst wezen wandelen in de bos, toen uurtje bij mijn oma geweest die had onze kleine meid nog niet gezien, daarna bij mn vader geweest. S. vond het allemaal best, veel geslapen, alleen nu lijkt ze weer veel krampjes te hebben, , kan dat ook te maken hebben met wat ik heb gegeten? Met voeding gegeven nu slapen hopelijk heeft ze niet te veel last van krampjes enkan ze lekker slapen.
T kost me moeite om het allemaal bij te houden. over de kilo's, ik ben er 26 aangekomen. En ben er nu al 14 kwijt. Ook zonder iets te doen nog. Ga vanaf morgen, (vandaag). Weer stoppen met cola en redbull. Maar vond even dat dat mocht na zo lang. En mag van mezelf allewn nog wat drinken met feestjes enzo. Eten is heel raar. Hele zwangerschap giga honger in alles wat slecht was, koek snoep chocola, maar vanaf het momenr dat hij eruit is, geen enkele behoefte meer aan. hier ondanks dat d meer voeding krijg. Heb ik het idee dat hij alleen maar sneller wakker word. Vorige week zat er wel eens 5/5.5 uur tussen. Maar de laatste paar nachten weer stipt om de 3 uur. Hou mn ogen niet eens open. Gelukkig maakt vl de fles.. dat scheelt. Maar dat is oook na vanavond ff over. Dinsdag gaat hij weer aan het werk. hij slaapt trouwens wel al voor de 3e nacht netjes in zn eigen bedje. Voor de dames die nog moeten, sterkte... pittig zo die laatste loodjes. Hier vanmiddag die crematie. Dus mijn moeder komt oppassen. En daar heb ik best even moeite mee.. slik* maar tis niet anders...
Hij werd om 23:00 zelf wakker😊 Maar nou had ik vannacht toch zo iets raars haha. Ik dacht dat ik hem om 2 uur had gevoed, maar dat bleek dus niet te zijn. Ik was dus helemaal van het pad af omG! Zal de vermoeidheid nu wel zijn denk hihi. Het wisselt hier wel van de ene x 1 borst en de andere x 2 borsten. Ik weet wel dat ik hier nu echt door heen moet, anders ben ik bang dat ik er mee ga stoppen, en dat zou zonde zijn.