Anna. Klinkt logisch hoor, dat je nog even wilt genieten zo lang het kan. Sterkte vandaag bij de psycholoog, kan zij je goed helpen? Shirley. Wat fijn dat je kereltje zo mooi groeit! Norwegian. Uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen? Vervelend dat je bloeddruk zo hoog was. Kun je daar zelf iets tegen doen? Zoals bijvoorbeeld bij lage bloeddruk dropjes eten. Mees. Oh jeetje. Kan je hem bewegen? Is hij blauw? Even aankijken inderdaad en anders naar de dokter! Stina. Wauw, je bent alweer voorbij de 36 weken. Wat gaat het snel. Leuk idee om te gaan zwemmen straks. Misschien dat ik ook wel eventjes met N ga, die vind het zo leuk. Veel plezier! Hoop dat je keelpijn strakjes weg is. Tecla. Sterkte meis. Nog maar een paar dagen en dan heb je ook lekker verlof! Hier wel een redelijke nacht gehad. Paar keer wakker geweest om te plassen en een keer voor N. Zo gaan we eventjes een uurtje zwemmen en daarna weer lekker in huis keutelen. Moet nog wat wasjes doen en wil de keuken een beetje opruimen vandaag. En Albert.nl komt haha.
O wat balen van al die slechte nachten meiden! Dat kan je echt opbreken volgens mij. Ik heb wel lekker geslapen. Ga zo eens lekker op mn gemak op zoek naar leuk/luxe hotel, we willen volgende week nog even een paar nachtjes weg, helemaal zin in. Vanmiddag mag k weer naar de Vk, dan ook echo, kijken of de kleine nog goed ligt.
Goedemorgen, Ik heb redelijk geslapen, alleen weer raar gedroomd. Droomde dat ik met J en mijn ouders in de auto zat en ik reed. Verloor ineens de macht over het stuur en trapte ipv de rem het gas in. Vlogen dus uit de bocht. Ik voelde gewoon mijn hartslag lager worden. Heel freaky. Daarna gelukkig wel weer in slaap gekomen. Alles bij elkaar opgeteld gister toch weer zo'n 17 à 18 uur geslapen. Je ou toch denken dat je op een gegeven moment wel bent "uitgeslapen". Vanmiddag moet ik bij de vk zijn, die heeft dan ook de uitslag van mijn hb, ben benieuwd.
@boommm voel me iets beter! Heb het idee dat mijn lijf alle ziektekiemen eruit wil hebben, voordat de baby komt. Geen idee of dit klopt, maar aangezien ik vorige week buikgriep heb gehad en nu weer keelpijn, denk ik dat het dat is.. Haha maak ik mezelf maar wijs. Albert.nl is wel een goed idee.. Haha lekker makkelijk. Veel plezier met zwemmen. @noordeling klinkt lekker nog een aantal dagen weg.. Zeker doen en al helemaal als je jezelf zo goed voelt !! Veel plezier bij de echo, hopelijk ligt de baby nog goed. @wintersun, je zou inderdaad zeggen na 18 uur slaap dat je bij zou moeten zijn. Wel vervelend, pfff inderdaad aftellen maar, zodat je je lijf weer terug hebt, dit is niks.
Van 5 tot 7 nog kunnen slapen. Duik er vanmiddag weer even in. Kom net bij de anesthesist vandaan. Alles doorgesproken weer een stapje dichterbij de bevalling. Vrijdag naar de gyn hopelijk weet ik dan of ik eerder word ingeleid of niet. Aan een hoge bloeddruk kan je helaas weinig doen heb al 2x daags medicatie.
Wintersun wat een mooi mutsje en slofjes . Mees hoe gaat het nu met je voet? Heb je er ook ijs op gedaan? Gisteren heeft mijn man de klossen onder het bed gedaan is wel even een klim om er in te komen . Zaterdag nog even het centrum in geweest voor nieuwe onderbroeken en 2 lange pyjama's voor in de vluchtkoffer dan is die ook gepakt. Gelukkig snel klaar want lopen vind mijn lichaam niet zo leuk. Vanochtend schrok ik wakker want ze zijn hier naast begonnen met de badkamer verbouwen. Gelukkig nu en niet als de baby net geboren is .
