Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juf1985

    Juf1985 Niet meer actief

    @melkos, spannend meid!!

    @boommm, vandaag ook weer rustig begonnen, dus ga lekker mee met boodschappen doen. Net al de da leeggekocht met zwitsal producten etc. Tussendoor wel wat harde buiken, maar stelt nog maar weinig voor. Wachten is echt niks aan,:)
     
  2. roosviceetje

    roosviceetje Bekend lid

    24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hallo dames,

    Wij zijn vorige week vrijdag 24-10-14 de trotse ouders geworden van een gezonde dochter genaamd L.I.V.

    Zal later nog verslag uitbrengen. Wel zal ik in de club Namen en foto delen.

    voor de bevallen dames van harte gefeliciteerd.
     
  3. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hallo dames na een super snelle inleiding bevalling is onze zoon L geboren om 14:31 wij mogen ook zo naar huis bevallings verhaal komt later deze week:)
     
  4. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    @sylph, jaa daar zit indd verschil in! Noppies zit altijd wel mooi. Maar heb ook dirkje en die valt kleiner dan normaal. En Hema vind ik erg uitrekken!

    hebben jullie al kleding gekregen die jullie niet mooi vinden? Pff wij wel.. Heb echt een setje gekregen, nou vreselijk! Lijkt net een pyama. Het goedkope straalt er vanaf! Maarja wordt een reserve pakje of een uitgeef pakje :D

    waar liggen jullie kindjes overdag te slapen? Wij hebben de wieg onder en de box. Maar hij ligt nu vaker in de box dan in de wieg. Krijgt ie lekker veel prikkels.

    @roosviceetje, gefeliciteerd!!!

    hier vanmiddag gezellig met ons mannetje naar de stad geweest. Ik voelde me zo trots! Heb alleen maar met een glimlach achter de kinderwagen gelopen! Ben zo wijs met ons kereltje! Heb een beren pakje en een spijker blousje bij de Hema. Dat beren pakje was zo schattig! Lekker warm voor de winter! Gebruik ik als jasje hihi
     
  5. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    jeetje dat is zeker snel melkos!! Van harte gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar je verhaal! Geniet ervan!
     
  6. Rxy88

    Rxy88 Actief lid

    7 jan 2014
    324
    0
    0
    Gefeliciteerd melkos!!
    Hier ligt de kleine man ook overdag in de box😊
     
  7. Sylph

    Sylph Actief lid

    15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd roosviceetje en melkos!

    @exciting ja, van de Hema hebben we dat probleem met de rompers. Die leken wel een maat groter na 1 wasbeurt. En het boxpakje van Nijntje is zo vreselijk breed, is niet normaal. Van Noppies heb ik nog niet kunnen testen, heb een leuke outfit van dat merk maar ze zit nog niet echt in maatje 56 (behalve dat ene truitje dan), hoewel ze er wel druk naar toe groeit (ben zo benieuwd eigenlijk hoe lang ze nu is en hoe zwaar).

    De visite heeft zich redelijk ingehouden met de kleding koop en rekening gehouden met mijn smaak, wat ik echt heel lief vind van ze. Dus meeste wat we gekregen hebben is best leuk. Enige is 1 outfit, wat ze ook nog lang niet aankan, waarvan ik gewoon niet weet wat ik er mee moet.

    En het andere probleem is dat we meerdere shirtjes hebben gekregen, maar geen broekjes!
     
  8. snoepje84

    snoepje84 Niet meer actief

    Gefeliciteerd bevallen dames!

    Lijstje is bijna op bedankt voor jullie boost woorden heb ik echt nodig ;)
     
  9. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Meiden die bevallen zijn, gefeliciteerd!!

    Ik heb alles bijgelezen, maar moet zeggen dat ik een hoop niet meer weet:) Moest zoveel bijlezen:) Ik zit nu lekker op bed en de kleine man ligt naast me:)

    Ik zou mijn verhaal nog vertellen, zal ik nu maar even doen voor zolang het rustig blijft;)

