Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Shirleymommy: wat een leuke verrassing
    Snoepje: jij ook dus. Nog tips tegen de aambeien? Ik gebruik curanol zalf en zit in een badje groene badedas. Maar doet echt pijn en bloedt hier idd ook :(

Slaap lekker!

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@iedereen. Ben blij te lezen dat het met de meeste overwegend goed gaat. Ik het gelukkig geen last van aambeien (klopt even 1000x af)
    Maar had wel last van harde ontlasting. Neem nu een stuk of 3 à 4 gedroogde pruimen op een dag en moet zeggen dat dat wel een soort wondermiddel is.
    Nu nog iets verzinnen tegen het maagzuur.
    Merk wel dat ik sinds deze week ineens heel veel vocht vasthoud en dat alles ineens zwaar is. Daarnaast gelukkig wel een dosis energie terug gekregen maar alles is wat zwaarder.
    Ik probeer m'n tanden maar op elkaar te zetten en door te gaan. Gelukkig heb ik op m'n werk goede afleiding en lieve vrienden en familie. Maar baal soms wel heel erg dat er geen baby pappa is en ik er in die zin alleen voor sta.

3. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    Hier de eerste slapeloze nacht! Ben doodmoe en val maar niet in diepe slaap! Vriend is net aan het werk gegaan, misschien val ik nu wel in slaap. Scheelt dat het zondag is. Kan ik lekker bankhangen!
    Verder nog steeds geen kwaaltjes. Ja maagzuur. Gisteren spaghetti gegeten en dat valt toch niet goed. Dus dat hoef ik even niet weer. Net even een grote beker melk gedronken en nu maar hopen dat ik nog lekker kan slapen!

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Pfff wat een nacht. Tot 3.15 uur goed geslapen, toen kwam ml naar bed en was ik klaarwakker en me aan het irriteren aan zijn gesnurk. Ook weer aardig wat krampen gehad :(
    De planning van vandaag is om te gaan zwemmen, hopelijk gaat dat lukken.

Fijne zondag

5. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Hey meiden, hier tot nu toe heerlijk weekend, maar wel vermoeiend. Vrijdagavond bij vriemden geweest, pas om half 2 in bed, gisteten hele dag geklust (ik heb nog wel even een middag dutje gedaan), gisteravond verrjaardag van mn broertje, weer laat in bed, na 1 uur pas. Vandaag maar even heel rustig aan doen. Normaal gaan wij zondag s ochtends naar de kerk, nu besloten maar een x uit te slapen en vanmiddag te gaan . Alleen beetje jammer dat k nu toch wakker ben. Zo nog maar even proberen of k toch nog even kan slapen. Vanavond nog weer gezellig naar vrienden. Zo gaat de tijd wel lekker snel moet k zeggen.
    Meiden fijne dag nog allemaal!

6. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Goeiemorgen Dames,

Wordt weer gezellig gekletst :)
    Ik heb mijn kladblokje er maar weer bij gepakt! Anders vergeet ik de helft :D
    @Saar: Wat leuk dat je onderwijzeres bent! Is mijn vriendin ook! Alleen is die net afgestudeerd, er is hier in het hoge noorden weinig kans op een baan in het onderwijs! Erg jammer voor der!

@Esje: hoe gaat het nu met je? En hoe gaat het met de rest van de meiden? Zoals Sjannie? Poeh, je draagt ook nog een tweeling, lijkt me extra zwaar! Sterkte ermee dames!

@Fenske: Gelukkig was het loos alarm!

@Shirley: Wat een leuke verassing zeg! Altijd leuk! Leuke spulletjes gekregen?

@Snoepje: Ben jij dat zelf op je profiel foto? Mooie meid ben je!

@Anna: Misschien heb je het al eens gezegd hoor, en misschien begrijp ik het verkeerd, maar sta je er alleen voor?

Qua aambeien tips: Zalf gebruiken, warm bad, vezelrijke voeding en goed drinken.. En misschien de aambeien terug duwen? Ik heb er gelukkig geen last van! Maar tis erg vervelend..

Ik heb de placenta ook voor! Moet zeggen dat ik de kleine best wel vaak voel! Tis de ene keer wel vaker en harder dan de andere keer! ik zie mijn buik regelmatig golven! Zo grappig :)

Honger: Valt mee, als ik teveel eet dan krijg ik last van mun maag en dan wordt ik benauwd. Maar heb ook niet super veel zin in eten!

@Boommm: Wat spannend zeg dat je morgen naar London gaat! Voel je je weer wat beter?

Vandaag niet zoveel.. Wil zo graag naar de bioscoop! Naar de expendables! Maar ik ben nog maar net van bed en krijg nu al weer last van de stuwing. Dus wordt vandaag weer op de bank hangen ! Bleeeehhhh!!!

