stina wow dat is even een verrassing als je even komt bijlezen! Je was 1 dag voor mij uitgerekend!! Ooo komt nu ineens heel dichtbij Gefeliciteerd wow jeetje haha inderdaad het is begonnen. Ok ik moet echt vluchttas klaar maken en bed op meten of het hoog genoeg is!!! Hoop dat verder alles goed is gegaan, wat waren je eerste tekenen dat het begon (newbie mummy )
Stina gefeliciteerd!! Nu lekker genieten! Heb net heerlijk 2 uurtjes op bed gelegen En nu naar de bank verplaatst. Hihi. Heb echt nergens meer puff voor. Achja nog een paar weekjes
Stinaa gefeliciteerd!! Wat leuk, een zoon. Geniet ervan!! Wintersun, fijn dat je zo lekker hebt kunnen slapen vannacht. Weer even lekker bijgetankt... Exciting, balen zeg dat het voor jou qua slaap zo'n drama was. Het is wel bekend dat je in een ziekenhuis altijd wakker gemaakt wordt voor de metingen, maar 5 uur vind ik wel echt een onmenselijke tijd. Zeker als je daar ligt met zoveel pijn en dan ook nog zo ver in je zwangerschap...
Stina gefeliciteerd met jullie baby boy!!!! geniet ervan! En ik ben benieuwd hoe t is gegaan nu komt t voor ons allen echt dichtbij hihi Saar82 Ben bij de VK geweest en alle pijn (menstruatie en buikpijn) heeft te maken met indalings weeën. De gespannen buik die ij daardoor elke nacht heb komt ook daardoor. De baby zoekt een vast plekje met zn hoofdje en tja een schedeltje is nu eenmaal hard en voelt niet prettig aan als hij daaronder aan het wroeten is om vast te zitten. Nu weet ik dat ook weer. Vocht in de voeten hoort er eenmaal bij de reden dat ze gevoelloos zijn bij mij komt omdat ik toch bloedarmoede heb dus daar heb ik medicatie voor gekregen. Ook meteen de angst voor bevalling besproken en hoe meer ik erover praat des te minder de angst wordt. Volgende week krijg ik een echo kan niet wachten om m weer te zien hihi
Wintersun. Oh wat fijn dat je weer een heerlijk nachtje gehad hebt! Hoe was het bij het cb? Noordeling. 35 weken, gaat sneeeeel! Lekker dat je nog eventjes geboend hebt. Hier ook heel onhandig. Laat vanalles uit m'n handen vallen en stoot ook vaak ergens tegen aan haha. Stina. Gefeliciteeeeerd! Het aller eerste kindje uit dit topic! Wat leuk! Fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker genieten!! Liggen jullie nog in het ziekenhuis? Als je iets meer info deelt (Naam of eerste letter van de naam) gewicht, lengte, dan zet ik je op het lijstje! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Hier N vanochtend weggebracht om een nachtje bij opa en oma te logeren. Daarna nog even met Dotje (hond) op de hei gelopen. Thuis heerlijk op de bank gelegen en filmpjes gekeken. Hier ook last van indalinsgweeen, vind ze best pijnlijk.
♥ Zwanger ♥ Moon (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 2 Oktober 2014 - Meisje! Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Mamajen (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Boogschutter (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Jongen! Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje! Mienma (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen! Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing! Sylph (33 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Meisje! Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen! Wintersun (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Meisje! Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing! AngelaV (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Jongen! AnnaCF (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Pasta (40 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 11 Oktober 2014 - Meisje! Lea (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen! Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen! Miepiemoos (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Meisje! Lizzy086 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Jongen! Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen! Noordeling (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Verrassing! 0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje! Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen! Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje! Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing! Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen! MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje! Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Boommm (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 21 Oktober 2014 - Meisje! Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv! Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen! Loenaa (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen! 16 Meisjes 13 Jongens 7 Verrassingen ♥ Bevallen ♥ Stina83 (31 jaar) Tweede kindje Geboren: ♥ ?. ♥ op 10 September 2014 (36.5) Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan
Stina, van harte gefeliciteerd. Wauw de eerste baby....dat gaat snel. Ben erg benieuwd naar je verhaal. Geniet maar lekker samen.
Ja vind ik eigenlijk ook inderdaad dat het super leuk is van boommm om de lijst bij te houden en de eerste baby al in t lijstje van bevallen (wil ook zo graag op dat lijstje hihi) ben benieuwd wie de volgende is!
Van harte gefeliciteerd Stina!! Ben ook benieuwd naar je verhaal! En ik ben ook blij dat Boommm het lijstje bijhoudt! Je zal het straks wel druk krijgen 😉, want we willen er allemaal (snel) op.
begint om half 2 vannacht de buurman te snurken joh!!! Niet normaal meer! Zuster kwam eraan, die heeft geprobeerd hem wakker te maken.. Lukt niet eens! Nou ik heb net gebeld ik zei kan hier niet iets aan gedaan worden want zo doe ik en mijn andere buurvrouw geen oog dicht! heeft ze hem gelukkig naar een andere kamer gebracht! Dat is wel netjes! nu weer proberen te slapen! slaap lekker dames!
Hahaha Exciting! Je maakt het wel mee in het ziekenhuis zeg. Hier ook wakker, onrustige buik met drukke baby en toch weer n beetje stress voor de suikertest denk ik.. als in gewoon bang dat ik niet lekker wordt van die zoete meuk drinken op nuchtere maag en ik ben daar alleen. Zoonlief hoest er op los in bed, dus die verwacht ik zo ook nog wel.