Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    gefeliciteerd zwangels!

    rxy: jakkes daar is niks aan! En indd dan is ml ook net weer weg! Maar weet je zeker dat L honger heeft? Geen krampjes? Vaak is het ook de zuig behoefte.. Misschien speentje? Geef je bv/fv? Misschien dat L te weinig krijgt per keer? Ik hoop dat je inmiddels weer even slaapt!

    hier zat er vannacht 5 uur tussen, en 2e keer 4.5 uur. Om 20.30/01.30/06.00 wel lekker!
    hoop dat ie zo nog lekker even slaapt! Verschonen jullie ze snachts ook na elke voeding? Ik doe het tussendoor want Anders valt IE tijdens het eten in slaap. En na het verschonen drinkt ie zijn flesje wel leeg en is hij vaak ook weer moe.
    heb vervelende jeuk down under! Ben maar begonnen met canesten. Zal wel door de hormonen komen!
     
  2. Rxy88

    Rxy88 Actief lid

    7 jan 2014
    324
    0
    0
    Het waren ook krampjes.
    Dus was ook met de speen in de weer hihi.

    Heb van 5 tot nu net zijn handje vastgehouden en zo hebben we nog even geslapen.

    Hopen op een betere dag vandaag.
     
  3. jes89

    jes89 Actief lid

    2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Zwangels gefeliciteerd.

    @verschonen eerst zei de kraamzorg doe het maar voor de voeding. Maar y heeft de luier na de voeding ook altijd vol. Dus doen we het nu na. Snachts valt ze gelukkig niet in slaap tijdens de voeding.

    Gaan jullie ook wel eens met de kleine onder de douche? Mijn man heeft het in de kraam week gedaan. Ik zo voor het eerst. Ga wel op een kruik zitten lijkt me fijner.
     
  4. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd zwangels geniet ervan

    @hier ik lig nu aan de ctg ze gaan zo starten met het inleiden nog even en ik heb me mannetje ook na 41 weken wachten:)
     
  5. Lizzie086

    Lizzie086 Actief lid

    21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd zwangels!

    Hier heeft ml de hele nacht beneden geslapen met D. ik heb heerlijk de hele nacht kunnen slapen... Was zo nodig.. straks naar een vriendin, haar nieuwe huis bewonderen. En vanavond lekker uit eten in nieuw restaurant in rotterdam.. D. voor het eerst naar opa en oma, spannend.
     
  6. Rxy88

    Rxy88 Actief lid

    7 jan 2014
    324
    0
    0
    Succes melkos!!!
     
  7. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    @zwangels
    Gefeliciteerd!
     
  8. Juf1985

    Juf1985 Niet meer actief

    @zwangels, gefeliciteerd met jullie zoon! Nu lekker bijkomen en genieten!

    @melkos, heel veel succes, meid!

    @boommm, ja heel irritant, maar heb de voortekenen vooral in de avond en dan dag erna niks meer tot het weer avond is.
     
  9. Ellenmk2

    Ellenmk2 Actief lid

    18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jes89 op een kruk zitten lijkt me fijner :p
    ik heb vorig weekend samen met de kleine gedouched..vond hij heerlijk :D

    @zwangels gefeliciteerd!
    @ Melkos succes vandaag!
    @rxy oh dat is vervelend zeg..hopelijk kun je een beetje slapen straks!

    Hier verschoon ik 'snachts niet, tenzij het echt nodig is en dan voor de voeding..
     
  10. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Al ff snel een update afgelopen woensdag potdicht nu net 15 min geleden getoucheerd al bijna 3cm vliezen hebben ze net gebroken dus nu wachten op de krachtige weeën:) nog ff
     
  11. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Lizzie. Ik heb vooral geprobeerd om het ritme van N & M op elkaar aan te laten sluiten. Dus tegelijk slapen en flessen vlak na elkaar. Hiervoor heb ik vooral N haar 'rooster' aangepast, omdat zij de oudste is. Maar ik heb ook flesjes van M uitgesteld door ze elke dag 10 minuten later te geven. Ze krijgt hier wel strak om de 3 uur voeding. Maar hoe je met bv op verzoek een ritme krijgt zou ik echt niet weten.