Hoi dames! Tecla, succes met je laatste werkweek! Mees, zou inderdaad even langs de huisarts gaan! Klinkt pijnlijk, die voet! Noordeling, lekker, een paar nachtjes er tussenuit! Heerlijk van genieten! Stina, sterkte met je keel! Hier volgens mij ook een iets verlaagde weerstand, heb het gevoel dat ik tegen een pittige verkoudheid aan zit - maar dat gevoel heb ik al twee weken. Norwegian-Sky, spannend! Vrijdag dus waarschijnlijk duidelijkheid over wanneer je gaat bevallen! Komt heel dichtbij! Hier: ik kan wel janken, zo'n slechte nacht gehad. Ik heb de halve nacht wakker gelegen met krampen in mijn buik en onderrug, en harde buiken. Het was verder niet heel regelmatig, maar wel behoorlijk pijnlijk. Pijnlijk genoeg om niet in slaap te kunnen vallen, in ieder geval. Vl zei al dat ik vandaag maar gewoon lekker niks moet doen, en dat leek me een heel goed plan. Probleem is alleen dat ze in het appartement naast ons flink aan het verbouwen zijn, en ze zijn al vanaf 8:00 bezig met een soort boor-achtig ding. Ik word helemaal GEK!! Ze zijn ook echt al weken bezig met die verbouwing, maar steeds maar twee of drie dagen per week: geen peil op te trekken welke dagen. Maar echt tot rust komen gaat niet met die herrie Aan de andere kant probeer ik me maar voor te houden dat het fijner is dat ze het nu allemaal doen, dan over een paar weekjes als de kleine er straks is...
Ik had me hier vannacht ook wel even kunnen melden, t is ineens druk. Ik was ook wakker, eerst last van maagzuur en daarna van een rotmug Maar goed, de oudste weer naar school gebracht en een klein boodschapje gedaan met de jongste. Nu even lekker uitpuffen terwijl mijnheer Teletubbies kijkt. Vanavond moet ik nog naar school voor de jaarlijkse info avond. Pfff, ik ben nu al moe van het idee alleen al.. Maar op tijd gaan, ik moet echt wel kunnen zitten. Mees: bij twijfel inderdaad even naar laten kijken hoor. De laatste loodjes.. nog even volhouden allemaal. Ik probeer me maar zo veel m mogelijk te schikken naar mijn kwalen en ze te accepteren. Dat viel in eerste instantie niet mee, want het doet gewoon regelmatig veel pijn, maar ik merk nu dat ik er zo beter doorheen kom dan wanneer ik me er steeds druk en verdrietig om maak. Ik zal het er toch mee moeten doen voorlopig.
Meiden wat vervelend dat jullie zo slecht slapen. Ik ben gered door gaviscon heb nu zuigtabletten en die werken nog beter als de vloeibaar spul. Mees, hoe is het met je voet? Daar ben ik zo bang voor dat ik van de trap val snachts! Zie al slecht diepte als het donker is, ik klamp me ook vast aan de reling. Sterkte Wintersun! Wow wat ben jij creatief wat super lief! Had jij ook hier een foto geplaatst dat je een maxi cosi hoes had gemaakt? Moest daar laatst aan denken toen ik de maxi cosi aan het wassen was. Is wel lekkere afleiding, en lichamelijk niet vermoeiend. Shirlymomma, fijn dat je kindje naar je schoonouders kon, het is nu belangrijk zo veel mogelijk rust te pakken. Dames misschien een persoonlijke vraag maar hoe zit het met jullie sex leven? Ik merk dat ik nu echt weinig zin heb en er ook helemaal niet aan denk. Gelukkig snapt mijn vriend het helemaal. Maar toch voel ik me schuldig, maar ook omdat ik de baby zo voel, vind ik het toch ergens raar...
Hier rommelt het vanaf vrijdag steeds.. heb net voor de zekerheid urine weggebracht naar de huisarts. Wordt vanmiddag gebeld voor de uitslag. Ben benieuwd.. @boogschutter; sexleven?! Wat is dat? haha. Nee hier staat het op een heel laag pitje. Heb vanaf week 20 snel harde buiken en ook gewoon een stuk minder zin.
