Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Stina wat goed dat je thuis bent! Lekker genieten van elkaar!

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Nee hoor gooi et er maar uit :) het is alle vervelend genoeg dat je je zo ellendig voelt. En idd na deze week kan je kindje gewoon geboren worden. Hoop dat je een meewerkende gyn hebt dinsdag.

@Stina. Oh wat geweldig dat jullie al thuis zijn. Hoe vind hij het in z'n eigen bedje?

@snoepje. Oh gelukkig dat er af en toe flink geschopt wordt.
    Haha ja dat andere komt bekend voor heb er ook sinds een paar dagen last van. Maar beter dan buikpijn hebben omdat het niet echt doorstroomd :p

3. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stina, fijn dat je thuis bent. Ga maar lekker genieten.

Exciting, fijn dat je thuis bent en goed geslapen hebt.

Wintersun, je mag best klagen hoor. Sterkte.

Boomm, jammer van de bruiloft maar hesl begrijpelijk toch. Wij gaan in mei trouwen en jeetje wat is het allemaal duur zeg.

Verder ben ik weer vergeten wat ik zojuist bij iedereen gelezen heb.

Ik ben vandaag helemaal op.
    Ik kon gisteravond niet in slaap komen. Lag er om 22 uur i maar had volgens mij last van voorweeen. Ben uiteindelijk rond 00.00 uur in slaap gevallen maarcwas om 3 uur weer wakker. Waarom weet ik niet. Toen weer om 6 wakker en niet neer geslapen en om 7 uur moest ik eruit.

Om 9 uur hadden vl, dochter en ik fotoshoot. Dat ging niet zo lekker met dochter die stront eigenwijs was en niet meewerkte. Ben benieuwd naar het resultaat. Ik was er ook moe van zeg. Toen kwamen we thuis had 1 poes overal gekotst in huis. In de waterfontein, op mijn bh etc. Kon ik alles schoon gaan maken en de waterbak verschonen. Is echt een rotklus. Toen lag ik 5 min uit te puffen pist die poes in haar mandje terwijl vl de kattenbak aan het verschonen is. Ik heb dat mandje naar buiten gegooid ik had echt geen puf om het schoon te maken. Een half uur later kwamen mijn vriendinnen me halen om de stad in te gaan lunchen en foto's uitzoeken van een shoot van 2 weken geleden bij de vrijgezellendag. Maar ja ze wilde ook nog even naar die winkel en naar die en die. 4 uur thuis en ikwas echt kapot. Vl was met dochter bij so op vvisite dus ik kon nog even op de bank. Vlnzou om 18 uur naar een bbq gaan maar is uiteindelijk net pas gegaan om voor dochter te zorgen totdat ze sliep. Ik lig nu uitgeteld in bed. Hoofdpijn, vermoeide benen en gewoon uitgeblust. Ik dacht ik lees hier nog ff bij. En ga dan lekker proberen te slapen.

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Oh oh dat is wat als je al zo'n hummeltje hebt lopen die ook aandacht wil.

Merken jullie ook dat je nog meer wil doen dan je lichaam eigenlijk wil? Ik probeer echt nog alles zelf te doen maar kreeg gigabit mn flikker van m'n ma. Terwijl ik echt zoiets had vang gaat toch goed. Waarom mag ik geen boodschappentas naar boven dragen 😒

Stiekem bevalt verlof wel. Althans nu nog wel. Ben echt benieuwd wanneer de baby gaat komen. Hij zit soms zo naar beneden te douwen :p kan noet wachten tot ik van die ellendige buik af ben haha

5. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Zouden dit oefen weeën zijn?

Ik heb af en toe dat ik ineens naar adem moet happen en als ik dat aan m'n buik voel is die snoeihard. Trekt binnen een halve minuut tot een minuut wel weer weg en erna begint de baby mega hard te schoppen en bewegen.

Had het wel vaker maar m'n buik was nooit zo hard.

6. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Anna, geen idee, k heb geen ervaring met oefen weeën. Dat teveel willen heb ik ook, vanmiddag beetje te goed hele kamer gepoetst, maar dat vindn kindje niet leuk geloof ik. ;)

Mn tafel project is afgerond, t is erg mooi geworden vind ik, helemaal blij mee.

Boom balen van de bruiloft zeg! Al is t begrijpelijk, daar mag je best verdrietig om zijn.

k weet niet meer wie vroeg wanneer scriptie af moest,aar planning is over 2 weken herschreven versie inleveren, dan nog 1x feedback en dan hopelijk voor debevalling klaar, maar tot nu toe slechte ervaring met begeleiding, dus grote kans dat t verder uitloopt.

Morgen gaan we s middags naar mn schoonouders op de camping, zin in zeker als t weer beetje mee wil werken. En dan van maandag tot en met woensdag nog evenet z'n 2 tjes er tussen uit, helemaal zin in!

Nu eerst maar snel gaan slapen.

7. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

@stina, fijn dat je thuis bent en lekker genieten met elkaar!

