Exciting hij woog al 4200 gram maakte me gister een beetje zorgen of ik wel genoeg bv had, ze voelden zo 'leeg' en hij bleef maar komen voor voedingen...was waarschijnlijk een regeldag! Gelukkig hoef ik me nu geen zorgen meer te maken! Gister is mijn broer geweest voor een fotoshoot, zie hier 2 fotootjes vsn het resultaat!
Voor de lijst: Ben met 40 + 4 bevallen van A.n.n.e.c.h.i.en (graag A noemen). Ik klets heel graag verder mee maar ik moet eerlijk zeggen dat het me allemaal erg zwaar valt. Gebroken nachten, meisje wil 's nachts niet in de wieg maar alleen bij ons, laag hb gehalte en de onzekerheid over alles. Probeer mijn rust tezamen wanneer dat kan. Mijn bevalling begon op 22 oktober ochtends. Ik verloor slijm op de wc (achteraf gezien misschien al geel vruchtwater) en ik was wat in de diarree. Man is om 7.30 uur nog naar werk gegaan. Krampen werden erger en heb om 8.00 uur man gebeld dat hij naar huis moest komen. Kon eerst alleen maar lopen, later ben ik op een krukje gaan zitten. Hij timen, had dus al weeën om de minuut. Vk gebeld en die was er om 10.15 uur. Ze ging ook niet meer weg. Bij toucheren verloor ik vruchtwater, dat was niet goed. Had 4 cm op dat moment en Vk vond dat het snel ging. Om 12.00 uur was ik in het ziekenhuis en 5 cm. Had niet ontbeten die ochtend en ook nog gespuugd dus vk liet mij wat ranja drinken zo nu en dan. Af en toe 2 weeën achter elkaar, dat was zwaar. Na dik een uur persen was ons meisje er om 15.42 uur. Op bed bevallen was niks voor mij, vk heeft voor een baarkruk gezorgd. Dat was een goede zet. Heb bijna liter bloed verloren en moest 2 nachten blijven. Nu aan de ijzertabletten. Hoop dat het met jullie goed gaat, dat het met de baby's goed gaat en dat de nog niet bevallen dames snel aan de beurt zijn.
Update; A is al 20 h van de cpap af. Gaat goed. Haar HB is te hoog dus ze moet voldoende drinken. Drinkt op verzoek bij mij en krijgt aangevuld met kv. Haar saturatie moet vannacht geen gekke pieken vertonen en met een beetje geluk mogen we dan morgen (vandaag) naar huis... hoop het zo!! Het is echt een borst/knuffelkind en om haar dan zo daar te laten liggen voelt helemaal niet goed.
En Yupgup, mogen jullie naar huis? Hier ook een interessante update: het is geen erger wordende verzakking waar ik last van heb, maar een ontsteking daar waar ik gehecht ben veroorzaakt waarschijnlijk de klachten. Pffft.. blij dat ik er toch naar heb laten kijken.
He dames! Hoe gaat het hier? Tis hier rustig vandaag! Iedereen druk met de kleintjes, en de zwangeren nog met de laatste loodjes? Yupgup: Jammer dat jullie nog niet naar huis mogen! Hoop voor jullie dat het snel mag! Sterkte! Nijntje: Oh, waar had je precies last van dan? mooi dat je het nu iig weet! Hier een mannetje dat sinds het weekend meer spuugt. Soms komt gewoon echt de hele inhoud eruit in golfjes! Heb soms ook wel het gevoel dat het terug stroomt in zn mondje. Dan kijkt ie heel zuur, en zie je wat belletjes en melk op zn lipjes. Ook verslikt ie zich regelmatig. Ik begin me een beetje zorgen te maken. Hij is overigens nog wel alert, geeft zelf aan wanneer ie wil eten enzo. Maar als ik op internet kijk dan kom ik bij reflux uit. Iemand hier ervaring mee? En of tips? Moet maandag weer naar het consultatiebureau. Zouden jullie eerder bellen? bedankt voor de hulp!
Als je je zorgen maakt zou k gewoon bellen excitin Nijntje goed dat je nu weet wat er aan de hand is. Yupgup hopelijk gaat het snel beter en ku mogen jullie naar huis. Hier dagje rustig aan gedaan viel mee wel weer wat beter. Vanmiddag nog even S. wezen showen bij de meiden die k training heb gegeven, erg leuk en nog weer verwant met cadeaus.
Hallo dames sorry dat het van mijn kant stil is. Denk nog altijd aan jullie adviezen en verhalen. Ten eerste hoop ik dat het allemaal goed gaat met de mama's en baby's zijn er nog dames overtijd? Kan de lijst niet meer vinden. Ook de dames die bevallen zijn gefeliciteerd! Hier baby slaapt goed en ik kolf nog steeds aan de borst lukt echt niet. Maar t allerergste ik kan niet lopen ik kan wel janken de pijn is alleen erger geworden en ze zeggen dat er iets mis is gegaan tijdens de bevalling. Me schaambot is naar de knoppen elke stap die ik probeer te zetten lukt niet. Ben nu afhankelijk van Hulp en een rolstoel het zit mij gewoon niet mee...
Ah, snoepje wat ballen zeg t zit je zeker niet mee. Hier nu aan t voeden na gisteren om half11 de laatste voeding te hebben gegeven, echt luxe hoor zes en half uur tussen de voedingen, mag best vaker van mij
heerlijk noordeling! Hoeveel cc ? hier vannacht 4.5 uur ipv 4 uur! Jaja heerlijk dat half uurtje! Hoop dat ie snel ook langer gaat slapen!