    Zwangels. Gefeliciteerd met J!

    Melkos. Heel veel succes! Zet hem op!!

    Jes. Ik douche meestal met de kinderen. Is een stuk sneller haha. Ik sta wel altijd, vind ik makkelijker. En als ik weinig tijd heb zet ik N nog op de grond in de douche. Drie vliegen in een klap ;)

    Juf. Vervelend is dat! Hoe is het vandaag? Ga je nog iets leuks doen? Wachten is stom!

    Ik wil vandaag het huis uit, maar weet niet zo goed wat we kunnen gaan doen. Jullie nog plannen voor vandaag?
     
  12. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    zwangels GEFELICITEERD!! heel benieuwd naar je verhaal en foto :D
    Nu lekker genieten van elkaar

    melkos succes, bijna heb je je kleine in je armen :D

    boomm vanmiddag kinderfeestje gaan we met de kleine heen heel benieuwd hoe dat gaat hihi en straks even naar het winkelcentrum een kadotjes kopen. Niks bijzonders, maar is wel fantastisch weer! Maar eerst moet de kleine in bad, na elke voeding een mondje terug dus zijn wang ruikt een beetje zuur en plakkerig bah!

    rxy o jee niet fijn :( hopelijk kan je vanmiddag even bij tanken. Heb je infacol al is geprobeerd? Werkt bij T. heel goed, na halfuur hoor je de scheetjes (die van mij laat zo veel scheetjes :$)

    Lizziewat lief van je man, lekker is dat he als je even weer kan bijtanken, voel je je toch weer wat lekkerder in je vel, ik althans wel haha

    douchen nog niet gedaan, ben wel echt bang dat ik em laat vallen ofzo...

    verschonen ik verschoon T. Tussen elke voeding ook snachts tref heel vaak juist snachts een volle luier aan. Ook valt hij anders na 1 borst inslaap (snachts). Overdag verschilt het ene keer voor de voeding, andere keer erna of er tussen door. Ook heel vaak verschoon ik hem en dan net wanneer ik de schone luier dicht heb hoor ik PFFRRRTT en ja hoor schone luier weer vol gepoept ;)

    Nou ja gisteren dus een mazzel dagje. Vandaag werd meneer weer om 04:30 wakker en toen weer om 08:00 niets te klagen, gisteren zo lang slapen was dan denk ik een mazzeltje haha

    Kreeg net email van de kruidvat alleen vandaag alle Zwitsal 1+1 Gratis
     
  13. Rxy88

    Rxy88 Actief lid

    7 jan 2014
    324
    0
    0
    Boogschutterja infacol is al in gebruik😂 en idd hij kan er ook wat van, lijkt op zijn vader haha.

    Nu toch 2 borsten. Dacht geef er 1. Toen ging k de kolf erop zetten en kwamen maar 3 druppels uit. Dus die was echt leeggedronken hihi.
     
  14. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    @melkos, succes!!!! Je kunt het! En wat fijn dat je al ontsluiting hebt zeg!

    @lizzy, wat fijn even een hele nacht slapen! Even bij tanken!

    @douchen, nog niet gedaan! Vind het een beetje eng dat glibberige kleine mannetje!

    hier geslapen tot 09.45. Heerlijk met mijn mannetje naast me! ML is weg! Dus had zoiets van ik blijf nog lekker even liggen. Heerlijk! Zo even schoonmaken, en even voor rtl4. Komen allemaal programma's voor van lang geleden. Wel leuk! En dan vanmiddag lekker even wandelen met dit weer! Fijne dag vandaag!
     
  15. nijntje11

    nijntje11 Fanatiek lid

    16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Proficiat Zwangels! Geniet er van!!

    Zet m op Melkos!
     