@Annacf, dat is inderdaad prettiger dan met een "vol" gevoel lopen en t maar niet wil. Ik ben t ook liever kwijt als rijk :D
    Ik herken wel wat de harde buiken betreft vandaag nog last van gehad me buik voelde ineens hard en gespannen aan. Het zijn dan denk ik inderdaad oefen weeën. De VK vertelde me dat elke wee mooi meegenomen is want dan heb je minder pijn enz bij de bevalling. Of dat waar is is ook maar de vraag ;)

Voor de rest beweegt de kleine nu wel wat actiever als gisteren de hik voel ik nu ipv aan de zijkant echt boven me kruis dus denk dat ie nog meer ingedaald is. De plek waar ik op gevallen ben doet niet meer zo pijn maar een last dat ik van me rug heb! T liefst gooit iemand me maar lekker op een massage tafel en masseert me tot ik sterretjes zie.. lijkt me heerlijk. Nu proberen te slapen.. Slaap lekker dames

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nog meer nachtbrakers? :D

9. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Yep! :)

10. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    yup :D

11. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Tegenwoordig is het normaal om tussen 3.15 en 3.30 uur wakker te worden en niet meer in slaap te komen.
    Met als gevolg dat ik om 9uur instort.
    Ben er nu maar om 5.30 uur uitgegaan. Lig nu beneden op bed.

Vandaag komen mijn ouders thuis, jeeej, ze komen dan ook hierheen, en (ligt aan de tijd) nemen ons dan ook ff mee, zodat ik de deur ff uit ben.
    Fijn vooruitzicht.

12. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Misschien zijn de meeste dames al weer terug in slaap gevallen (gelukkig) maar hier eentje die de slaap gewoon niet meer kan vatten ben al vanaf half 5 op en daarvoor ook nog om 3 uur wakker geweest... ik mis me slaap echt.. en dan moet je vol energie tegen de bevalling aan gaat een beetje moeilijk als je wekenlang slaaptekort heb. Ben er maar uit gegaan en ff wat warme melk t ziet er ook niet uit dat ik nog slapen ga pffff begint me allemaal echt zwaar te worden nu. :(

Wel ff kwijt; vandaag 35 weken gelukkig :)

13. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hier tussen 4:00 en 5:30 wakker geweest. Daarna toch nog lekker even in slaap kunnen vallen.
    Nu met Netflix op de bank :D en verder de rest van de dag helemaal NIKS! Heerlijk.

14. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit de laatste paar dagen ook vaker gehad. Na een uurtje liggen was het vaak weer weg. Ik denk oefen weeën.

15. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel goed geslapen. Heerlijk is dat weer eens. Vervelend voor de dames met een slechte nacht.

Vanmorgen even lekker bezig geweest. Bed verschoont, was gedraaid, huis gezogen, en onze voorraadkast opgeruimd en geordend. Net nog even aan het fotoalbum van dochter gewerkt, is weer up to date. En een begin gemaakt aan heteerste album van onze kleine man. Echo foto's ingeplakt. Dan kan ik er straks zo mee verder.

To do lijst weer een stukje kleiner. Nu wil ik komemde week deze dingen nog doe.
    Naamstickers voor geboortekaartjes schrijven
    Vluchttas inpakken
    Babykamer afmaken

Nu ff rusten en straks naar verjaardag van het kindje van mijn vriendin, die is deze week 1 jaar geworden. Hoop dat dochter zo in slaap valt en ff tukt hihi.

Fijne dag nog.

16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    hallo!

ik was ook wakker van 4.00 tot 5.30!
    gelukkig wel weer even geslapen!
    vandaag weer niks doen! Haha!
    zit nu met ml voor een horror met broodjes vissticks! Gezellig! Haha!
    fijne dag dames!

17. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

@esje. Ik had al zo'n vermoede ;) maar ik krijg het juist als ik rustig ga doen. Ach nog een paar dage. En de baby mag komen. Alleen beter wacht hij nog even want heb nog geen matrasje voor de wieg. Die is nog in de maak. Anders moet hij in de wagen :p

Wel knap dat je nog zoveel in huis doet. Ik word al moe bij de gedacht 😁

@saar lekker he ;) op de bank liggen en niks doen voor een dagje.

@snoepje kom op meid even doorbijten je bent er bijna vanaf! En dan maar een raar ritme volgen met wakker en slapen. Het ritme gaat straks toch wel door mekaar. :p

Stiekem ben ik wel blij dat ik maandag niet hoef te werken. En nu met verlof ben. Joepie 😁 kijken hoe lang ik dat leuk blijf vinden zolang de baby er nog niet is.

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Stom dat er nog meer met mij wakker waren. Was wakker geworden van de voorweeën en maagzuur. Heb toch een donkerbruin vermoeden dat ze eerder gaat komen dan dat ik wil..

Hier ook een rustig dagje. We gaan zo even met z'n drietjes de hond uit laten in het bos/op de hei. Daarna plof ik weer op de bank.

19. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha, jullie waren dus ook wakker. Hier nog een. Heb wat te drinken gepakt vannacht, de kat geknuffeld en wat gelezen. Daarna weer op bed gegaan en uiteindelijk weer in slaap gevallen.

Nu maar weer een wasje draaien. Probeer de komende week alles netjes te hebben zodat ik alleen maar hoef bij te houden. Over 2 weekjes mag de baby al komen, het wordt nu toch wel spannend. Babykamer is hier gelukkig helemaal klaar.

20. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Oh oh ik lig gewoon al de hele dag op bed. Echt schandalig eigenlijk 😝 ik ben niet eens heel moe ofzo maar lig gewoon zo lekker. Gezellig samen met de poes uitzending gemist kijken enzo ☺️

Deel Deze Pagina