    Maandagavond had ik last van voorweeen en ik hoopte dat het door zou zetten. Dinsdag morgen was alles weer afgezakt, maar 's avonds begon het weer. Maar ik dacht dat het wel weer af zou zakken en ben lekker gaan slapen. Werd 's nachts een paar keer wakker met kramp maar ben weer in slaap gevallen. Tot een uur of 4 toen kon ik niet meer slapen en half 5 ben ik er maar uitgegaan. Om 6uur kwamen de weeën regelmatig en om 9uur kwam de verloskundige langs. Toen had ik 2 cm ontsluiting. Om 14uur kwam ze weer en toen had ik 4 cm. Het begon toen echt heftig te worden. De verloskundige zou om 16uur weer komen, maar ik had achter elkaar weeën en kon ze niet goed meer opvangen. Toen heeft ml gebeld en kwam ze wat eerder. Weer getoucheerd, maar ik had nog steeds maar 4-5 cm. Dat was wel een beetje een domper, vooral omdat ik tussen de weeën door geen tijd had om op adem te komen en ik uitgeput begon te raken. Om een andere houding te proberen ging ik even in de douche. Toen kreeg ik persdrang. Dus snel weer op bed, maar ik had nog steeds maar 4-5 cm. Dus ik mocht voorlopig nog niet persen. Ik was helemaal op en toen hebben we besloten naar het zh te gaan. De vk had gebeld en ze hadden een bed. Toen de vk weer boven kwam zag ze aan mij dat er wat veranderd was. Ik kon de persdrang haast niet meer de baas. Toen heeft ze weer gevoeld en zat ik ineens op de 8 cm:$ Ik moest nog een poosje de persdrang tegenhouden. Wat is dat rottig zeg. Ik wist op een gegeven moment echt niet meer hoe het moest. Heb de armen van ml bijna uit de kom getrokken;) Gelukkig zat ik toen bijna op de 10 cm. De vk heeft het laatste randje weggemasseerd en toen mocht ik persen. Dat was echt een opluchting, maar ik vond het hels. De weeën kwamen achter elkaar door, ik kon niet eens mijn hoofd even neerleggen. Het ging zo snel. De hartslag van S zakte steeds weg doordat hij ook niet op adem kon komen. Toen is er nog een vk ingeschakeld om compressie op mijn buik te geven zodat S er snel zou zijn. Heb hier niet heel veel van meegekregen omdat ik helemaal in mezelf was. Maar heb uit alle macht geperst, kreeg een flinke knip en toen was hij er! En gelukkig was de compressie niet nodig geweest:) Alles was goed met de kleine! Wat een heerlijkheid zo'n klein mannetje. Ik ben zo trots:p
    Ik vond de bevalling echt heel heftig. Vooral omdat ik geen tijd had om op adem te komen. Maar nu ben ik vooral aan het genieten:)
    Alles gaat aardig goed. Heb alleen last van de hechtingen en tepelkloven:( En de bv wil nog niet helemaal lukken. S was flink afgevallen en moet morgen weer aangekomen zijn anders moet ik waarschijnlijk bijvoeden. Hoop dat dat niet nodig is. Overdag gaat het voeden aardig goed, maar 's nachts slaapt hij totaal niet door tussen de voedingen. Hij moet om de 3 uur, maar komt dan gewoon na een uur weer:( En daar wordt ik echt super onzeker van. Hopelijk gaat het vannacht wel goed! Dan mogen we morgennacht misschien voeden op verzoek.

    Het is een heel verhaal geworden geloof ik;) Ik ga nu lekker koffie drinken met ml:)
     
  10. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    heftig wenda!
    vreemd he dat je dan echt wil persen maar het mag gewoon niet! Maar je hebt het toch maar geflikt!! Gefeliciteerd! En geniet van jullie mannetje! Ik hoop voor je dat hij wat langer door slaapt. Maar als hij om het uur komt, misschien krijgt ie dan niet genoeg? Nou ben benieuwd of het vannacht is gelukt, en hoop voor je dat hij is aangekomen!

    ik ben nu flesje aant geven! Hopelijk daarna weer een paar uurtjes slaap! Fijne zondag allemaal!
     
  11. Juf1985

    Juf1985 Niet meer actief

    Melkos, gefeliciteerd!!! Weet niet of ik dat al gezegd heb. Ga andere keer bijlezen. Vliezen zijn zojuist gebroken,wordt langzamerhand spannend:). Tot over paar uur/dagen, meiden, net wanneer ik weer tijd heb om online te komen.
     
  12. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    @melkos
    Gefeliciteerd!

    Spannend juf, zet hem op he

    Ff vraagje voor de bv dames. Hoe lang doen jullie ook over elke voeding en hoe lang per borst of 1 borst per keer?
     