  16. Ellenmk2

    Ellenmk2 Actief lid

    18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je geen zeep gebruikt is het echt niet glibberig om samen te douchen
     
  17. snoepje84

    snoepje84 Niet meer actief

    Hoi dames

    Zwangels gefeliciteerd meid!

    Hier gaat t wel wat beter poeh had me kraamweek toch echt anders voorgesteld.. De reden dat ik niet kan lopen is omdat ik een gekneusd schaambot heb opgelopen zeker tijdens de bevalling. Heel erg pijnlijk dacht eerst aan bekken instabiliteit.. met de kleine man is alles goed hij zit op zn geboorte gewicht en vandaag vertrekken we eindelijk naar huis. Ik heb zoveel moeten missen Hoe je m in badje doet en andere dingen dat ik toch best wel bang ben als ik er alleen voor sta.. hadden jullie dat ook?
     
  18. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Boogschutter. Leuk dagje dus! Hoe oud wordt het kindje? Hier ook altijd een zure baby, haha.

    Snoepje. Fijn dat jullie naar huis mogen. Het echt genieten (en verwerken!) kan nu beginnen! En maak je om dat soort dingen niet druk, je vind er je eigen weg wel in. Ik heb het ook nooit 'geleerd' omdat beide dames in het ziekenhuis verbleven. Maar het is goedgekomen ;) wat ik ook vaak doe als ik iets even niet weet is even youtuben, staan zoveel filmpjes op en dan heb je er toch een beetje een beeld bij.

    Wij gaan strakjes lekker het terras op met vrienden. Daarna komt de oppas en gaan vriend en ik uit eten en daarna nog even de kroeg in. Heb er zo'n zin in!!
     
  19. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    snoepje daar was ik ook heel bang voor, maar het komt gewoon natuurlijk. En inderdaad wil je even checken gewoon naar YouTube. Maar eerlijk ik doe echt alles op mijn manier ook het bedje is volgens mij helemaal verkeerd op gemaakt, mijn vriend houd hem "verkeerd" vast in bad, hij ligt in de box op zijn zij haha gewoon je eigen ding doen de echt gevaarlijke dingen doe je toch niet want dat is logica.
    En zoals je leest hebben alle babies hier krampen, willen soms niet slapen, en zijn er allemaal onzeker. Maar we kunnen elkaar hier heerlijk steunen.

    boomm hij wordt 2, maar hij wil 3 zijn. Dus als je vraagt hou oud ben je zegt hij 3 zo lief!

    rxy af en toe liggen ze met ze 2en scheten te laten :$ haha jut en jul met de 2en
     
  20. Sylph

    Sylph Actief lid

    15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd aan de bevallen dames! :)

    @Snoepje, komt echt wel goed hoor. Eerste dagen bij ons had mijn man het meeste gedaan, verschonen, badje doen, etc. Ik stond er maar beetje beduusd bij geloof ik. Maar ondertussen lukt mij het ook wel allemaal en het onwennige gaat er wel af.

    Verschonen: Hier normaal gesproken na het geven van een borst, ze is anders best suffig en drinkt niet helemaal door en merk dat het soms toch wel nodig is om te verschonen, ook in de nacht.

    Moet hier echt nodig bijslapen, maar er komt straks visite dus helaas. Waren lange twee nachten, I. spuugde melk terug en wilde slecht doorslapen. Maar even op letten met mijn borstvoeding, ging duidelijk te snel voor haar gisteren. Maar net ging het prima en ze slaapt nu weer heerlijk (zij wel, ja).

    Valt het jullie dames trouwens ook zo op hoe enorm verschil er zit in de maatvoering met babykleding? Ze heeft hier een heel leuk truitje aan (was een cadeau) dat maat 56 zou moeten zijn maar duidelijk veel te smal is voor die maat. Best zonde want ik denk dus niet dat ze het nog veel langer aan kan hebben. En ik heb een boxpakje liggen in maat 50 dat zo breed is dat het net een soort slaapzakje word met haar benen.
     

Deel Deze Pagina