Goedemorgen dames, Ik heb helaas niet alles kunnen lezen maar zag wel echt een leuk setje keigaaf wintersun Tecla succes met de laatste werkweek meid! Hoop dat iedereen het wel goed maakt anders veel sterkte! Hier gaat t met de dag toch moeizamer. Deze eigenwijze muts dacht even een lange wandeling te maken ik heb t geweten vannacht en gister avond. Slapen gaat nu nog wel weer. Plassen is een groot probleem en nog steeds menstruatie pijn. Ik schrok vannacht toen ik een zere pijnscheut tussen me schouder bladen opving de pijn bleef echt een minuut of 5 zitten en trok geleidelijk weg... heb t een beetje opgezocht en ik zie allerlei dingen staan tot aan zwangerschaps vergiftiging aan toe best eng. Heb woensdag weer een afspraak bij de VK dus geef t sowieso aan.. wat sex leven betreft Hoe ging dat ook al weer? gelukkig is mijn man begripvol en ik heb t idee alsof hij t een beetje "eng" vindt. Fijne dag dames
@boogschutter het is hier 0,0 sexleven. Vinden het alle 2 een raar idee aangezien de baby savonds echt heel druk is. Komen hier ook nog meer meiden uit Flevoland?
Nee maxicosi hoes heb ik noet gemaakt. Heb wel de klamboe boven het ledikantje zelf gemaakt en een dooky. Verder haak ik voornamelijk, is heerlijk rustgevend en ik kan het liggend doen. Ik haak op het moment veel kraamcadeutjes bestaande uit een vierkant dekentje/omslagdoek, slofjes, mutsje en een tutteldoekje. Voor mijn vriendinnetjes die ook zwanger zijn. Seksleven? Is hier niet bestaand, heb er gewoon geen energie voor, en ben er te benauwd voor. Ml vind het jammer maar snapt het wel.
Meiden, horen jullie ook vaak een hoog 'knakkend' geluid uit je buik komen? Net of er een botje van de baby knakt? Ik hoor dit bijna elk uur wel een keer!
Sex leven... nee die hebben we nu even geen haha Moet er niet aan denken Wil niet eens aangeraakt worden op mn arm dan word ik al kriebelig. Laat me met rust
bloempje ehm nee, sorry kan me ook niet bedenken wat het kan zijn? Doet het pijn? Ik zou toch even je VK bellen 😁 Ok gelukkig dan ben ik hier hier niet de enige die weinig sexleven heeft hihi wintersun o wat leuk! Hmm dan weet ik niet meer wie de maxi cosi hoes had gemaakt. Maar wel fijn dat je er rustig van wordt. Anna sterkte bij de psycholoog, je komt hier heel sterk uit hoor, alleenstaande moeder is niet makkelijk maar je krijgt wel een hele mooie unieke band met je kind. Mijn moeder heeft me vanaf mijn 5de (eigenlijk vanaf mijn geboorte want veel had je niet aan me vader, qua opvoeden) alleen opgevoed. En de band die ik met haar heb is zo speciaal, kan het ook niet uitleggen Ik had gister ook menstruatie kramp, was even lekker warm gaan douchen (tot dat de douche stang brak :x) en toen trok het weg, was even vergeten hoe menstruatie kramp voelde hihi
Haha ja het is een beetje een vaag geluid, een soort 'snappend' geluid. Zal het vanavond wel even vragen aan de vk.! Ben benieuwd of dit normaal is!
Ik blijf een beetje heen en weer schuifelen tussen het aanrecht en de bank zodat de doorbloeding goed blijft en verder blijf ik koelen. Mijn moeder heeft net al boodschappen voor me gedaan en stofgezogen. Nu is ze aan het werk. Rond 4 uur mag ze even weg en brengt ze me even naar de controle. dan gaat ze weer aan het werk en komt na het werk weer om te koken allemaal goed geregeld. Als het morgen niet minder is gaan we naar de dokter of het ziekenhuis. Het begint nu lekker blauw te worden, maar ik maak me nog geen zorgen dat ik het gebroken is ofzo!