Jeetje snoepje, wat rot voor je. Sterkte ermee!! Digiknuff hier een beetje moeite om jullie bij te houden. Ben de afgelopen dagen weer flink moe. Krijgen ook een hoop visite. Davy slaapt nog steeds in zn eigen bedje. Dat gaat super. Ik geef hem nu steeds 120cc en laat hem drinken wat hij wilt.de ene keer 80, andere keer 120. Gister avond om 20.30 de laatste fles gegeven. En hij kwam pas om 2.00 weer *blijemama*. En geef hem nu de 2de. Ik zeg we gaan de goeie kant op. vinden jullie die nacht voedingen ook zo lang duren? val steeds bijna in slaap. vandaag pas vanmiddag om 16.00 visite. Dus ik blijf lelker in bed liggen vanochtend. Nu nog even slapen en na zijn volgende fles lekker netflix aan .
onzekere mama ik weet niet of het komt omdat het snachts en het daarom zo lang lijkt, of omdat je zelf heel graag weer wil slapeb haha ik doezel soms ook heel even weg En wat een mooie man! Wat lief, geniet samen lekker van in bed liggen toch een grijze dag buiten. snoepje waaaat??? holy shit en nu? Hoe gaan ze dat oplossen?? Agh meis wat vervelend! Grote knuffel voor jou, snap heel goed dat je hier even niet alles bij houdt. Maar als je hier wilt klagen mag dat he! X exciting en hoe gaat het met het spugen? Hier heeft hij er ook de ene dag meer last van dan de andere dag. noordeling lekker hoor! En overdag hoe veel uur zit er daar tussen? Pff gisteren had de kleine zo een huil/drink dag en het werd alleen maar erger tegen de avond. Sliep niet alleen dutjes van 10 min en werd dan weer krijsend wakker. Echt huilen wat tot in me hart dreunde. En ontroostbaar zo zielig. Uiteindelijk om 22:30 naar bed gegaan en om 23:00 nog laten drinken en toen zag ik dat hij zich voor 2de keer uit zijn luier was gelekt?? En toen tijdens andere kleren aantrekken werd hij stil, misschien had hij het te warm? Hij had alleen niks warms aan alleen rompertje en zo een en geheel pakje? Maar goed toen weer tussen ons in gelegd speentje en hij was zo zoet ineens, toen in zijn wiegje gelegd en heeft jij geslapen tot 4:30 en toen weer tot 07:00. Hele maffe dag gisteren. Alleen overdag vind ik hem zo veel drinken? Echt om de 2,5 uur heel soms 3 a 4 uur. Maar dat is alleen nadat hij heel diep slaapt. Zo even met hem naar de CB om hem te laten wegen heel benieuwd hoe veel die weegt 😁
S. drinkt over dag ongeveer om de 3 uur laatste tijd was s nachts ongeveer 5 uur de eerste keer en dan weer drie of vier uur, maar vannacht dus langer Ik mag morgen weer naar CB Bern benieuwd... Nu weer aan t voedden heerlijk mn meisje zo dichtbij. O ja k geef bv dus geen idee hoeveel cc ze drinkt. Maar k merk wel als ze s avonds wakker is dat ze dan langer slaapt s nachts.
@Snoepje: Jeetje meis! Wat vervelend! Ik hoop voor je dat ze er iets aan kunnen doen! Bah niks aan zo, kun je nog niet echt genieten he! Sterkte!!! @Onzekeremama: M-R krijgt ook wat ie wil hebben! Zit sinds gister regelmatig op 120. Wel leuk om te zien dat ie steeds meer wil! En de nachtvoedingen geniet ik van! Vind ik helemaal niet lang duren. Ik vind het zo fijn om dan weer even met hem te gaan zitten. Dan komen die prachtige oogjes open en dan smelt ik elke keer weer! Wil mijn man om elk lachje en gekkebek wel wakker maken @Boogschutter: Ons mannetje komt overdag ook sneller dan 's nachts. Misschien dat ze dan meer prikkels krijgen en sneller wakker worden ofzo? Ik heb het liever overdag dan 's nachts! haha! Had ie niet last van krampjes? Vanmorgen heerlijk het huis schoongemaakt! Kan er zo van genieten dat ik dat allemaal zelf weer kan doen! Heerlijk! Ook de aambeien zijn zo goed als verdwenen! Joepie Het beurse gevoel is ook weg! Alleen nog pijn aan het stuitje! Maar denk dat die een flinke opdonder heeft gekregen na 2 uur persen! Zal wel gekneusd zijn! Fietsen zit er nog niet in Hebben jullie ook zoveel kaarten gekregen? Tis niet normaal! Het hele plafond hangt hier vol! Wel super leuk Hij heeft niet weer gespuugd! Denk dat het ook een kwestie is van goed boeren, en we hebben de wieg en kinderwagen bak (ligt ie snachts in bij ons op kamer) wat hoger gezet, en een soort van kussentje gemaakt, zodat ie wat hoger ligt! Heb het idee dat de melk anders weer terug stroomt! En dat gaat tot nu toe goed! Hij ligt nu heerlijk te slapen en te kreunen in de box! Liefie Wij krijgen vanavond weer bezoek! Heb nu al de hele week bezoek gehad! Heb nu 5 cadeaubonnen van de hema! Pff.. Fijne dag allemaal!
Hier nog steeds geen baby ben gister bij de vk geweest en ze wou gaan proberen te strippen maar ik zit nog potdicht echt frustrerend nu doe ik mee met de index studie is een onderzoek over wat beter is inleiden bij 41 weken of bij 42 weken ik word vanmiddag gebeld in welke groep ik zit