@mammajen. Super spannend. Ben benieuwd of het door gaat zetten bij jou binnen een paar dagen. @snoepje he bah klinkt niet fijn. Leg je een kussen tussen je benen met slapen? En een paracetamol nemen voor het slapen gaan. @exciting. Ik hoop echt dat het voor jou snel klaar is. Wat een ellende Hier niet meer in slaap gevallen helaas ben eigenlijk best moe dus misschien vanmiddag een dutje doen. Vandaag ga ik maar wel m'n vluchtkoffertje klaarzetten. Oh trouwens voor de dames die lopen te kloten met zeiltjes op hun matras. Ik heb deze van de week gekocht en ik krijg er geen klef of klam bed door. Hoop dat indien nodig hij ook een sloot vruchtwater tegen kan houden. SKYDDA HÖGT Matrasbeschermer - 140x200 cm - IKEA
Die heb ik ook Anna, alleen word ik af en toe badend in het zweet wakker doordat ie niet ademt. Maar het is idd beter dan die kraakdingen uit het kraampakket.
O meiden, wat wordt het spannend allemaal. Hier laatste tijd eigenlijk weinig harde buiken (paar weken terug veel meer). Wij hebben net alles gepakt om er lekker even tussen uit te gaan. 'k Ga komende dagen zeker blijven lezen, maar misschien iets minder reageren, want via mobiel vind 'k dat nooit zo handig. Fijne dag allemaal meiden!
Goedenmorgen dames, Goede nacht gehad. @boom, ik stond op het lijstje. Nu niet meer.. 21jaar eerste kindje. uitgerekend 12 okt. Jongen ♡ @stina83, gefeliciteerd wat gaaf!!! En wat een geweldige bevalling. Daar teken ik ook wel voor! Geniet ervan, @noorderling, ik ga 4 dagen werken. Woensdag past mijn moeder op, donderdag mijn schoonmoeder, vrijdag neemt ml een vrije dag en zaterdag is al zijn vrije dag. Mijn contract moet in maart verlengd worden en het is nog even afwachten of dat gebeurt. Zo wel dan gaat kleine man voor 1 dag in de week naar de opvang. na een weekje vakantie en een drukke werk loop ik giga achter, probeer t bij te lezen maar is wel erg veel. Hier vorige week verast met een babyshower. Ben giga verwend. Was echt heel leuk. T was op de dag dat ik ook mn verjaardag vierde. Dus niets verwacht. Wel super moe daarna. Hier is nu echt alles klaar. Box staat al weken (a), en laatste dingen voor zijn kamertje ook gekocht en gewassen. Gister waren vl en ik aan de grote schoonmaak bezig, en sinds gister ochtend steeds krampen in mn onderbuik. Twijfel nog of ik even de vk zal bellen. Zullen wel gewoon van t indalen zijn, maar ben t zo zat, heb vanacht ook geen oog dicht gedaan. && ben Zo nieuwsgierig naar die kleine. 2 weken terug is mijn tante bevallen van een prachtige dochter, toen kwam het helemaal dichtbij :/
Oh hier geen last van je hebt er wel nog een hoes om toch @noordling. Geniet er lekker van! Heel veel plezier.
goeiemorgen allemaa Wat spannend allemaal. Het komt toch wel allemaal dichtbij hier vandaag het 37 weken dansje Wat betreft nachten. die zijn echt bagger alhoewel ik er vannacht maar om de 2 uur uit moest haha. vluchttas is ook al ingepankt voor zover het gaat voor ml extra kleren ingepakt aangezien ik ml de vorige keer 3keer onder heb gek.... haha arme vent. HIer blijf ik lekker thuis met de beeb. ik ben fulltime mama maar daarvoor moet ml wel veel werken maar dat is het ons waard. Harde buiken heb ik nu eigenlijk helemaal geen last van. wel een tijdje gehad maar nu niet meer. voor de meiden die het nu moeilijk hebben een hele dikke knuf van mij
Wow meiden wat spanned, all die rommelende buiken! Heb ook nog een last van harde buiken of voorweeën. Wel echt een rot nacht gehad, gistere met mijn vriend de babykast en ledikant in elkaar gezet (nja hij meer ik deed wat ik kon haha) Savonds helemaal kapot, lig ik in bed ineens extreem last van maagzuur en een "zware" buik?? Met elke draai voelde me buik lood zwaar aan. En werd snachts zwetend wakker met buikpijn. Waren wel me mijn darmen maar pfff nu nog steeds niet echt lekker. Moeder komt zo om op te ruimen wat fijn is. Denk dat ik maar ook vluchttas klaar moet zetten en matras beschermer op het bed. Hier wonen we ook dichtbij het ziekenhuis. Misschien dat ik deo en tandenborstel meeneem voor mijn vriend. Maar lekker opfrissen kan hij gewoon thuis. Sorry als ik niet op alles heb gereageerd was weer heel wel gekletst! 😀
Goedemorgen dames! Goh, word inderdaad spannend hier in de topic. En wat vervelende nachten allemaal weer Hoop toch dat de meesten snel weer wat rust kunnen pakken zeg, niet leuk. Hier ook een 37 weken dansje. Gisteravond de koffer op orde gemaakt (behalve dat wat er nog niet in kan, papieren enzo), geeft ook weer een wat rustiger gevoel. Ik zal wel veel te veel meenemen, maar goed het past allemaal. De matrasbeschermer is nog niet gereed, die's besteld maar blijkbaar nog steeds niet verstuurd. Hopelijk komt die binnenkort want ik heb niet veel zin op dat zeiltje uit kraampakket te gaan liggen, die ligt hier momenteel op de bank en dat ding kraakt en doet. Zometeen weer naar de verloskundige. De tijd gaat nu snel allemaal (maar ook ergens langzaam).
