Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    @wintersun: hou je haaks meid, nog even. Ben wel benieuwd. Hier zijn ze erg terughoudend met inleiden. Tenzij medisch noodzakelijk voor moeder of kind, dien ze het hier pas met 41 weken. Hier zou jij niet goed zitten dus.

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Hier doen ze het liever ook niet voor de 41 weken, maar dit is schadelijk voor mijn gezondheid, ga me iedere dag depressiever voelen, en dus iedere dag meer kan op een postnatale depressie.

Inleiding is een natuurlijke bevalling die word opgewekt, weet niet meer wie het vroeg.
    Mijn zoontje is ook ingeleid met 38 weken.

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Hoi dames,

Eindelijk thuis van echt een zware dag.. 4 uur lang aan de CTG gelegen alles is gelukkig goed met de baby. Ook even bloed afgenomen ook goed en een echo en die was ook helemaal goed. Echoscopiste heeft ook gevoeld aan de buik en was mooi groot voor dit termijn. Ik heb een enorme blauwe/paarse pijnlijke plek naast me stuit en t wordt alleen erger helaas dus daar even voorzichtig doen dus. Baby zit trouwens nog niet vast.. nu voor zover t me lukt een dutje wagen..

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Vandaag ook bij de gyn geweest. Alles was goed!
    Hier deed ie niet moeilijk over inleiden.
    We mogen woensdag weer terug en dan gaat ie kijken of ik inleidbaar ben. Daarna waarschijnlijk een datum prikken. Die houd ik dan wel voor me ivm meelezers. Worden dus spannende weken!

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    he dames!

ik ben vandaag weer thuis gekomen! Moet zeggen dat ik het eigenlijk ook wel weer eng vond. In het zh kunnen ze wel gelijk iets doen, en ben bang dat ik weer zoveel pijn krijg als maandag en dinsdag! Maar lig nu lekker op bed in de woonkamer. net eten besteld, en lekker tv kijken. Mijn man had het bed versierd met ballonnen! Zo lief !
    ik weet niet of ik het al heb gezegd maar heb een nierbekken ontsteking waar ik nu een kuur voor heb die veilig is voor de beeb. En de insteek opening is ontstoken. Dat is nu goed verzorgd. Hopelijk gaat het vanaf nu beter!
    vanmorgen een gesprek gehad met de gynaecoloog.. Was erg fijn! We gaan voor de 38 weken, maar als ik weer veel pijn heb of pijn hou, het geestelijk niet meer trek, of als ik er klaar mee ben dan mag ik het aangeven, en dan wordt ik ingeleid bij 37 weken.
    ben daar zo blij om dat k het nu gewoon zeker weet!

indalen: ons mannetje is nog niet ingedaald. Maar ligt wel met z'n hoofd naar beneden.
    hij zit nog steeds onder het gemiddelde qua gewicht/grootte. Tis een klein mannetje!
    ze schatten hem nu op 2 kg. Bij 38 weken rond de 5.5-6 pond! Beentjes liepen een week achter, maar ach heeft gewoon kleine beentjes. Gynaecoloog was tevreden!

mijn ouders passen op! Ik werk 3 dagen door de weeks, en om het weekend en dan is ml er wel.

@snoepje: fijn dat alles goed lijkt!

@wintersun: erg vervelend dat je je zo voelt! Gelukkig wordt je eerder ingeleid! Rustig aan meid.. En anders gauw weer naar het zh om bij te tanken. En anders maar 2 nachten!

6. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Hebben jullie ook zoveel harde buiken? Ik word er gek van! De hele dag door. En als ik rustig op de bank zit lijkt het zelfs nog erger te worden....

7. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Exiting wat fijn dat je weer thuis bent! Heb vroeger ook eens nierbekkenontsteking gehad dat is echt heel naar! Hopelijk knap je af snel op.

@loena heel herkenbaar. Hier ook de hele dag door. En ook die kleine die naar zit te wroeten van onder.
    Zal me niks verbazen als ik de inleiding niet eens ga halen tis zo onrustig in me buik.

