Dames wat een leuke baby kamers! Ik ga morgen even de rest van wat ik nodig zal hebben in het ziekenhuis in huis halen.. Verder heb ik een vraagje. Ik heb net de bijsluiter gelezen van de nieuwe crème die ik dus voor de vaginale infectie heb gekregen en ik moet jullie zeggen ben er wel van geschrokken. Nu vraag ik me af of de dokter me eigenlijk wel begrepen heeft want ik was zo duidelijk mogelijk en gaf echt aan waar ik last van had. Ik heb inwendige jeuk bij me vagina. Op de bijsluiter staat alleen uitwendig gebruiken. Dat is 1 en punt 2 er staat ij de bijsluiter bij zwangerschap en borstvoeding dat als de crème in hoge dosering wordt gebruikt de groei van de baby kan vertragen. Crème heet trouwens Cremor Hydrocortisoni. Plus mag ik de crème niet gebruiken als ik een infectie heb of schimmels en bij de dunne huid terwijl ik tegen de arts heb gezegd dat het om een vaginale infectie gaat.. Nou weet ik dat jullie geen dokters zijn maar wat zouden jullie doen? (Heb ik weer hè zo voor t weekend)
Sorry ik heb echt heen verstand van die dingen. Ik vraag altijd alles aan mn schoonmoeder. Ze werkt in het ziekenhuis
@Shirleymommy leuke kamers! Het neutrale is er bij de tweede kamer wel helemaal vanaf @Snoepje, fijn dat het zo goed opgepakt wordt. Ik hoop dat het praten gaat helpen, maar vooral ook dat je veel steun krijgt uit je omgeving. Voor die crème zou ik inderdaad even de apotheek bellen. Het klinkt een beetje vreemd... @Noordeling, niet heel erg lang. We hebben nu zo'n 7 maanden hier gewoond, in totaal straks bijna 8 maanden. De familie woont allemaal in Nederland, dat is wel een gemis. Maar na de bevalling komen mijn moeder en mijn broer met zijn gezin voor twee weken overgevlogen @Lea, ik heb het van de week ook een keertje gehad hoor, nauwelijks schoppen en af en toe even schuiven. Mijn gevoel zei dat ik me niet te druk moest maken en 's avonds toen papa thuiskwam werd de kleine 'wakker'. Nogmaals, volg je gevoel. Jij weet het het beste. In ieder geval niet het bellen uitstellen omdat je bang bent dat je lastig bent, want dat ben je niet!! Vwb meubeltjes: Heb je ook wel eens bij een Opnieuw & Co gekeken? Of op van die Facebook groepen? Of de website van Ikea - die schelen qua prijs ongelofelijk veel met de Baby-dump enzo, terwijl ze een van de koplopers zijn op het gebied van veiligheid. @Boommm, wat leuk!! Ik had inderdaad gezien dat je een topic had geopend, maar wist nog niet dat jullie uiteindelijk ook echt gaan! Ik kende hier alleen mijn oude manager die 300 mijl verderop woont en mijn man kende zijn collega's al een beetje. Was wel even wennen hoor, zoveel alleen zijn! Maar uiteindelijk, als je je ervoor open stelt, is het genieten. Lijkt me wel pittig zeg, verhuizen met een kleintje van net drie maandjes. Jij mag wel twee keer een babykamer inrichten voor één baby Lekker hoor!
@mamajen: nee, ik zat niet bij het december 2011 topic. Wel in 1-16 okt 2014 topic . Dat is helaas doodgebloed . Was jij degene die een maxi-cosi hoes ging haken? Zo ja, erg benieuwd hoe dat project gaat/gegaan is . @wintersun: hoe is het met jou? Voel jij je nog zo beroerd? Zaten samen in het 1-16 okt topic en toen ging het niet lekker in ieder geval. Ben ook erg benieuwd naar je geboortekaartjes . Hier nog steeds niet uit de naam . En baal daar wel van. @kamertjes: zag er leuk uit . Hier nog geen steek verder met de kamers .
@moon, met mij gaat het nog steeds beroerd. Ben niet meer misselijk maar nog wel steeds last van mijn bloeddruk, en ondertussen ben ik er heel erg benauwd bij geworden en heb ik geen energie meer. Om de deur uit te gaan heb ik een rolstoel :s Vk zei wel bij de laatste controle dat ik een korte buik heb wat veel van mijn klachten verklaard. Verder doet eigenlijk alles in mijn lichaam zeer, als ik wil slapen lig ik op mijn zij, maar dat accepteert ze niet en op mijn rug kan ik niet slapen. Lang verhaal kort, ik ben é helemaal klaar mee. Ik pb je ff de voor mijn geboortekaartje. Hebben jullie plannen voor het weekend? wij krijgen morgen visite, eindelijk weer knuffelen met mijn jongste vriendinnetje van 1.5 maand. Verder doe ik het rustig aan. Waarschijnlijk verder met de geboortekaartjes
Moon77.. hier ook nog steeds niet uit de naam.. frustrerend he? Komt vast in orde,. maar pff.. wil gewoon nú die naam weten.