  13. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    juf, succes meid!!! Spannend zeg!
    hihi kan gelijk het gevoel wat ik kreeg terug halen toen mijn vliezen waren gebroken! Spannend! Je kunt het!!

    hier weer een voeding. Had gehoopt dat er weer 5 uur tussen zou zitten, maar helaas het zijn er 4! En meneer ligt ondertussen lekker te slapen!
     
  14. Juf1985

    Juf1985 Niet meer actief

    Moet nu proberen te slapen, net alsof dat lukt;). Vruchtwater was wel mooi helder, inmiddels ook voorweeën. Vind het best spannend, maar komt goed :).
     
  15. Rxy88

    Rxy88 Actief lid

    7 jan 2014
    324
    0
    0
    Succes Juf!!!

    Hier een heerlijke nacht.
    22:30 tot 03:00
    En nu net word hij wakker🎉
     
  16. Yupgup

    Yupgup Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Emma, ongeveer een kwartier, dan leg ik haar rechtop op mijn borst voor een minuut of 10 en kan ze ff boeren. Meestal wil ze na het boeren nog wel even aan de borst en valt dan in slaap. Dus minstens 30 min bezig. Ik geef 1 borst ivm overproductie en dan heeft ze hem nog niet leeg.

    Whoa, vannacht meldde ze zich na 2,5 uur al, maar vanmorgen liet ze er 5 uur tussen! Heerlijk.
     
  17. Rxy88

    Rxy88 Actief lid

    7 jan 2014
    324
    0
    0
    Emma hier ook 15 min 1 borst, dan verschonen en dan de 2e borst.
    Ene x drinkt hij die ook leeg andere x is het maar drie slokken.
     
  18. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ah, dank voor de reacties.
    Die van mij drinkt rustig 25-30 min aan 1 borst en na verschonen bied ik de 2e aan. Dan presteert ze het meestal om weer zo lang te drinken. Ben soms wel dik een uur bezig op die manier en ik vind het erg vermoeiend zo.
     
  19. Sitalita

    Sitalita Fanatiek lid

    6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Gefeliciteerd voor alle bevallen dames!! Geniet lekker van jullie wondertjes!

    Boommm, moet je M dan ook wekken voor de voeding? Ik zit een beetje in dubio.. onze M krijgt ook de fles, maar is erg wisselend i wanneer ze drinkt. Soms na 2,5 uur, en een andere keer laat ze er zelf 4,5 tussen. Ik probeer wel de 3 uur te redden, maar dat wil niet altijd. En de laatste 2 nachten komt ze dus gewoon 2 x, ipv daarvoor 1 keer. Ik heb ook het idee dat ze vanaf 19.00 uur haar nacht begint te maken.. ze krijgt dan tegen 22.30 a 23.00 nog wel een voeding, maar gisteren ging die er bijna niet in.
     
  20. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Boogschutter. Haha wat schattig. Was de verjaardag leuk?

    Sylph. Vind het ook stom dat sommige dingen qua maat zo verschillen. Het is gewoon even goed opletten welke maatjes groot en klein vallen.

    Melkos & Roosviceetje. Gefeliciteerd dames!!

    Exciting. Meeste mensen kennen mijn smaak gelukkig. Maar heb 2 setjes gekregen die ik echt afschuwelijk vind. Eentje met een disneyfiguur erop, nou als ik iets haat... En een pakje in het groen?!
    Hier ligt M overdag vaak in de kinderwagenbak te slapen en soms in de box.

    Juf. Aaaaah wat spannend. Zet hem op meis!!

    Sitalita. Soms wel, soms niet. Vaak meld ze zich gewoon braaf om de 3 uur. Snachts laat ik haar wel zelf komen en maak ik haar niet meer wakker, meestal komt ze dan om de 4 uur. Mocht ze overdag veel langer slapen dan de tijd die volgens mijn schema klopt maak ik haar wel wakker. Maar pas als ze een half uur uitloopt ;)
    Wat fijn trouwens, dat M al een beetje een dag/nacht ritme begint te krijgen! En hoe vind grote broer het nu?

    Ik heb een beetje een kater. Wij waren gister dus uit eten en daarna nog even de kroeg is. Maar pfoeee ik voel mij best beroerd. Vriend is met N en hond even wandelen en ik lig nog lekker met M in bed ;)
     

Deel Deze Pagina