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik heb ook veel last van harde buiken!
    en ik ben nog niet eens zo ver! En af en toe krijg ik kramp in mijn buik en onder rug, en dan krijg ik ook een harde buik. Duurt even en dan zakt het weer af! Zijn dat voor weeën?

9. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Harde buiken die pijn doen zijn voorweeën. En als ze niet oinn doen zijn het gwn harde buiken :p had laatst gelezen ergens
    En ja ook last van. Hele dag door. Ook als ik rustig op de bank zit.

10. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Zo, helemaal geen nachtelijke berichtjes deze keer, betekend dat dat iedereen een goede nacht heeft gehad, of waren jullie zo beroerd dat zelfs een berichtje typen te veel was? 'k Hoop het eerste.

Ik heb wel aardig geslapen, alleen om half 7 wakker geworden en daarna lukte het niet meer om in slaap te komen. Nou ja, 'k probeer vanmiddag nog wel even een uurtje slaap te pakken, want vanavond krijgen we nog bezoek. Nu eerst maar weer een paar uurtjes aan m'n scriptie.

Fijne dag allemaal!

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Exciting. Fijn dat je weer thuis bent, kan mij wel voorstellen dat het spannend was. Hoe is de nacht gegaan? Top dat ze je willen inleiden zodra je het niet meer trekt.

Wintersun. Jeetje meis.. Wat naar dat je je zo rot voelt. Je mag hier altijd je hart komen luchten lf komen "zeuren" hè, dat weet je! Dikke Knuffel.

Loena. Hier ook veel voorweeën en harde buiken.

Noordeling. Fijn dat je lekker geslapen hebt! Succes nog even met je scriptie. Is het inmiddels al bijna af?

Hier wel een prima nachtje gehad. Maar 2 keer wakker geweest. Verder hebben we heerlijk uitgeslapen en heb Ik kom zelfs ontbijt op bed gekregen. Strakjes rijden we eventjes naar de ouders van vriend, z'n paps is jarig. En ik wil vanmiddag nog eventjes naar de kapper en pedicure.

We hebben trouwens gister besloten om onze bruiloft uit te stellen tot 2016. We kunnen het vanwege de verhuizing gewoon eventjes niet betalen nu, ontzettend jammer maar ergens ook wel weer goed. Was toch niet de meest handige periode (vanuit Engeland alles moeten regelen, net weer een nieuw kindje..) maar heb er gister toch heel hard om gehuild haha.

12. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Ik begin nu vrij slecht te slapen. De afgelopen nachten niet echt diep geslapen en vroeg wakker. Erg vervelend! Ik zie er ook heel slecht uit, dikke wallen.. Nog even volhouden houd ik mezelf maar voor!

Vanmorgen visite gehad van 3 goede vriendinnen. Erg leuk en ik had het echt even nodig.

Hier nog geen last van harde buiken.

13. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ boomm kan me voorstellen dat het niet leuk is om het te verzetten. Mag je best een paar traantjes om laten.
    @ bloempje lekker je rust pakken.

Heb vanacht echt als een blok geslapen.
    Wat scheeld dat in energie overdag zeg. Denk dat er iets van me af is gevallen nu ik weet dat ik ingeleid ga worden. Vanmorgen bij kruitvat nog wst laatste dingen gehaald en daarna nog even bij me schoonouders op visite. Net nog wat babywas weggewerkt en nu maar even me bedje in om te rusten.

14. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik heb heeeeerlijk geslapen op mijn eigen bed! Ben gister rond 21.00 uur in slaap gevallen, en vanmorgen half 8 de kuur ingenomen, en toen weer tot half 10 geslapen! Lekker even gedoucht! En ik kan weer normaal op mijn zij slapen/liggen zonder pijn. Durf het eigenlijk niet hard op te zeggen maar het gaat goed!

boomm: heerlijk ontbijtje op bed! En jammer dat de bruiloft uit is gesteld maar ach, een jaar is zomaar om! Jullie krijgen eerst nog iets veel mooiers!

bloempje: vervelend dat je nu ook slechter gaat slapen! Dan overdag maar even bij slapen!

fijne dag dames, en goed weekend!

15. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.282
    2.233
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zo, net terug van een weekje vakantie.... wat hebben jullie in een week tijd wat afgekletst zeg! Teveel om alles door te lezen en te onthouden. Ik haak hier maar weer aan.

Afgelopen vrijdag nog controle gehad en baby ligt met koppie omhoog. Hoop zo dat hij/zij komende vrijdag gedraaid is! Anders extra echo en mogelijk een draaipoging. Ik wil heel graag thuis bevallen dus hoop dat de kleine niet eigenwijs blijft doen.

16. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    Hier hangen alle kleertjes aan de lijn, ivm ruimtegebrek ook wat over de box en stoelen in huis 😆
    Mijn voet begint al weer een beetje op te knappen, loop nog niet weer normaal, maar ik red me er wel mee. Voet is flink blauw/paars geworden, maar volgens mij niks gebroken!
    Verder merk ik dat ik overal extra moe van word. Mijn schoonmoeder zei gister dat ik toch wel een behoorlijke buik begin te krijgen! Haha
    Zometeen even douchen en dan lekker lui op de bank. Vriend heeft vandaag cursus, weet niet wanneer hij er weer is.
    Fijne dag dames!

17. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb zowaar nog een broek gevonden van voor mijn zwangerschap die ik nog pas :-0 heb ik na de bevalling iig een broek die past ;)
    Ik heb goed geslapen vannacht, maar voel me erg down. Gelukkig komen morgen mijn ouders weer thuis :D

Heb net de bedden verschoond en een was in de machine gedaan. Schouderklopje voor me zelf.

18. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Goedemiddag dames!

Hier toch al om half 5 wakker geworden en inderdaad noordeling was te beroerd om een berichtje te plaatsen haha. Pijn in me heup/stuit is ietwat weg getrokken maar hemel wat ben ik ineens misselijk geworden. Gister toch even geschrokken normaal gesproken als ik op me zij in bed lig begint de kleine altijd flink te trappelen en dit keer voelde ik niets alleen heeeeel lichtjes de hik. Gelukkig vanochtend ineens een enorme karate trap gehad dus was echt een opluchting :) mij zul je dus ook niet meer horen klagen over de pijnlijke bewegingen die me beepje doet haha :D. Ik moet trouwens wel vaker op de dag naar de wc voor de grote boodschap nog iemand daar last van??

Ik verlang nu echt naar de sauna pffff...

19. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boommm, jammer van de bruiloft. Hopelijk dat het uitstellen wel betekend dat die des te mooier is wanneer het zover is. :)

Mees, gelukkig dat waarschijnlijk niet gebroken is, moest er ook nog bij. Maar wel hopen dat wat snel hersteld, toch lastig zo lijkt mij.

Snoepje, da's ook vervelend, gaat ene beetje weg en krijg je er wat anders voor terug. En ja, als je de kleine opeens minder voelt dan is dat wel even schrikken. Ongerustheid begint echt al voor ze geboren zijn.

En fijn te horen dat sommigen toch weer eens lekker geslapen hebben!

Ik heb hier wel aardig geslapen (vandaag in ieder geval geen spierpijn overal) maar blijf wakker worden iedere uur ofzo in de (vroege) ochtend, of ik er nu wel of niet uit moet. Net weer even beetje bijgeslapen op de bank. En dan zit je net lekker na uit bed komen en gaat die kleine meteen flink zitten draaien en duwen. Eigenwijsje.

20. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè dames,

Even snel berichtje vanuit mij.. We zijn gisteren thuis gekomen. Echt super fijn. De kinderarts heeft hem nog een keer gechecked voordat we naar huis zijn gegaan. Het is wel weer wennen zo'n ienimini mensje.. Haha...

Hoop dat iedereen snel volgt, nog geen tijd gehad om bij te lezen.. Dus iedereen zet hem op..

X

Deel Deze Pagina