Goedemorgen dames! Hier gisterenavond ook nog veel gerommel. 't Werd ook steeds pijnlijker, en toen... was het ineens voorbij, rond half 12. Dus kon gewoon in slaap vallen, zonder problemen. Heb ook heerlijk geslapen, ben maar een paar keer wakker geworden. Vluchttas staat hier klaar, inclusief kleding voor mijn vriend. Paar vriendinnen hadden me geadviseerd toch voor hem maar wat kleren in te pakken, voor het geval hij rechtstreeks uit zijn werk naar het ziekenhuis moet komen (hij werkt op een boerderij, niet echt de meest charmante kleding die hij daar draagt), of voor het geval ik hem onderk*ts. Heb vandaag weer wat meer energie dan gisteren, dus daar ga ik zometeen even misbruik van maken: even de boel poetsen hier! En wat boodschappen doen. Tegen de tijd dat ik daar weer mee klaar ben, zal ook het einde van mijn energie wel bereikt zijn, haha!
Saar, daar zeg je wat. Mijn man vond het niet nodig om voor hem wat in de vluchttas te doen. Ik beval snel en ook wij wonen echt op nog geen 5 minuten van het ziekenhuis. Maar stel nou inderdaad dat hij vanaf zijn werk moet komen.. helemaal niet aan zijn kleding dan gedacht. Hij werkt in de metaal, dus niet echt schoon werk. Toch maar een shirtje in de tas vanavond Hier ook weer een drukke nacht achter de rug. Maar op zich gaat hey redelijk, beetje moe maar ach..
Hier nam het vannacht ietsje af. Uiteindelijk dus wel geslapen maar heel veel wakker geweest. Vanochtend kwam de vk langs, zit nu op 2cm ontsluiting. Nu rustig aan doen..
Wat spannend allemaal. Boomm 2 cm al. Gaat gard. Hier redelijk geslapen. Vanmorgen wat boodschappen gedaan. Gisteren begonnen aan vluchttas. Hoe doen jullie dat met dingen die je nog dagelijks gebruikt? Haarborstel, gezichtsverzorging, make up? Ik neem niets voor vl mee. Hij werkt in normale kleding.
@AnnaCF, Paracetamol lijkt mij niet te helpen op de een of andere manier. Kussens daar kom ik in om @noordeling, veel plezier meid @boommm, wow 2 cm ontsluiting en we hebben zo te lezen ongeveer dezelfde symptomen nu maak ik me zelf een beetje zorgen. Hier echt een super harde buik en gespannen de hele ochtend al ga zo wel even een blokje om. Lopen vermindert de pijn enigszins.. het begint dichterbij te komen
Zo wat houden jullie de spanning er in zeg! Hier nog helemaal geen gerommel. Gelukkig maar want ik ga morgen pas kleertjes wassen en ergens deze week de vluchttas inpakken. Kamertje is ook nog niet geheel af maar meisje komt eerst sowieso in cosleeper bij ons op de kamer. Vandaag probeer ik of ik de pc boven via de wifiversterker kan aansluiten op internet. Lukte niet direct dus wat die je dan? Je bakt een taart Comfortfood in de vorm van een appeltaart staat in de oven.
@Esje13, ik zag je berichtje wat later. Ik neem dat allemaal wel mee heb namelijk een kraamhotel na de bevalling dus die spullen zijn allemaal wel nodig. Wat ml betreft weet ik het nog niet hij mag blijven slapen (zou dat natuurlijk fijn vinden en denk dat dat ook gebeurt) dus denk dat ik uiteindelijk wel wat voor m meeneem
Vannacht goed geslapen. Wel even wakker geweest maar dat was heel even. Vandaag beetje last van harde buiken. Maar ja hoort erbij. Ik vind het een goed idee om ook wat kleren voor ML in de tas te doen. Had al wel doe voor hem in de tas gedaan . Ik had nog even een vraag. Gisteren hebben we de kinderwagen naar beneden gehaald. Er zit een matras in, maar wat doen jullie om het matrasje heen? Een wieg hoeslaken of ook een matras beschermer? Of heb je daar speciale hoezen voor?
Esje13: ik heb een lijst gemaakt en uitgeprint, en die heb ik bij de vluchttas neergelegd. Bij de dingen die ik nu nog dagelijks gebruik heb ik 'last minute check' geschreven, en vl heeft de instructie gekregen om na te kijken of die dingen er daadwerkelijk ook in zitten vlak voor we gaan, of op het moment dat de weeën serieus zijn begonnen. Jes89: wij hebben gewoon een klein wieglakentje om het matrasje in de kinderwagen zitten. Verder geen matrasbeschermer ofzo. We gaan dat ding toch niet als echt 'bed' gebruiken (alleen in noodgevallen), dus leek me niet echt nodig.