@wintersun: o dat is wel heel erg k*t . Hier slaap ik erg slecht en dl heeft opeens gebroken nachten sinds paar weken . Al 2 nachten om 3.45u gaan roepen....pfff en tegen de tijd dat ik dan weer slaap is het tegen half 6. Hier ook nog niet helemaal je-van-het. Ook veel last van sterretjes zien, dus er komt weinig uit mijn handen . @sitalita: ja erg hè? Word er niet goed van...wil gewoon dat wow-gevoel hebben. Hadden we vorige keer wel en met 23 weken al....pffff
Moon77, ja hier precies hetzelfde. Bij ons zoontje waren we er ook heel vlot na de 20 weken echo uit. Nu twijfelen we nog steeds tussen 2 namen. We willen sowieso weer twee namen geven, maar welke de roepnaam is, is nog lastig. En de ene volgorde is mooier dan de andere. We komen er nog steeds niet uit. Ik neig zelf naar de tweede naam als roepnaam, maar we willen eigenlijk de roepnaam als eerste hebben. (als je me nog snapt) Irritant in elk geval. Ik heb nu beide namen op letters gekocht, en die moeten binnen 14 dagen evt terug gebracht worden. haha, hopelijk komen we er nu wel uit als we de namen echt zien liggen op de babykamer.
Goeiemorgen Dames! Lekker geslapen? Ik wel, ik droomde eerst steeds over seks. Maar dat is nu helemaal van de baan! Ik droom nu alleen nog maar over de kleine en over de bevalling! Vind het zo spannend worden Ik heb er zin in! Mochten om mij wel 10 weken verder zijn! @Lea: Voel je je kindje alweer wat meer? Kan indd best zo zijn dat ie gedraaid is hoor! En ben je al leuke meubels tegen gekomen? @Boommm: WoW, helemaal naar London!!! Jeetje, wat knap zeg! Dat zou ik niet eens durven! Leuke kamers!! @Snoepje: Ik ken hydrocortison vanuit mijn werk meer voor jeuk.. En dan niet voor schimmels/infectie. Het is een hormoonzalf. Voor vagina infectie wordt meestal (bij ons) miconazol voorgeschreven. Ik weet niet of je dat al hebt gehad? Vervelend als je er nu zo in het weekend voor zit. Heb je nog gebeld met de apotheek? Meestal wordt er een vaginale pil voorgeschreven die je in moet brengen, en een zalfje voor op de schaamlippen. Dit omdat de schimmel daar vaak ook zit. Erg vervelend, hoop dat het snel beter wordt, want hier is niets aan! Sterkte ermee.. Vandaag even schoonmaken, vanmiddag even wandelen. En voor de rest weer niets. Morgen middag op visite.. En dan gaan we op naar de 30 weken! Yeah @Roderoosjes: Welkom Ik had gister middag na het toilet melkachtige, niet stinkende uitscheiding.. Later in de douche liep het er gewoon uit! Bleeh.. Heb ik nog niet eerder gehad.. Komt het jullie bekend voor? En als ik loop dat voel ik mijn banden behoorlijk uitrekken.. Ben benieuwd of ik nu een groeispurt ga krijgen qua buik!
@exciting Heel normaal bij mij. Ik heb er zoveel dat het lekt door mn onderbroek heen en tussen mn benen komt. Dus nu draag ik elke dag inlegkruis om dat te voorkomen.
Ik heb ook heel beroerd geslapen, ten eerste weer tig keer wakker geworden om te plassen of om zl te troosten. En als ik dan sliep maakte mevrouw me wel wakker. Zaterdag is mijn uitslaapdag maar ml deed moeilijk toen ik hem er uits schopte omdat J wakker was. Ging meteen weer liggen en zei, ik ben moe. Tja dan moet je maar eerder dan 2 uur naar je bed gaan. Hij is ten slotte ook geen 25 meer Ik verlies ook veel afscheiding, niets aan te doen, hoort er bij Mijn banden trekken ook enorm als ik loop, al een paar dagen,maar mijn buik is nog niet groter. Als ik mijn buik ondersteun voelt het wat beter. Nu ff snel een stofzuiger door de woonkamer zodat het er weer wat netter uit ziet aangezien we zo visite krijgen. Hoop alleen dat J nog ff wilt gaan slapen, die ligt nu te gillen in bed.
@exciting die afscheiding herken ik wel. Ik heb het vaak s ochtends. Heb er een keer de vk over gebeld en die zei dat t normaal was. S'nachts hoopt dat dan op. En t moet er uiteindelijk uit. De ene vrouw heeft er meer last van als de ander. die bandenpijn merk ik ook weer steeds meer. Dacht dat je dat alleen in het begin had. en heeft iemand ervaring met minder beweging voelen? Ik heb dinsdag nog een ctg gehad. Toen was alles perfect. Maar lijk deze week veel minder te voelen... veel zachter ook.
Niet geheel bijgekezen nog, dat doe ik vanmiddag (het is toch beroerd buiten dus dan maar binnen rommelen). De afscheiding herken ik! Soms hele 'golfjes' die ik verlies maar ik had hier op zp al eens gelezen dat het erbij kon horen. @onzekere mama; bij twijfels zou ik je vk bellen hoor! Daar zijn ze voor. Beter een keer te veel dan te weinig. Succes hoor!
Oke, dank jullie wel! maakte me er ook geen zorgen om.. Maar zag er zo vies uit! Bleeh... haha @Onzekeremama: He, wat vervelend! Is ze niet gedraaid? Was bij mij toen wel het geval toen ik hem minder voelde. Als je het niet vertrouwd echt gaan bellen hoor. Beter teveel dan te weinig! En ze vinden het heus niet erg dat je belt. Slikken jullie ook nog steeds multivitamines? De mijne waren op.. Ik heb toch maar weer nieuwe gehaald. Heb nu davitamon compleet mama. 60 stuks zaten daar in. Ik denk dan zijn dit de laatste.. Ben niet een fruit eter, dus vind het wel belangrijk om zoveel mogelijk vitamines binnen te krijgen. Net het fototoestel even opgeladen. Kan die ook alvast in de vluchttas
@exciting & @pasta, ik heb maar even een babycount App geïnstalleerd. Kan ik het wat beter bijhouden. Als ik vanavond nog weinig heb gevoeld ga ik even bellen. Thnx x