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Net weer thuis van een heerlijk middagje zwemmen. Wel weer wat last van mijn bekken, maar dat neem ik maar voor lief, voel me zo lekker in het water. Dat is ook de enige plek waar ik geen harde buiken heb, zodra ik het zwembad uit ga, of mijn buik is niet in het water, hallo basketbal. Enige nadeel van het zwemmen, mijn borsten gaan ervan lekken :s
    Hebben jullie een lekkere zondag gehad?

8. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @exciting jah cadeautjes zijn altijd welkom hea :p zeker leuke spullen gehad. Ook diaper champ. Ben er echt blij mee!! Ben die stink luiers zat!

9. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Het enige wat ik vandaag heb gedaan is met mijn man om boodschappen geweest! Ik denk dan heb ik dat voor de hele week alvast maar in huis. maar had zo'n pijn door de nierstuwing. Wordt er echt helemaal gek van! ML wou graag even naar de kroeg, en ik wou zo graag even mee! Hij vroeg nog of ik het erg vond als hij wel even ging! Neeuujj... Eigenlijk wel maar dat wil ik niet zeggen! Want het slaat helemaal nergens op.. Waarom moet hij om mij thuis blijven! Net even lekker een potje gejankt! Vreselijk, ben het zo zat! Wil ook lekker het huishouden kunnen doen, of in de kroeg zitten, shoppen, wandelen... Maar alles wat ik doe speelt die nierstuwing op! Moet zeggen dat een potje janken wel even oplucht. Net maar even wat bij de hema besteld! De ballonnen die ik wil gebruiken voor de ballonnen krans, spuugdoekjes, een flessenborstel, een donker blauw broekje (voor maar 5 euro :D), en nog een mutsje... Online shoppen maakt het toch weer wat goed ! Hihi!
    Fijn dat zwemmen je zo goed bevalt! Lijkt mij ook heerlijk!

10. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè dames!!

Ook weer eens een berichtje van mij!!

Dames die zoveel last hebben, balen meiden. Inderdaad lekker tijd voor jezelf nemen... Is echt wel lekker.. Al is het inderdaad maar een lekker bad. Rolstoel lijkt me ook echt niet leuk, maar als het moet en het is zo'n verademing als wintersun zegt, Miss toch een optie om de laatste weken door te komen.. Lekker klagen hier mag :)!! Helpt misschien toch nog een beetje.. Sterkte....

Leuk leuk zo'n babyshower!! Ziet er goed uit al die lekkere dingen... Mmmm. Hier ook veel meel trek.. Pfffff... Hele weekend al slecht aan het eten dus morgen weer lekker gezond...

Heerlijk zwemmen dat wil ik ook nog wel een keer doen.. Iemand ook nog een massage of zo gedaan?! Lijkt me ook zo lekker..

Verder hier morgen mijn eerste officiële verlof dag. Moet echt er even bij stil staan dat ik over de 34 weken ben.. Wat gaat het snel, vind het zo bizar. Hoe dromerig bij de eerste, hoe anders de tweede... Hebben jullie dit ook?! Nou de kleertjes zijn hier gewassen, deze week maar eens mijn vluchttas vast gaan pakken... Hoop hem voorlopig nog niet nodig te hebben... Nog niet klaar voor en de baby natuurlijk ook niet...

Dames met pijn dikke knuFfel en zet hem op!!

11. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

hello dames hopelijk hebben jullie allemaal een leuke weekend gehad zonder pijn en kwaaltjes!

@shirleymommy, ik snap wat je bedoelt meid! Van een rustige omgeving naar een drukke wijk is inderdaad een hele omslag! Momenteel wonen wij ook in een buurt waar het niet altijd leuk eraan toe gaat helaas en zijn druk op zoek naar een woning maar hier in Den Haag is het altijd lang wachten op een woning.

@exciting
    Wat een knapperd hè en nee dat ben ik niet :p me zusje appte mij die foto met "jij lijkt verdomd veel op deze dame" en sindsdien heb ik m eigenlijk op me telefoon en nu op me profiel haha

@nijntje11
    vreselijk hè die aambeien! :( ik heb niets gehad voor de aambeien omdat ik zo bezig was met die vagina schimmel infectie dat deed zo een pijn maar gelukkig alweer verholpen met Daktarin. Soms heb ik echt last van aambeien en dan heb ik weet een dag of 2 "rust" en echt kan geen crème meer voor me zien. Ik kreeg zoveel crèmes die ik voor t slapen gaan moest inbrengen en had altijd t gevoel alsof ik in me ondergoed geplast had omdat ze zo waterig worden door de lichaamstemperatuur.. ergens heb ik ook gelezen dat je beter geen maandverband in moet doen want dan houd je de bacteriën warm en broeit er meer.. maar ik kan echt niet zonder inlegkruisje ;) als je last blijft aanhouden zou ik toch weer contact opnemen met je huisarts meid wellicht krijg je wat anders wat wel helpt.

volgende week me laatste werkweek en dan verlof! Heerlijk! Dinsdag heb ik de groeiecho en placenta lokalisatie dus ben benieuwd wat er gezegd gaat worden.. dames slaap lekker!!

12. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Toen was het weekend alweer voorbij:D
    Vandaag de verjaardag van onze oudste gevierd met me vriendinnen en kids! Ze heeft er echt van genoten. Nu alle verjaardag stress gelukkig over.

Heb de wieg op de goede plaats gezet, schoongemaakt en strak opgemaakt. Ook vast de kinderwagenbak en maxicosi uit het stof gehaald en schoongemaakt. Wil die ook klaar gaan maken van de week. Nog even wat weggewassen en gestreken. Lekker om alles klaar te krijgen.

Wij mogen toevallig ook dinsdag voor de echo. Spannend! Ben erg benieuwd hoe groot ze nu is.

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hoi hoi dames.
    Mag ik ook mee aftellen?
    Ben 19okt uitgerekend maar word waarschijnlijk rond de 38e week ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes.

14. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Welkom moes! Klets gezellig mee!
    Bah we zijn wakker! Koppijn en misselijk.
    Waarom altijd snachts? Ik wil gewoon lekker slapen!!
    Hopelijk zakt het snel af dan kan ik me ogen weer dichtdoen

15. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@exciting. Ja klopt. Vader is wel een beetje in beeld maar we wonen niet samen en zien elkaar sinds de zwangerschap ook niet zo heel veel meer helaas. Dus op steun kan ik bij hem niet echt rekenen. En denk dat ik niemand hier hoef te vertellen hoe fijn het kan zijn om na een klote dag even in de armen van je vriend te kruipen en te horen dat alles wel goed komt.

Overigens toch maar over stag gegaan en een pakje rennie gekocht. Wat werken die dingen super zeg. Was het niet dat de kat om 5 uur over me heen ging lopen omdat ze eten wilde had ik vast lekker de hele nacht door kunnen slapen. ☺️

16. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Ha dames, wat word er afgeklets. Bijlezen begin ik maar niet aan hihi. Afgelopen weken heel druk geweest vandaar geen reacties van mij :). Helaas heb ik het zo druk gehad dat ik woensdag oo donderdag nacht weeën kreeg en naar ziekenhuis moest. Daar heb ik remmers en Longrijping prikken gekregen. Gelukkig was het snel weer rustig en mocht ik zaterdag weer naar huis. Nu zoveel mogelijk rust houden. Deze week gaat mijn zoontje dan ook 4 ochtenden naar opa en oma zodat ik even rustig aan kan doen. Mijn man is lang weekend vrij, want we gaan naar preston place met mijn ouders, zusje en broer. Komt mooi uit dus even lekker ontspannen. Wel heel moeilijk hoor niet even vlug stofzuigen of de was opruimen!

17. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Oei dat was/is spannend mamamel, toch maar rustig aan doen nu, succes daarmee!

annacf, lijkt me erg pittig als je er alleen voor stta, heb je verder wel mensen in de buurt op wie je een beroep kan doen?

Norwegsky, nog weer in slaap gevallen?

snoepje, succes met je lsatste werkweek.q

Moes, welkom!

hier, toch weer wat teveel gedaan van t weekendd. k kann er soort niet aan wennen dat k echt minder energie heb. Gisteren ook even flinke huilbui daarover gehad, dat k et allemaal zo zat ben enzo, terwijl keigenlijk amper klachten heb, maar ja, zal wel combi van hormonen en vermoeidheid zijn. t lucht wel even lekker op. Vandaag maar relaxed dagje er van maken.
    Meiden fijne dag allemaal!

18. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Tjaah die hormonen daar word je toch gek van!!! Soms wil ik helemaal niet huilen maar geen idee waar die tranen vandaan komen. Pffff vorige zwangerschap helemaal geen last van de hormonen hoor. En weten jullie dat wij na de zwangerschap nog steeds last er van kunnen hebben? Het heet ontzwangeren -__-"

19. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    9 maanden op, 9 maanden af, maar bij mij duurde het een jaar :(

Vandaag ga ik adressen schrijven, moet nog 5 kaartjes maken, maar als het goed is zijn die extra.
    Ook ga ik een lijstje maken wat er in de vluchttas moet en die op de kastdeur hangen, ga denk ik volgende week de tas inpakken.
    Verder heb ik nog wat was op te vouwen en moet ik boodschappen doen. Maar voorlopig lopen J en ik nog in pyjama en word ik van binnen lens geschopt en heb ik weer aardig wat krampen, maar zonder regelmaat.

20. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Bij mij duurde het ontzwangeren meestal 2 maandjes.
    Dan was ik wel de oude. Ongesteldheid kwam wel pas na 9 maanden en zat dat meestal weer op me oude gewicht.

Ben om h7 pas in slaap gevallen tot 9. Voel me nog wel een beetje brak.

Vandaag boodschappen halen en verder beetje opruimen en lekker niks doen. Morgen word een drukke dag dus maak het niet te gek vandaag.

Deel Deze Pagina